REFERENT DS ADMINISTRACJI Łaziska Górne oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "RAZEM"
Stanowisko: REFERENT DS ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: 2 600 - 4 300 PLN
Zakres obowiązków: Branża: zarządzanie nieruchomościami- prowadzenie dokumentacji związanej z utrzymaniem budynków,- nadzór i kontrola nad wywiązywaniem się z umów firm świadczących usługi dla spółdzielni,- zapewnienie bezpiecznych warunków użytkowania nieruchomości,- nadzór i kontrola pracy gospodarzy budynków,- przyjmowanie zgłoszeń dot. usterek i awarii, - przygotowanie zleceń, - udział w odbiorach technicznych, komisjach likwidacji szkód i wymiany okien,- udział w odbiorach i przekazywaniu lokali, - przygotowanie danych do planu remontów i planu gospodarczego,- współpraca z: dostawcami mediów- nadzór, policją i strażą miejską.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, docelowo na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:ul. Świętej Barbary 4, 43-173 Łaziska GórnePRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn - pt, godz. 7.00-15.00, 7.00-16.00, 7.00-13.00
Data publikacji: 2020-03-10
Lokalizacja: Łaziska Górne (śląskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "RAZEM"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Świętej Barbary 4, 43-173 Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Branża: zarządzanie nieruchomościami- prowadzenie dokumentacji związanej z utrzymaniem budynków,- nadzór i kontrola nad wywiązywaniem się z umów firm świadczących usługi dla spółdzielni,- zapewnienie bezpiecznych warunków użytkowania nieruchomości,- nadzór i kontrola pracy gospodarzy budynków,- przyjmowanie zgłoszeń dot. usterek i awarii, - przygotowanie zleceń, - udział w odbiorach technicznych, komisjach likwidacji szkód i wymiany okien,- udział w odbiorach i przekazywaniu lokali, - przygotowanie danych do planu remontów i planu gospodarczego,- współpraca z: dostawcami mediów- nadzór, policją i strażą miejską.OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, docelowo na czas nieokreślonyMIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:ul. Świętej Barbary 4, 43-173 Łaziska GórnePRACA W DNIACH I GODZINACH:Pn - pt, godz. 7.00-15.00, 7.00-16.00, 7.00-13.00
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 600 - 4 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łaziska Górne
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łaziska Górne
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 600 - 4 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość programu Ms Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie techniczne - mile widziane związane z budownictwem, doświadczenie: min. 3 lata pracy biurowej - w tym 1 rok pracy związanej z zarządzaniem nieruchomościami, uprawnienia: prawo jazdy kat. B + samochód prywatny, umiejętności: znajomość i obsługa pakiet MS OFFICE
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "RAZEM"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Adres pracodawcy:
Świętej Barbary 4, 43-173 Łaziska Górne, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, podanie o pracę
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, Termin: pn - pt, Godziny : pn - czw. 7.00-15.00, pt. 7.00-13.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Łaziska Górne
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łaziska Górne
Ulica pracodawcy: Świętej Barbary
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: Zarządzanie nieruchomościami na zlecenie
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy w Mikołowie z siedzibą w Łaziskach Górnych
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data dodania oferty pracy: 10.03.2020
Oferta pracy ważna do: 10.04.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?43b75ba062397c57da7033d11a575434
Podobne oferty pracy
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Złotoryja (dolnośląskie)
Wystawianiedokumentów sprzedażowych, przyjmowanie dostaw, przyjmowanie zamówień.
United Beverages S.A. ODDZIAŁ W WIELGOLESIE DUCHNOWSKIM - 2017-04-03 - Wielgolas Duchnowski (mazowieckie)
Kontrola rejestrów, kontrola obiegu dokumentów, ogólne prace biurowe.
STEK Sp. z o.o., Sp.k. - 2020-07-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
załadunek i rozładunek materiałów i prace zlecone na budowach.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Pajęczno (łódzkie)
Asystent do spraw administracji.
kontakt przez PUP - 2017-11-21 - Tuchomie (pomorskie)
rozliczanie kierowców, wystawianie faktur VAT, odbieranie zamówień od klientów
"Sużyw" Firma Wielobranżowa Sp z o.o. - 2017-07-28 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Wprowadzanie danych do komputera, sporządzanie tabel w programie MS Excel, numerowanie dokumentów, układanie dokumentów, przepisywanie tekstów, stopniowe zapoznawanie się z przepisami uproszczonej księgowości i prawa podatkowego. Praca w ramach umowy zlecenie w Bielsku-Białej (biuro otwarte jest w godzinach od poniedziałku do piątku od 7.00 do 15.00, w związku z tym zlecenie może być świadczone w dowolnym czasie, ale mieszczącym się w godzinach otwarcia biura). Proponowane wynagrodzenie 13 zł brutto za godzinę.
BIURO PODATKOWO-RACHUNKOWE "PLUS-MINUS" JAN GŁAZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
- wystawianie dokumentów, faktur- redagowanie pism- archiwizowanie- rozliczanie - obsługa komputera
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
ZGODNIE Z WNIOSKIEM
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Marketing i promocja współpracy ukraińsko - polskiej, w tym kulturalnej; utrzymywanie kontaktów w ramach wspólpracy kulturalnej z zagranicą,
kontakt przez PUP - 2017-10-25 - Łódź (łódzkie)
Zamawianie surowców do produkcji.
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Przyprostynia (wielkopolskie)
Bieżąca obsługa klientów - udzielanie informacji. Przygotowywanie dokumentacji do naliczania stypendiów. Przyjmowanie wniosków dotyczących organizacji stażu. Sporządzanie
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Gdynia (pomorskie)
pozyskiwanie klientów, organizowanie sprzedaży, organizowanie działań reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2019-06-07 - Lębork (pomorskie)
praca w przedszkolu
JACEK TRZCIŃSKI - 2017-03-28 - Trzebownisko (podkarpackie)
....
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Koło (wielkopolskie)
-udzielanie informacji w sprawach ubezpieczeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników, -przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń do ubezpieczenia zdrowotnego, -prowadzenie ewidencji osób objętych ubezpieczeniem zdrowotnym , okresów podlegania i opłacania składek na ubezpieczenie zdrowotne i rozliczeń z tego tytułu, -sporządzanie tytułów wykonawczych w zakresie ubezpieczenia zdrowotnego, -sporządzanie i uzgadnianie sprawozdań statystycznych, -przyjmowanie zgłoszeń oraz prowadzenie dowodowego postępowania powypadkowego, -przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwach dłużników, -prowadzenie dokumentacji korespondencji wychodzącej i przychodzącej do PT.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY ZIELONA GÓRA - 2019-08-29 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
1. Zapoznanie z przepisami prawnymi.2. Obsługa i informacja klientów - wydawanie, przyjmowanie wniosków.3. Wstępna weryfikacja przyjętych wniosków.4. Wykonywanie czynności kancelaryjnych tj. rejestracja wniosków, przygotowanie do wysyłki decyzji, pism, zaświadczeń, rejestracja wysyłanej poczty w pocztowej książce nadawczej. 5. Zapoznanie z obsługą programów komputerowych.6. Wykonywanie innych poleceń służbowych.
kontakt przez PUP - 2020-07-22 - Tarnów (małopolskie)
zapoznanie sie z pracą działu księgowości i Pionu Finansów,z dokumentami MŚ i ich obiegiem,przepisami o rachunkowości i podatkach,sprawdzanie poprawności dekretacji i opisów na dokumentach,skanowanie i walidowanie dok księgowych,księgowanie faktur zakupowych,poznanie zasad tworzenia rezerw i zamknięcia miesiąca w MS,archiwizowanie,sporządzanie raportów w SAP
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
obsługa elektrodrążarki
kontakt przez PUP - 2019-07-12 - Dąbrówka Wielka (łódzkie)
Bezpośrednia obsługa klienta, sprzedaż pożyczek i kredytów oraz innych produktów finansowych
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Puławy (lubelskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Zielona Góra (lubuskie)
porządkowanie dokumentacji, sporządzanie zestawień dancyh, zakładanie rejestrów, pomoc w obsłudze sekretariatu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Chrzanów (małopolskie)
obsługa kadrowa, obsługa księgowa, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego,sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
KONSULTANT Sp. z o. o. w Łukowie - 2019-07-18 - Łuków (lubelskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:prowadzenie ewidencji okresów podlegania ubezpieczeniu społecznemu rolników,wystawianie zaświadczeń dotyczących okresów podlegania ubezpieczeniu i wysokości opłaconych składek,opracowywanie decyzji z zakresu ubezpieczeń społecznych,ewidencjonowanie składek,rozliczenia z płatnikami składek.Warunki pracy:Praca biurowa w pozycji siedzącej wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na 7 piętrze budynku.Wymiar etatu: 1/2 etatu
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-06-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie z zasadami realizacji współpracy ze środkami masowego przekazu i inne
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa biura podawczego: przyjmowanie i rozdzaił korespondencji w systemie informatycznym, zapewnienie właścicwego obiegu, wysyłka korespondencji, przygotowywanie projektów pism urzędowych, obsługa interesantów. Współpraca z wydziałami Urzędu Gminy w zakresie wymiany informacji, rejestrowanie spraw.
kontakt przez PUP - 2020-08-13 - Siedlce (mazowieckie)
wykonywanie wstępnych czynności technologicznych: mycie, sortowanie i obieranie owoców
kontakt przez PUP - 2020-01-14 - Góra Kalwaria (mazowieckie)
1. Planowanie i organizowanie działalności związanej z lustracjami i badaniami sprawozdań finansowych prowadzonymi przez Związek w spółdzielniach.2. Przygotowywanie harmonogramów lustracji i badań sprawozdań finansowych.3. Przygotowywanie umów na lustracje i badania sprawozdań finansowych ze spółdzielniami, lustratorami, asystentami, biegłymi rewidentami i rzeczoznawcami wraz z kompletem dokumentów wynikających z regulaminu oraz ustaw.4. Bieżąca analiza i kontrola harmonogramów lustracji i badań sprawozdań finansowych oraz przestrzegania przez lustratorów, biegłych rewidentów i rzeczoznawców, a także spółdzielnie, terminów umownych.5. Opracowywanie i przygotowywanie materiałów informacyjnych i sprawozdawczych z zakresu lustracji badań sprawozdań finansowych.6. Bieżąca współpraca z Zespołami Lustratorów, Biegłych Rewidentów i Rzeczoznawców.7.Przygotowywanie bieżącej korespondencji dotyczącej lustracji i badań sprawozdań finansowych.8. Obsługa komputera oraz internetu w zakresie prac zleconych przez Zarząd.9. Doraźna pomoc w Sekretariacie Biura Związku oraz zastępowanie w razie nieobecności pracownika ds. samorządu i administracji.10. Stałe doskonalenie swojej wiedzy umiejętności w zakresie powierzonych obowiązków.11. Dbanie o utrzymanie porządku na swoim stanowisku pracy.12. Wykonywanie innych poleceń Członków Zarządu.
kontakt przez PUP - 2018-09-24 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie sekretariatu
kontakt przez OHP - 2016-01-11 - Nysa (opolskie)