REFERENT DS. NIERUCHOMOŚCI K/M Warszawa oferta pracy Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: REFERENT DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-12-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. NIERUCHOMOŚCI K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali doradcy finansowi i inwestycyjni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali doradcy finansowi i inwestycyjni (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Czytanie dokumentacji i rysunków technicznych
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: Prawo budowlane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: wyższe w tym licencjat (prawo lub kierunki związane z gospodarowaniem nieruchomościami, doświadczenie 4 lata, umiejętność pracy w zespole, kreatywność, odpowiedzialność, obsługa komputera, znajomość ustawy o zamówieniach publicznych, mile widziana znajomość ustawy prawo budowlane, komputerowych programów graficznych oraz umiejętność czytania dekumentacji technicznej.Obowiązki: zgodne z zajmowanym stanowiskiem. Zgłoszenia: joanna.karpio (at) wat.edu.pl
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy:
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
00-908 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali doradcy finansowi i inwestycyjni
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.12.2017
Data dodania oferty pracy: 15.12.2017
Oferta pracy ważna do: 14.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 15.12.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
obsługa klienta w biurze
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Konin (wielkopolskie)
Sporządzanie pism procesowych, przygotowanie umów finansowych, obsługa wniosków.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2017-12-01 - Rzgów (łódzkie)
Odbieranie korespondencji skierowanej do BP z właściwego Urzędu Pocztowego, przyjmowanie oraz rejestracja dokumentacji składanych przez wnioskodawców/beneficjentów, podpisywanie, stemplowanie potwierdzeń odbioru z listów poleconych.Rejestrowanie korespondencji wpływającej do BP.Prowadzenie wstępnej segregacji przesyłek dostarczonych do Biura Powiatowego, rejestracja oraz prowadzenie obiegu delegacji i faktur.Zabezpieczenie pracowników w materiały biurowe, ewidencja przychodów i rozchodów w kartach ewidencji materiałów biurowych.Potwierdzenie nadania poczty wychodzącej.Przekazywanie korespondencji na Pocztę i do OR, kontaty z beneficjentami.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-01-18 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-14 - Krosno (podkarpackie)
Przyjmowanie interesantów, odbieranie telefonów, prace administracyjno-biurowe, obsługa poczty elektronicznej, korespondencjiprzychodzącej i wychodzącej, organizacja zebrań, spotkań służbowych, redagowanie pism, ewidencja obiegu dokumentów, wazenie, przyjmowanie, wydawanie odpadów, ewidencja odpadów i pojazdów, wystawianie faktur, oraz dokumentów dotyczących gospodarki odpadami, nadzór nad materiałami biurowymi i srodkami czystosci.
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Sulnówko (kujawsko-pomorskie)
jw
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-04-03 - Warszawa (mazowieckie)
PRACE BIUROWE ZWIĄZANE Z BIEŻĄCĄ OBSŁUGĄ BIURA WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
prowadzenie dzienników ewidencyjnych wchodzacych i wychodzacych dokumentów jawnych,przygotowanie przesyłek pocztowych do instytucji nadrzednych
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
zgodnie z wnioskiem
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Ciepłowody (dolnośląskie)
- przygotowanie doku. do arch.- arch. dokum. - obsłu urządzen biurowych- przygotowanie koresp. do wysyłki-przygotowanie korespondencji do wysyłkiwykonywanie bieżąch czynności
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Łódź (łódzkie)
wykształcenie min. średnie, preferowanie wyższe (technikum ekonomiczne, studia licencjackie/magisterskie, kierunki: ekonomia, finanse i rachunkowość lub pokrewne), umiejętność analitycznego myślenia oraz bardzo dobra organizacja pracy własnej, mile widziana znajomość obsługi SAP BUSINESS ONE, dobra znajomość pakietu MS Office ( w szczególności EXCEL) skrupulatność, dokładność, dobra organizacja pracy. Zakres obowiązków weryfikacja protokołów serwisantów, sprawdzanie ich pod kątem wykonywaniej usługi, rozliczanie materiałowe oraz usługowe, sporządzanie dokumentów WZ, RW, PW, MM, fakturowanie klientów kluczowych na podstawie rozliczonych dokumentów, współpraca z działem technicznym i działem administracji
IteCom Sp.z o.o. - 2016-05-17 - Krotoszyn (wielkopolskie)
prace biurowe, kontakt z klientami
JAR-MET Spółka Jawna D.Sińczuk, T. Sternicki - 2016-02-17 - Węgrów (mazowieckie)
Praca na samodzielnym stanowisku: prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej (rekrutacja, zwalnianie pracowników, naliczanie wynagrodzeń i zasiłków oraz ich księgowanie); obsługa ZUS (program Płatnik) oraz rozliczeń podatkowych (U.S., PFRON); obsługa ubezpieczeń grupowych; obsługa zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.- Wynagrodzenie: od 2500-3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie w zakresie spraw kadrowo-płacowych. Znajomość Płatnika /ZUS/, programów płacowych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 32-258-20-41 w.17) lub e-mail: m.poczesny (at) komel.katowice.pl lub pocztowy (ul. Moniuszki 29, 41-200 Sosnowiec).
INSTYTUT NAPĘDÓW I MASZYN ELEKTRYCZNYCH KOMEL - 2016-04-14 - Sosnowiec (śląskie)
-rozpoznawanie potrzeb klientów zgłaszających się do Centrum Rozwoju Talentów Gdańskiego Urzędu Pracy i kierowanie do odpowiednich pracowników w celu uzyskania oczekiwanej pomocy,- przyjmowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz wszelkiej dokumentacji i realizacja płynnego obiegu informacji w Centrum,- bieżąca aktualizacja informacji zawartych na telebimach, stronie oraz Facebooku Centrum Rozwoju Talentów dotyczących działań Centrum,- dbałość o aktualność informacji na tablicach ogłoszeń oraz stojakach z ulotkami i informatorami znajdującymi się w Centrum, - zamawianie ulotek, druków, materiałów biurowych dla potrzeb Centrum Rozwoju Talentów,- nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem oraz funkcjonowaniem sprzętu komputerowego oraz telebimów oddanych do dyspozycji klientów Centrum, - pomoc klientom Centrum w obsłudze sprzętu komputerowego,- współudział w organizowaniu przedsięwzięć mających na celu realizację zadań Centrum tj. warsztatów, spotkań z pracodawcami, targów pracy i wszelkich wydarzeń związanych z promocją Centrum,- tworzenie harmonogramu czasu pracy pracowników Centrum,- prowadzenie kalendarza spotkań doradców zawodowych i wydarzeń odbywających się w Centrum, - tworzenie i aktualizowanie bazy klientów Centrum, - wprowadzanie do bazy, analiza i statystka ankiet zadowolenia klienta,- sporządzanie okresowych sprawozdań z działalności Centrum,- pomoc doradcom zawodowym w przygotowywaniu warsztatów, spotkań odbywających w Centrum (przygotowywanie materiałów, list obecności, sali),- współudział w tworzeniu materiałów promocyjnych, prowadzenie korespondencji z klientami Centrum, - prowadzenie elektronicznej obsługi zadań realizowanych w Centrum.
Gdański Urząd Pracy - 2017-11-17 - Gdańsk (pomorskie)
CHARAKTERYSTYKA STANOWISKA PRACY:• POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW W KRAJU I ZA GRANICĄ,• NEGOCJOWANIE CEN I WARUNKÓW PRZEWOZOWYCH,• UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI I PRZEWOŹNIKAMI,• PLANOWANIE I KOORDYNACJA TRANSPORTU NA WSZYSTKICH ETAPACH,• WSPÓŁPRACA Z KIEROWCAMI I ROZWIĄZYWANIE BIEŻĄCYCH PROBLEMÓW,• REALIZACJA WYZNACZONYCH CELÓW.WYMAGANIA:• MINIMUM ROCZNE DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU,• ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU KOMUNIKATYWNYM LUB MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO, FRANCUSKIEGO LUB UKRAIŃSKIEGO.• WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ŚREDNIE,• ZNAJOMOŚĆ PRZEPISÓW PRAWA REGULUJĄCYCH PROCESY TRANSPORTOWE,• DOBRZE ROZWINIĘTE UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE,• ZAANGAŻOWANIE W POWIERZONE OBOWIĄZKI,• SAMODZIELNOŚĆ,• DOBRA ORGANIZACJA PRACY,• DOKŁADNOŚĆ ORAZ SUMIENNOŚĆ.
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE SP. ZO.O. - 2016-10-21 - Rzeszów (podkarpackie)
praca biurowa polegająca na prowadzeniu spraw pracowniczych
Rejon Wsparcia Teleinformatycznego - 2015-12-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
ROZKŁADANIE ,UKŁADANIE TOWARU NA PÓŁKACHZAMAWIANIE TOWARU DROGA INTERNETOWA I TELEFONICZNA
FIRMA HANDLOWA SABINKA MIROSŁAW MINUTH - 2016-11-14 - Dąbrówka (pomorskie)
Praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Krapkowice (opolskie)
obsługa i serwis linii technologicznej, obsługa wózka widłowego
kontakt przez PUP - 2018-08-13 - Poniatowa (lubelskie)
Prowadzenie dokumentacji szkoły
Gimnazjum Dla Dorosłych w Rowie - 2017-08-24 - Rów (zachodniopomorskie)
jw.
PERUN S.A. - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie działu księgowego. Weryfikacja dokumentów pod wzgledemrachunkowym oraz wprowadzanie do systemu księgowego Minimum 6miesięczny staż w dziale ksiegowym. Praca od 8-16
Biuro Rachunkowe "CONSEIL" - 2018-05-08 - Opole (opolskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
kontrola jakości produkowanych elementów
TEKRA Sp. z o.o. - 2016-10-07 - Gubin (lubuskie)
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: min. średnie; min. 6 m-cy doś.; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: wprowadzanie danych, księgowanie dok. źródłowych, klasyfikowanie kosztów, sporządzanie deklaracji podatkowych, układanie i numerowanie dok.; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Gliwice (śląskie)
wg programu stażu. Miejsce odbywania stażu: Kraków, ul. Ułanów 9 lub u. Fatimska 8
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kraków (małopolskie)
zakres obowiązków: - dekretacja i księgowanie dokumentów,- prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki usługowej,- rozliczanie należności i zobowiązań,- sporządzanie deklaracji podatkowych CIT, PIT i VAT,- sporządzanie sprawozdań finansowych zgodnie z zakresem rachunkowościoraz prawa podatkowego (bilans, rachunek zysków i strat),- sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne spółki,- sporządzanie sprawozdań statystycznych do GUS.praca od po. do pt. w godz. 8.00-16.00
SUNRISE SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2015-12-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
księgowanie ,dekretowanie dokumentów ksiegowych,sprawdzanie pod względem merytorycznym,formalnym,rachunkowym dokumentów,prowadzenie ewidencji VAT zakupu i sprzedaży
Biuro Rachunkowe Roszak & Roszak - 2015-12-02 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw kancelaryjno=biurowych
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Żary (lubuskie)