REFERENT (S) Tarn贸w oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT (S)
Wynagrodzenie: 1聽057,6 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: 1. Zapoznanie z przepisami prawnymi.2. Obs艂uga i informacja klient贸w - wydawanie, przyjmowanie wniosk贸w.3. Wst臋pna weryfikacja przyj臋tych wniosk贸w.4. Wykonywanie czynno艣ci kancelaryjnych tj. rejestracja wniosk贸w, przygotowanie do wysy艂ki decyzji, pism, za艣wiadcze艅, rejestracja wysy艂anej poczty w pocztowej ksi膮偶ce nadawczej. 5. Zapoznanie z obs艂ug膮 program贸w komputerowych.6. Wykonywanie innych polece艅 s艂u偶bowych.
Data publikacji: 2020-07-22
Lokalizacja: Tarn贸w (ma艂opolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Tarn贸w, powiat: m. Tarn贸w, woj: ma艂opolskieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w:
1. Zapoznanie z przepisami prawnymi.2. Obs艂uga i informacja klient贸w - wydawanie, przyjmowanie wniosk贸w.3. Wst臋pna weryfikacja przyj臋tych wniosk贸w.4. Wykonywanie czynno艣ci kancelaryjnych tj. rejestracja wniosk贸w, przygotowanie do wysy艂ki decyzji, pism, za艣wiadcze艅, rejestracja wysy艂anej poczty w pocztowej ksi膮偶ce nadawczej. 5. Zapoznanie z obs艂ug膮 program贸w komputerowych.6. Wykonywanie innych polece艅 s艂u偶bowych.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 1聽057,6 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT (S)
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Tarn贸w
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: ma艂opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Tarn贸w
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1263
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 1聽057,6 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 27.07.2020
Data zako艅czenia pracy: 26.01.2021
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie zawodowe, brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
Sta偶 b臋dzie realizowany w ramach projektu Aktywizacja os贸b m艂odych pozostaj膮cych bez pracy w powiecie tarnowskim i m. Tarn贸w (V) M艂odzi na start, kt贸ry jest realizowany w ramach PO WER, Poddzia艂anie 1.1.1 i wsp贸艂finansowany przez Uni臋 Europejsk膮 ze 艣rodk贸w Europejskiego Funduszu Spo艂ecznego.Wymagania: wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze: administracja, ekonomia, zarz膮dzanie, co najmniej dobra obs艂uga komputera, w tym znajomo艣膰 program贸w pakietu MS Office (Word, Excel). Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedn膮 zmian臋 w godz.: 7.30-15.30. Zakres obowi膮zk贸w: zapoznanie z przepisami prawnymi; obs艂uga i informacja klient贸w - wydawanie, przyjmowanie wniosk贸w; wst臋pna weryfikacja przyj臋tych wniosk贸w; wykonywanie czynno艣ci kancelaryjnych tj. rejestracja wniosk贸w, przygotowanie do wysy艂ki decyzji, pism, za艣wiadcze艅, rejestracja wysy艂anej poczty w pocztowej ksi膮偶ce nadawczej; zapoznanie z obs艂ug膮 program贸w komputerowych; wykonywanie innych polece艅 s艂u偶bowych.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 8731046972
danePracodawcy_regon: 005697431
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
Pl. Gen. J.Bema 3, 33-100 Tarn贸w, powiat: m. Tarn贸w, woj: ma艂opolskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: ma艂opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Tarn贸w
danePracodawcy_kodPowiatu: 1263
Gmina pracodawcy: Tarn贸w
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Tarn贸w
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0981570
Ulica pracodawcy: Pl. Gen. J.Bema
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|411004
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.07.2020
Data dodania oferty pracy: 22.07.2020
Oferta pracy wa偶na do: 21.08.2020
Data przyj臋cia oferty pracy: 01.07.2020
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8a51c9af8d3573d5c223380e9b7ce277
Podobne oferty pracy
.
Urz膮d Gminy w Miastkowie Ko艣cielnym - 2018-08-10 - Miastk贸w Ko艣cielny (mazowieckie)
Sprz膮tanie pomieszcze艅 biurowych i socjalnych, korytarzy, szatni. Praca w godz. 14.00-22.00 w Bielsku-Bia艂ej.
Firma Us艂ugowa "KOMFORT" Grzegorz Legierski - 2016-11-03 - Bielsko-Bia艂a (艣l膮skie)
UTRZYMANIE CZYSTO艢CI W PRZYDZIELONYM REJONIE: MYCIE OKIEN, DY呕URY W SZATNI, KOMPLEKSOWE SPRZ膭TANIE PLAC脫WKI W CZASIE WAKACJI;PRACA W GODZINACH OD 16:00 DO 20:00MO呕LIWO艢膯 PRACY NA PE艁EN ETAT- 2.300,00 Z艁 LUB 1/2 ETATU- 1.150,00 Z艁
ZESP脫艁 SZK脫艁 OG脫LNOKSZTA艁C膭CYCH NR 4 - 2018-09-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Micha艂owice (opolskie)
Udzielanie klientom, informacji o aktualnej ofercie produktowej Banku, wykonywanie czynno艣ci kasowych, obs艂uga bankomatu, obs艂uga mi臋dzynarodowych i krajowych przekaz贸w pieni臋偶nych, wp艂aty na rachunki i wyp艂aty z rachunk贸w prowadzonych przez Bank, pobieranie prowizji i op艂at, zak艂adanie i likwidacja rachunk贸w, ksi臋gowanie operacji skupu i sprzeda偶y walut, prowadzenie rejestr贸w wniosk贸w kredytowych, kompletowanie dokumentacji kredytowej wnioskodawc贸w, analiza przed艂o偶onych dokument贸w finansowych w zakresie oceny zdolno艣ci kredytowej, przygotowywanie projekt贸w um贸w kredytowych, wysy艂anie korespondencji bankowej.
BANK SP脫艁DZIELCZY W LE艢NICY - 2020-03-12 - Jemielnica (opolskie)
kierowanie pojazdem na terenie ca艂ego kraju
ROBAK TRANS Ewa Robak - 2018-01-18 - Be艂chat贸w (艂贸dzkie)
wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2019-05-27 - G艂og贸w (dolno艣l膮skie)
Rozwo偶enie towar贸w samochodem dostawczym do 3,5 tony na terenie Opola i najbli偶szych okolic, za艂adunek i roz艂adunek towar贸w, praca w hurtowni owocowa-warzywnej, praca w godz. 5-13
AGA HURTOWNIA Sp.J. Kratkiewicz P. Kratkiewicz A. - 2017-08-24 - Opole (opolskie)
Wg programu sta偶u (FP 6/1)
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Dar艂owo (zachodniopomorskie)
Obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, program贸w ksi臋gowych, znajomo艣膰 pracy na kasie fiskalnej, eystawianie i samokontrola okumentacji finansowej, tj. faktur, paragon贸w, raport贸w dobowych i kasowych, przygotowanie got贸wki do wyp艂at do banku
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
Zakres obowi膮zk贸w: dekretowanie i ksi臋gowanie faktur, wyci膮g贸w bankowych; wprowadzanie danych do systemu finansowo-ksi臋gowego; przygotowywanie zestawie艅 oraz raport贸w; prowadzenie kasy, rozliczanie 艣rodk贸w finansowych; przygotowywanie przelew贸w; uzgadnianie sald; prowadzenie i analiza nale偶no艣ci, zobowi膮za艅; ewidencja 艣rodk贸w trwa艂ych. Wymagania: wykszta艂cenie kierunkowe; wiedza z zakresu ksi臋gowo艣ci i prawa podatkowego; znajomo艣膰 MS Excel; dobra organizacja czasu pracy; komunikatywno艣膰; min. roczne do艣wiadczenie na podobnym stanowisku; skrupulatno艣膰, dok艂adno艣膰 i sumienno艣膰 w wykonywaniu powierzonych zada艅. Firma oferuje: stabilne warunki zatrudnienia; mo偶liwo艣膰 rozwoju i 艣cie偶k臋 kariery dopasowan膮 do predyspozycji i zaanga偶owania; mi艂a atmosfera pracy w zgranym zespole. Kontakt z pracodawc膮 telefoniczny lub e-mailowy: kadry (at) adanex.pl.
ADANEX SP. Z O.O. - 2017-06-16 - Radlin (艣l膮skie)
-Zapoznanie si臋 z Regulaminem pracy, ustaw膮 o ochronie danych osobowych, ustaw膮 o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotycz膮cymi bezpiecze艅stwa informacji w ZUS, Instrukcj膮 Bezpiecze艅stwa Po偶arowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpiecze艅 spo艂ecznych,- Zapoznanie si臋 z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w kt贸rym osoba bezrobotna odbywa艂a sta偶,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zada艅 Wydzia艂u,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporz膮dzanie projekt贸w pism,- Prace przy porz膮dkowaniu dokumentacji,- Obs艂. Komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)
Naprawa maszyn i urz膮dze艅 produkcyjnych, usuwanie drobnych awarii elektrycznych, zapewnienie ci膮g艂o艣ci utrzymania ruchu w zak艂adzie produkcyjnym bran偶y automotive.
Kwangjin Poland sp. z o.o. - 2016-12-16 - Tychy (艣l膮skie)
sprzeda偶 lod贸w
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Boles艂awiec (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie rozrachunk贸w, ewidencji rozrachunk贸w i kontrahent贸w, prowadzenie ewidencji zakupu us艂ug i materia艂贸w, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, archiwizacja dokument贸w ksi臋gowych.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Czelad藕 (艣l膮skie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Klucze (ma艂opolskie)
Do podstawowych obowi膮zk贸w na stanowisku m艂odszego referenta ds. organizacji i rozlicze艅 systemu GO nale偶y m.in.1) ca艂okszta艂t spraw zwi膮zanych z rozwojem systemu gospodarki odpadami komunalnymi;2) wsp贸艂praca, koordynacja, nadz贸r i kontrola (w tym kontrola w terenie) dzia艂ania firm wywozowych wy艂onionych w drodze przetargu na terenie gmin Zwi膮zku obj臋tych systemem;3) nadz贸r i kontrola (w tym kontrola w terenie) firm 艣wiadcz膮cych us艂ug臋 odbioru i zagospodarowania odpad贸w w zakresie skanowania kod贸w kreskowych podczas odbioru odpad贸w oraz przekazywania raport贸w ze skanowania kod贸w kreskowych podczas odbioru odpad贸w;4) wsp贸艂praca z firmami 艣wiadcz膮cymi us艂ug臋 odbioru i zagospodarowania odpad贸w w zakresie bie偶膮cego rozwi膮zywania problem贸w organizacyjnych zwi膮zanych z funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemnik贸w i work贸w za pomoc膮 systemu kod贸w kreskowych na terenie gmin Zwi膮zku obj臋tych systemem;5) przygotowanie wk艂adu merytoryczno technicznego oraz formalno prawnego w zakresie post臋powa艅 przetargowych na odbi贸r odpad贸w komunalnych od w艂a艣cicieli nieruchomo艣ci, w tym m.in. przygotowanie projektu umowy;6) kontrolowanie osi膮gania odpowiednich poziom贸w recyklingu, przygotowania do ponownego u偶ycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpad贸w komunalnych ulegaj膮cych biodegradacji przekazywanych do sk艂adowania;7) realizacja uchwa艂 dotycz膮cych zasad utrzymania czysto艣ci i porz膮dku na terenie Zwi膮zku;8) wsp贸艂praca z jednostkami organizacyjnymi, instytucjami samorz膮dowymi;9) opracowywanie raport贸w z dokonywanych corocznych analiz stanu gospodarki odpadami komunalnymi, w celu weryfikacji mo偶liwo艣ci technicznych, organizacyjnych w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi;10) wsp贸艂praca z wykonawcami w zakresie realizacji sprawozdawczo艣ci przez firmy zgodnie z zapisami umowy, przedmiotu zam贸wienia oraz ustawy o utrzymaniu czysto艣ci i porz膮dku w gminach, ustawy o odpadach;11) realizacja sprawozdawczo艣ci zgodnie z zapisami ustawy o utrzymaniu czysto艣ci i porz膮dku w gminach, ustawy o odpadach i innymi aktami prawnymi;12) sporz膮dzanie sprawozda艅 z realizacji powierzonych zada艅 z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi;13) koordynacja i nadz贸r nad funkcjonowaniem Punktu Selektywnej Zbi贸rki Odpad贸w Komunalnych (PSZOK);14) sporz膮dzanie comiesi臋cznych informacji o kwocie nale偶nej dla Wykonawcy.15) opracowywanie analiz i rekomendacji dotycz膮cych funkcjonowania systemu gospodarki odpadami na potrzeby Dzia艂贸w ZGRP16) opracowywanie analiz i rekomendacji dotycz膮cych tworzenia warunk贸w organizacyjnych i instytucjonalnych do wykonywania prac zwi膮zanych z utrzymaniem czysto艣ci i porz膮dku na terenie ZGRP;17) zbieranie i opracowywanie danych uzyskanych z raport贸w wykonawc贸w oraz system贸w teleinformatycznych funkcjonuj膮cych w Biurze ZGRP m.in. z systemu identyfikacji pojemnik贸w i work贸w, z systemu GPS, fotopu艂apek; 18) sporz膮dzanie statystyk i analiz z realizacji zada艅 z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi na podstawie otrzymywanych sprawozda艅;19) bie偶膮ca wsp贸艂praca z firmami 艣wiadcz膮cymi us艂ug臋 odbioru i zagospodarowania odpad贸w w zakresie wymiany danych nt. nieruchomo艣ci obj臋tych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi;20) sporz膮dzanie analiz zebranych podczas skanowania kod贸w kreskowych w trakcie odbioru odpad贸w; 21) przygotowywanie materia艂贸w do rocznej analizy gospodarki odpadami.
Zwi膮zek Gmin Regionu P艂ockiego - 2018-06-20 - P艂ock (mazowieckie)
Sporz膮dzanie i rozliczanie podr贸偶y s艂u偶bowych, ewidencja dokument贸w ksi臋gowych, przygotowanie i ewidencja faktur wewn臋trznych.
LAKMEX SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2017-12-21 - Zakr臋t (mazowieckie)
Zakres zada艅 wykonywanych na stanowisku: - prowadzenie ewidencji okres贸w podlegania ubezpieczeniu spo艂ecznemu i zdrowotnemu rolnik贸w i cz艂onk贸w ich rodzin, - prowadzenie rozlicze艅 z p艂atnikami sk艂adek, uzgadnianie miesi臋cznych wp艂yw贸w nale偶no艣ci z tytu艂u sk艂adek i sporz膮dzanie sprawozda艅 statystycznych, - wydawanie osobom obj臋tym ubezpieczeniem oraz wy艂膮czonym z ubezpieczenia, za艣wiadcze艅 dotycz膮cych okres贸w ubezpieczenia i wysoko艣ci sk艂adek, - przyjmowanie i rejestrowanie wp艂ywaj膮cej korespondencji i wniosk贸w z zakresu ubezpiecze艅 i 艣wiadcze艅,- prowadzenie obs艂ugi kancelaryjnej plac贸wki, przeprowadzenie wizytacji w gospodarstwach d艂u偶nik贸w,- obs艂uga stanowiska informacji.Miejsce wykonywania pracy: Plac贸wka Terenowa KRUS w W膮brze藕nie ul. Budowlana 2, 87-200 W膮brze藕no Warunki pracy: Praca administracyjno-biurowa wykonywana w systemie jednozmianowym, o艣miogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powy偶ej 4 godzin dziennie. U偶ytkowanie sprz臋tu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokument贸w). Praca wymaga przemieszczania si臋 pomi臋dzy pi臋trami. Miejsce wykonywania pracy nie jest dostosowane do potrzeb os贸b niepe艂nosprawnych ruchowo, poruszaj膮cych si臋 na w贸zkach inwalidzkich.
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPO艁ECZNEGO - 2019-11-14 - W膮brze藕no (kujawsko-pomorskie)
Wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji hurtowni, kontrola kasy i raportu kasowego, sporz膮dzanie raport贸w i zestawie艅, kontrola p艂atno艣ci klient贸w.
JAN FEDOROWICZ US艁UGI TRANSPORTOWE - 2019-12-05 - G艂og贸wek (opolskie)
doradzanie obs艂uga klienta, dbanie o czysto艣膰
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Piekary 艢l膮skie (艣l膮skie)
Rozwo偶enie towaru
Transport Baga偶owy BOGDAN WO殴NIAK - 2016-07-20 - Szamotu艂y (wielkopolskie)
wg. programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2019-09-10 - Bia艂ystok (podlaskie)
Wprowadzanie danych do systemu,Wspomaganie pracy kancelarii,Weryfikacja dokument贸w ewidencyjnych, 艁膮czenie rozm贸w telefonicznych,Przyjmowanie korespondencji, Wprowadzanie, rejestracja tytu艂贸w wykonawczych.
kontakt przez PUP - 2019-09-19 - Puck (pomorskie)
Obs艂uga klienta, sprzeda偶 pokry膰 dachowych i akcesori贸w z nimi zwi膮zanych
kontakt przez PUP - 2019-06-01 - Limanowa (ma艂opolskie)
Pomoc w archiwizacji dokument贸w; -Obs艂uga komputera faxu; - Pomoc w wykonywaniu dokument贸w przychodowo-rozchodowych; - Pomoc w por贸wnywaniu ewidencji magazynowej; - Pomoc przy wprowadzaniu danych z arkuszy inwentaryzacyjnych do systemu
kontakt przez PUP - 2020-07-06 - W臋drzyn (lubuskie)
przygotowywanie dokument贸w do ksi臋gowania tj. segregowanie oraz kontrola dokument贸w pod wzg臋dem formalnym i rachunkowym, wprowadzanie dokumentow do komputera, sporzadzanie rozlicze艅 sk艂adek na ubezpieczenia spo艂eczno-emerytalne, sporz膮dzanie rozlicze艅 podatkowych, obs艂uga klient贸w biura
kontakt przez PUP - 2019-10-16 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Pozostali opiekunowie dzieci臋cy
kontakt przez PUP - 2019-01-16 - Krz臋cin (zachodniopomorskie)
Wsparcie dzia艂u ksi臋gowego. Weryfikacja dokument贸w pod wzgledemrachunkowym oraz wprowadzanie do systemu ksi臋gowego Minimum 6miesi臋czny sta偶 w dziale ksiegowym. Praca od 8-16
Biuro Rachunkowe "CONSEIL" - 2018-05-08 - Opole (opolskie)
prowadzenie oraz nadz贸r nad dokumentacj膮 wew., pomoc merytoryczna w bie偶膮cych sprawach administracyjnych, terminowe i prawid艂owe prowadzenie ewidencji ksi臋gowych , przeprowadzanie klasyfikacji koszt贸w w艂asnych i koszt贸w uzyskania przychodu , factoring, bardzo dobra obs艂uga komputera , sta偶 w zawodzie 6 m-cy obs艂uga programu COMARCH OPTIMA
"GRZE艢" W.SZYMCZAK Sp.J. - 2020-01-03 - Syc贸w (dolno艣l膮skie)