REFERENT/ SPECJALISTA DS. SPEDYCJI Poznań oferta pracy ATRIU JAROSŁAW BŁASZCZAK

Stanowisko: REFERENT/ SPECJALISTA DS. SPEDYCJI
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: zdobywanie zleceń transportowych na giełdzie międzynarodowej
Data publikacji: 2018-10-01
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: ATRIU JAROSŁAW BŁASZCZAK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:NIECAŁA 14/6, 60-805 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zdobywanie zleceń transportowych na giełdzie międzynarodowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT/ SPECJALISTA DS. SPEDYCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: spedytor
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2018
Data zakończenia pracy: 31.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: umiejętność analitycznego myślenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy pod presją czasu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Doświadczenie mile widziane
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
kierunki wykształcenia - spedycja, logistyka; umiejętność negocjacji
Nazwa pracodawcy: ATRIU JAROSŁAW BŁASZCZAK
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
NIECAŁA 14/6, 60-805 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: zgłoszenia telefoniczne
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: NIECAŁA
Numer budynku pracodawcy: 14/6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: spedytor
Data dodania oferty pracy: 01.10.2018
Oferta pracy ważna do: 01.11.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 01.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 01.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wkształcenie bez znaczenia, umiejetność pracy w zespole, mile widziana podstawowa znajomość przepisów prawa pracy w zakresie obsługi kadrowej, mile widziana podstawowa znajomość przepisów w zakresie ubezpieczń społecznych,suminność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, rzetelność, uczciwość, otwartość na nowe wyzwania ogolny zakres obwiązków: prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej pracowników w wyznaczonych jednostkach organizacyjnych zgodnie z przepisami prawa pracy oraz wewnętrzymi procedurami. nadzór nad prawidłowością prowadzenia ewidencji osobowej oraz rozlizanie czasu pracy, sporzadzanie raportów i sprawozdań z zakresu zagadnień personalnych i innych, rozliczanie zajęć komorniczych Zatrudnionym osobom oferujemy:pracę w renomowanej firmie notowanej na Giełdzie Papierów wartościowych w Warszawie, atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę, możliwość proponowania i wdrażania nowych rozwiązań, ciekawą praca w doświadczonym zespole, ubezpieczenie na zdrowie i życie na bardzo preferencyjnych warunkach finansowych.
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-07-29 - Krotoszyn (wielkopolskie)
- wystawienie faktur sprzedaży i dokumentów magazynowych- nadzór nad gospodarką magazynową - opisywanie faktur zakupowych - prowadzenie korespondencji - obsługa interesantów Spółki
BSK Return S.A. - 2015-12-11 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pomoc w obsłudze interesantów, odbieranie telefonów, przygotowywanie odpowiedzi na pisma, archiwizowanie dokumentów, kserowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Łosice (mazowieckie)
stylizacja paznokci, zabiegi kosmetyczne
Tomex P. Smus - 2018-09-03 - Sędziejowice (łódzkie)
telemarketing, obsłua kasowa, achiwizacja dokumentów
A - System s.c. Emil Mazurek, Karolina Tetera-Mazurek - 2018-10-24 - Sanok (podkarpackie)
- sporządzanie list płac, - sporządzanie deklaracji ZUS,- obliczanie zasiłków chorobowych,- prowadzenie kasy,- prowadzenie rejestru kas i sporzxądzanie deklaracji VAT, - bankowość elektroniczna,- prowadzenie spraw ZFŚS,- inne zlecone przez przełożonego
Technikum im. Gen. Józefa Hallera w Owidzu - 2017-12-15 - Owidz (pomorskie)
- przygotowywanie dokumentów do archiwum,- wprowadzanie danych do systemu komputerowego, - obsługa deklaracji pism i innych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Łódź (łódzkie)
archiwizacja dokumentów, obsługa urządzeń biurowych, obsługa korespondencji, prowadzenie dokumentacji - spraw ( w porozumieniu z inspektorem)
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Łódź (łódzkie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Kraków (małopolskie)
1. Nauka obsługi sprzętu biurowego;2. Obsługa sekretariatu;3. Przygotowywanie dokumentów do księgowania, tj. segregowanie oraz kontrola dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;4. Wprowadzanie dokumentów do komputera;5. Nauka pracy na komputerze w zakresie obsługi programów finansowo-księgowych, kalkulacyjnych i edytora tekstów;6. Zapoznanie się z przepisami podatkowymi, z przepisami w zakresie ubezpieczeń społecznych oraz prawa pracy.
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Gryfino (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-01-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca w grupie interwencyjnej
BIURO BEZPIECZEŃSTWA SNAJPER DARIUSZ ZIELIŃSKI - PIOTR ROGOWSKI S.C. - 2017-01-05 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Łochów (mazowieckie)
- obsługa pocztowo kurierska,- zakładanie teczek,- pomoc przy archiwizacji dokumentów,- obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Sulęcin (lubuskie)
wsparcie działu w bieżących pracachprofesjonalna i kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedażyefektywna realizacja planów sprzedażywsparcie klienta w zakresie doboru najbardziej optymalnych rozwiązań technicznychbudowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi klientami oraz aktywne poszukiwanie nowychudział w przygotowaniu materiałów marketingowychprzygotowanie raportów oraz analiz dla potrzeb biura sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Chorzów (śląskie)
rozliczenia finansowe
PROKSEN SP. Z O.O. - 2017-02-15 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Nadzór nad prawidłową eksploatacją i stanem budynków i zabezpieczeniami p.poż i BHP,- Nadzór nad prawidłową eksploatacją i stanem technicznym sprzętu i urządzeń,- Nadzór i utrzymanie linii przesyłowych (wod-kan, c.o.),- Nadzór i koordynacja prac zleconych podmiotom zewnętrznym i uczestnictwo w odbiorach,- Sporządzanie zamówień na wyposażenie / części techniczne oraz zakup materiałów eksploatacyjnych i części zamiennych,- Prowadzenie dokumentacji (ksiąg obiektów) w zakresie napraw i przeglądów oraz przestrzeganie ich terminów,- Wykonywanie prac konserwatorskich.- Kontakt telefoniczny 58-536-16-59, e-mail: bielawki (at) op.pl- Wysokość wynagrodzenia do ustalenia.- Po okresie probnym możliwość umowy na czas nieokreślony
Dom Pomocy Społecznej dla Dzieci prowadzony przez ZG. SS. Benedyktynek Samarytanek - 2017-02-10 - Bielawki (pomorskie)
Wykształcenie wyższe/ średnie, kier. ekonomia, rachunkowość; min. rok doświadczenia; znajomość przepisów podatkowych; mile widziana znajomość CDN XL (program księgowy); systematyczność; komunikatywność; Zakres obowiązków: księgowanie faktur kosztowych; sporządzanie kompensat rozrachunków; uzgadnianie sald z kontrahentami; udział w tworzeniu rejestru VAT; wykonywanie innych zadań przydzielonych w ramach wsparcia działu księgowości; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"ARPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-22 - Gliwice (śląskie)
Archiwizacja dokumentów, zapoznanie z obiegiem dokumentów oraz elektronicznym obiegiem dokumentów Proton. Przygotowanie akcji informacyjno-promocyjnej budżetu obywatelskiego gminy Barlinek. Edukacja ekologiczna, przygotowanie i przeprowadzenie akcji sprzątanie świata w ramach dni Ziemi. Zapoznanie się z procedurami oraz przepisami prawnymi dotyczącymi wdrożenia budżetu obywatelskiego gminy Barlinek. Przyjmowanie oraz rejestracja wniosków projektów do budżetu obywatelskiego, ocena formalna złożonych projektów, weryfikacja kart do głosowania, opracowanie wyników konsultacji. Przygotowanie listy rekomendowanych projektów do realizacji. Zapoznanie się z programem "Narodowy program rozwoju czytelnictwa" oraz monitorowanie jego przebiegu w gminie Barlinek. Sporządzanie bieżących informacji dla dyrektorów szkół oraz informacji o zmianach w przepisach prawa oświatowego. Przygotowywanie korespondencji dla szkół dotyczącej programu "Narodowy program rozwoju czytelnictwa", obsługa programu - edytor aktów prawnych XML, monitorowanie wytycznych instrukcji z kuratorium oświaty w Szczecinie i MEN zamieszczonych na stronach internetowych, zapoznanie się z przepisami oraz dokumentacją dotyczącą rozliczenia programu "Narodowy program rozwoju czytelnictwa" w gminie Barlinek.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Praca przy montażu elementów pralek i suszarek na podstawie schematu technicznego.
MANPOWERGROUP sp. z o.o. - 2017-01-27 - Łódź (łódzkie)
Pracownik budowlany
PBUH "REMKO" - 2019-02-11 - Kozienice (mazowieckie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań[Inne] : Praca w prestiżowej firmie biotechnologicznej Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę + system prowizyjny Możliwość awansu, rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji Niezbędne narzędzia pracy Atrakcyjny pakiet wynagradzaniaZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.nobelldna.pl, www.bio4u.pl
GenoPlast Biochemicals Tomasz Schroder - 2017-04-25 - Rokocin (pomorskie)
Bezpośredni kontakt z kierowcami i przewoźnikami, ścisła współpraca z Działem Sprzedaży oraz Działem Fakturowania, wykonywanie podstawowych czynności z zakresu organizacji transportu, ustalanie tras dla Kierowców, współpraca z zewnętrznymi partnerami firmy.
PORTOS TR7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-18 - Kalisz (wielkopolskie)
- Kontrola dostaw i sprzedaż hurtowa nawozów;- Składanie zleceń zakupowych na platformie internetowej;- Obsługa dostawców rzepaku (wystawianie dokumentów, fakturowanie, ewidencja dostaw);- Rozliczanie skupu rzepaku, kontrola terminarza płatności;- Kontrola realizacji kontraktów;- Zbieranie i ewidencjonowanie dokumentów od dostawców rzepaku.
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWO-HANDLOWE "INTRAT" M.J.KIERZENKOWSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-06-30 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie i opracowywanie dokumentacji eksploatacyjnej sprzętu, zgłaszanie potrzeb ilościowych w zakresie wykonywania napraw i obsługiwania sprzętu
34 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2019-01-08 - Rzeszów (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Warszawa (mazowieckie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Puck (pomorskie)
Prowadzenie zajęć z plastyki z uczniami niedostosowanymi społecznie (chłopcy w wieku 13-18 lat). Praca jednozmianowa, od poniedziałku do piątku w godz. pomiędzy 7.50 a 14.15 według ustalonego grafiku w Jaworzu.
MŁODZIEŻOWY OŚRODEK WYCHOWAWCZY - 2017-07-10 - Jaworze (śląskie)
Prowadzenie rejestru faktur. Dekretacja dokumentów księgowych.Praca w godzinach 7:00-15:00.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Andrychowie - 2017-02-16 - Andrychów (małopolskie)