REFERENT DS. ŚRODOWISKOWYCH (NR 0645) Inowrocław oferta pracy EKO - OPRACOWANIA Marcin Szczęsny
Stanowisko: REFERENT DS. ŚRODOWISKOWYCH (NR 0645)
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa przedsiębiorców w zakresie ochrony środowiska
Data publikacji: 2019-02-22
Lokalizacja: Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: EKO - OPRACOWANIA Marcin Szczęsny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Aleja Niepodległości 26/47, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa przedsiębiorców w zakresie ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ŚRODOWISKOWYCH (NR 0645)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Inowrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista ochrony środowiska
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: obsługa programu komputerowego AUTOCAD
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: Znajomość programu Microsoft Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe inżynieria/ochrona środowiska, prawo jazdy kat. B, AutoCAD, excel
Nazwa pracodawcy: EKO - OPRACOWANIA Marcin Szczęsny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Adres pracodawcy:
Aleja Niepodległości 26/47, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
cv, kontakt z pracodawcą pod nr tel: 698499681, lub dokumenty apolikacyjne można składać na e-mail: admin (at) eko-opracowania.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: inowrocławski
Gmina pracodawcy: Inowrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Inowrocław
Ulica pracodawcy: Aleja Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 26
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista ochrony środowiska
Data dodania oferty pracy: 22.02.2019
Oferta pracy ważna do: 30.03.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 22.02.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 22.02.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny z charakterystyką pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Pleszew (wielkopolskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zapoznanie z profilem działalności firmy: asortymentem, organizacją pracy w dziale handlowym w kooperacji z jednostkami powiązanymi tj. dział logistyki i księgowości,- zapoznanie z obiegiem dokumentów oraz udział w procesie ich tworzenia,- bezpośrednia obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Zgierz (łódzkie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Łosiów (opolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Radom (mazowieckie)
dekretacja i księgowanie dokumentów w pełnej księgowości w programie SYMFONIA, sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans rachunek zysków i strat)
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Wyszków (mazowieckie)
wg pprogramu
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Rozładunek towaru ,układanie na półkach,kompletowanie zamówień,skanowanie produktów,pakowanie towaru,wysyłka
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Sosnowiec (śląskie)
- wprowadzanie faktur- dokonywanie wyceny kosztów pacjenta- dokonywanie wyceny poszczególnych jednostek chorobowych- prowadzenie ewidencji kont zespołu 4 i 5- sporządzanie miesięcznych zestawień dot. kosztów pacjentów
WOJEWÓDZKI SZPITAL OBSERWACYJNO-ZAKAŹNY IM. TADEUSZA BROWICZA - 2018-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Montaż anten do internetu, instalacja systemów komputerowych.
PAWEŁ JOPEK "STARTNET" - 2017-09-20 - Ożarów (świętokrzyskie)
Nauka rejestrowania i prowadzenia ewidencji korespondencji kierowanej do Działu i inne
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Rogoźno (wielkopolskie)
Uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji technicznych, realizowanych przez inwestorów oraz naliczanie z tego tyt. opłat, opiniowanie w zakresie komunikacji ws. o wydanie decyzji o warunkach zabudowy lub decyzji o lokalizacji inwestycji celu publicznego lub decyzji o lokalizacji drogi, opiniowanie i uzgadnianie projektów lokalizacji zjazdów z drogi publicznej, opiniowanie i uzgadnianie lokalizacji w pasie drogowym drogi publicznej urządzeń i obiektów niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego, w tym urządzeń infrastruktury technicznej, schodów, obiektów handlowych itp, uczestnictwo w radach technicznych organizowanych przez jednostki, realizujące dokumentacje na zlecenie GZDiZ oraz innych jednostek organizacyjnych miasta Gdańska, uzgadnianie i opiniowanie lokalizacji urządzeń i obiektów w pasie drogowym drogi wewnętrznej.
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku - 2018-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
Znajomość budowy i zasady działania wszelkich elektronicznych komponentów montowanych we współczesnych samochodach. Znajomość technologi ustawiania geometrii w samochodach.
ELEKTRONIKA - Wiliński Tomasz - 2017-02-24 - Bierzglinek (wielkopolskie)
Pozostali operatorzy maszyn do produkcji wyrobów spożywczych i pokrewni
Interim M.Jaworska & M.Raczak Sp.J. - 2017-04-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 1/2017 z dnia 02.03.2017. Dyrektor Żłobka Miejskiego w Katowicach, ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Referent ds. zamówień publicznych oraz sprawozdawczości w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba.- Zakres wykonywanych zadań:1. Z zakresu zamówień publicznych: a) wnioskowanie do Dyrektora Żłobka Miejskiego w sprawie zastosowania trybów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) do poszczególnych zamówień na roboty budowlane, dostawy i usługi,b) przygotowanie i pomoc w przeprowadzeniu procedur wymaganych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych w zamówieniach realizowanych przez Żłobek Miejski,c) prowadzenie rejestru zamówień publicznych oraz zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,d) opisywanie faktur pod kątem zastosowanych trybów ustawy Prawo zamówień publicznych lub umieszczanie stosownych adnotacji w przypadku nie stosowania przepisów tej ustawy,e) prowadzenie sprawozdawczości w zakresie udzielonych zamówień publicznych oraz zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,f) sporządzanie planu zamówień publicznych na dany rok kalendarzowy,2. Z zakresu sprawozdawczości: a) terminowe opracowywanie sprawozdań zbiorczych, w tym w szczególności:sprawozdań dot. opieki nad dziećmi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 5 sierpnia 2011 r. w sprawie sprawozdań rzeczowo-finansowych z wykonywania zadań z zakresu opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, sprawozdań okresowych o wyprowadzaniu gazów zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska, sprawozdań z funkcjonowania kontroli zarządczej, sprawozdań o ilości dzieci korzystających z wyżywienia i korzystających z opieki żłobkowej.- Warunki pracy:1. pełny wymiar czasu pracy,2. zatrudnienie od dnia 1 kwiecień 2017 r.3. miejsce pracy Żłobek Miejski, Katowice, ul. Sokolska 26, budynek dwupiętrowy,4. praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności oraz kontaktów osobistych, telefonicznych, drogą elektroniczną.- Praca: 7:30-15:30.- Wymagania niezbędne:1. wykształcenie minimum średnie, 2. min. 3-letni staż pracy, preferowane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej 3. doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z udzielaniem zamówień publicznych po stronie Zamawiającego, 4. znajomość przepisów ustawy o z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), 5. bardzo dobra umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excel) oraz Internetu,6. obywatelstwo polskie,7. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,8. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- Wymagania dodatkowe:1. dobra organizacja pracy,2. samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność,3. umiejętność współpracy,4. umiejętność pracy i radzenia sobie w sytuacjach stresowych i pod presją czasu, 5. umiejętność logicznego formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych
ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2017-03-07 - Katowice (śląskie)
Samodzielny Referat Spraw Wierzycielskich: kontrola finansowa i merytoryczna wpływających dokumnetów, wprowadzanie decyzji o ulgach w spłacie do programu POLTAX, prowadzenie czynności w ramach tzw. miękkiej egzekucji - informowanie podatnika o zbliżającym się terminie płatności oraz wystawianie upomnień, wstępna archiwizacja dokumnetów, wykonywanie innych czynności biurowych zleconych przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Żory (śląskie)
prace biurowe. pomoc w kadrach, wprowadzanie danych do komputera
WOLF SŁUŻBA OCHRONY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-10 - Kraków (małopolskie)
referent ds. zamówień publicznych
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-13 - Tczew (pomorskie)
zgodny ze stanowiskiem
Zespół Szkół w Więcławicach Starych - 2018-09-28 - Michałowice (świętokrzyskie)
Nadzór nad pracami wykonywanymi przez pracowników w terenie ; utrzymanie wysokiego poziomu prowadzonych prac ; pomoc przy planowaniu , kierowaniu, nadzorowaniu i organizacji prac - nadzór nad jakością , zgodnością z dokumentacja projektowa oraz odbiór robót.
P.U.P.H. " OTECH " Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Gorlice (małopolskie)
wstępna dekretacja dokumentów księgowych, przygotowywanie dokumentów zasiłkowych i płacowych, pomoc w przygotowywaniu dokumentów kadrowych, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Mława (mazowieckie)
praca przy produkcji akcesoriów z metalu jako operator maszyn.Praca przy obróbce metalu, praca na prasach mimośrodowych przy produkcji detali ze stali, maszynowa obróbka metali, cięcie, wiercenie, kontrola jakoŚci wykonywanej pracy, montaż detali
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Mielec (podkarpackie)
przetwórstwo orzeszków arachodowych
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Ornasowo (pomorskie)
Fakturowanie klientów. Sporządzanie raportów. Weryfikacja danych w systemie dotyczących przesyłek i cen. Archiwizacja dokumentów. Prowadzenie raportu kasowego. Zamówienia artykułów biurowych. Obsługa gości. Obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej. Nadzór nad obiegiem dokumentów w oddziale. Obsługa recepcji. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 8-16. KONTAKT: list motywacyjny i cv oraz numer ref. FAK 571 prosimy przesyłać do 24.06.16r. na adres jowita.kuc (at) dachser.com. Pracodawca skontaktuje się z wybranymi kandydatami.
DACHSER SP. Z O. O. - 2016-06-09 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
Prace administracyjno-biurowe, rozliczanie zakupów, prowadzenie kart drogowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Łomianki (mazowieckie)
• obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami• obsługa połączeń przychodzących i wychodzących z zakresu windykacji• prowadzenie negocjacji z dłużnikami• monitoring ustalonych z dłużnikami spłat• realizowanie założonych planów odzyskanych należności• utrzymanie wysokiego poziomu jakości wykonywanej pracy• realizacja zadań ilościowych i jakościowych• aktualizacja bazy adresowej dłużników
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-11-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Praca w Krapkowicach, Cv należy składać osobiście lub na adres e-mail: irena (at) otmetzbyt.com.pl, wymagana jest dobra znajomość j. angielskiego LUB j. niemieckiego
Otmęt-Zbyt Sp.z o.o - 2018-01-29 - Otmęt (opolskie)
- prowadzenie dokumentacji w zakresie przygotowywania postępowania przetargowego- nadzorowanie realizacji umów związanych z zaopatrzeniem Praca jednozmianowa, na czas określony.
4 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką SP ZOZ we Wrocławiu - 2019-03-19 - Wrocław (dolnośląskie)