REFERENT Rzeszów oferta pracy kontakt przez PUP

Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na pisuary.
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: Zapoznanie z obowiązującymi procedurami i organizacją pracy. Sporządzanie projektów pism, obsługa urządzeń biurowych, praca w systemach informatycznych.
Data publikacji: 2020-02-03
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Zapoznanie z obowiązującymi procedurami i organizacją pracy. Sporządzanie projektów pism, obsługa urządzeń biurowych, praca w systemach informatycznych.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 15.02.2020
Data zakończenia pracy: 14.08.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 9, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Staż skierowany do osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łańcucie jako osoby bezrobotne.Kontakt z pracodawcą:Kasa Rolniczego Ubezpieczenia SpołecznegoOddział Regionalny w Rzeszowie, 35-060 Rzeszów, ul. Słowackiego 7Osoba do kontaktu: Bogdan RyznarTel.: 17 862 12 66
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Łańcut
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łańcut
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 07.02.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?35ea6b35e8580941705d8c6b52703029
Podobne oferty pracy
Sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych, majątkowych, obsługa klienta, prowadzenie negocjalcji handlowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Żagań (lubuskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
WYKONYWANIE INWENTARYZACJI TOWARU W SALONACH SPRZEADŻY ZGODNIE Z OBOWIAZUJĄCYMI PROCEDURAMI
CCC S.A. - 2016-07-20 - Polkowice (dolnośląskie)
Udzielanie klientom informacji dot. produktów bankowych, zakładanie i likwidacja rachunków bankowych, obsługa systemu finansowo księgowego w zakresie realizacji składanych przez klientów banku, segregowanie, archiwizacja dokumentacji bankowej.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Oleśnica (dolnośląskie)
Branża: zarządzanie nieruchomościami- prowadzenie dokumentacji związanej z utrzymaniem budynków,- nadzór i kontrola nad wywiązywaniem się z umów firm świadczących usługi dla spółdzielni,- zapewnienie bezpiecznych warunków użytkowania nieruchomości,- nadzór i kontrola pracy gospodarzy budynków,- przyjmowanie zgłoszeń dot. usterek i awarii, - przygotowanie zleceń, - udział w odbiorach technicznych, komisjach likwidacji szkód i wymiany okien,- udział w odbiorach i przekazywaniu lokali, - przygotowanie danych do planu remontów i planu gospodarczego,- współpraca z: dostawcami mediów- nadzór, policją i strażą miejską.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, docelowo na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:ul. Świętej Barbary 4, 43-173 Łaziska GórnePRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn - pt, godz. 7.00-15.00, 7.00-16.00, 7.00-13.00
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "RAZEM" - 2020-03-10 - Łaziska Górne (śląskie)
obsługa sekretariatu, sporządzanie pism ugodowych, prowadzenie ewidencji korespondencji.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Czerniejewo (wielkopolskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Zabrze (śląskie)
Sporządzanie listy płac, sporządzanie dokumentacji podatkowej i składkowej, prowadzenie dokumentacji niezbędnej do dofinansować SOD.
LIMATHERM COMPONENTS sp. z o.o. - 2017-05-16 - Chorzów (śląskie)
referent ds. organizacyjno-kadrowych
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
liczenie asortymentu magazynowego lub sklepowego przy pomocy skanera
kontakt przez OHP - 2018-01-02 - Poznań (wielkopolskie)
Dokumentowanie: przebiegu studiów, praktyk zawodowych: zapoznanie się z regulaminem i zarządzeniami związanymi z obsługą studentów i słuchaczy oraz z aktami prawnymi dot. kursów, szkoleń i dokumentowaniem przebiegów studiów, szkolenia w zakresie Elektronicznego Systemu Obsługi Studiów (Proakademia), prowadzenie akt osobowych studentów i słuchaczy oraz ich ewidencja w dokumentacji pisemnej oraz w bazie komputerowej zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, prowadzenie dokumentacji w zakresie praktyk dla studentów oraz słuchaczy studiów podyplomowych (współpraca z firmami, instytucjami, urzędami), bieżąca obsługa słuchaczy i studentów dot. toku studiów (przygotowywanie zaświadczeń do instytucji, przyjmowanie podań i pisemna informacja o decyzjach, rejestracja prac dyplomowych - wydawanie dokumentów do obrony, przygotowywanie pism w sprawie udostępniania danych dla studentów, wykonywanie czynności z rekrutacją: przygotowywanie druków rekrutacyjnych, wydawanie teczek rekrutacyjnych, przyjmowanie teczek rekrutacyjnych, dbałość o prawidłowe zabezpieczanie teczek rekrutacyjnych (dane osobowe), tworzenie i prowadzenie na bieżąco bazy danych kandydatów, przygotowywanie kandydatom zaświadczeń, obsługa kandydatów na studia w zakresie przedkładania do podpisu umów o świadczenie usług edukacyjnych, rejestr niniejszych umów; prowadzenie rejestrów wydawanych legitymacji i wydanych świadectw ukończenia studiów oraz prowadzenie albumu studentów i słuchaczy, wydawanie dokumentów końcowych absolwentom i słuchaczom, archiwizowanie teczek osobowych. Organizacja: toku studiów, praktyk studenckich/oraz kursów, szkoleń, udzielanie informacji w zakresie przebiegu studiów na podstawie bieżących przepisów, obsługa studentów i słuchaczy studiów podyplomowych, obsługa korespondencji, obsługa egzaminów podyplomowych, obsługa studentów i słuchaczy studiów podyplomowych w zakresie praktyk.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Tarnów (małopolskie)
staż 30-50 FP RMobsługa w zakresie biurowym i kancelaryjnym, segregacja, ewidencjonowanie i tworzenie zbiorów dokumentacji, zarzadzanie korespondencja biurową, wykonywanie innych czynności administracyjno- biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
• aktywna sprzedaż produktów bankowych dla Klientów (konta, kredyty i depozyty)• obsługa kasowo-dysponencka• budowanie długofalowych relacji z Klientami m.in. poprzez aktywne dopasowywanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta• sporządzanie dokumentacji
Bank Spółdzielczy w Legnicy - 2021-05-11 - Legnica (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie ogólne lub technik ekonomista; doświadczenie w ww. zawodzie min 6 m-cy; umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: wprowadzenie danych, księgowanie dokumentów źródłowych, klasyfikowanie kosztów, sporządzanie deklaracji podatkowych, układanie oraz numerowanie dokumentów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2021-03-11 - Gliwice (śląskie)
Samodzielne realizowanie bieżących zadań zlecanych przez Prezesa Zarządu.
M.K. Tensor Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Płock (mazowieckie)
- obsługa klientów z rynku zagranicznego; - przyjmowanie i wprowadzanie zamówień; - przygotowywanie wysyłki i wystawianie faktur; - uzgadnianie warunków dostawy i terminów realizacji zamówienia; - zarżadzanie procesem sprzedaży na wybranych rynkach międzynarodowych; - utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi klientami oraz rozwój sieci sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych odbiorców; - przygotowywanie umów handlowych oraz negocjonowanie warunków sprzedaży; - przygotowywanie zamówień, koordynacja wysyłki oraz kontrola realizacji zamówień; - bieżący monitoring podległego rynku;
DOMINO Spółka Jawna Eugeniusz Świszcz, Zofia Świszcz - 2016-03-17 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
*
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Prace ogólnobudowlane: murowanie, tynkowanie, roboty wykończeniowe, układanie płytek, malowanie, gładzie.
GRA-DOM Budownictwo-Usługi-Handel Zbigniew Grad - 2016-04-28 - Tychy (śląskie)
Praca z młodzieżą zagrożoną niedostosowaniem społecznym.12/18 etatu
Mlodzieżowy Ośrodek Socjoterapii nr 2 - 2018-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2020-01-27 - Kwidzyn (pomorskie)
czynności administracyjno-kadrowe
AJG SYSTEMY BEZPIECZEŃSTWA SP. Z O.O. - 2016-11-03 - Zgierz (łódzkie)
wprowadzanie, weryfikacja , księgowanie dokumentów księgowych. Praca na cały etat lub na 1/2 etatu. Praca jednozmianowa z możliwością wyboru godzin pracy od godziny 8-16 lub od godziny 9-17.
Biuro Rachunkowe "CONSEIL" - 2017-11-14 - Opole (opolskie)
Praca przy sprzątaniu jednego z zakładów przy ulicy Inwestycyjnej w Sosnowcu. Sprzątanie biur, korytarzy, części socjalnych w godzinach od 14 do 20.[Godzina zakończenia pracy] : 20:00[Inna umowa] : 3 miesiące z możliwością przedłużenia
CLAR SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-09-16 - Sosnowiec (śląskie)
referent ds. GIS (Geographic Information System) (STAŻ)
kontakt przez PUP - 2021-04-16 - Katowice (śląskie)
zapoznanie z wybranymi przepisami prawa podatkowego, zapoznanie się z przepisami dot. zasad rachunkowości, przygotowanie do wysłania korespondencji: wezwań, pism, wprowadzanie dokumentów do systemu informatycznego, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Gostynin (mazowieckie)
-wykonywanie zleconych zadań administrayjno-biurowych-prowadzenie akt osobowych, kartoteki absencyjnej, ewidencja czasu pracy-naliczanie wynagrodzeń pracowników-rozliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych i macierzyńskich-obsługa programu komputerowego Płatnik-obsługa programu kadrowo-płacowego-prowadzenie rozliczeń miesięcznych kosztów wynagrodzeń z podziałem na ich rodzaje
kontakt przez PUP - 2021-05-26 - Łódź (łódzkie)
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ:- rozdział sprzętu i materiałów medycznych;- prowadzenie ewidencji rzeczowych aktów trwałych środków obrotowych oraz pozostałych środków w ZWSI RON;- opisywanie faktur dotyczących zakupu usług i materiałów;- księgowanie zrealizowanych dokumentów przychodowych i rozchodowych;- prowadzenie rejestru wydanych dokumentów obrotu materiałowego;- prowadzenie planowania wykorzystania przydzielonych środków budżetowych w elektronicznych systemach obowiązujących w resorcie obrony narodowej (SI LBPP);- realizowanie zakupów środków materiałowych oraz drobnego sprzętu dla 25. WOG i jednostek będących na zaopatrzeniu zgodnie z obowiązującymi regulaminami oraz prawem zamówień publicznych.
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2020-11-26 - Białystok (podlaskie)
zgodny ze stanowiskiem
ALDREW BIELICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-06 - Bielice (warmińsko-mazurskie)
-przygotowanie stanowsika pracy,-przygotowanie produktów na dany dzień,-koordynacja wykonywanych prac z polecenia szefa kuchni,-praca w zespole
"NAUTILUS" EWA HEWELT - 2017-09-07 - Celbowo (pomorskie)
zatrudnienie na stanowisku: Referent ds. promocji i reklamy lub Specjalista ds. promocji i rekalmy w zależności od kwalifikacji kandydata ( TERMIN SKŁADANIA OFERT DO 30 WRZEŚNIA 2019 ) wszystkie dane dot. oferty pracy wraz z kwestionariuszem dla kandydata znajdują się na stronie szkoły www.osblodz.pl ( w zakładce BIP - oferty pracy )dokumenty można składać osobiście w sekretariacie dyrektora szkoły pokój nr 18 w godzinach 8.00 16.00 w zamkniętej kopercie lub pocztą z dopiskiem Nabór na stanowisko referenta ds. promocji i reklamy / specjalisty ds. promocjii reklamy
OGÓLNOKSZTAŁCĄCA SZKOŁA BALETOWA IM. FELIKSA PARNELLA W ŁODZI - 2019-09-18 - Łódź (łódzkie)