REFERENT / SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Tychy oferta pracy Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy
Stanowisko: REFERENT / SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,- przygotowanie wstępnych danych do sprawozdań finansowych,- kontrola prawidłowości regulowania należności i zobowiązań,- realizacja zadań związanych z rozliczeniem podatków (w tym VAT)
Data publikacji: 2020-01-15
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie rachunkowości jednostek obsługiwanych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,- przygotowanie wstępnych danych do sprawozdań finansowych,- kontrola prawidłowości regulowania należności i zobowiązań,- realizacja zadań związanych z rozliczeniem podatków (w tym VAT)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT / SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych, niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, umiejętność obsługi komputera (Microsoft Office, Internet, poczta elektroniczna), znajomośc kalsyfikacji budżetowej, Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z napisem nabór na wolne stanowisko urzędnicze: nabór na wolne miejsce urzędnicze: specjalista ds. finansowo-księgowych, w terminie do 31 stycznia 2020 r. w godzinach od 8:00 do 15:00 w siedzibie Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy (pokój nr 315). Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Nazwa pracodawcy: Centrum Usług Wspólnych Miasta Tychy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- podpisany list motywacyjny i CV;- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;- kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzających staż pracy;- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;- oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb rekrutacji;- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;- oświadczenie o tym, czy kandydat prowadzi działalność gospodarczą;- oświadczenie wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych, dobrowolnych, innych niż przewidziane w kodeksie pracy, w celu prowadzenia rekrutacji;- oświadczenie o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - http://www.cuw.tychy.pl/art,48,2020-01-15-referent-ds-finansowo-ksiegowych-czas-okreslony-zastepstwo-ogloszenie-o-naborze
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 15.01.2020
Oferta pracy ważna do: 31.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?006c5f66f7db2e0ef4b289e6773149e3
Podobne oferty pracy
branża spożywcza, prowadzenie i sporządzanie dokumentacji w sklepie
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Kontrola jakości wyrobów, wdrażanie procesów ISO
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2016-06-24 - Chorzów (śląskie)
Weryfikacja dokumentacji systemowej zgodnie z wymaganiami oraz poszczególnych procesów produkcyjnych, sporządzanie raportów z wykonanej pracy.Praca w godzinach: 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00.Praca w wylęgarni piskląt w Kossobudach.
CEDROB S.A. w Ciechanowie - 2019-06-11 - Kossobudy (mazowieckie)
pomoc w wystawianiu faktur na placówki handlowe, udział w inwentaryzacjach i ich rozliczanie, dokonywanie analizy cen w odniesieniu do konkurencji, rozliczanie kontrahentów, uzgadnianie rozrachunków
kontakt przez PUP - 2017-09-05 - Góra (dolnośląskie)
- Obsługa klienta,- przygotowanie napojów,- utrzymanie porządku na sali
Ziobrowski Przemysław "JAGIELLOŃSKA" - 2015-12-16 - Żywiec (śląskie)
Znajomość i stosowanie przepisów ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawa o pomocy państwa w wychowaniu dzieci, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów i ustawy o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin ,, Za życiem" oraz rozporządzeń do ww. ustawy; prowadzenie spraw związanych z wypłatą świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego przyznawanych na podstawie ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy państwa w wychowaniu dzieci i ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów: przyjmowanie i sprawdzanie pod względem kompletności wniosków o ustalenie prawa do świadczeń wychowawczych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych, wprowadzanie wniosków do programu w celu realizacji wymienionych świadczeń, przygotowywanie decyzji administracyjnych/przyznających, zmieniających, odmownych, nienależnie pobranych , postanowień, prowadzenie niezbędnej korespondencji z klientami , sporządzanie i rozliczanie list wpłat przedmiotowych świadczeń , naliczanie odsetek od nienależnie pobranych świadczeń wychowawczych, rodzinnych i świadczeń z funduszu alimentacyjnego, współpraca z księgowością; załatwianie innych spraw związanych z przyjmowaniem świadczeń: współpraca z komornikiem sądowym i klientem w zakresie informacji mających wpływ na wypłatę świadczenia z funduszu alimentacyjnego i podejmowanie czynności niezbędnych w celu wyegzekwowania wywiązywania się ze swoich zobowiązań przez dłużników alimentacyjnych; przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych oraz odbieranie oświadczeń majątkowych od dłużników alimentacyjnych; prowadzenie postępowania wobec dłużników alimentacyjnych poprzez: prowadzenie stosownej dokumentacji w zakresie działań podejmowanych wobec dłużników alimentacyjnych, kierowanie wezwań do dłużników alimentacyjnych w celu przeprowadzenia wywiadu alimentacyjnego, kierowanie wniosków do organów właściwych dłużników alimentacyjnych o podjęcie działań, sporządzanie wniosków do Powiatowych Urzędów Pracy o aktywizację zawodową dłużników, prowadzenie postępowań oraz przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących uznania dłużnika za uchylającego się od zobowiązań alimentacyjnych oraz decyzji o rozłożeniu na raty lub umorzenie należności dłużnika alimentacyjnego, prowadzenie metryczki sprawy zakładanej każdorazowo przy wszczęciu postępowania, kierowanie wniosków do Starostwa Powiatowego o zatrzymanie prawa jazdy dłużnikowi alimentacyjnemu, kierowanie wniosków do Prokuratury Rejonowej o ściganie dłużnika alimentacyjnego za przestępstwo określone w art. 209 paragraf 1 Kodeksu karnego, przyjmowanie i wysyłanie od wołań od decyzji administracyjnych dłużników alimentacyjnych do Kolegium Odwoławczego, pod nieobecność kierownika centrum wprowadzanie i systematyczna aktualizacja danych dotyczących dłużników alimentacyjnych w Krajowym Rejestrze dłużników; współpraca z księgowością , innymi ośrodkami pomocy społecznej , urzędami, instytucjami i organami prowadzącymi postępowanie egzekucyjne wobec dłużników alimentacyjnych w zakresie niezbędnym do realizacji zadań na stanowisku pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy w równoważnym systemie czasu pracy od poniedziałku do piątku: poniedziałek w godz. 07:30-17:00, wtorek - czwartek w godz. 07:30-15:30, piątek w godz. 07:30-14:00. Praca w Centrum Świadczeń Rodzinie w budynku Urzędu Miasta ul. Pl. Piłsudskiego 1.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Bolesławcu - 2020-03-09 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- pomoc w archiwizowaniu dokumentów Agencji,- pomoc w przygotowaniu wysyłki paszportów do rolników
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Piła (wielkopolskie)
Nauka:- sporządzania pism urzędowych i ich wysyłka,- archiwizowania dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-07-18 - Żychlin (wielkopolskie)
Naliczanie opłat za użytkowanie lokali w SM, powiadamianie członków oraz prowadzenie wszelkich rozliczeń z tego tytułu (w tym rozliczanie zużycia wody, ciepła, śmieci) - obsługa programu komputerowego, uzgadnianie sald z członkami, rozliczenia, korespondencje, windykacja we współpracy z radą pr., bieżąca obsługa członków. Umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, następnie na czas nieokreślony.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Piła (wielkopolskie)
prowadzenie spraw związanych z obsługą sekretariatu, opracowywanie pism i dokumentów zleconych przez pracodawcę, organizowanie i zabezpieczenie pod względem logistycznym podróży służbowych, przygotowywanie miejsc spotkań, narad i odpraw służbowych
17 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2020-10-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie wyższe (licencjat, magister) - ukończone studia ekonomiczne, dobra znajomość MS Office, niekaralność, komunikatywność, sumienność, zdolności analityczne, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Racibórz (śląskie)
OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Obsługa klientów indywidualnych, sprzedaż wyjazdów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Rumia (pomorskie)
jw.
Szkoła Główna Służby Pożarniczej - 2018-03-27 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA, OFERTOWANIE, SPRZEDAŻ
"ASCAD" ADAM SKARBIECKI - 2016-11-22 - Rzeszów (podkarpackie)
Bieżące rozliczenie produkcji.
DROP S. A. - 2018-08-14 - Kępno (wielkopolskie)
obsługa przedsiębiorców w zakresie ochrony środowiska
EKO - OPRACOWANIA Marcin Szczęsny - 2019-02-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
-segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji,-udostępnianie dokumentów klientom wewnętrznym i zewnętrznym,-bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,-sporządzanie raportów,-obsługa w zakresie biurowym i kancelaryjnym,-prowadzenie baz danych.
Towarzystwo Budownictwa Społecznego KARO Sp. z o.o. - 2018-01-29 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
zapoznanie się z organizacją pracy, oprogramownaiem, podliczanie arkuszy kosztowych, kart pracy, rozpisywanie kosztów na poszczególne budowy, przyjmowanie zgłoszeń serwisowych, udział przy sporządzaniu dokumentów przetargowych, sporzadzanie wycen dla klientów, rejestrowanie w systemie zamówień wewnętrznych na poszczególne budowy, udział przy rozliczaniu delegacji pracowników działu usług
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
montaż mebli,pakowanie ,przewóz do klienta
kontakt przez OHP - 2020-02-14 - Starogard Gdański (pomorskie)
Wykształcenie min. średnie; znajomość j. angielskiego w stopniu co najmniej średniozaawansowanym; biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych; komunikatywność, dobra organizacja pracy, zaangażowanie; zakres obowiązków: obsługa administracyjna biura (archiwizacja dokumentacji, przyg. zestawień, raportów, deklaracji); przygotowywanie ofert handlowych; kontakty z partnerami handlowymi; udział w poszukiwaniu kontaktów handlowych, aktualizacja informacji na stronie internetowej; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
DOM TECHNICZNO-HANDLOWY CIEŚLAR Sp. z o. o. - 2018-03-22 - Gliwice (śląskie)
- telefoniczne utrzymywanie dobrych relacji ze stałymi klientami i ich obsługa- nawiązywanie nowych kontaktów handlowych i rozwijanie współpracy z nowymi klientami- prezentacja klientom nowości w siedzibie firmy
ARMA S.C. PETRA CEGLARSKA ARKADIUSZ CEGLARSKI - 2018-07-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe, sekretariat (system SIO); pomoc księgowej
Gminny Zespół Oświatowy w Dusznikach - 2017-10-09 - Duszniki (wielkopolskie)
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: realizacja zadań dotyczących gospodarki odpadami.Ważniejsze zadania: przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i weryfikacja danych zawartych w deklaracjach; prowadzenie ewidencji zawartych umów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; przygotowywanie projektów decyzji w przypadku nie złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właściciela nieruchomości, wskazujących wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; przygotowywanie projektów decyzji w przypadku, gdy po zawiadomieniu o zmianie stawki opłaty, właściciel nieruchomości nie uiszcza opłaty w wysokości podanej w zawiadomieniu; przygotowanie projektów decyzji ustalających obowiązek ponoszenia opłat na rzecz gminy z tytułu zorganizowania odbierania odpadów komunalnych w przypadku właścicieli nieruchomości, którzy nie zawarli w tym zakresie umów z uprawnionymi podmiotami; przygotowywanie projektów decyzji nakładających kary pieniężne na przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości niezgodnie z zapisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; nadzór nad realizacją umowy o świadczeniu usług publicznych (umowy wykonawczej) w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi, polegających na zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących z terenu Miasta Słupska; prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o.o. Miasta Słupska Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej; prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie gospodarowania odpadami i utrzymania czystości i porządku; współpraca ze Strażą Miejską oraz innymi podmiotami w zakresie egzekwowania od właścicieli nieruchomości realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz wydanego na jej podstawie Regulaminu; prowadzenie kontroli przedsiębiorców wpisanych do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; prowadzenie kontroli stanu czystości terenów miejskich oraz niezwłoczne zgłaszanie wszelkich uwag jednostkom i podmiotom odpowiedzialnym za ich utrzymanie; opracowywanie dokumentacji w tym aktów prawa miejscowego, regulujących obowiązki gminy, wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz z aktów wykonawczych; współpraca z przedsiębiorcami i organizacjami ekologicznymi w zakresie wdrażania selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta; nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska i Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego w części dotyczącej spraw z zakresu gospodarki komunalnej.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-26 - Słupsk (pomorskie)
obsługa sekretariatu,przyjmowanie, nadawanie oraz ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej,obsługa połączeń telefonicznych, faksu,prowadzenie kalendarza spotkań,obsługa spotkań i odpraw,codzienny, bezpośredni kontakt ze studentami i klientami z całego świata,wyprowadzanie i wyprowadzanie studentów do akademika,obsługa systemu rezerwacyjnego online;zarządzanie infrastrukturą budynku
WYŻSZA SZKOŁA KRYMINOLOGII I PENITENCJARYSTYKI W WARSZAWIE - 2021-03-12 - Warszawa (mazowieckie)
montaż konstrukcji stalowychgodziny pracy 7-15
Przedsiębiorstwo Usług Technicznych TECH-EXPORT Sp. z o.o. - 2018-06-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie min. średnie-ekonomiczne.
kontakt przez PUP - 2018-08-07 - Racibórz (śląskie)
Sprzedaż produktów finansowych, obsługa kasy.
Spóldzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa WISŁA O/ Chełm - 2016-02-05 - Chełm (lubelskie)
prowadzenie programu PPK/Pracowniczych Programów Kapitałowych, archiwizowanie akt osobowych, zapoznanie się z całym zakresem działalności Działu Zatrudnienia i Polityki Płacowej
Zespół Opieki Zdrowotnej w Kłodzku - 2020-12-04 - Kłodzko (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Retusz zdjęć w programach graficznych.
kontakt przez OHP - 2016-02-18 - Pyskowice (śląskie)