REFERENT ADMINISTRACYJNY Chełmno oferta pracy DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W CHEŁMNIE
Stanowisko: REFERENT ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie rejestru pism i wydatków, sporządzanie pism, wysyłka korespondencji, archiwizacja dokumentów, obsługa petentów
Data publikacji: 2020-01-16
Lokalizacja: Chełmno (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W CHEŁMNIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dominikańska 40, 86-200 Chełmno, powiat: chełmiński, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie rejestru pism i wydatków, sporządzanie pism, wysyłka korespondencji, archiwizacja dokumentów, obsługa petentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT ADMINISTRACYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełmno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chełmiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełmno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność obsługi urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność koordynacji i organizacji codziennej pracy biura
Nazwa pracodawcy: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W CHEŁMNIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie
Adres pracodawcy:
Dominikańska 40, 86-200 Chełmno, powiat: chełmiński, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: chełmiński
Gmina pracodawcy: Chełmno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełmno
Ulica pracodawcy: Dominikańska
Numer budynku pracodawcy: 40
Profil działalności pracodawcy: opieka nad osobami
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.01.2020
Data dodania oferty pracy: 16.01.2020
Oferta pracy ważna do: 16.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?95464fc5772f3d224311d23c03e72533
Podobne oferty pracy
Wykształcenie min. zawodowe, brak nałogów, zdolności manualne. Zakres obowiązków: dorabianie kluczy, naprawa obuwia, wyrób pieczątek. Osoba chętna do przyuczenia- pracodawca zapewnia przeszkolenie. Praca co drugi dzień po 12 h. Miejsce pracy: Gliwice lub Zabrze.
MINIT POLSKA SP. Z O.O. - 2016-10-19 - Gliwice (śląskie)
Sprzedaż towarów, obsługa klienta
FRESHMARKET Rafał Głuszkiewicz - 2015-05-25 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Praca w gabinecie stomatologicznym. Pomoc i ułatwianie pracy lekarzowi
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa kasy fiskalnej, sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2019-04-10 - Lębork (pomorskie)
przygotowania surowców do produkcji wyrobów piekarskich, dzielenie ciasta i kształtowanie kęsów na wyroby piekarskie, przeprowadzania rozrostu oraz wypieku pieczywa, obsługiwanie maszyn i urządzeń stosowanych w produkcji wyrobów piekarskich, utrzymanie porządku i czystości na stanowisku pracy oraz przestrzeganie zasad bhpi ppoż.
Przedsiębiorstwo Prod.-Handl.-Usł."Scorpio"Barbara Eliaszuk - 2019-07-03 - Stare Juchy (warmińsko-mazurskie)
Fryzjer
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Leżajsk (podkarpackie)
•Utrzymywanie umów negocjowanych przez dział zaopatrzenia w systemie online z dostawcami w celu obsługi automatycznej wyceny zleceń;•Monitorowanie cotygodniowych czynności konserwacyjnych i kwartalnych aktualizacji systemu w zakresie ich aktualności w powiązaniu z kosztami;•Dostarczanie statystyk ad hoc ze wszystkich odpowiednich systemów w celu wsparcia specjalnej analizy dla personelu zarządzającego i operacyjnego;•Wspieranie oceny dostawców zgodnie z normami jakości Hapag-Lloyd oraz monitorowanie poziomu jakości usług dostawcówPełna nazwa stanowiska: Koordynator ds. Operacyjnych Analiz Biznesowych (Operation Seering Support Coordinator)Uwaga do doświadczenia zawodowego: 3 lata w instytucjach transportowych lub spedycyjnych
kontakt przez PUP - 2019-10-15 - Gdynia (pomorskie)
Do uzgodnienia
MG CATERING MAŁGORZATA DYMEK - ARMATA - 2017-04-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Praca biurowa.
ZARMEN Sp. z o.o. - 2017-09-05 - Zdzieszowice (opolskie)
Kontrola zamówień, bieżące obsługa klienta zewnętrznego, kontrola przestrzegania procedur HACCP, kontrola produkcji produktów wyrobów cukierniczych.
kontakt przez PUP - 2019-03-22 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Wykonywanie prac ogólnobudowlanych na terenie powiatu jarosławskiego i przemyskiego.Dojazd na budowy zapewnia pracodawca.WYNAGRODZENIE: 2000,- + premia.
EUROBUD GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-06 - Bystrowice (podkarpackie)
Praca jako dyspozytor
Firma Handlowo - Usługowa Pol-Krusz Zbigniew Wojno - 2017-08-31 - Szepietowo (podlaskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-01-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
produkcja wyrobów na maszynach stolarskich ,produkcja
P&S PARTNERS TOMASZ SYDOW - 2017-09-13 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Obowiązki:- produkcja i montaż produktów kablowych zgodnie z dokumentacją technicznąOferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - wynagrodzenie podstawowe + premie (efektywnościowe, za obecność, dodatki stażowe)- pakiet socjalny: wczasy pod gruszą, premia świąteczna, premie w ramach programu poleceń pracowniczych- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia oraz prywatnej opieki medycznej Medicover- dofinansowanie posiłków na firmowej stołówce - raz w tygodniu owoc dla każdego pracownika- dofinansowanie karty MultiSport - możliwość rozwoju (rekrutacje wewnętrzne, szkolenia) - przyjazną atmosferę oraz wsparcie kolegów i koleżanek z działuKontakt:-telefon: 58-782-51-73-poczta: monika.jakobczak (at) hubersuhner.com
HUBER + SUHNER SP. Z O.O. - 2019-02-26 - Tczew (pomorskie)
Kontrola i dopuszczanie do obrotu wyrobu gotowego (konserwy rybne). Pracodawca oferuje:atrakcyjne wynagrodzenie i premie, świadzcenia dla pracowników (w tym bony świąteczne, świadzcenia medyczne i ubezpieczenie na preferyncyjnych warunkach), spotkania integracyjne i uroczystości okolicznościowe dla rodzin, rozwój i możliwośc awansu, dobrą i przyjazną atmosferę pracy, możliwość dopasowania zakresu obowiązków do możliwości pracownika i potrzeb organizacji, bezpłatny dowóz do pracy z Gniewina, Krokowej, Choczewa, Leborka, Pucka, WEjherowa, Redy, Gdyni i mniejszych miejscowości zgodnych z trasą dowozu.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-03-13 - Kartoszyno (pomorskie)
- obsługa drobnego sprzętu frezerskiego i tokarskiego- realizacja indywidualnych zamówień klientów w zakresie dopasowania oferowanego wyrobu metalowegoPraca na czas określony: do 33 miesięcy.
kontakt przez PUP - 2020-05-14 - Łódź (łódzkie)
Praca przy docieplaniu elewacji.Praca wykonywana będzie w Gliwicach.Pracodawca zapewnia dojazd- wyjazd o 5.00, powrót ok. 14.30
Zerning Bogdan USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE - 2020-05-19 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- Serwisant urządzeń chłodniczych i klimatyzacyjnych na terenie woj. śląskiego i okolicznych.- Wynagrodzenie: 4500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. zawodowe kierunkowe: Chłodnictwo i wentylacja lub pokrewne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagane świadectwo kwalifikacji uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji G-2E. Wymagane świadectwo kwalifikacji uprawniające do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji G-1E powyżej 1 kV. Wymagane świadectwo kwalifikacji w zakresie substancji kontrolowanych. Wymagana umiejętność zarządzania podległym zespołem pracowników. Wymagana umiejętność samodzielnej organizacji pracy własnej i zespołu. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 724-884-959) lub e-mail: biuro (at) aircontrolpolska.pl
AIR CONTROL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2015-11-09 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie i wydawanie towarów z magazynu, utrzymywanie porządku w magazynie
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Kowalów (lubuskie)
Obsługa wytłaczarek
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Płonki (lubelskie)
Obsługa sekretariatu i recepcji.
INST-CENTRAL Adam Szczepański, Krzysztof Szczepański s.c. - 2019-07-22 - Stara Niedziałka (mazowieckie)
praca przy hodowli bydła
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Jaworowo-Kolonia (mazowieckie)
projektowanie grafik, plakatów, wizytówek
STYLWEISS Jarosław Weiss - 2020-01-13 - Lubin (dolnośląskie)
1. Poznanie struktury Urzędu, zasad i specyfiki pracy w administracji publicznejw tym poznanie obowiązujących aktów normatywnych. 2. Zapoznanie się zespecyfiką pracy i zadaniami realizowanymi przez Oddział. 3. Zapoznanie się zmetodologią realizowanych badań z zakresu budownictwa, gospodarki komunalneji mieszkaniowej, ankietowych badań społecznych oraz badań rolnych. 4. Poznanieobowiązujących klasyfikacji i nomenklatur. 5. Czynne posługiwanie się technikąkomputerową (Excel, World).
URZĄD STATYSTYCZNY W LUBLINIE - 2016-03-22 - Biała Podlaska (lubelskie)
Wymagane wykształcenie pomaturalne/policealne, łatwość nawiązywania kontaktów z klientami. prawo jazdy kat. B. Firma poszukuje pracownika na stanowisko przedstawiciela handlowego w branży osłon przeciwsłonecznych (markizy, żaluzje fasadowe, refleksole, pergole). Praca w biurze oraz w terenie. Sporządzanie ofert, kontakt z klientem, pozyskiwanie klientów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny, osobisty lub e-mailowy doblebiuro (at) gmail.com.
DOBLE BARTŁOMIEJ SCZANSNY - 2018-03-13 - Rybnik (śląskie)
Trybowanie elemenów indyczych, szpilkowanie, skurowanie
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Emilianowo (warmińsko-mazurskie)
cv
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Pasłęk (warmińsko-mazurskie)
1.Sprawowanie pieczy nad mieniem szkoły znajdującym się w Zespole Szkół Ponadpodstawowych im. J. Iwaszkiewicza w Twardogórze;2.Zapewnianie sprawnej, grzecznej i kulturalnej obsługi kancelaryjno-biurowej;3.Prowadzenie spraw osobowych uczniów Zespołu Szkół Ponadpodstawowym im. J. Iwaszkiewicza w Twardogórze;4.Odbieranie, przyjmowanie i przekazywanie telefonów oraz poczty elektronicznej;5.Przyjmowanie, przekazywanie i redagowanie pism, podań, dokumentów i innej korespondencji;6.Sporządzanie i wydawanie legitymacji uczniowskich, zaświadczeń i duplikatów świadectw;7.Prowadzenie rejestru uczniów (księga uczniów);8.Sprawowanie nadzoru nad pieczęciami szkoły;9.Prowadzenie dokumentacji z rekrutacji uczniów do Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. J. Iwaszkiewicza w Twardogórze;10.Prowadzenie ewidencji uczniów mężczyzn do WKU;11.Dbanie o właściwe zabezpieczenie dokumentacji szkolnej, zachowując dyskrecję i tajemnicę załatwiania spraw;12.Prowadzenie ksiąg druków ścisłego zarachowania (legitymacji, świadectw);13.Wydawanie i rozliczanie druków ścisłego zarachowania;14.Prowadzenie elektronicznej ewidencji uczniów (VULCAN) i obsługi e-dziennika w zakresie danych uczniów i wiadomości;15.Załatwianie zgodnie z obowiązującymi przepisami spraw związanych z przyjęciem uczniów do szkoły i przeniesieniem do i z innej szkoły;16.Sporządzanie sprawozdawczości dot. uczniów, infrastruktury oraz sprzętu szkolnego (SIO);17.Organizowanie i zaopatrywanie szkoły w materiały potrzebne do funkcjonowania biura i szkoły (materiały biurowe, meble, sprzęt, pomoce dydaktyczne, itp.) oraz pracowników w odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej oraz przygotowanie dokumentacji do wypłaty uprawnionym pracownikom ekwiwalentu za odzież roboczą oraz jej pranie;18.Prowadzenie niezbędnych postepowań w trybie zamówień publicznych, sporządzenie dokumentacji z kontrolą jej kompletności;19.Prowadzenie i przechowywanie księgi wyjść pracowników poza obiekt szkolny oraz ewidencje wycieczek uczniów;20.Odbieranie korespondencji przychodzącej, rejestrowanie i znakowanie pism wychodzących;21.Prowadzenie ewidencji wydawania znaczków pocztowych, przygotowuje do wysłania i wysyła korespondencję;22.Prowadzenie rejestru kluczy i haseł;23.Prowadzenie rejestru skarg i wniosków;24.Tworzenie i nadzór nad zarządzeniami, regulaminami i innymi aktami prawa wewnętrznego;25.Prowadzenie ewidencji upoważnień i pełnomocnictw;26.Sporządzanie inwentaryzacji majątku szkoły na polecenie dyrektora szkoły;27.Przekazywanie do składnicy akt dokumentów zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. J. Iwaszkiewicza w Twardogórze;28.Prowadzenie wniosków i ewidencji legitymacji służbowych nauczycieli;29.Kierowanie z upoważnienia dyrektora zespołem pracowników obsługowych;30.Inne prace zlecone przez dyrektora szkoły.
Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. Jarosława Iwaszkiewicza w Twardogórze - 2021-03-18 - Twardogóra (dolnośląskie)
zgodnie z zawodem
DREWBUD Agnieszka Perchel- Papaj - 2017-05-22 - Starachowice (świętokrzyskie)