REFERENT - OFERTA PRACY WYŁĄCZNIE DLA OSOBY, KTÓRA ODBYŁA STAŻ U PRACODAWCY Głogów oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT - OFERTA PRACY WYŁĄCZNIE DLA OSOBY, KTÓRA ODBYŁA STAŻ U PRACODAWCY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: prace biurowe
Data publikacji: 2017-11-28
Lokalizacja: Głogów (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: prace biurowe
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: umowa o pracę lub um -zlecenie
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT - OFERTA PRACY WYŁĄCZNIE DLA OSOBY, KTÓRA ODBYŁA STAŻ U PRACODAWCY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Głogów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: głogowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 5
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Adres pracodawcy:
Piaskowa 1, 67-200 Głogów, powiat: głogowski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skr
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: głogowski
Gmina pracodawcy: Głogów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Głogów
Ulica pracodawcy: Piaskowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
Regon ma taki sam jak Jednostka Wojskowa09.01.2017 wg. GUSregon 932831136 NIP 8971676589 Wojewódzki Sztab Wojskowy we Wrocławiu tel 71 / 7656011jednostki lokalne m.in.:WKU Głogów - regon 93283113600036 ul. W.Pol.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Głogowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 28.11.2017
Oferta pracy ważna do: 08.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa, sprzedaż na portalu aukcyjnym allegro, współpraca z działem marketingu przy tworzeniu kompanii promocyjnych, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Kraków (małopolskie)
- montaż elementów metalowych sprzętu rehabilitacyjnego- obsługa narzędzi i elektronarzędzi
JOB TICKET Sp. z o.o. - 2017-05-11 - Łódź (łódzkie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Skórkowice (łódzkie)
- dyżury w recepcji zgodnie z harmonogramem- prowadzenie rezerwacji w komputerowej bazie danych- fakturowanie, generowanie dokumentów przedsprzedażowych- przyjmowanie zgłoszeń od klientów- prowadzenie działań marketingowych- praca w godz. 08:00 - 20:00- możliwa praca w nocy ( ustalenia indywidualne ) - miejsce pracy: Łódź, ul. Legionów 27 / ul. Zamenhofa 13
Szkolne Schronisko Młodzieżowe w Łodzi - 2018-09-18 - Łódź (łódzkie)
obsługa księgowa firm rozliczanych przez biuro, sporządzanie list płac, deklaracji do ZUS i US
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Gubin (lubuskie)
dobieranie kawałków forniru i łuszczki z uwzględnieniem układu słojów, grubości oraz barwy z zachowaniem dokładności linii styku
MONRAF MONIKA CIOK - 2016-12-05 - Marki (mazowieckie)
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą zajmującą się głównie analizą poprawności przepływu zleceń giełdowych pomiędzy systemami uczestnikami rynku giełdowego. Naszym zadaniem podstawowym jest zapewnienie sprawnego funkcjonowania platform handlowych i zaplecza teleinformatycznego.Pierwsze 6 miesięcy będziemy traktować jako okres wprowadzający. Zatrudniony pracownik będzie odpowiedzialny za przegląd systemu informatycznego pod kątem wyszukania usterek i błędów rozliczeniowych. Praca początkowa będzie wykonywana pod okiem doświadczonego pracownika, zanim nowy pracownik uzyska samodzielność. Do zadań podstawowych będzie należeć; opieka nad zgłoszeniami i prowadzenie skutecznej komunikacji z Klientem. Wszelkiem poczynania pracownika będą wymagały złożenia całodziennego raportu.
Money Matter Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-01-25 - Kraków (małopolskie)
jw
Finkom 2 Sp. z o.o. - 2018-09-28 - Warszawa (mazowieckie)
sprzątanie pomieszczeń biurowych, sanitarnych oraz ciągów komunikacyjnych
AJG SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O. O. - 2017-11-23 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
Rozliczanie puktów kasowych; rozliczanie punktów kasowych; prowadzenie akt pracowniczych; rozliczanie kosztów. Praca w godzinach 9-17
Meritumkredyt Spółka z o.o - 2017-01-17 - Opole (opolskie)
obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Słubice (lubuskie)
Obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie rejestrów korespondencji, przygotowywanie dokumentacji do archiwizowania.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
kompletowanie dokumentacji technicznej do budżetowania i rozliczeń wykonanych robót drodowych, pozyskiwanie podwykonawców.
BUDROMOST - STARACHOWICE Spółka z o. o. - 2018-03-21 - Wąchock (świętokrzyskie)
- bieżąca obsługa systemu transakcyjnego, - prowadzenie dziełań związanych z indywidualną obsługą klienta, - prowadzenie administracji biura, - zewnętzrna promocja firmy. Praca jednozmianowa w godz.: 7-15. Oferta dostępna w sali G, E, C. Kontakt z pracodawcą - mailowy (CV): wroclaw1 (at) bartex.com.pl
BARTEX BARTOL Sp. z o.o. Sp. k - 2016-02-25 - Iwiny (dolnośląskie)
Szycie elementów tapicerki meblowej.
ESTA LAB Elżbieta Labas - 2017-03-02 - Legnica (dolnośląskie)
1.Pomoc przy udzielaniu jednorazowo środków osobom bezrobotnym na rozpoczęcie działalności gospodarczej: udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyjmowania środków na podjęcie działalności gospodarczej, udostępnianie materiałów i ulotek informacyjnych, wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie bezrobotnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie listu wypłat środków na podjęcie działalności gospodarczej do Działu Finansowo-Księgowego,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej oraz wymaganych rejestrów,- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązania się z warunków umowy,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielenia środków na podjęcie działalności gospodarczej.2. Pomoc przy dokonywaniu pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego:- Udzielanie klientom PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznawania refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowiska pracy dla skierowanego bezrobotnego,- wydanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia i doposażenia stanowisk pracy dla skierowanego bezrobotnego,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełnienia wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami do tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem formalnym,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia,-pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,-przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji dla skierowanego bezrobotnego,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażeniem lub doposażeniem stanowisk pracy,- przekazywanie informacji o podejmowanych zobowiązaniach do Działu Finansowo- Księgowego,- Bieżący monitoring zawartych umów,- sporządzanie wypowiedzeń umów w przypadku potwierdzenia faktu nie przestrzegania warunków zawartej umowy,- przekazanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych celem przeprowadzania okresowych kontroli dot. Wywiązania z warunków umowy,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań.3. Pomoc przy realizacji zadań wynikających z ustawy z dn. 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych i aktów wykonawczych:a) udzielenie środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej albo na wniesienie wkładu do spółdzielni socjalnej dla osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- wydawanie wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej,- przyjęcie wniosku, sprawdzanie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,-- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o niepełnosprawnościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia- pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz osobie niepełnosprawnej umowy dotyczącej udzielenia jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej.- przyjęcie dokumentów potwierdzających rozpoczęcie działalności gospodarczej,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków osobie niepełnosprawnej na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej do PCPR,- prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych osób otrzymujących środki na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczej oraz wymaganych rejestrów,- rozliczenie kwoty udzielonych środków na podstawie przedstawionych przez osobę, która otrzymała środki na rozpoczęcie działalności, wiarygodnych dokumentów potwierdzających wydatkowanie otrzymanych środków zgodnie z umową ,- bieżący monitoring zawartych umów,- przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Udzielania środków na podjęcie działalności gospodarczej, rolniczejb) Dokonywanie pracodawcy refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako bezrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu:- Udzielanie klientom, PUP informacji i wyjaśnień o zasadach przyznania refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy jako be4zrobotna albo poszukująca pracy nie pozostająca w zatrudnieniu,- wydawanie wniosków o przyznanie refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- udzielanie wyjaśnień o sposobie wypełniania wniosku oraz innych dokumentów będących załącznikami dla tego wniosku,- przyjęcie wniosku, sprawdzenie jego kompletności, weryfikacja wniosku pod względem rachunkowym i formalnym,- pisemne poinformowanie wnioskodawcy w terminie 14 dni o nieprawidłowościach i wezwanie do ich usunięcia w terminie przewidzianym przepisami,- przygotowanie wniosków do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP, - pisemne poinformowanie wnioskodawcy o sposobie rozpatrzenia wniosku,- negocjowanie warunków umowy,- przygotowanie i przedstawienie do podpisu Dyrektorowi PUP oraz pracodawcy i poręczycielom umowy dotyczącej refundacji kosztów wyposażenia stanowiska pracy dla skierowanej osoby niepełnosprawnej,- przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i EURES,- rozliczenie poniesionych kosztów związanych z wyposażenie, stanowisk pracy,- wystąpienie do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o wydanie opinii o przystosowaniu wyposażonego stanowiska pracy do potrzeb wynikających z niepełnosprawności osoby na nim zatrudnionej w terminie przewidzianym przepisami,- sporządzanie i przekazywanie dokumentacji dot. Wypłat środków pracodawcy wyposażającemu stanowisko pracy osoby niepełnosprawnej do PCPR,- bieżący monitoring zawartych umów,- przekazywanie wykazu zawartych umów do Działu Kontroli Zewnętrznych, celem przeprowadzenia okresowych kontroli dot. Wywiązywania z warunków umowy, - przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizowanych zadań,c) opracowanie projektu planu zagospodarowania środków PERON oraz przekazywanie projektów planów do PCPR celem akceptacji przez Radę Powiatu;d) weryfikacja planów na podstawie limitów zatwierdzonych przez Radę Powiatu oraz kontrola zgodności wykorzystania limitów z przyjętymi planami,e) sporządzanie statystyk, sprawozdań i raportów związanych z powierzonymi zadaniami w tym sporządzanie i przekazanie do PCPR sprawozdań rzeczowo- finansowych o zadaniach zrealizowanych ze środków PERON,f) przygotowanie stosownych materiałów na posiedzenia: Powiatowej Rady Zatrudnienia, Zarządu Powiatu, Komisji Rady Powiatu oraz Rady Powiatu,g) realizowanie umów w sprawie zwrotu ze środków PERON pracodawcy kosztów utworzenia stanowisk pracy dla osób niepełnosprawnych zawartych przed 01.01.2003r.4. pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Płock (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem; - zarządzania działalnością restauracji, - zarządzanie kosztami działalności restauracji, - odpowiedzialność za jakość obsługi klientów, analiza możliwych kierunków rozwoju sprzedaży, - przygotowywanie grafiku pracowników restauracji, - nadzorowanie poziomu stanu magazynowego, nadzorowanie zakupów, - zarządzanie podległym personelem, - odpowiedzialność za wielkość sprzedaży i rentowność restauracji.Wykształcenie wyższe; Uprawnienia do obsługi kasy fiskalnej. Umiejętność kierowania zespołem i podejmowania decyzji. Umiejętności analityczne, komunikatywność. Wysoka kultura osobista. Umiejętność prowadzenia rozliczeń i raportów finansowych. Dyspozycyjność. Doświadczenie min. 4 lata na podobnym stanowisku.Docelowo umowa na czas nieokreślony.
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Lublin (lubelskie)
zakładanie teczek, prowadzenie rejestrów, segregowanie
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
1. Zapoznanie się z przepisami BHP, ppoż., przepisami dot. ochrony danych osobowych, strukturą organizacyjną i prawnymi podstawami funkcjonowania OHP, ich zadaniami.2. Zapoznanie się z celami i funkcjonowaniem oraz ze standardami Młodzieżowego Centrum Kariery.3. Zapoznanie i omówienie metod i narzędzi pracy oraz wyposażenia MCK.4. Omówienie prowadzenia zajęć grupowych, tematyki, odbiorców, współprowadzenie zajęć z poradnictwa zawodowego.5. Inne zadania zlecone przez Dyrektora jednostki.
DOLNOŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY - 2016-04-04 - Oleśnica (dolnośląskie)
wg stanoiwska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
wykształcenie bez znaczenia, min. 3-letnie doświadczenie, znajomość podstawowych zasad hodowli zwierząt futerkowych. Czynności związane z hodowlą zwierząt futerkowych w tym karmienie zwierząt, przesadzanie zwierząt i kontrolowanie zwierząt.
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Dębowiec (wielkopolskie)
Przyjmowanie i wydawanie materiału z magazynu, współpraca z działem zakupów i księgowości, pakowanie detali, wywóz wiórów metalowych powstałych na obróbce, transport wewnętrzny- wózki widłowe i suwnice, dbanie o porządek.Praca od 6.00-13.00 w systemie trzyzmianowym, także w dni wolne.
"SYSTEM - BAROSZ GWIMET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-12 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Księgowanie dokumentów, obsługa księgowa klientów. Praca na umowę zlecenie w godz. 08.00-16.00. Osoba musi posiadać status studenta.
SOLID PARTNER Tomasz Łaszczych - 2015-12-22 - Zabrze (śląskie)
1.Prowadzenie spisu spraw i dziennika korespondencji i rejestru przyznanych świadczeń.2.Zapoznanie się ze sposobem dostarczania decyzji administracyjnych oraz pism urzędowych.3.Obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Gubin (lubuskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Katowice (śląskie)
Przyjmowanie wniosków oraz prowadzenie postępowań w sprawach przyznawania i wypłacania świadczeń: rodzinnych, wychowawczych, z funduszu alimentacyjnego, z programu "Dobry start", sporządzanie sprawozdań, list wypłat, informacji i analiz, praca w programie "Familia" i FundAl", wykonywanie innych zadań i poleceń kierownika.
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2018-11-26 - Lubomia (śląskie)
Utrzymywanie kontaktów z kontrahentem z zagranicy
Kroon Units - 2016-02-03 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie danych do systemupoczątkowo okres próbny, nastepnie um. o pracę
ALEKSANDER CICHORACKI - 2018-09-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie danych do naliczania płac i deklaracji zus praca na programach
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zabawy z dziećmi, malowanie buziek, tańce
kontakt przez OHP - 2018-08-10 - Rybnik (śląskie)