REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Grudziądz oferta pracy STEK Sp. z o.o., Sp.k.
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola rejestrów, kontrola obiegu dokumentów, ogólne prace biurowe.
Data publikacji: 2020-07-01
Lokalizacja: Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: STEK Sp. z o.o., Sp.k.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Waryńskiego 65, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola rejestrów, kontrola obiegu dokumentów, ogólne prace biurowe.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|22
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Grudziądz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 04
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Grudziądz
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0462
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Grudziądz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: ekonomiczny
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Wymagana znajomość obsługi komputera.
Nazwa pracodawcy: STEK Sp. z o.o., Sp.k.
danePracodawcy_nip: 8762462772
danePracodawcy_regon: 362970465
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Adres pracodawcy:
Waryńskiego 65, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : kontakt tel. w godz. 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 04
Powiat pracodawcy: m. Grudziądz
danePracodawcy_kodPowiatu: 0462
Gmina pracodawcy: Grudziądz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Grudziądz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0983333
Ulica pracodawcy: Waryńskiego
Numer budynku pracodawcy: 65
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Grudziądzu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 01.07.2020
Oferta pracy ważna do: 01.08.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 01.07.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 01.07.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2d7e29c697d0aec3a7c742cd4ff5a78a
Podobne oferty pracy
-weryfikacja i przygotowywanie dokumentów do księgowania,-zapoznanie się z programami: księgowym, płatnik ZUS-wprowadzanie danych w program,-zapoznanie się z prowadzeniem dokumentacji pracowniczej, zasadami podlegania ubezpieczeniom społecznym, -sporządzanie pod kontrolą list płac
kontakt przez PUP - 2019-08-30 - Wodzisław Śląski (śląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Żary (lubuskie)
Obsługa rzeczowych składników majątkowych. Zamawianie i realizacja usług niezbędnych do funkcjonowania i zachowania ciągłości pracy jednostki w zakresie utrzymania biura. Realizacja usług i dostaw dla ZBK w zakresie własnych obowiązków. Przyjmowanie i wydawanie pracownikom jednostki materiałów biurowych, eksploatacyjnych iwyposażenia (z wyjątkiem sprzętu komputerowego). Wykonywanie zadań związanych z eksploatacją samochodów służbowych ZBK. Obsługa techniczna urządzeń alarmowych w ZBK, w tym centrali alarmowej wraz zwyposażeniem. Drobne naprawy stałych elementów wyposażenia budynku. Wykonywanie czynności w zakresie ochrony przeciwpożarowej i ewakuacji pracowników.
GMINA MIASTA KRAKÓW - ZARZĄD BUDYNKÓW KOMUNALNYCH - 2020-01-14 - Kraków (małopolskie)
Praca w dziale zaopatrzenia materiałowego.
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp.z o.o. - 2017-10-18 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
j.w
SZPITAL WOLSKI im. dr Anny Gostyńskiej - 2016-05-23 - Warszawa (mazowieckie)
Składanie i mocowanie elewacji okien i drzwi, montaż gotowych elementów na budowach
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Niegoszowice (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie archiwum zakładowego; Prowadzenie ksiąg inwentarzowe; Dokumentowanie zakupionych środków trwałych Sporzadzanie na bieżąco druków oT; Prowadzenie dokumentacji składników majątkowych Przyjmowanie zleceń likwidacji sprzętu. Miejsce pracy: Kleczkowska 20, Kontakt kandydatów z pracodawcą: ososbisty- składanie aplikacji w kancelarii . Oferta w sali:A, C, E
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu - 2019-08-13 - Wrocław (dolnośląskie)
pomoc przy prowadzeniu dokumentacji pracowniczej, sporządzaniu list płac, obsłudze rozliczeń podatkowych i składek ZUS, przygotowanie skierowań na badania lekarskie i szkolenia BHP, praca 3 dni w tygodniu
SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ- INSTYTUT NAPĘDÓW I MASZYN ELEKTRYCZNYCH KOMEL - 2020-02-19 - Sosnowiec (śląskie)
szlifowanie ręczne detali
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Chojnów (dolnośląskie)
Prowadzenie dokumentacji, przyjmowanie interesantów, prowadzenie czynności inwentaryzacyjnych. Zarządzanie korespondencją, prowadzenie zakładowego archiwum.
Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia - 2020-01-14 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
- weryfikacja wniosków o przyznanie pomocy zgodnie z procedurami oraz przepisami obowiązującego prawa, w tym wprowadzanie danych do aplikacji i zatwierdzanie odpowiednich etapów weryfikacji wniosku,- przygotowanie projektów umów i aneksów do umów zawieranych z wnioskodawcami do ich parafowania,- prowadzenie monitoringu, sprawozdawczości na potrzeby Centrali Agencji w tym monitorowanie terminów realizacji procedur i działań kontrolnych,- rozpatrywanie informacji o nieprawidłowościach, przekazywanie informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach do komórki właściwej w zakresie kontroli wewnętrznej, a w razie potrzeby przygotowywanie zawiadomienia o podejrzeniu przestępstwa lub wykroczenia do organów ścigania,- udzielanie informacji w zakresie działalności BWI, w tym przeprowadzanie szkoleń dla potencjalnych wnioskodawców
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2019-11-06 - Kościerzyna (pomorskie)
Zapoznanie się z podstawowymi informacjami, dokumentami oraz działalnością dotyczącą organu nadzoru budowlanego:podstawy prawne działania oraz zadania, kompetencje i struktura organizacyjnawspółpraca z innymi organami oraz instytucjamirodzaje dokumentów (pisma, postanowienia, decyzje, rejestry, ewidencje, sprawozdania)obieg dokumentów i zasady pobierania opłat skarbowychzasady kontaktów z petentamizasady prowadzenia postępowania administracyjnegozasady archiwizacji dokumentów i aktrejestracja korespondencji do wysłania zakładanie nowych akt oraz uzupełnienie juz istniejącychbieżące uzupełnianie baz danych w programach komputerowych.
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Gdynia (pomorskie)
Organizacja kursów zawodowych
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- przyjmowanie oraz weryfikacja wniosków o świadczenia rodzinne i wychowawcze,- wydawanie decyzji w sprawie świadczeń rodzinnych i wychowawczych,- prowadzenie sprawozdawczości i rejestrów z zakresu prowadzonych spraw,- sporządzanie list wypłat,- współpraca z działem finansowym w zakresie prowadzenia postępowania egzekucyjnego w sprawie nienależnie pobranych świadczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Cieszynie - 2018-04-27 - Cieszyn (śląskie)
- Prace administracyjne w dziale spraw pracowniczych.- Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Preferowane wykształcenie wyższe. Doświadczenie w kadrach i rachubie płac. Znajomość problematyki zatrudnienia racowników, wynagradzania, podatku, czasu pracy, płatnika i zus. Kontakt WSTĘPNIE e-mailowy w celu przesłania CV: a.paruzel (at) elbud.katowice.pl -lub- osobisty w celu pozostawienia CV (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice). Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Można również kontaktować się telefonicznie w celu uzyskania dodatkowych informacji (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-16 - Katowice (śląskie)
wyksz. min. średniemile widziane doświadczenie w pracy na ww stanowiskuumiejętność współpracy z ludźmi, komunikatywność, samodzielność, sumiennośćdobra organizacja pracyProwadzenie sekretariatu, kontakt z interesantami, ewidecja korespondencji, obsługa urządzeń biurowych1 zmianawynagrodzenie: 2250 zł brutto
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-08-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu/NABÓR PO WER V
kontakt przez PUP - 2019-03-06 - Pabianice (łódzkie)
obsługa sekretariatuobsługa urzadzeń biurowych
HARRIOT SP. Z O. O. - 2015-11-26 - Stryków (łódzkie)
I. SEKRETARIAT: Obsługa kancelaryjna Urzędu poczta przychodząca i wychodząca; wykonywanie prostych czynności biurowych związanych z zagadnieniami dotyczącymi pracy organu podatkowego; wprowadzanie danych do systemu komputerowego.II. DZIAŁ OBSŁUGI BEZPOŚREDNIEJ: Wykonywanie prostych czynności biurowych związanych z zagadnieniami dotyczącymi pracy organu podatkowego; wprowadzanie danych do systemu komputerowego.III. DZIAŁ RACHUNKOWOŚCI: ewidencjonowanie poczty przychodzącej i wychodzącej; sprawdzanie poprawności przyjętych rejestrów przypisów i odpisów z dokumentami źródłowymi; ewidencjonowanie dokumentów bankowych w elektronicznym systemie służącym do obsługi rachunkowości podatkowej.IV. DZIAŁ SPRAW WIERZYCIELSKICH: Wykonywanie prostych czynności biurowych związanych z zagadnieniami dotyczącymi pracy organu podatkowego; wprowadzanie danych do systemu komputerowegoV. DZIAŁ CZYNNOŚCI ANALITYCZNYCH I CZYNNOŚCI SPRAWDZAJĄCYCH ORAZ WYMIANY INFORMACJI MIĘDZYNARODOWEJ: Wykonywanie prostych czynności biurowych związanych z zagadnieniami dotyczącymi pracy organu podatkowego; wprowadzanie danych do systemu komputerowegoVI. DZIAŁ EGZEKUCJI ADMINISTRACYJNEJ: Wykonywanie prostych czynności biurowych związanych z zagadnieniami dotyczącymi pracy organu podatkowego; wprowadzanie danych do systemu komputerowego.VII. REFERAT IDENTYFIKACJI I WERYFIKACJI POPRAWNOŚCI REJESTRACJI PODATNIKÓW: Wykonywanie prostych czynności biurowych związanych z zagadnieniami dotyczącymi pracy organu podatkowego; wprowadzanie danych do systemu komputerowego.
kontakt przez PUP - 2019-02-08 - Będzin (śląskie)
- Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad realizowanymi przez Fundację projektami i szkoleniami oraz kontakt z urzędami i pozostałymi instytucjami w celu sporządzania sprawozdań. - Nadzorowanie prac administracyjno - kadrowych personelu biura Fundacji "Przemijanie". - Bieżące wprowadzanie danych na platformy: SL, Syzyf.W nadesłanych aplikacjach pracy należy umieścić: "Dotyczy naboru na stanowisko Referent"
Fundacja "Przemijanie" - 2020-12-02 - Opole (opolskie)
Cięcie, klejenie drewna litego oraz szlifowanie i polerowanieelementów schodowych.
Grzegorz Cymer Schody-Cymer - 2017-10-18 - Budczyce (dolnośląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
g
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Głogów (dolnośląskie)
- nawiązywanie kontaktu z klientem poprez rozmowę telefoniczną ( pozyskiwanie klientów)- prowadzenie rozmowy telefonicznej zgodnie z procedurami wymaganymi przez dana instytucję- udzielanie informacji o usługach, ofertach, produktach- prowanie firmy, jej produktów i usług- prowadzenie sprzedaży usług, produktów zgodnie z procedurą- wykonywanie badań ankietowych- prowadzenie negocjacji z klientem- informowanie o statusach realizowania zleceń, zamówień- przyjmowanie zgłoszeń o nagłych zdarzeniach oraz reklamacji produktów/usług- telefoniczne obsługiwanie zgłoszeń i reklamacji- dokumentowanie przebiegu usługi, rejestrowanie przebiegu wykonywanych zadań- aktualizowanie baz danych klientów
kontakt przez PUP - 2016-08-04 - Rzeszów (podkarpackie)
weług programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Legnica (dolnośląskie)
Śląski Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydata na stanowisko: referent prawny w Wydziale Orzecznictwa Administracyjnego.- Wymiar etatu: pełny etat, Liczba stanowisk pracy: 1, Miejsce wykonywania pracy: Katowice.- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: rozpatrywanie odwołań, zażaleń, wniosków składanych w I instancji, a także skarg na bezczynność i przewlekłość oraz skarg w trybie art. 227 KPA, przygotowywanie projektów decyzji i postanowień w celu wydania rozstrzygnięcia przez Śląskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego, obsługiwanie elektronicznych rejestrów spraw poprzez wprowadzanie i porządkowanie danych w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów i spraw w Inspektoracie, kompletowanie i porządkowanie akt zgodnie z instrukcją kancelaryjną celem ich wykorzystania w toku prowadzonych postępowań administracyjnych i przekazania do odpowiednich organów oraz właściwej archiwizacji, przyjmowanie interesantów celem udostępnienia im akt sprawy oraz ewentualnego udzielenia wyjaśnień, prowadzenie wykazów wykonywanych zadań w celach statystycznych dotyczących pracy wydziału.- Warunki pracy: praca w siedzibie Inspektoratu, praca administracyjno-biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie, miejsce pracy na VIII piętrze w siedzibie Inspektoratu,budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych windy, podjazd, toalety co drugie piętro.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Powstańców 41a, 40-024 Katowice- Godziny pracy: Poniedziałek: rozpoczęcie pracy: 7:00 a 9:00, zakończenie 15:00 a 17:00; Wtorek - Piatek pomiędzy 7:00-8:00, zakończenie 15:00 a 16:00.
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO W KATOWICACH - 2020-05-12 - Katowice (śląskie)
praca w księgowości
Przedsiębiorstwo Gospodarki Wodnej i Rekultywacji S.A. - 2017-05-05 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
-PRZYJMOWANIE TOWARÓW,-SPRAWDZANIE ZGODNOŚCI DOSTAW Z ZAMÓWIENIEM,-KOMPLETOWANIE ZAMÓWIEŃ NA SKLEPY,-PROWADZENIE GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ,- PRACE PORZĄDKOWE.SZUKAMY MAGAZYNIERÓW DO MAGAZYNU CENTRALNEGO W RZESZOWIE. WYSOKOŚĆ WYNAGRODZENIA DO 3500 ZŁ BRUTTO (WYNAGRODZENIE ZASADNICZE PLUS PREMIA UZNANIOWA).NA APLIKACJI PROSIMY O DOPISANIE KLAUZULI: „WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE MOICH DANYCH OSOBOWYCH DLA POTRZEB NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI PROCESU REKRUTACJI” (ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTAWY Z DN. 10.05.2018 R. O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH DZ. U. Z 2018 R. POZ. 1000)
FRAC HANDEL SP. Z O. O. AUTO-MARKET S.K.A. - 2018-09-28 - Rzeszów (podkarpackie)