REFERENT, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW O PRZYZNANIE POMOCY Kościerzyna oferta pracy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Stanowisko: REFERENT, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW O PRZYZNANIE POMOCY
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: - weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku,- przygotowanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania,- prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych,- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania,- udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców
Data publikacji: 2020-01-22
Lokalizacja: Kościerzyna (pomorskie)
Pracodawca: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Przemysłowa 7B, 83-400 Kościerzyna, powiat: kościerski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku,- przygotowanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania,- prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych,- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania,- udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT, STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW O PRZYZNANIE POMOCY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kościerski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kościerzyna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania konieczne:- wykształcenie min. średnie - znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR,- znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego- znajomość Ustawy z dnia 9 maja 2008 r. o Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa ( z późn. zm.)
Nazwa pracodawcy:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
www.arimr.gov.pl1.Załączony do ogłoszenia kwestionariusz osobowy. (kwestionariusz osobowy do pobrania na dole ogłoszenia)2.List motywacyjny.3.Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata. (treść ogłoszenia jest do pobrania na dole ogłoszenia)4.Kserokopie/skany dokumentów potwierdzających wykształcenie.Aplikacja kandydata do pracy zawierająca braki, wadliwą treść oświadczenia dotyczącego przetwarzania danych osobowych bądź pozbawiona takiego oświadczenia nie będzie uwzględniona w procesie rekrutacji.Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Listownie na adres:Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji RolnictwaPomorski Oddział Regionalnyul. Kołłątaja 1, 81-332 GdyniaOsobiście:Kancelaria Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorskiego Oddziału Regionalnegoul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, wejście bramą od ul. Wolności(kancelaria czynna w godzinach 7:30-15:30)Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Hugo Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 22.01.2020
Oferta pracy ważna do: 07.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 22.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?7d3e5a5b93dd4bcec6e08e19a06a8dd0
Podobne oferty pracy
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac zgodnie z regulaminem, przekazywanie wynagrodzeń pracownikom na konta bankowe ROR, na podstawie zatwierdzonych przez dyrektora i głównego księgowego list płac, obliczanie zasiłków pielęgnacyjnych i chorobowych, dla wszystkich pracowników oraz dokonywanie z tego tytułu terminowych i prawidłowych rozliczeń z ZUS, sporządzanie list wypłat umów zleceń, prawidłowe i terminowe sporządzanie sprawozdań dotyczących płac, prawidłowe i terminowe rozliczanie z ZUS za pomocą programu Płatnik, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ZUS, powiadamianie ZUS o wysokości osiągniętych zarobków przez emerytów i rencistów po zakończeniu każdego roku, rozliczenie podatkowe pracowników, przygotowanie dokumentów związanych ze zmianami wynagrodzeń pracowników, wystawianie zaświadczeń o zarobkach pracowników, sporządzanie dokumentacji do kapitału początkowego i z tytułu przejścia na emeryturę pracowników,prowadzenie ksiąg inwentarzowych w programie Inwentarz Optivum pozostałych środków trwałych, kompletowanie oświadczeń od osób materialnie odpowiedzialnych za sprzęt szkolny i pomoce naukowe, rozliczanie inwentaryzacji, wykonywanie innych czynności na polecenie dyrektora szkoły i głównego księgowego, przekazywanie informacji do systemu informacji oświatowej, zastępowanie Głównego Księgowego podczas jego nieobecności.
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych - 2018-01-26 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Rozwożenie towaru na terenie Bydgoszczy
"WEYNA" Sp. z o.o. - 2016-05-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie rejestru dostaw i zakupu towarów, wycofywanie ze sprzedaży towarów złej jakości oraz z przekroczonym terminem przydatności do spożycia, przeprowadzanie postępowań reklamacyjnych, kontrola przechowalnictwa towarów w placówkach handlowych, opiniowanie protokołów strat i przecen oraz towarów przeterminowanych. Wymagania: wykształcenie średnie - handlowe-ekonomiczne, podstawowa znajomość obsługi komputera, pracodawca jest również zainteresowany kandydatami z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawnośći.
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Wejherowo (pomorskie)
Proste prace fizyczne
GASTRO SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Rawicz (wielkopolskie)
PRACE ŚLUSARSKIE
RTDELTA Marek Misiuda - 2018-07-25 - Dębica (podkarpackie)
do uzgodnienia
WARMAR Szafy Meble Garderoby - 2016-07-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Prace archiwizacyjne, rejestrowanie dokumentacji w systemie komputerowym, przygotowanie korespondencji wychodzacej, poznanie pracy w komórce windykacyjnej.
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Płock (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Głogów (dolnośląskie)
wykonywanie prac remontowo-budowlanych tj. murowanie, montaz, rozbiórka, roboty zbrojeniowe
kontakt przez PUP - 2019-12-05 - Włodzimierz (łódzkie)
Wykonywanie tynków, przygotowywanie podłoża, ocieplanie budynków, praca u klienta międzynarodowego.
ROBERT ZALEWSKI BUDMEX REMONTY - 2016-12-19 - Michalin (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW, WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MINIMUM ZASADNICZE ZAWODOWE,PRACA W ZESPOLE, AKTUALNA KSIĄŻECZKA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, MINIMUM 2 LATA DOŚWIADCZENIA NA PODOBNYM STANOWISKU; GODZINY PRACY: 12.00 DO 24.00;
PANORAMA HOTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Badanie jakości włóknin.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Zgierz (łódzkie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- bieżące prowadzenie oraz aktualizacja teczek akt personalnych żołnierzy,- archiwizacja teczek akt osobowych pracowników resortu obrony narodowej,- współudział w opracowaniu wniosków o nadanie medalu,- prowadzenie kart wyróżnień pracowników resortu obrony narodowej i żołnierzy zawodowych,- bieżące wprowadzanie danych ewidencyjnych do systemów informatycznych,- opracowywanie dokumentów mobilizacyjnych oraz współpraca z WKU w zakresie nadawania/unieważniania pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych oraz przydziałów żołnierzy rezerwyumowa na zastępstwo
2.Rejon Wsparcia Teleinformatycznego Sił Powietrznych - 2016-12-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie i podawanie potraw kuchni tureckiej z mięsa, drobiu, warzyw. Miejsce pracy: WrocławKontakt telefonicznyOferta w sali: G
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc w pracach biurowych, sporządzanie pism
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Bytom (śląskie)
kontrola jakości półproduktów i wyrobów gotowych, prowadzenie dokumentacji kontrolnej
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Opole Lubelskie (lubelskie)
pracownik produkcji drzewnej
Zakład Produkcyjno-Handlowy Cecylia Kapelska Zagórki 12 - 2015-12-02 - Zagórki (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Morąg (warmińsko-mazurskie)
- Sporządzanie wokand, - Wysyłanie zawiadomień o terminach rozpraw, - Sprawdzanie przed terminem rozprawy, z odpowiednim wyprzedzeniem, czy zostały doręczone zawiadomienia i wezwania, a w razie ich niedoręczenia przedstawianie akt Przewodniczącemu Wydziału, - Włączanie do akt dowodów doręczenia zawiadomień i wezwań, - Protokołowanie na rozprawach, - Wysyłanie stronom orzeczeń sądu wraz z uzasadnieniami, - Zwracanie organowi akt administracyjnych, - Wykonywanie postanowień i zarządzeń, - Wprowadzanie do systemu informatycznego stosownych danych dotyczących wykonywanych czynności.
WOJEWÓDZKI SĄD ADMINISTRACYJNY W WARSZAWIE - 2019-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa korespondencji oraz dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, pomoc podczas przyjmowania wniosków w Biurze Obsługi Klienta, pomoc w archiwizacji dokumentów, oferta stażu skierowana do osób bezrobotnych do 30 roku życia, II profil pomocy
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Obieranie surowców do produkcji, zabezpieczanie surowców przed zepsuciem, obróba wstępna surowców, wykonyawnie potraw, wykonywanie, porcjowanie , dekorowanie, wydawanie wyrobów kulinarnych, utrzymanie na bieążco czystości w miejscu pracy. Praca na umowę zlecenie, ok.150 godzin pracy w miesiącu; dyspozycyjność wg potrzeb caly tydzień w godz. 16:00-24:00. Przewidywany okres wykonywania pracy: 3 lata. Oferta dostępan w sali G
SH S.C. - 2020-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
- projektowanie oraz wykonywanie wzorów tatuaży- utrzymywanie porządku na stanowisku pracy- przestrzeganie zasad higieny i bezpieczeństwa pracy
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Łódź (łódzkie)
sporządzanie pism urzędowych, rejestracja spraw, archiwizacja akt, wysyłka korespondencji
Komornik Sądowy przy Sądzie Rejonowym w Bytomiu Grochulska Anna - 2019-05-31 - Bytom (śląskie)
Organizacja przeglądów technicznych obiektu i sprawności użytkowej oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji, prowadzenie księgi obiektu budowlanego, prowadzenie dokumentacji kontroli bezpieczeństwa pożarowego oraz współpraca ze służbą bhp w sprawach bezpieczeństwa i higieny pracy w szkole, propozycje planu remontów bieżących budynku szkoły oraz jego otoczenia i jego realizacja, dbałość o stan techniczny obiektu, urządzeń, sieci zewnętrznych i wewnętrznych a także terenu przyszkolnego, gospodarka najmem lokali szkolnych w zakresie zawierania umów z najemcami oraz nadzór nad właściwym użytkowaniem lokali, prowadzenie zakupów wyposażenia szkoły w sprzęt i pomoce naukowe, zakup materiałów biurowych, środków czystości, druków itp. zgodnie z wymogami ustawy o zamówieniach publicznych,obsługa Systemu Informacji Oświatowej SIO, wykonywanie prac związanych z prowadzeniem archiwum szkolnego, wykonywanie prac związanych z inwentaryzacją szkoły,wykonywanie innych poleceń dyrektora i wicedyrektora szkoły.
I Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Mikołaja Kopernika - 2018-01-16 - Krosno (podkarpackie)
Sprzedaż produktów, usług bankowych, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami, pozyskiwanie do współpracy nowych klientów, zakładanie rachunków bankowych, prowadzenie rejestru korespondencji, prowadzenie promocji banku, udział w kampaniach reklamowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Oleśnica (dolnośląskie)
rejestracja pacjentów na zabiegi i reprezentowanie placówki. udzielanie informacji pacjentom
PALLMED sp. z o o. - 2018-02-02 - Gdańsk (pomorskie)
sprawy związane z nawiązywaniem i rowiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie akt służbowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie sprawozdania z zakresu zatrudnienia.
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Jaworze - 2018-05-10 - Jawor (dolnośląskie)
REFERENT
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
Zapoznaie się z regulaminem szpitala, szkolenie BHP, szkolenie z ochrony danych osobowych, umiejętność sporządzania list wypłat wynagrodzeń, umiejętność realizacji potrąceń z list płac, prowadzenia kart zarobków i kart zasiłkowych, umiejętność naliczania podatku od wynagrodzeń oraz składek ZUS, umiejetność obsługi programu Płatnik, sporzadzanie i przekazywanie do ZUS deklaracji DRA i raportów RMUA, prowadzenie bieżącej korespondencji z US, ZUS, sądem, bankiem itp.
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
przewóz towarów, prowadzenie dokumentacji CMR, WZ
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Smardzewice (łódzkie)