REFERENT W DZIALE PŁAC Płock oferta pracy Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na umywalki.
Stanowisko: REFERENT W DZIALE PŁAC
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: 1. Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników obsługiwanych placówek.2. Sporządzanie list płac i raportów dotyczących wynagrodzeń pracowników obsługiwanychplacówek, przygotowanie plików przelewów do systemu bankowego.3. Kompletowanie dokumentacji dotyczącej naliczenia zasiłków.4. Naliczanie składek ZUS, przygotowywanie i przekazywanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS.5. Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu pracowników obsługiwanychjednostek.6. Obliczenie, pobór i przekazywanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych do US.7. Przygotowywanie rocznych informacji o przychodach z innych źródeł oraz o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy dla pracowników obsługiwanych placówek.8. Przygotowywanie dokumentów ZUS RP-7 (zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu),9. Przekazywanie miesięcznych i rocznych informacji o zatrudnieniu do PFRON.10. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami.11. Sporządzanie sprawozdań z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego.
Data publikacji: 2020-05-22
Lokalizacja: Płock (mazowieckie)
Pracodawca: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń pracowników obsługiwanych placówek.2. Sporządzanie list płac i raportów dotyczących wynagrodzeń pracowników obsługiwanychplacówek, przygotowanie plików przelewów do systemu bankowego.3. Kompletowanie dokumentacji dotyczącej naliczenia zasiłków.4. Naliczanie składek ZUS, przygotowywanie i przekazywanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS.5. Wystawianie zaświadczeń o wynagrodzeniu i zatrudnieniu pracowników obsługiwanychjednostek.6. Obliczenie, pobór i przekazywanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych do US.7. Przygotowywanie rocznych informacji o przychodach z innych źródeł oraz o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy dla pracowników obsługiwanych placówek.8. Przygotowywanie dokumentów ZUS RP-7 (zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu),9. Przekazywanie miesięcznych i rocznych informacji o zatrudnieniu do PFRON.10. Prowadzenie i przechowywanie dokumentacji związanej z zakresem obowiązków, zgodnie z obowiązującymi przepisami.11. Sporządzanie sprawozdań z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce:Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Zarządzie Jednostek Oświatowych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze jest niższy niż 6 %.Warunki pracy na stanowisku:Stanowisko pracy w budynku przy ul. 3 Maja 16, na III piętrze budynku, niedostosowanym do wózków inwalidzkich. Ciągi komunikacyjne w budynku o odpowiedniej szerokości, natomiast drzwi do pomieszczeń uniemożliwiają poruszanie się wózkiem inwalidzkim. W budynku znajdują się toalety o małej powierzchni użytkowej i wąskich drzwiach. W budynku znajdują się windy. Bezpieczne warunki pracy na stanowisku.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: REFERENT W DZIALE PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Płock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 14
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Płock
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1462
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Płock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne (formalne):1. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)).2. Nieposzlakowana opinia.3. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.4. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.5. Wykształcenie średnie lub wyższe.6. Doświadczenie na stanowisku pracy związanym z obsługą płacową.7. Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy, podatku dochodowego od osób fizycznych, ubezpieczeń społecznych.8. Dobra znajomość obsługi komputera (przeglądarki internetowe, programy pocztowe).9. Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel) - poparta oświadczeniem kandydata lub zaświadczeniem o ukończeniu kursu.Wymagania dodatkowe:1. Kursy, szkolenia z zakresu płac potwierdzone dyplomem, zaświadczeniem lub certyfikatem.2. Odpowiedzialność, dokładność, umiejętność analitycznego myślenia.3. Umiejętność śledzenia i stosowania zmian w przepisach.4. Umiejętność pracy w zespole i gotowość do zdobywania nowej wiedzy.5. Umiejętność pracy pod presją czasu.6. Wysoka kultura osobista
Nazwa pracodawcy:
Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa
danePracodawcy_nip: 7741083307
danePracodawcy_regon: 610201634
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
3 Maja 16, 09-402 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:1. Życiorys (CV) - własnoręcznie podpisany.2. List motywacyjny - własnoręcznie podpisany.3. Kwestionariusz osobowy, wg wzoru dostępnego w siedzibie ZJO (pok. nr 304) lub na stronie www.bip.zjoplock.pl.4. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie.5. Kopie świadectw pracy oraz kwalifikacji i uprawnień zawodowych.6. Oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.7. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).8. Inne oświadczenia/zaświadczenia wymagane w ogłoszeniu o naborze.Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przetłumaczyć na język polski.Termin i miejsce składania ofert:Oferty należy przesyłać w zamkniętej kopercie z dopiskiem nabór na stanowisko Referent w Dziale Płac ogłoszenie Nr 4/2020 na adres: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa, ul. 3 Maja 16, 09-402 Płock lub dostarczyć do siedziby Jednostki pokój nr 327 (III piętro) w nieprzekraczalnym terminie do 02 czerwca 2020 r. do godz. 12:00. W przypadku ofert przesyłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa, test kwalifikacyjny lub sprawdzenie umiejętności, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie. Oferty niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone po upływie 3 miesięcy od dnia podania informacji o wyniku naboru w BIP-ie. Przed upływem tego terminu można je odebrać za pokwitowaniem w Kadrach Zarządu Jednostek Oświatowych (pok. 304).Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielenie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego. KLAUZULA INFORMACYJNARealizując obowiązek wynikający z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. U. UE. L. 2016. 119. 1) dalej jako RODO, informujemy, że:1. Administratorem danych osobowych jest: Zarząd Jednostek Oświatowych Jednostka Budżetowa w Płocku.2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod (at) zjoplock.pl lub tel. 24 367-89-343. Dane osobowe przetwarzane są w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko Referent, poprzedzającej zawarcie umowy o pracę.4. Udostępnienie pracodawcy danych osobowych następuje w formie oświadczenia osoby, której dane dotyczą. Pozyskane dane osobowe będą przetwarzane na podstawie:a) art. 6 ust. 1 lit. a) i art. 9 ust. 2 lit. a) RODO (zgoda osoby, której dane dotyczą) w zw. z art. 221a - 221b k. p. w zakresie niewskazanym w art. 221 § 1-3 k. p. ani innych przepisach szczególnych znajdujących zastosowanie w myśl art. 221 § 4 k. p., b) art. 6 ust. 1 lit. b) RODO w celu zawarcia i wykonania umowy o pracę,c) art. 6 ust. 1 lit. c) i art. 9 ust. 2 lit. b) RODO w celu wykonania obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze w zw. z art. 221 § 1-3 k. p. oraz w zakresie, w jakim przewidują to przepisy szczególne w myśl art. 221 § 4 k. p., t. j.:-ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282), -rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 936 ze zm.), -rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (Dz. U. z 2018 r. poz. 2369);d) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO tj. uzasadniony interes Administratora, jeżeli pracodawca podejmuje decyzje, że przetwarzanie tych danych (w tym podanie przez osobę ubiegającą się o zatrudnienie) jest konieczne celem przeprowadzenia rekrutacji. 5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w związku z udziałem w procesie rekrutacji. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego.6. Odbiorcami danych osobowych będą podmioty do tego uprawnione na podstawie przepisów prawa, bądź w związku z koniecznością wypełnienia obowiązku prawnego na nich ciążącego. Administrator może również udostępniać dane osobowe podmiotom realizującym cele Administratora na podstawie jego polecenia oraz zawartych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych. 7. Dane osobowe będą przetwarzane przez: okres nie dłuższy niż 3 miesiące od zakończenia rekrutacji.8. Przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do Pani/Pana danych osobowych i otrzymania kopii danych osobowych podlegających przetwarzaniu, sprostowania nieprawidłowych danych, żądania usunięcia danych (prawo do bycia zapomnianym) w przypadku wystąpienia okoliczności przewidzianych w art. 17 RODO, żądania ograniczenia przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 18 RODO, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w przypadkach wskazanych w art. 21 RODO, przenoszenia dostarczonych danych, przetwarzanych w sposób zautomatyzowany, o ile zachodzą przesłanki wskazane w art. 20 RODO.9. Ma Pani/Pan prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Konsekwencją wycofania zgody będzie brak możliwości przetwarzania danych osobowych innych niż wynikające z przepisów prawa.10. Przysługuje Pani/Panu prawo złożenia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeśli Pani/Pan uzna, że dane są przetwarzane niezgodnie z prawem. 11. Dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.12. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.13. Nie przewiduje się przetwarzania danych osobowych w celu innym niż cel, w którym dane osobowe zostały zebrane.14. Administrator danych po ustaniu celu przetwarzania planuje dalsze przetwarzanie danych tylko w przypadku, gdy osoba, której dane dotyczą, wyrazi na to zgodę.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 14
Powiat pracodawcy: m. Płock
danePracodawcy_kodPowiatu: 1462
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Płock
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0968687
Ulica pracodawcy: 3 Maja
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431301
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 22.05.2020
Oferta pracy ważna do: 02.06.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.05.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.05.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?00c7981ec943f08db2f08fb169be366b
Podobne oferty pracy
Dbanie o utrzymanie porządku w budynku, terenie należącym do firmy, drobne naprawy sprzętu, sprzątanie i utrzymywanie w czystości chodników, trawników, koszenie trawy, sadzenie krzewów. Praca- Sulęcin (MOLEX Sp. z o.o.). Wymagane: wykształcenie min. zasadnicze zawodowe, umiejętność obsługi urządzeń gospodarczych. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Tel.: 512 131 636 Justyna Warkoczewska.
AUDIT DORADZTWO PERSONALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Sulęcin (lubuskie)
Przyjmowanie wniosków, obsługa administracyjna
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Złocieniec (zachodniopomorskie)
Rejestrowanie i wydawanie wniosków, wysyłanie korespondencji, kserowanie dokumentów, obsługa klientów, prowadzenie postępowań administracyjnych, kompletowanie dokumentów dotyczących koordynacji.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie rejestru pism i wydatków, sporządzanie pism, wysyłka korespondencji, archiwizacja dokumentów, obsługa petentów
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W CHEŁMNIE - 2020-01-16 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie i przetwarzanie zamówień części do maszyn rolniczych, środków ochrony roślin i innych, wysyłanie zamówień, odbiór zamówionego towaru, prowadzenie podstawowej dokumentacji
GOSPODARSTWO ROLNE TADEUSZ LISIECKI - 2019-06-19 - Bojanowo (wielkopolskie)
1. Zapozanie się z kpa, instrukcją kancelaryjną, jednolitym rzeczowym wykazem akt i instrukcją o organizacji i zakresie działania składnicy akt.2. Zapozanie sie ze sposobem prowadzenia spisu spraw, dziennika korespondencji oraz rejestrami prowadzonymi przez Dział Świad. Rodzin.3. Zapoznanie sie ze sposobem dostarczania decyzji administracyjnych oraz innych pism urzędowych
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Gubin (lubuskie)
Prowadzenie sekretariatu szkoły. Wymagania: wykształcenie min. średnie - administracja lub podobne, umiejętność obsługi podstawowych programów komputerowych np. Microsoft Word, Excel.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Luzino (pomorskie)
- wykonywanie prac administracyjnych,- opisywanie akt przekazywanych do archiwum,- kompletowanie i chronologiczne porządkowanie dokumentów rejestracyjnych podatników,- analiza i kontrola pod względem formlanym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznań,- wprowadz. dancyh do systemu informatycznego.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
1.Pomoc przy załadowaniu i rozładowaniu towarów; pomoc przy przyjmowaniu i wypakowaniu materiałów technicznych i chemicznych. 2. Wywóz makulatury i połamanych palet ; naprawa uszkodzonych palet. 3. Dbanie o czystość w magazynie i wzorowy stan opakowań z powierzonym towarem. 4. Pomoc przy przyjmowaniu produkcji; pomoc przy przekazywaniu towarów, opakowań, palet na produkcję. 5. Pomoc przy przekazaniu surowców w proszku na produkcję wykonywanie innych poleceń zleconych przez przełożonego.
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Suwałki (podlaskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Przemyślu - 2020-03-10 - Przemyśl (podkarpackie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Zgodnie z umową.
PIEKARNIA "GALICYJSKA" - Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Ropczyce (podkarpackie)
wykładanie towaru, obsługa klienta, dbanie o porzadek
kontakt przez OHP - 2016-11-25 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa programów księgowych, obsługa programów płacowych + Płatnik ZUS, obsługa urządzeń biurowych, szkolenie z podstaw prawa podatkowego i rachunkowego
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Pszczyna (śląskie)
-Wykonywanie prac krawieckich,-Kontakt telefoniczny 58-561-22-01,-Kontakt e-mail: bonadea (at) bonadea.pl
BONA DEA ANNA EWELINA OSTROWSKA - 2019-09-28 - Tczew (pomorskie)
Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach OB, ONW, PRŚ oraz minimum jednego innego działania PROW. Sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych.Przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemu wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez wydział.Udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-02-14 - Sztum (pomorskie)
-prowadzenie akt osobowych, -współpraca z płacami i księgowością,-obsługa programu Word i Excel,-sporządzanie sprawozdań,-prowadzenie ZFŚS
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Kompletowanie zamówień z magazynu, utrzymanie czystości w miejscu pracy.
DINO POŁUDNIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-09 - Miłkowice (dolnośląskie)
Kontakt z klientem , obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej.
DKSM Mirosław Hałdys sp. K. - 2016-05-04 - Damianowo (dolnośląskie)
kontrola deklaracji podatkowych, obsługa korespondencji, obsługa punktu informacyjnego, wprowadzanie danych do systemu
kontakt przez PUP - 2019-02-27 - Żory (śląskie)
Nauka i pomoc w poniższcy hczynnościach:Przechowywanie i aktualizowanie dokumentacji ogólnej spółki, dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale, opracowywanie korespondencjiprzychodzącej i wychodzącej, sporządzanie pism do kontrahentów, obsługa klientów firmy, wspomaganie w czynnościach biurowych pracowników oddziału, obsługa urządzeń biurowych, skrupulatne i terminowe prowadzenie powierzonej dokumentacji, praca w systemie SAP.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klienta.
Fabryka Mebli "BODZIO" Bogdan Szewczyk Sp. Jawna - 2016-08-18 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Zapewnienie pełnej sprawności urządzeń, podejmowanie napraw.
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Opalenica (wielkopolskie)
montaż konstrukcji aluminiowych i balustrad
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
-realizacja działań służących prowadzeniu gospodarowania wodmi-współpraca w planowaniu przedsięwzięć związanych z odbudową ekosystemów zdegradowanych przez eksploatację zasobów wodnych-realizacja działań ochronnych
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2019-08-14 - Leszno (wielkopolskie)
Obsługiwanie bazy danych logistycznych, archiwizacja dokumentów, uczestnictwo w aktualizowaniu bazy danych logistycznej infrastruktury wojskowej.
kontakt przez PUP - 2019-03-04 - Rzeszów (podkarpackie)
- PRACE BIUROWE- ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI- WPROWADZANIE DANYCH DO SYSTEMU- OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Gdynia (pomorskie)
pomoc w prowadzeniu dokumentacji
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Karczmiska Pierwsze (lubelskie)