SEKRETARKA Stara Niedziałka oferta pracy INST-CENTRAL Adam Szczepański, Krzysztof Szczepański s.c.
Stanowisko: SEKRETARKA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu i recepcji.
Data publikacji: 2019-07-22
Lokalizacja: Stara Niedziałka (mazowieckie)
Pracodawca: INST-CENTRAL Adam Szczepański, Krzysztof Szczepański s.c.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łąkowa 4, 05-300 Stara Niedziałka, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Obsługa sekretariatu i recepcji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SEKRETARKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stara Niedziałka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mińsk Mazowiecki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sekretarka
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Doświadczenie zawodowe mile widziane.
Nazwa pracodawcy:
INST-CENTRAL Adam Szczepański, Krzysztof Szczepański s.c.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Łąkowa 4, 05-300 Stara Niedziałka, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-18
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: miński
Gmina pracodawcy: Mińsk Mazowiecki
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stara Niedziałka
Ulica pracodawcy: Łąkowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 22.07.2019
Oferta pracy ważna do: 21.08.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?aeb94b654648c77154a516b0d2a13327
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyny do produkcji tulei papierowych, sortowanie, układanie i pakowanie produktu gotowego
DHM POLSKA SP. Z O.O. SP. K. - 2018-08-13 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, pomocy w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych, wspieranie aktywności społecznej, motywowanie do podnoszenia kwalifikacji zawodowych członków rodzin, udzielanie wsparcia dzieciom, podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacjach zagrożeń. Prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców, dokonywanie okresowej oceny rodziny, sporządzanie na wniosek sądu opinii o rodzinie i jej członkach. Współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej; umowa na 6 miesięcy z możliwością przedłużenia; zadaniowy system czasu pracy.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ustce - 2019-03-15 - Ustka (pomorskie)
Obsługa klientów w placówce kasy zgodnie ze standardami firmy, prezentowanie oraz sprzedaż oferty produktowej, obsługa stanowiska kasowego
Stefczyk Finanse Towarzystwo Zarządzające SKOK - 2018-02-23 - Dębno (zachodniopomorskie)
- prowadzenie korespondencji szkolnej;- wystawianie duplikatów świadectw szkolnych; - przyjmowanie, rejestrowanie i przechowywanie dokumentów związanych z naborem do nauczania;- prowadzenie księgi słuchaczy;- zamawianie, dokonywanie zakupów, rejestrowanie i rozliczanie druków ścisłego zarachowania;- gromadzenie i przechowywanie dokumentacji szkolnej;- rejestrowanie zwolnień i urlopów pracowników szkoły; - sporządzanie wymiarów uposażeń pracowników szkoły; - sporządzanie druków, ankiet i kwestionariuszy; - przepisywanie pism i planów oraz druków stosowanych w szkole; - dbanie o powierzone mienie w sekretariacie szkoły.
ZAKŁAD KARNY WŁOCŁAWEK - 2018-07-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
pakowanie towaru; układanie towaru; pakowanie paczek;
kontakt przez OHP - 2019-04-02 - Kulice (pomorskie)
Podprasowywanie elementów w czasie produkcji, prasowanie wyrobów konfekcyjnych. Praca jednozmianowa w godz. 6.00-14.00, w Bielsku-Białej.
DOM MODY JOANN JOANNA SZUMLEWICZ - 2019-02-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
kompleksowa obsługa sekretariatu, prowadzenie terminarza spotkań, przygotowywanie i redagowanie pism, umów, dokumentów oraz prezentacji, koordynacja przepływu inforamcji oraz prawidłowego obiegu dokumentów w firmie
KARKONOSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W JELENIEJ GÓRZE - 2017-06-02 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
prace kancelaryjno-biuroweprotokołowanie,porządkowanie materiału aktowego,sporządzanie wezwań, zawiadomień pism,archiwizacja
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Leszno (wielkopolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż artykułów mięsno- wędliniarskichII zmiany 6-14/14-22 pn-nd Wynagrodzenie od 1850zł brutto + premia motywacyjna
Delikatesy Gwiezdne H. Kopania - 2016-09-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sprzątanie terenu zewnętrznego na zakładzie w tym , koszenie, odśnieżanie, zamiatanie,
kontakt przez PUP - 2019-07-02 - Polkowice (dolnośląskie)
obsluga urządzeń biurowych, zapoznanie się z obiegiem dokumentów,przygotowywanie korespndencji do wysyłki, podkładanie korespondencji do akt, pisanie pism i wezwań
kontakt przez PUP - 2019-01-22 - Augustów (podlaskie)
ARCHIWIZACJA DOKUMENTÓW PLACÓWKI, EWIDENCOJONOWANIE I DOSTARCZANIE KORESPONDENCJI DOTYCZĄCEJ POSZCZEGÓLNYCH SPRAW, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZWIĄZANEJ ZE ŚRODKAMI RZECZOWYMI PLACÓWKI ORAZ PRZEPROWADZENIE INWENTARYZACJI, PROWADZENIE DOKUMENTACJI ZWIAZANEJ Z UCZĘSZCZANIEM DZIECI DO PRZEDSZKOLA, PROWADZENIE DOKUMENTACJI PRACOWNICZEJ, WYKONYWANIE INNYCH POLECEŃ DYREKTORA ZWIAZANYCH Z ORGANIZACJĄ PRACY PRZEDSZKOLA
kontakt przez PUP - 2019-04-15 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
kierowca samochodu ciężarowego
Firma Usługowo-Handlowa "CHAMEX" - 2016-09-06 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
Sklep mięsny, obsługa klienta, przyjęcie towaru, ekspozycja towaru. 1 - osoba pełny etat, 2 osoba - 1/2 etatu. Praca w godz.: 8:00-18:00, wtorek-sobota (soboty do 14:00). Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą: p. Marcin Brzozowski, tel.: 502 474 676, e-mail: brzoza_1 (at) o2.pl, p. Wioletta Kisiel, tel.: 693 630 159.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE MASARNIA BRZOZOWSCY S.C. KRZYSZTOF BRZOZOWSKI, MARCIN BRZOZOWSKI - 2016-06-14 - Wrocław (dolnośląskie)
- utrzymanie terenów zielonych w gminie Złoty Stok
kontakt przez PUP - 2019-04-25 - Złoty Stok (dolnośląskie)
sprzedaż usług edukacyjnych, bieżąca obsługa klienta, realizacja planów firmy, prowadzenie dokumentacji szkoły, dbanie o wizerunek oddziału, współpraca z innymi działami firmy
kontakt przez OHP - 2018-03-16 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Sekretarka
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Zaniemyśl (wielkopolskie)
Pomoc w prowadzeniu sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Pniewy (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Poznań (wielkopolskie)
sekretarka
kontakt przez PUP - 2019-03-25 - Słubice (lubuskie)
naprawa pojazdów, wykonywanie badań technicznych pojazdów, geometria pojazdów
"NIKO" RYSZARD SZATKO - 2017-11-24 - Tarnów (małopolskie)
SPRZEDAŻ ART. PRZEMYSŁOWYCH
Firma Handlowo Usługowa Sam-Sam Rafał Tęcza - 2016-07-18 - Wiewiórka (podkarpackie)
Zapewnienie realizacji zadań sekretariatu Departamentu Postępowań Wyjaśniających, w szczególności: a) wykonywanie prac kancelaryjnych związanych z obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej oraz z rejestracją i znakowaniem spraw w celu zapewnienia prawidłowego obiegu pism w Departamencie Postępowań Wyjaśniających, b) prowadzenie bieżącej obsługi sekretarskiej Departamentu Postępowań Wyjaśniających, w tym obsługa połączeń telefonicznych, wiadomości mailowych, redagowanie projektów krótkich pism, c) informowanie Dyrektora Departamentu Postępowań Wyjaśniających lub jego Zastępcy o problemach w realizacji zadań przez sekretariat Departamentu Postępowań Wyjaśniających, w szczególności o opóźnieniach w wysyłce korespondencji. 2. Przygotowywanie dokumentów dotyczących wyjazdów służbowych, konferencji i spotkań pracowników Departamentu, zgodnie z obowiązującymi zarządzeniami. 3. Dokonywanie czynności związanych z archiwizacją dokumentów Departamentu Postępowań Wyjaśniających. 4. Zaopatrywanie Departamentu Postępowań Wyjaśniających w materiały biurowe. 5. Prowadzenie kalendarza spotkań i wyjazdów Dyrektora i pracowników Departamentu Postępowań Wyjaśniających oraz przekazywanie do wiadomości sekretariatowi głównemu Rzecznika Praw Pacjenta. 6. Przygotowywanie grafiku dyżurów na infolinii Rzecznika dla całego Biura. 7. Koordynowanie i rejestrowanie spraw wpływających do Departamentu Postępowań Wyjaśniających oraz praca w programie rejestracyjnym EZD w celu zapewnienia wiarygodności danych. 8. Branie udziału w szkoleniach zewnętrznych w celu poszerzenia wiedzy oraz podnoszenia kwalifikacji. 9. Zgłaszanie bezpośredniemu przełożonemu spraw trudnych wymagających podjęcia dodatkowych czynności. 10. Wspomaganie Departamentu Postępowań Wyjaśniających od strony technicznej w przygotowywaniu materiałów do sprawozdania z działalności Rzecznika w zakresie zadań Departamentu. 11. Sporządzanie w ujęciu miesięcznym, zbiorczej informacji o przypadkach nieuiszczenia należnej opłaty skarbowej od złożonych w Biurze dokumentów stwierdzających udzielenie pełnomocnictwa lub prokury oraz ich odpisów, wypisów lub kopii, a następnie przekazywanie ich właściwemu organowi podatkowemu w sprawie opłaty skarbowej. 12. Współpraca z Departamentami Biura w celu realizowania zadań ustawowych. 13. Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego, Dyrektora Departamentu Postępowań Wyjaśniających lub jego Zastępcy, Dyrektora Generalnego, Zastępcę Rzecznika Praw Pacjenta lub Rzecznika Praw Pacjenta.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2019-05-07 - Warszawa (mazowieckie)
Szalunki systemowe Doka i tradycyjne, betonowanie i zbrojenia. pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie. Praca na terenie Polski, po sprawdzeniu kwalifikacji w Polsce docelowo Niemcy
ALTRIX Zakład Usługowo Budowlany Gerard Wolf & Marek Uszko Spółka Jawna - 2015-12-02 - Brzezna (małopolskie)
w zakresie sekretarki
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Wierzchowo (pomorskie)
Przygotowywanie dokumentacji dot. kooperacji zewn., odbiór i kontrola wykonywanych usług, przyg. dokum. dot. zapotrzebowania i obrotu detali wewnątrz wydziału. Wykształcenie średnie techniczne, doświadczenie zawodowe 5 lat. Obsługa komputera, wózków widłowych, czytanie rysunku technicznego.
Wojskowe Zakłady Elektroniczne - 2016-05-18 - Zielonka (mazowieckie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Zielona Góra (lubuskie)
kierowanie pojazdem służbowym, wykonywanie bieżących przeglądów pojazdu, prowadzenie dokumentacji związanej z eksploatacją pojazdu,
Instytut Pamięci Narodowej-Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu - 2018-10-10 - Poznań (wielkopolskie)
- prowadzenie administracji personalnej - ewidencja czasu pracy, urlopy, zwolnienia etc.- naliczanie wynagrodzeń,- kontakty z urzędami ( ZUS, US, GUS itp.),- prowadzenie bieżących spraw administracyjno-biurowych,- budowanie dobrego wizerunku Firmy. - weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalno rachunkowym,- ewidencja dokumentów księgowych w systemie komputerowym (sprzedaż, zakupy),- analiza, uzgadnianie i rozliczanie zapisów i sald kont księgowych,- przygotowanie raportów, analiz oraz zestawień finansowych, sprawozdań finansowych, - przygotowywanie deklaracji podatkowych, - współpraca z instytucjami finansowymi, kierownictwem firmy,OFERUJEMY:- dobre i stabilne warunki pracy,- możliwość dalszego rozwoju zawodowego,- przyjazną atmosferę w pracy.- umowę na okres próbny, kolejna na czas nieokreślony,- wynagrodzenie 3000,00 netto,- praca jednozmianowa, w godz. 8.00 16.00- miejsce pracy: Bydgoszcz (FORDON)
KWK CONSTRUCTION SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pielęgniarka dla osób w podeszłym wieku
Dom Radosnej Starości Kupienin - 2019-04-15 - Kupienin (małopolskie)