REFERENT Sulików oferta pracy GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 2 760 - 3 240 PLN
Zakres obowiązków: Wydawanie, przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego, stypendiów szkolnych oraz karty dużej rodziny; Przygotowywanie i analiza decyzji o przyznaniu lub odmowie świadczeń z pomocy społecznej pod nieobecność pracownika obsługującego zadania; Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Wykonywanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej; Prowadzenie sekretariatu Ośrodka; Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Przestrzeganie obowiązującej instrukcji kancelaryjnej, instrukcji w sprawie zasad obiegu dokumentów finansowo- księgowych i przestrzeganie drogi służbowej w zakresie sporządzania, sprawozdań i kontroli dokumentów przedstawianych do podpisu; Sporządzanie planów, analiz i sprawozdań związanych z wykonywanymi zadaniami; Sporządzanie informacji statystycznych i opisowych związanych z działalnością Ośrodka na potrzeby Urzędu Gminy, Urzędu Wojewódzkiego; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Wykonywanie innych zadań, doraźnie zleconych, których wykonanie jest niezbędne do zapewnienia sprawnego funkcjonowania Ośrodka;Realizacja zadań z zakresu zamówień publicznych; Prowadzenie strony internetowej Ośrodka oraz wprowadzanie informacji do BIP; Koordynacja zadań z zakresu ochrony danych osobowych; Ewidencjonowanie sprzętu i wyposażenia Ośrodka; Koordynacja zadań z zakresu BHP i PPOŻ.godziny pracy : pn. śr. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00
Data publikacji: 2019-11-08
Lokalizacja: Sulików (dolnośląskie)
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wydawanie, przyjmowanie i weryfikacja wniosków oraz załączonej dokumentacji, przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach dotyczących dodatku mieszkaniowego i dodatku energetycznego, stypendiów szkolnych oraz karty dużej rodziny; Przygotowywanie i analiza decyzji o przyznaniu lub odmowie świadczeń z pomocy społecznej pod nieobecność pracownika obsługującego zadania; Sporządzanie list dotyczących wypłacanych świadczeń; Wykonywanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej; Prowadzenie sekretariatu Ośrodka; Prowadzenie dokumentacji spraw załatwianych na stanowisku pracy; Przestrzeganie obowiązującej instrukcji kancelaryjnej, instrukcji w sprawie zasad obiegu dokumentów finansowo- księgowych i przestrzeganie drogi służbowej w zakresie sporządzania, sprawozdań i kontroli dokumentów przedstawianych do podpisu; Sporządzanie planów, analiz i sprawozdań związanych z wykonywanymi zadaniami; Sporządzanie informacji statystycznych i opisowych związanych z działalnością Ośrodka na potrzeby Urzędu Gminy, Urzędu Wojewódzkiego; Organizowanie pracy na stanowisku pracy w sposób zapewniający sprawną i terminową obsługę interesantów oraz terminowe wykonywanie nałożonych zadań; Wykonywanie innych zadań, doraźnie zleconych, których wykonanie jest niezbędne do zapewnienia sprawnego funkcjonowania Ośrodka;Realizacja zadań z zakresu zamówień publicznych; Prowadzenie strony internetowej Ośrodka oraz wprowadzanie informacji do BIP; Koordynacja zadań z zakresu ochrony danych osobowych; Ewidencjonowanie sprzętu i wyposażenia Ośrodka; Koordynacja zadań z zakresu BHP i PPOŻ.godziny pracy : pn. śr. czw. - 7.30-15.30, wt. 7.30-17.00, pt. 7.30-14.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 760 - 3 240 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sulików
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zgorzelecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulików
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik prac biurowych*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 760 - 3 240 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obywatelstwo polskie, wykształcenie średnie lub wyższe: preferowane na kierunku: prawo, administracja, ekonomia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw obywatelskich, niekaralność za przestępstwo umyślne, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku,znajomość przepisów ustawy o pomocy społecznej oraz aktów wykonawczych do tej ustawy, znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o dodatkach mieszkaniowych, ustawy prawo energetyczne (w części dotyczącej dodatku energetycznego), ustawy o systemie oświaty i karty dużej rodziny, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o zamówieniach publicznych;Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy: dobra znajomość obsługi komputera, kreatywność, sumienność i rzetelność, dobra komunikacja interpersonalna, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, dyspozycyjność, odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu, bardzo dobra organizacja pracy.
Nazwa pracodawcy: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W SULIKOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Adres pracodawcy:
Pocztowa 7A, 59-975 Sulików, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kwestionariusz osobowy, list motywacyjny, życiorys (CV), dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie, dokumenty potwierdzające staż pracy (świadectwo pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu), inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;Oświadczenia:oświadczenie kandydata, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe ;oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.procedura konkursowa - Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 09.07.2019r. w pok. 2 w godzinach pracy Ośrodka ( pn, śr., czw. 7.30 15.30, wt. 7.30 17.00; pt. 7.30 14.00) w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko Referenta w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Sulikowie lub przesłać na adres: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Pocztowa 7a, 59-975 Sulików.W przypadku przesyłania dokumentów za datę wpływu uznaje się datę wpływu do Ośrodka. Dokumenty aplikacyjne nie objęte ogłoszeniem lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: zgorzelecki
Gmina pracodawcy: Sulików
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Sulików
Ulica pracodawcy: Pocztowa
Numer budynku pracodawcy: 7A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zgorzelcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 08.11.2019
Oferta pracy ważna do: 27.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 08.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 08.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?77a3ecc8dde2ff034f499b4c485c34e0
Podobne oferty pracy
Praca na stanowisku referent w przedszkolu.- praca na komputerze,- obsługa kadrowa pracowników,- obsługa sekretariatu,- GUS- SIO- inne polecenia dyrektoraPoczątkowo umowa na okres próbny, później na czas nieokreślony.Praca w systemie jednozmianowym.
Przedszkole nr 31 im. Janiny Porazińskiej - 2019-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Zabrze (śląskie)
Poszukiwanie nowych odbiorców oraz utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi odbiorcami i kamienia. Tworzenie bazy danych odbiorców. Obsługa sprzedaży detalicznej i hurtowej.
Patrycja Hałdys Kamień Dolnośląski - 2016-11-14 - Damianowo (dolnośląskie)
prowadzenie prac związanych z realizacją inwestycji planowanych z budżetu Miastawspółpraca z osobami odpracowującymi zadłużenieprowadzenie bieżącej korespondencjisprawdzanie faktur w zakresie eksploatacjibieżące monitorowanie stanu trchnicznego komunalnego zasobu mieszkaniowego,odczytywanie urządzeń pomiarowych tj. wodomierzy, ciepłomierzywspółpraca z referatami Urzędu Miasta,obsługa najemców lokali komunalnych
Zakład Nieruchomości Komunalnych w Pruszczu Gdańskim - 2019-08-06 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Prace biurowe związane z obsługą biura
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
czynności wykonywane w dziale świadczeń; zakładanie i prowadzenie dokumentacji w dziale świadczeń; organizowanie przepływu informacji; obsługa poczty elektornicznej
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Leśna (dolnośląskie)
Nauka zasad obiegu dokumentacji w myśl obowiązującej instrukcji kancelaryjno-biurowej;- zasad kopertowania i wysyłania poczty zwykłej,- obsługi komputera w zakresie pakietu Office oraz obsługi urządzeń biurowych tj. telefonu, faksu, skanera, drukarki, kserokopiarki;- zasad sporządzania wykazów dokumentów, rejestrów;- zasad archiwizacji dokumentów;- wykonywania czynności kancelaryjno-biurowych zleconych.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracownik pralni wodnej
kontakt przez OHP - 2018-07-02 - Sanok (podkarpackie)
Lakierowanie.Praca od pon. do pt. od 8:00 do 16:00
Sachs Trans International Sp. z o.o. - 2019-04-26 - Radlin (śląskie)
Praca w charakterze pomocnika budowlanego.Wymagane doświadczenie zawodowe w budowlance.
PARTNER Kozłowska Magdalena - 2017-03-27 - Ponięcice (śląskie)
Liczenie asortymentu sklepowego ze skanerem
kontakt przez OHP - 2018-11-05 - Lublin (lubelskie)
-pomoc przy weryfikacji dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym;-kontrola dowodow księgowych;-wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego;-rozliczanie płatności;-pomoc w obsludze kliwenta;-sporządzanie pism;-archiwizacja dokumentów;-prowadzenie pocztowej książki nadawczej;-zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów z różnymi instytucjami;
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Rawicz (wielkopolskie)
Sprawowanie opieki nad dziećmi w wieku od 3 do 6 lat,Prowadzenie zajęć dydaktyczno-wychowawczych z dziećmi,Czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci podczas pobytu w placówce,Realizowanie zadań wychowawczo - dydaktycznych i opiekuńczych w powierzonej grupie dzieci zgodnie z podstawą wychowania przedszkolnego, celami zawartymi w programach przyjętych w przedszkolu do realizacji oraz koncepcji pracy przedszkola Prowadzenie dokumentacji związanej z opieką nad dziećmi,Współpraca z pomocą nauczyciela w zakresie utrzymania ładu, porządku i estetyki w pomieszczeniach, w których przebywają dzieciWspółpraca, oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z rodzicami, opiekunami i współpracownikami.Sala C
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp.z o.o. - 2017-08-07 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzątanie budynku mieszkalnego i terenu
kontakt przez PUP - 2019-02-26 - Kraków (małopolskie)
1. Dokonywanie obsługi bieżącej podatników i innych podmiotów.2. Dokonywanie czynności sprawdzających.3. Dokonywanie identyfikacji i rejestracji podatkowej.4. Wprowadzanie danych do systemów komputerowych.Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 lub 8-16 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: http://www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-szczecinie->IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ->OGŁOSZENIA->NABÓR->Nabór na stanowisko pracy referent do spraw obsługi bezpośredniej w Referacie Identyfikacji i Weryfikacji Poprawności Rejestracji Podatników.
Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie - 2017-10-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Złotoryja (dolnośląskie)
Sprzedaż:• Realizacja założonego planu sprzedaży• Przyjmowanie zamówień podczas kontaktów telefonicznych z klientem• Pozyskiwanie klientów• Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji• Umiejętność współpracy w zespole• Stały kontakt i opieka klienta• Samodyscyplina i zaangażowanie w realizację powierzonych zadańOd kandydatów oczekujemy• Wykształcenia Wyższego ( w tym licencjat), kierunki studiów - biotechnologia, chemia, ochrona środowiska, zootechnika• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta• Umiejętności negocjacyjnych• Umiejętności budowania biznesowych relacji• Dobrej organizacji pracyZainteresowanych proszę o przesyłanie ofert na maila: biuro (at) genoplast.plSkontaktujemy się z wybranymi ofertami.www.genoplast.pl, www.googlab.pl, www.bio4u.pl
GENOPLAST BIOCHEMICALS Tomasz Schröder - 2018-09-11 - Starogard Gdański (pomorskie)
przygotowywanie potraw, dania z grilla
Firma Usługowo-Handlowa Grzegorz Kremiec - 2016-09-08 - Pszczyna (śląskie)
Zakres obowiązków zgodny z Programem Stażu dołączonym do wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Żywiec (śląskie)
do uzgodnienia
JK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-18 - Trzebownisko (podkarpackie)
- Informacje co do sposobu składania aplikacji oraz wymaganych dokumentach znajdują się w ogłoszeniu o naborze nr 37/2019 zamieszczonym w BIP NFZ: http://nfz.gov.pl/biuletyn-informacji-publicznej-slaskiego-ow-nfz/rekrutacja/Główne obowiązki:1. Przyjmowanie i rejestrowanie korespondencji przychodzącej oraz ewidencjonowanie i wysyłanie korespondencji wychodzącej,2. Przyjmowanie i wysyłanie przesyłek kurierskich i paczek pocztowych,3. Rozdzielanie korespondencji zgodnie z obowiązującym schematem struktury organizacyjnej oraz zadaniami realizowanymi przez poszczególne komórki organizacyjne Oddziału,4. Rozdzielanie korespondencji przekazanej przez delegatury Oddziału oraz przygotowywanie korespondencji przekazywanej do delegatur Oddziału,5. Archiwizowanie dokumentacji oraz brakowanie dokumentacji niearchiwalnej.- Wynagrodzenie: od 2600 do 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa za osobę nieobecną w pracy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie lub wyższe. Staż pracy: nie jest wymagany. Wymagania konieczne:1. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1510 ze późn. zm.),2. Znajomość przepisów Ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 553),3. Znajomość przepisów Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 20 października 2015 r. w sprawie klasyfikowania i kwalifikowania dokumentacji, przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych i brakowania dokumentacji niearchiwalnej (Dz.U. z 2019 r. poz. 246),4. Biegła umiejętność obsługi komputera i programów MS Word oraz Excel.Wymagania dodatkowe:1. Umiejętność obsługi systemów informacji prawnej (Legalis, Lex).Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, odporność na stres. Na ofertę mogą aplikować również osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
NARODOWY FUNDUSZ ZDROWIA - 2019-04-08 - Katowice (śląskie)
Staż dla osób bezrobotnych powyżej 30 roku życia, art. 49 pkt 2-6
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
identyfikacja, pomiar i monitorowanie ryzyk bankowych, prowadzenie zbioru informacji finansowej i ekonomicznej banku
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Pisz (warmińsko-mazurskie)
Sporządzanie list płac, PFRON, ZUSI zmiana: 07.00 - 15.00
PPHU "DOMRAD" Krystyna Dębska - 2019-03-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż art. rolno-ogrodniczych, nawozów, środków ochrony roślin, przygotowywanie ofert, negocjacje handlowe, realizacja zamówień, promowanie produktów,
AGROCHEMIK Zbigniew Kącki, Marta Kącka sp.j. - 2017-09-01 - Proszowice (małopolskie)
pomoc w ewidencji i i ksiegowaniu dokumentów finansowych
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Kwidzyn (pomorskie)
Czyszczenie warzyw, krojenie warzyw, pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Mierzyn (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż i wykładanie towaru, etykietowanie towaru, tworzenie i eksponowanie witryn
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa klientów, obsługa biura, wystawianie polis ubezpieczeniowych, wykonywanie zestawień
W&M CONSULTING UBEZPIECZENIA MAREK KOŁECKI, WANDA TEOFILAK S.C. - 2018-10-18 - Prabuty (pomorskie)
Staż z RPO na około 5 miesięcy dla osób od 30 roku życia , które jednocześnie należą do jednej z grup: - osoby w wieku 50 lat i więcej, - kobiety, -osoby pozostające bez zatrudnienia nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy, - osoby nisko wykwalifikowane (wykształcenie podstawowe, gimnazjalne, zasadnicze zawodowe, średnie ogólnokształcące lub średnie zawodowe), - osoby niepełnosprawne . MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: UL. GRODZKA 1/5GODZ.PR.: 7,30-15,30WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)