REFERENT DS. PROMOCJI I REKLAMY / SPECJALISTA DS. PROMOCJI I REKALMY Łódź oferta pracy OGÓLNOKSZTAŁCĄCA SZKOŁA BALETOWA IM. FELIKSA PARNELLA W ŁODZI
Stanowisko: REFERENT DS. PROMOCJI I REKLAMY / SPECJALISTA DS. PROMOCJI I REKALMY
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 130 PLN
Zakres obowiązków: zatrudnienie na stanowisku: Referent ds. promocji i reklamy lub Specjalista ds. promocji i rekalmy w zależności od kwalifikacji kandydata ( TERMIN SKŁADANIA OFERT DO 30 WRZEŚNIA 2019 ) wszystkie dane dot. oferty pracy wraz z kwestionariuszem dla kandydata znajdują się na stronie szkoły www.osblodz.pl ( w zakładce BIP - oferty pracy )dokumenty można składać osobiście w sekretariacie dyrektora szkoły pokój nr 18 w godzinach 8.00 16.00 w zamkniętej kopercie lub pocztą z dopiskiem Nabór na stanowisko referenta ds. promocji i reklamy / specjalisty ds. promocjii reklamy
Data publikacji: 2019-09-18
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: OGÓLNOKSZTAŁCĄCA SZKOŁA BALETOWA IM. FELIKSA PARNELLA W ŁODZI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 3/5, 91-052 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
zatrudnienie na stanowisku: Referent ds. promocji i reklamy lub Specjalista ds. promocji i rekalmy w zależności od kwalifikacji kandydata ( TERMIN SKŁADANIA OFERT DO 30 WRZEŚNIA 2019 ) wszystkie dane dot. oferty pracy wraz z kwestionariuszem dla kandydata znajdują się na stronie szkoły www.osblodz.pl ( w zakładce BIP - oferty pracy )dokumenty można składać osobiście w sekretariacie dyrektora szkoły pokój nr 18 w godzinach 8.00 16.00 w zamkniętej kopercie lub pocztą z dopiskiem Nabór na stanowisko referenta ds. promocji i reklamy / specjalisty ds. promocjii reklamy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 130 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
referent ds. promocji i reklamy - wynagrodzenie 2800,00 zł bruttospecjalista ds. promocji i rekalmy - wynagrodzenie 3130,00 zł brutto + dodatek stażowy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. PROMOCJI I REKLAMY / SPECJALISTA DS. PROMOCJI I REKALMY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 130 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dyspozycyjność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa pakietu MS OFFICE
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- wykształcenie średnie lub wyższe oraz 2 lata stażu pracy dla referenta ds. promocji i reklamy- wykształcenie średnie lub wyższe oraz 5 lat stażu pracy dla specjalisty ds. promocji i rekalmy- umiejętność obsługi programów graficznych, poczty elektronicznej, internetu- umiejętność obsługi urządzeń peryferyjnych- dobra organizacja pracy- umiejętność pracy w zespole- zaangażowanie- samodzielność- kreatywność- zdolność analitycznego myślenia- umiejętność negocjowania- doskonałe umiejętności interpersonalne oraz komunikacyjne- wysoka kultura osobistaWYMAGANIA DODATKOWE:- wykształcenie artystyczne ( szkoła baletowa, szkoła muzyczna )- znajomość specyfiki pracy w szkole artystycznej- znajomość zagadnień marketingu, rekalmy i PR- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie ( mile widziana znajomość języka angielskiego, francuskiego )- doświadczenie w pracy z mediami- doświadczenie w obszarze działań promocyjnych i reklamowych- doświadczenie w pozyskiwaniu środków pozabudżetowych- znajomość prawa autorskiego
Nazwa pracodawcy:
OGÓLNOKSZTAŁCĄCA SZKOŁA BALETOWA IM. FELIKSA PARNELLA W ŁODZI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Wrocławska 3/5, 91-052 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
dokumenty można składać osobiście w sekretariacie dyrektora szkoły pokój nr 18 w godzinach 8.00 16.00 w zamkniętej kopercie lub pocztą z dopiskiem Nabór na stanowisko referenta ds. promocji i reklamy / specjalisty ds. promocjii reklamy( TERMIN SKŁADANIA OFERT DO 30 WRZEŚNIA 2019 )
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon - dokumenty można składać osobiście w sekretariacie dyrektora szkoły pokój nr 18 w godzinach 8.00 16.00 w zamkniętej kopercie lub pocztą z dopiskiem Nabór na stanowisko referenta ds. promocji i reklamy / specjalisty ds. promocjii reklamyTERMIN SKŁADANIA OFERT DO 30 WRZEŚNIA 2019 , Termin: KONTKAT OSOBISTY / POCZTA, Godziny : 09:00 - 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 3/5
Profil działalności pracodawcy: Szkoła
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Data dodania oferty pracy: 18.09.2019
Oferta pracy ważna do: 30.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?232393248054fda42849ea6dd7365a81
Podobne oferty pracy
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kraków (małopolskie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Żary (lubuskie)
I.Wykonywanie podstawowych prac i czynności biurowych; pomoc w przygotowywaniu pism, zapytań, wniosków itp.; opisywanie merytoryczne faktur; obsługa komputera Word, Excel.II. Wykonywanie podstawowych prac i czynności biurowych; pomoc w przygotowywaniu pism, sprawozdań itp., przygotowywanie dokumentacji do postępowań w sprawie zamówień publicznych; prowadzenie rejestru zamówień publicznych.
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Czeladź (śląskie)
praca w biurze rachunkowym, obsługa programu księgowego, wprowadzanie faktur. Oferta pracy również dla osoby z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Zabrze (śląskie)
- Przygotowanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Prowadzenie ewidencji czasu pracy. Wprowadzanie danych do systemu, obsługa programu PŁATNIK. Przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników. Meldunki GUS. Odpisywanie na pisma Urzędowe. Nadawanie ogłoszeń o pracę. Sporządzanie dokumentu PIT-11. Wykonywanie poleceń przełożonych.- Wynagrodzenie: 1950 do 2350 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo do styczeń/marzec 2016 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe (kierunek np. Zarządzanie Zasobami Ludzkimi). Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku w dziale kadr. Wymagana znajomość przepisów dotyczących prawa pracy. Praktyczna znajomość Ms Office. Wymagana rzetelność w wykonywaniu zadań. Wymagana umiejętność obsługi programu PŁATNIK. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: broda (at) dako-pt.com
DAKO SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ / ARARAT SP. Z O.O. - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
Prace biurowe a- administracyjne m.in. archiwizacja i segregacja dokumentów, aktualizacja prostych baz danych.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Widełka (podkarpackie)
Kontrola zapasów w magazynie. Zamawianie towarów. Dbałość o koordynację dostaw. Sporządzanie harmonogramów dostaw.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2017-04-27 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie zajęć z plastyki oraz artystycznych w szkole podstawowej
Szkoła Podstawowa nr 4 z Oddziałami Integracyjnymi im. ks. Jana Twardowskiego w Olecku - 2017-11-15 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Radymno (podkarpackie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Grochowa (dolnośląskie)
praca przy analizach chemicznych
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Trzebinia (małopolskie)
Roboty ziemne koparką przy budowie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. Praca na terenie powiatu nowosądeckiego i woj. małopolskiego
"Transwiertel" sp. z o.o. - 2018-03-06 - Świdnik (małopolskie)
1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzędu oraz aktami prawa wewnętrznego, 2. Wprowadzenie wpływających dokumentów do systemów informatycznych, 3. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, 4. Przygotowanie akt do archiwum, 5. Zakładanie teczek akt podatkowych, 6. Przyjmowanie dokumentów wpływających do urzędu, 7. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Łęczyca (łódzkie)
WERYFIKACJA DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, KSIĘGOWANIE WYCIĄGÓW BANKOWYCH, RAPORTÓW KASOWYCH, NADZÓR NAD GOSPODARKĄ MAGAZYNOWĄ.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Mniszków (łódzkie)
Transport pieczywa do punktów sprzedaży
Piekarnia Wilków S.C. Ludwik, Tomasz, Jacek Gołuch - 2017-08-07 - Wilków Drugi (mazowieckie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2018-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2018-08-22 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa klienta, sprzedaż tkaniny, pozyskiwanie nowych klientów z kraju i z zagranicy
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
referent ds. księgowych
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
/
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Kalinowo (warmińsko-mazurskie)
obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie i ewidencja dokumentów, archiwizowanie dokumentów,prace kancelaryjno-archiwizacyjne, obsługa systemów informatycznych, pomoc w wypełnianiu dokumentów finansowo- księgowych, kompletowanie dokumentów wewnętrznych
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wystawianie faktur, zamawianie towaru, środków ochrony roślin, obsługa biura.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "CHEMIROL" sp.z o.o. - 2016-03-02 - Borów (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe, kierunek: budownictwo, inżynieria miejska, uprawnienia/umiejętności : znajomość przepisów ustawy o drogach publicznych oraz Prawo o ruchu drogowym, obsługa programów : WORD, EXCEL, AUTO CAD, opracowywanie projektów planów finansowania dróg w zakresie zimowego utrzymania dróg i oznakowania poziomego, pełnienie funkcji inwestora, koordynacja robót w pasie drogowych, przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg, współpraca z gminami, prowadznie ewidencji dróg, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, przygotowanie procesu przetargowego.Kontakt z pracodawcą osobisty lub mailowy zdp (at) powiatrybnicki.pl
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W RYBNIKU - 2016-06-28 - Rybnik (śląskie)
analiza i weryfikacja dokumentacji finansowo ksiegowej oraz kadrowo-płacowej
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Częstochowa (śląskie)
Prace bieżące w dziale administracyjnym.
kontakt przez PUP - 2018-10-30 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)
wymiana podkładów kolejowych, wymiana szyn, montaż i demontaż szyn, szlaków kolejowych, montaż i demontaż rozjazdów
F.R.T.U AMAX Mirosław Litwińczuk - 2016-02-19 - Bolesław (małopolskie)
Główne obowiązki: - przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale, w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; - udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń, w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; - prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników, w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;- udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; - opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale, w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; - przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej, w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; - opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej, w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale. Warunki pracy: - warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; - miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; - możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi. Wykształcenie: tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa lub ukończone w Szkole Głównej Służby Pożarniczej studia wyższe w zakresie inżynierii bezpieczeństwa w specjalności inżynieria bezpieczeństwa pożarowego. Wymagania niezbędne: - znajomość przepisów przeciwpożarowych; - umiejętność działania w sytuacjach stresowych; - umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; - pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE. Wymagania dodatkowe: - posiadanie uprawnień specjalisty ds. bhp; - posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; - posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z ochroną przeciwpożarową. Inne informacje: - Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data stempla pocztowego). - Tylko kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o kolejnym etapie selekcji. - Oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia należy uwiarygodnić własnoręcznym podpisem. - Kandydat jest zobowiązany złożyć wszystkie dokumenty wskazane w pkt. Wymagane dokumenty i oświadczenia, dokumenty wskazane w pkt. Inne dokumenty kandydat przedkłada dobrowolnie. - Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. - Proponowane wynagrodzenie brutto: minimum 1309,81 zł. - Mile widziana osoba o orzeczonym stopniu niepełnosprawności. - Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu (32) 414 4139 lub (32) 414 4342.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-09-28 - Racibórz (śląskie)
Sprzątanie apartamentów
Incore Oskar Kwietniak - 2019-04-19 - Sopot (pomorskie)
Wykonywanie obowiązków kierowcy Kat C w hurtowni napojów alkoholowych, bezalkoholowych.
Prestige Sp. z o.o. - 2019-08-21 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
pomoc przy udzielaniu informacji turystycznej turystom krajowym i zagranicznym, pomoc w promowaniu poszczególnych przedsięwzięć programowych, aktualizacja bazy danych, przeprowadzenie badań ankietowych dot. ruchu turystycznego w Tarnowie
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Tarnów (małopolskie)