REFERENT DS. EKSPORTU Dzierżoniów oferta pracy DOMINO Spółka Jawna Eugeniusz Świszcz, Zofia Świszcz
Stanowisko: REFERENT DS. EKSPORTU
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 200 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów z rynku zagranicznego, - przyjmowanie i wprowadzanie zamówień, - przygotowywanie wysyłki i wystawianie faktur, - uzgadnianie warunków dostawy i terminów realizacji zamówienia, - zarządzanie procesem sprzedaży na wybranych rynkach międzynarodowych, - utrzymywanie długofalowych relacjiz obecnymi klientami oraz rozwój sieci sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych odbiorców, - przygotowywanie umów handlowych oraz negocjonowanie warunków sprzedaży, - przygotowywanie zamówień, koordynacja wysyłki oraz kontrola realizacji zamówienia, - bieżący monitoring podległego rynku pracy,
Data publikacji: 2016-04-29
Lokalizacja: Dzierżoniów (dolnośląskie)
Pracodawca: DOMINO Spółka Jawna Eugeniusz Świszcz, Zofia Świszcz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rzeźnicza 4, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klientów z rynku zagranicznego, - przyjmowanie i wprowadzanie zamówień, - przygotowywanie wysyłki i wystawianie faktur, - uzgadnianie warunków dostawy i terminów realizacji zamówienia, - zarządzanie procesem sprzedaży na wybranych rynkach międzynarodowych, - utrzymywanie długofalowych relacjiz obecnymi klientami oraz rozwój sieci sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych odbiorców, - przygotowywanie umów handlowych oraz negocjonowanie warunków sprzedaży, - przygotowywanie zamówień, koordynacja wysyłki oraz kontrola realizacji zamówienia, - bieżący monitoring podległego rynku pracy,
Forma zatrudnienia: Umowa na czas wyk. określonej pracy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dzierżoniów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: dzierżoniowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Dzierżoniów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali przedstawiciele handlowi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
poziom wykształcenia - min. średnie ( wykształcenie wyższe jako dodatkowy atut), doświadczenie zawodowe - mile widziane w szczególności w działłach sprzedaży, obsługi klienta, eksportu, logistyki lub marketingu, umiejętności - pracy w zespole, szybkiego przyswajania wiedzy związanej z zajmowanym stanowiskiem, obsługa komputera w stopniu podstawowym (znajomość edytorów tekstu pakiet MS Office) i urządzeń biurowych, inne wymagania - biegła znajomość j. angielskiego
Nazwa pracodawcy:
DOMINO Spółka Jawna Eugeniusz Świszcz, Zofia Świszcz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Adres pracodawcy:
Rzeźnicza 4, 58-200 Dzierżoniów, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV + list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: dzierżoniowski
Gmina pracodawcy: Dzierżoniów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dzierżoniów
Ulica pracodawcy: Rzeźnicza
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Dzierżoniowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali przedstawiciele handlowi
Data dodania oferty pracy: 29.04.2016
Oferta pracy ważna do: 27.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Sierpc (mazowieckie)
oferta w ramach robót publicznych: prace administracyjne, archiwizacyjne, rejestracja pacjentów.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Otwock (mazowieckie)
- Sprawdzanie dokumentów i ich księgowanie, naliczanie i księgowanie list płac, obsługa programu Płatnik, przygotowywanie przelewów, przygotowywanie danych dla potrzeb Głównej Księgowej, wykonywanie pozostałych doraźnych poleceń wydawanych przez przełożonych, nie objętych powyższym zakresem czynności.- Wynagrodzenie: 2000 zł brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na czas określony na 1 rok. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%). Docelowo praca na stałe.- Praca w poniedziałki, wtorki, czwartki i piątki w godzinach 07:00-13:00 lub 08:00-14:00. W środy praca w godzinach 11:00-17:00. Znajomość przepisów podatkowych CIT i VAT,, umiejętność księgowanie dokumentów, przygotowywanie przelewów. Wymagane minimalne doświadczenie w pełnej księgowości, umiejętność sporządzania list płac oraz deklaracji rozliczeniowych, znajomość przepisów księgowych.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "NA ALPACH" - 2016-08-12 - Katowice (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Jedlnia-Letnisko (mazowieckie)
Referent administracyjno finansowy
"DOM" STOWARZYSZENIE TRZEŹWOŚCI - 2016-07-01 - Jordanów (małopolskie)
Praca przy produkcji i montażu mebli. Praca na jedną zmianę w godzinach 08.00-16.00.
MEBBUD s.c. Paweł Skorupka, Bernarda Skorupka - 2018-04-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Obsługa księgowa klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Żukowo (pomorskie)
obsługa kasy fiskalnej, pomoc klientom na sali sprzedaży,weryfikacja terminów ważności, dbanie o ekspozycje i zakwaterowanie
"STOKROTKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-31 - Brusy (pomorskie)
Praca biurowa połączona z kontrolą na produkcji. Wymagane wykształcenie min. średnie, wymagane min. 1 rok doświadczenia na stanowisku biurowym, znajomość pakietu MS Office, znajomość programu SUBIEKT GT, książeczka sanepidowska.
PPHU WA-BI - 2016-05-18 - Mysłowice (śląskie)
proste prace fizyczne przy produkcji
SPOIWO SPÓŁDZIELNIA PRACY CHEMICZNO-WYTWÓRCZA - 2018-07-23 - Radom (mazowieckie)
Ewidencja rozchodów i przychodów, wystawianie faktur sprzedaży, obsługa urządzeń biurowych, udzielanie podstawowych informacji.
Przedsiębiorstwo Handlowo Promocyjne Agro Efekt sp. zo.o. - 2017-05-18 - Stare Jaroszowice (dolnośląskie)
Cięcie profili PCV lub aluminiowych, zgrzewanie, okuwanie, szklenie.
STOLARZ P.W. Kudyba Andrzej - 2018-03-14 - Kalinowice (lubelskie)
zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu/NABÓR RPO dla osób w wieku powyżej 50 r. ż. lub osób powyżej 30 r. ż. z orzeczeniem o niepełnosprawności
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Pabianice (łódzkie)
wg programu stażustaż w godz: 7:30-15:30
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Zawiercie (śląskie)
- telefoniczna obsługa pacjenta,- rejestrowanie pacjentów,- archiwizacja dokumentów,- udzielanie informacji o świadczeniach medycznych,- rozliczanie świadczeń,- uzupełniane danych systemowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Ruda Śląska (śląskie)
Manager
kontakt przez PUP - 2017-12-12 - Kielce (świętokrzyskie)
wprowadzanie i aktualizowanie danych gosp. rolnych z terenu Gminy, sporządzanie nakazów płatniczych, prowadzenie dokumentacji wszelkich ulg z tyt. podatków, obsługa zwrotu akcyzowego dla rolników, przygot. uchwał podatkowych
Urząd Gminy Żukowice - 2017-03-24 - Żukowice (dolnośląskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2017-11-02 - Rzgów (łódzkie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Zabrze (śląskie)
Praca w kuchni przygotowywanie posiłków.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Cyców (lubelskie)
prowadzenie wszystkich spraw płacowych dotyczących pracowników szkół, przedszkoli i żłobków dla których organem prowadzącym jest Gmina Tarnowskie Góry w szczególności; naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, deklaracji
ZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH - 2016-02-16 - Tarnowskie Góry (śląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prace administracyjno - biurowe związane z działalnością ośrodka kształcenia zawodowego; WYMAGANIA: wykształcenie średnie lub wyższe, biegła obsługa komputera i oprogramowania (MS Office), komunikatywność; KONTAKT: telefoniczny, e-mailowy info (at) zdz.katowice.pl, spotkanie 29.04.2016r. godz.10:00 w siedzibie OKZ Lubliniec
ZDZ w Katowicach OKZ Lubliniec - 2016-04-26 - Lubliniec (śląskie)
referent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2017-07-07 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż pieczywa i wyrobów cukierniczych, dbanie o czystość i porządek, rozliczenia, inwentaryzacje
"ROBSON" Robert Marczak - 2017-05-17 - Radzymin (mazowieckie)
Praca z bezpośrednim kontakcie z osobami pozbawionymi wolności.
Zakład Karny w Dublinach - 2017-12-29 - Dubliny (warmińsko-mazurskie)
Prace murarskie.
DOMMARCREO Mariusz Błaszczyk - 2016-10-07 - Łódź (łódzkie)
Zapoznanie się ze Statutem Gminy, ustawą o samorządzie terytorialnym oraz wewnętrznym obiegiem dokumentów w tym z programem do obiegów dokumentów PROTON. Zapoznanie się z aktami prawnymi związanymi z zakresem zadań Referatu Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji. Przygotowywanie planów i koncepcji realizacji oraz pozyskania środków pozabudżetowych na projekty inwestycyjne Gminy Barlinek. Zapoznanie się z zadami oraz warunkami niezbędnymi do złożenia wniosków o pozyskanie dofinansowania z pozabudżetowych programów i funduszy pomocowych na przedsięwzięcia realizowane przez Urząd Miejski w Barlinku. Udział w przygotowywaniu wniosków o pozyskanie dofinansowania z pozabudżetowych programów i funduszy pomocowych na projekty gminy realizowane przez Urząd Miejski w Barlinku. Zapoznanie się z zasadami i przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji przetargowej na realizację inwestycji zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych. Udział w pracach komisji przetargowych na realizację inwestycji zgodnie z przepisami ustawy prawo zamówień publicznych. Nadzór nad realizacją zawartych umów. Przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji dot. rozliczeń z wniosków o dofinansowanie oraz z realizacji projektów inwestycyjnych. Przygotowywanie informacji oraz sprawozdań z realizacji projektów inwestycyjnych. Zapoznanie się z zasadami oraz przygotowywanie archiwizacji dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Barlinek (zachodniopomorskie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Namysłów (opolskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Średniego lub Wyższego• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-08-22 - Rokocin (pomorskie)
Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty, przygotowywanie zebrań i konferencji Oferta stażu przeznaczona dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Puck
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Władysławowo (pomorskie)