REFERENT/SPECJALISTA -599 Świdnica oferta pracy Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych we Wrocławiu
Stanowisko: REFERENT/SPECJALISTA -599
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: wykonywanie zadań przewidzianych dla służby parków krajobrazowych (zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie [przyrody);- wykonywanie projektów i opracowywanie materiałów do publikacji edukacyjnych i infor,macyjnych DZPK;- prowadzenie zajęć edukacyjnych w tym: praca biurowa i terenowa (lustracje terenowe, inwentaryzacje przyrodnicze, konserwacja infrastruktury informacyjno- edukacyjnej, utrzymanie w czystości infrastruktury, wykaszanie terenu wokół infrastruktury, notatki służbowe, sprawozdania z wykonywanej dzialalności, edukacja ekologiczna dzieci i młodzieży w terenie, przedstawianie wniosków i sugestii dot. wykonywanej pracvy.
Data publikacji: 2020-07-22
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych we Wrocławiu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wałbrzyska 25-27, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykonywanie zadań przewidzianych dla służby parków krajobrazowych (zgodnie z ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie [przyrody);- wykonywanie projektów i opracowywanie materiałów do publikacji edukacyjnych i infor,macyjnych DZPK;- prowadzenie zajęć edukacyjnych w tym: praca biurowa i terenowa (lustracje terenowe, inwentaryzacje przyrodnicze, konserwacja infrastruktury informacyjno- edukacyjnej, utrzymanie w czystości infrastruktury, wykaszanie terenu wokół infrastruktury, notatki służbowe, sprawozdania z wykonywanej dzialalności, edukacja ekologiczna dzieci i młodzieży w terenie, przedstawianie wniosków i sugestii dot. wykonywanej pracvy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: docelowo umowa na czas nieokreślony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT/SPECJALISTA -599
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0219
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik ochrony środowiska*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: technikum leśne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: **Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: **Obsługa pakietu MS OFFICE/OPEN OFFICE
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe na kierunku: architektura krajobrazu, biologia, etnologia, geografia, geologia, gospodarka przestrzenna, leśnictwo, ochrona środowiska, ogrodnictwo, rolnictwo lub turystyka i rekreacja,- staż pracy minimum 1 rok (umowa o pracę),- brak przeciwwskazań do pracy w terenie,- czynne prawo jazdy kat. B,- umiejętność prowadzenia zajęć edukacyjnych,- korzystanie z pełni praw publicznych,- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,- cieszy się nieposzlakowaną opinią, Mile widziana znajomość obsługi programów graficznych - Corel/PhotoShop/Adobe InDesign,- mile widziane doświadczenie w przygotowywaniu publikacji (ulotki, plansze, foldery, plakaty),- mile widziane doświadczenie w planowaniu przestrzennym,- doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą,- znajomość obsługi komputera, w tym Ms Office.
Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 1
Nazwa pracodawcy:
Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych we Wrocławiu
danePracodawcy_nip: 8992803047
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Puszczykowska 10, 50-559 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : w godz. 09:00-16:00)
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
danePracodawcy_kodPowiatu: 0264
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0986283
Ulica pracodawcy: Puszczykowska
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy: 2019r- administrowanie parkami krajobrazowymi
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|325511
Zawód wykonywany przez pracownika: technik ochrony środowiska*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.07.2020
Data dodania oferty pracy: 21.07.2020
Oferta pracy ważna do: 21.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 22.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 21.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?891a5d8026808ca2d32b50704a60bf13
Podobne oferty pracy
• administracyjna obsługa delegacji oraz konferencji• prowadzenie bieżących spraw IFT, w tym sporządzanie sprawozdań i rozliczanie środków finansowych• przygotowywanie porozumień i rezerwacja hoteli dla gości IFTPraca w godz. 7:30-15:30Kontakt z pracodawcą: praca (at) uwr.edu.pl
Uniwersytet Wrocławski - 2019-08-27 - Wrocław (dolnośląskie)
wystawianie faktur sprzedażowych, not, oraz faktur korygujacych, przygotowanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzene oraz dla instytucji zewnętrznych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów między działem handlowym a działem księgowości, archiwizacja dokumentów
KLINGENBURG INTERNATIONAL SP. Z O. O. - 2017-02-17 - Świdnica (dolnośląskie)
Obsługa recepcji w salonie fryzjerskim (odbieranie telefonu, obsługa klienta, dbanie o czystość salonu). Na początek okres próbny 1 m-c na 1/2 etatu, później umowa na czas określony na pełen etat.
JOANNA ZAPOROWICZ ZAPOROWICZTEAM - 2017-11-27 - Kraków (małopolskie)
Praca zgodnie ze stanowiskiem.
LOGIMEX Janne Morell - 2019-10-29 - Bojano (pomorskie)
Wg. programu stażu.
kontakt przez PUP - 2019-10-03 - Kraków (małopolskie)
wykształcenie wyższe prawnicze, dobra znajomość komputera (pakiet Microsoft Office, staż pracy nie wymagany, umiejętność interpretowania przepisów prawnych i redagowania pism urzędowych, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, sumienność, dokładność, rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków.
CARSED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa - 2018-03-30 - Siedlce (mazowieckie)
Wydawanie, przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego, stypendiów szkolnych oraz karty dużej rodziny; Przygotowywanie i analiza decyzji o przyznaniu lub odmowie świadczeń z pomocy społecznej pod nieobecność pracownika obsługującego zadania; Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Wykonywanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej; Prowadzenie sekretariatu Ośrodka; Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Przestrzeganie obowiązującej instrukcji kancelaryjnej, instrukcji w sprawie zasad obiegu dokumentów finansowo- księgowych i przestrzeganie drogi służbowej w zakresie sporządzania, sprawozdań i kontroli dokumentów przedstawianych do podpisu; Sporządzanie planów, analiz i sprawozdań związanych z wykonywanymi zadaniami; Sporządzanie informacji statystycznych i opisowych związanych z działalnością Ośrodka na potrzeby Urzędu Gminy, Urzędu Wojewódzkiego; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Wykonywanie innych zadań, doraźnie zleconych, których wykonanie jest niezbędne do zapewnienia sprawnego funkcjonowania Ośrodka;Realizacja zadań z zakresu zamówień publicznych; Prowadzenie strony internetowej Ośrodka oraz wprowadzanie informacji do BIP; Koordynacja zadań z zakresu ochrony danych osobowych; Ewidencjonowanie sprzętu i wyposażenia Ośrodka; Koordynacja zadań z zakresu BHP i PPOŻ.godziny pracy : pn. śr. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE - 2019-11-08 - Sulików (dolnośląskie)
Prowadzenie spraw z zakresu obsługi administracyjno-biurowej Działu administracyjno-gospodarczego. Przygotowywanie zestawień zrealizowanych zakupów materiałów i usług w ujęciu ilościowym i wartościowym dla procedury zamówień publicznych. Przygotowywanie wniosków dla procedury zamówień publicznych i przetargów. Sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych zamówień publicznych i przetargów. Prowadzenie ewidencji zamówień/faktur oraz rejestrów. Prowadzenie ewidencji środków trwałych w formie elektronicznej oraz ksiąg inwentarzowych. Prowadzenie analitycznej kartoteki ewidencji pozostałych środków trwałych (wyposażenia), okresowe uzgadnianie stanów z osobami materialnie odpowiedzialnymi oraz ze stanami księgowymi. Przygotowywanie projektów aktów prawnych dotyczących likwidacji mienia stanowiącego wyposażenie domu. Współpraca w zakresie odpowiedniego przygotowania i przekazania dokumentów archiwalnych do składnicy akt, organizowanie brakowania dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Sporządzanie protokołów przyjęcia darów i prowadzenie ewidencji. Dokumentowanie oraz nadzór nad procesem zarządzania ryzykiem w ramach systemu kontroli zarządczej. Współpraca z pracownikami innych działów.
Dom Pomocy Społecznej w Goślicach - 2017-12-14 - Goślice (mazowieckie)
praca biurowa w dziale administracji, obsługa kancelarii i sekretariatu, przygotowywanie, odbiór, wydawanie, ewidencja korespondencji, praca w systemie: EMPATIA, E-PUAP, archiwizacja dokumentów, inwentaryzacja majątku
kontakt przez PUP - 2020-08-06 - Biała Podlaska (lubelskie)
- Sporządzenie pism wychodzących. rejestrowanie pism przychodzących. Opisywanie faktur. Sporzadzanie, rejestrowanie umów na usługi, dostawy i roboty budowlane. Sporządzanie dokumentacji przetargowej. Sporządzanie tabel, zestawień, wyliczeń niezbędnych w pracy wydziału. Prowadzenie samochodów służbowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych. Obsługa sekretariatu (podczas nieobecności pracownika obsługującego sekretariat) w ramach stałego zastępstwa.- Wynagrodzenie: 2500-2700 zł/brutto (wynagrodzenie zasadnicze) + dodatek stażowy od 5-20%. Praca na umowę o pracę na pzastępstwo. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie. Minimum roczne doświadczenie w pracy w administracji. Prawo jazdy kat. B (czynne). Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. Niekaralność za umyslne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyslne przestępstwo skarbowe. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wymagania dodatkowe: dyspozycyjność, otwartość i kreatywność. Biegła obsługa komputera w szczególności pakietu Office.
ŚLĄSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W KATOWICACH - 2018-03-09 - Katowice (śląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Kraków (małopolskie)
Brak danych
KLIMATEX Mateusz Grun - 2016-10-05 - Kościan (wielkopolskie)
Dodatkowe informacje na Biuletynie Informacji Publicznej, www.krus.gov.pl
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W GDAŃSKU - 2017-11-24 - Słupsk (pomorskie)
Referent ds. rozliczeń materiałowych
kontakt przez OHP - 2016-11-24 - Przasnysz (mazowieckie)
ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w ewidencji zakupu i sprzedaży VAT, sporządzanie deklaracji podatkowych, rejestracja podatników, księgowanie dokumentów w PKPiR, księgowanie dokumentów w formie ryczałt, obsługa programów księgowo-kadrowych
kontakt przez PUP - 2019-08-01 - Aleksandria (wielkopolskie)
Sporządzanie list płac, prowadzenie dokumentacji ZUS i US, obsługa programu PŁATNIK itp.
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Gnojno (świętokrzyskie)
Przyjmowanie, selekcja i archiwizacja dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Żary (lubuskie)
wprowadzanie dokumentów PZ, MM, wystawianie dokumentów WZ, faktur, wprowadzanie stanów magazynowych
SANPRO INTERIM BPO SP. Z O.O. SP.K. - 2019-03-14 - Bytnica (lubuskie)
Znajomość ustawy o rachunkowości, znajomość przepisów dot. zasad prowadzenia ewidencki składników majątkowych, prowadzenie ewidencji ilościowo - wartościowej składników majątku trwałego w programach komputerowych, sporządzanie dokumentów księgowych.Adres miejsca wykonywania pracy: JW1131 w Barczącej
Jednostka Wojskowa nr 1131 - 2017-02-03 - Barcząca (mazowieckie)
1. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowaniem i organizowaniem prac interwencyjnych, przygotowanie dokumentacji do finansowego rozliczenie i oceny prac interwencyjnych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizowania prac interwencyjnych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizację prac interwencyjnych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudniony w ramach prac interwencyjnych,- Przygotowanie wniosków o organizację prac interwencyjnych do rozpatrzenia przez Dyrektora PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach prac interwencyjnych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowanie umów w sprawie organizacji i finansowania prac interwencyjnych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowanie prace interwencyjne oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac interwencyjnych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Analiza wniosków o jednorazową refundację i przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności prac interwencyjnych,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji prac interwencyjnych,2. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z inicjowanie i organizowanie robót publicznych, przygotowaniem dokumentacji do finansowego rozliczenia i oceny robót publicznych:- Udzielanie i wyjaśnień w zakresie organizowania robót publicznych,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców o organizacje robót publicznych,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych,- Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy w ramach robót publicznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania robót publicznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, w których zostały zorganizowane roboty publiczne, oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację poniesionych kosztów wynagrodzeń i składki na ubezpieczenie społeczne oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji robót publicznych do systemu komputerowego Syriusz,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów cywilnoprawnych,- Prowadzenie oceny efektywności robót publicznych,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Organizacji publicznych.3. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem prac społecznie użytecznych:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie organizacji prac społecznie użytecznych,- Przyjmowanie rocznych planów potrzeb w zakresie wykonywania prac społecznie użytecznych od uprawnionych podmiotów,- Przedstawienie rocznych planów do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przygotowanie porozumień dotyczących wykonywania prac społecznie użytecznych,- Przekazywanie ofert wykonywania prac społecznie użytecznych do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowania zobowiązań,- Przekazywanie do Działu Rejestracji, Ewidencji i Świadczeń informacji na temat czasu realizacji prac społecznie użytecznych,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych organizatorów oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych porozumień,- Analiza wniosków o refundację wypłaconych osobom bezrobotnym świadczeń oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Wprowadzanie danych dotyczących organizacji prac społecznie użytecznych do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych porozumień,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Przygotowanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu,- Sporządzanie list wypłat dot., zwrotu kosztów badan lekarskich wykonywanych przez osoby bezrobotne przed rozpoczęciem prac społecznie użytecznych,- Kontrola pod względem merytorycznym i formalnym faktur dotyczących płatności za badania lekarskie osób bezrobotnych kierowanych do prac społecznie użytecznych, przekazywanie faktury do Działu Finansowo- Księgowego (wprowadzanie faktur do systemu informatycznego SYRIUSZ).4. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z organizowaniem zatrudnienia wspieranego:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie zatrudnienia wspieranego,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków o zorganizowanie zatrudnienia wspieranego,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa,- Prowadzenie z pracodawcami rozmów i negocjacji dotyczących warunków pracy, płacy, kwalifikacji zawodowych i innych wymagań w stosunku do pracowników zatrudnianych w ramach zatrudnienia wspieranego,- Przygotowywanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert w ramach zatrudnienia wspieranego do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów w sprawie organizacji i finansowania zatrudnienia wspieranego,- Przekazywanie do Działu Finansowo- Księgowego informacji na temat podejmowanych zobowiązań,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych Pracodawców i Spółdzielni Socjalnych oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Analiza wniosków o refundację w ramach zatrudnienia wspieranego oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego, - Wprowadzanie danych dotyczących organizacji zatrudnienia wspieranego do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Programu.5. Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją zapisów art.. 150f ustawy promocji zatrudnienia:- Udzielanie informacji i wyjaśnień w zakresie udzielania przez starostę pracodawcy lub przedsiębiorcy przez okres 12 miesięcy część kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku życia,- Wydawanie formularzy wniosków i przyjmowanie wniosków od pracodawców lub przedsiębiorców,- Sprawdzanie wniosków pod względem merytorycznym i formalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, - Przygotowanie wniosków do rozpatrzenia Dyrektorowi PUP,- Przekazywanie ofert pracy do Działu Pośrednictwa Pracy i Usług EURES,- Przygotowywanie umów,- Prowadzenie określonej przepisami prawnymi dokumentacji dla poszczególnych zakładów pracy, którym przyznano refundację oraz wymaganych rejestrów,- Prowadzenie bieżącego monitoringu zawartych umów,- Wprowadzanie danych dotyczących realizowanych umów do systemu komputerowego SYRIUSZ,- Analiza wniosków o refundację oraz przekazanie ich do realizacji do Działu Finansowo- Księgowego,- Prowadzenie oceny efektywności programu,- Bieżąca analiza zobowiązań finansowych PUP, wynikających z zakresu zawartych umów,- Przygotowywanie okresowych danych statystycznych, miesięcznych, kwartalnych i rocznych dot. Realizacji art. 150f ustawy promocji.6, Pomoc przy obsłudze zadań związanych z realizacją projektów finansowanych lub współfinansowanych ze środków funduszu Pracy, Funduszy Strukturalnych Unii Europejskiej i innych funduszy celowych.Staż w godzinach 7.30-15.30
kontakt przez PUP - 2018-09-04 - Płock (mazowieckie)
Pomoc w kuchni, sprzątanie zmywanie, przygotowywanie prostych potraw.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Jawczyce (mazowieckie)
prace kamieniarskie i ogólnobudowlane
USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE KARBUD Sławomir Karpeta - 2019-08-14 - Szydłowiec (mazowieckie)
tworzenie dokumntów handlowych, zamówień, ofert, pism, prace biurowe, administracyjne, kordynacja prawidłowego obiegu dokumentów w firmie
PROFI M TEC PSG SILESIA Sp. z o.o. Sp. K. - 2018-08-27 - Jankowice (śląskie)
wg. programu stazu
kontakt przez PUP - 2020-06-15 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
ZGODNIE ZE STANOWISKIEM PRACY
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Goleniów (zachodniopomorskie)
obsługa wózka widłowego, suwnicy, załadunek, rozładunek, magazynowanie, opis materiłu, obsługa piły mechanicznej , wypełnianie dokumentów magazynowych
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Chorzów (śląskie)
Prowadzenie spraw związanych z obsługą kancelarii
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Legnica (dolnośląskie)
przetwarzanie mięsa, podział półtusz na elementy, pakowanie mięsa i produktów przetworzonych ( wędlin)
GOODVALLEY SP. Z O.O. - 2019-11-09 - Przechlewo (pomorskie)
-prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - Świebodzin (lubuskie)
Zaopatrzenie podległych placówek, dostarczanie dokumentów do urzędów i instytucji. Praca w wymiaarze 3/4 etatu, od pn do pt pomiędzy godz. 7.30 - 15.05.
SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2016-05-27 - Bielsko-Biała (śląskie)