REFERENT Nowy Tomyśl oferta pracy Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji, przyjmowanie interesantów, prowadzenie czynności inwentaryzacyjnych. Zarządzanie korespondencją, prowadzenie zakładowego archiwum.
Data publikacji: 2020-01-14
Lokalizacja: Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Pracodawca: Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Plac Fryderyka Chopina 14, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji, przyjmowanie interesantów, prowadzenie czynności inwentaryzacyjnych. Zarządzanie korespondencją, prowadzenie zakładowego archiwum.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Zatrudnienie na 1/2 etatu. Praca w godzinach od 14:00 do 18:00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Tomyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotomyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Tomyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: Państwowa Szkoła Muzyczna I Stopnia
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Adres pracodawcy:
Plac Fryderyka Chopina 14, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: nowotomyski
Gmina pracodawcy: Nowy Tomyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Tomyśl
Ulica pracodawcy: Plac Fryderyka Chopina
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: szkolnictwo muzyczne
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.01.2020
Data dodania oferty pracy: 14.01.2020
Oferta pracy ważna do: 14.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 14.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?4a36010b7d62500dab959fcd48741c93
Podobne oferty pracy
Naprawa, konserwacja sprzętu samochodowego. Praca na umowę o pracę w godz. pon.- czw. 7-15.30, pt. 7-13 w Kołobrzegu. Praca od 30.10.2017 r.
17 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY nr 2117 + WOJSKOWA KOMENDA UZUPEŁNIEŃ w Kołobrzegu - 2017-09-28 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Staż odbywany będzie w Wydziale Gospodarki Przestrzennej, Infrastruktury i Budownictwa. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem gminnym zasobem nieruchomości - sporządzanie dokumentacji, dokonywanie wpisów do ewidencji numeracji porządkowej nieruchomości, rejestrowanie spraw, pisanie pism i decyzji, archiwizacja dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Siedlce (mazowieckie)
j/w
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie postępowań administracyjnych, przeprowadzanie kontroli obiektów, kontrole skarbowe, pisanie pism
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2019-03-22 - Piaseczno (mazowieckie)
a)sporządzanie raportów i analiz finansowych,b)sporządzanie sprawdzań budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,c)aktywna współpraca z innymi działami TCUW w zakresie analizy i kontroli realizowanych projektów,d)kontrola realizacji planów, dbałość o ich terminowość i wysoką jakość, e)wsparcie w zakresie tworzenia i rozwoju narzędzi niezbędnych do analizy,f)wsparcie w zakresie tworzenia planów i optymalizacji poziomu kosztów, g)przygotowywanie zestawień finansowych i księgowych dla potrzeb kierowników jednostek oświatowych,h)sporządzania analiz ad hoc wynikających z bieżących potrzeb,i)rekomendowanie rozwiązań i udoskonaleń na podstawie analizowanych danych,j)raportowanie wyników finansowych zgodnie z obowiązującym harmonogramem,k)wykonywanie innych czynności zle
TORUŃSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2017-11-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie dokumentacji biurowej, korespondencji- Obsługa urządzeń biurowych- Wykonywanie zadań gminy wynikających z ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej- Organizacja imprez kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Chmielno (pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
Zakład Rachunkowości i Doradztwa "Nest" - 2016-06-13 - Wolbrom (małopolskie)
jw.
EUROPEJSKIE CENTRUM SZKOLEŃ Sp. z o.o. - 2016-12-15 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa urządzeń i sprzętu kuchennego, obieranie, krojenie, szatkowanie warzyw i owoców, przygotowywanie pólproduktów gastronomicznych, rozbiór mięsa, zabezpieczenie przed zepsuciem surowców, półproduktów i wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Żuromin (mazowieckie)
Praca terapeutyczna z uczestnikami Warsztatów Terapii Zajęciowej.Praca na 1/5 etatu, 1 dzień w tygodniu.
Warsztat Terapii Zajęciowej przy Parafii MBNP - 2019-10-30 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
RĘCZNE KLEJENIE ,PAKOWANIE I FORMOWANIE PRODUKTÓW FIRMY
UDS SP.Z O.O. - 2016-09-09 - Nowy Kawęczyn (łódzkie)
OBSŁUGA MASZYN SZWALNICZYCH, ŻELAZKA, SZYCIE FIRAN, ZASŁON, OBRUSÓW, POŚCIELI, POKROWCÓW, ODZIEŻY, DROBNE POPRAWKI KRAWIECKIE, PRASOWANIE, DBANIE O CZYSTOŚĆ I PORZĄDEK W MIEJSCU PRACY
NAWROCKA FIRANY AGNIESZKA NAWROCKA - 2019-01-28 - Komorniki (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Głuchołazy (opolskie)
Sprawdzanie istniejącej dokumentacji.
Koszalińska Spółdzielnia Mieszkaniowa "NASZ DOM" - 2018-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Obsł. admin. Działu: (redagowanie pism wew. i zew. w tym urzędowych), prowadz. rej. bieżącej korespond. wew. i zew. Działu, gromadzenie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z dziennikiem korespondnecyjnym, wysyłanie korespond. e-mali,- bieżące sledzenie stron www. zawierających ważne dla środowiska naukowego informacje, szczególnie stronę MNiSW, MZ,- praca z aktami prawnymi,- prowadz. dziennika wynajmu sal dydaktycznych,- prowadz. i aktual. kalendarza,- aktualizacja danych instytucjonalnych w bazie OPI,- pomoc w pracach Dz. zwiąanych z działalnością stat. Instytutut,- pomoc w pracach związanych z dokument. związaną ze stażami i specjalizacjami.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, znajomość j. angielski w stopniu komunikatywnym, umiejętności: projektowanie instalacji elektrycznych, projektowanie sieci elektrycznych, uruchamianie maszyn i urządzeń elektrycznych, konserwacja i naprawa układów z dziedziny automatyki, przeprowadzanie pomiarów, testów po montażu i naprawie instalacji , ocena stanu technicznego systemów elektronicznych, uprawnienia w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych oraz budowlane dotyczące projektowania i kierowania i kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci oraz instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, doświadczenie: 3 lata. Ogólny zakres obowiązków: montaż elektroinstalacji, uruchamianie maszyn i urządzeń elektrycznych, przeprowadzanie pomiarów, sprawowanie nadzoru nad budową i eksploatacją urządzeń, projektowanie maszyn, aparatów i urządzeń elektrycznych oraz nadzór nad ich produkcją i eksploatacją, projektowanie i nadzór nad wykonawstwem instalacji elektrycznych w budynkach i obiektach przemysłowych, mieszkaniowych i innych, lokalizowanie i usuwanie wad konstrukcyjnych i wykonawczych, wykonywanie innych zadań związanych z podanymi wyżej.
kontakt przez PUP - 2017-10-27 - Lublin (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - Lębork (pomorskie)
parac biurowa
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Puck (pomorskie)
prace ogólnobudowlane na terenie Gliwic
Usługi Budowlane JG Iurii Gryshanin - 2017-07-31 - Gliwice (śląskie)
wymiana szyb samochodowych, obsługa klienta. Praca na umowę o pracę na okres próbny (docelowo praca stała) w Kołobrzegu w godz. 9-16.
AUTO SZYBY Tomasz Giec - 2018-07-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie/wyższe
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Racibórz (śląskie)
sprzedaż materiałów budowlanych
GEKO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-02-03 - Babice (małopolskie)
Usuwanie szkód górniczych. Praca na terenie województwa śląskiego.
Firma Remontowo-Budowlana BUD - DAM Damian Słodczyk - 2017-07-07 - Zabrze (śląskie)
- zapewnia realizację zadań z zakresu udzielania ulg i umarzania należności z tytułu składek- ninależnie pobranych świadczeń oraz należności FAL w zakresie przyjmowania wniosków oraz bezpośrednich kontaktów z klientamiUmowa na czas zastępstwa na okres ok.1 roku.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2019-06-13 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie prac pomocowych na budowie wraz z osobą prowadzącą
ZAKŁAD INSTALACYJNY GRZEGORZ RAJCA I SYN GRZEGORZ RAJCA - 2019-07-22 - Chorzów (śląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Poznań (wielkopolskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego pod nazwą Finanse firmy VULCAN Sp z o. o.3)dekretacja i księgowanie dowodów księgowych, dochodów i wydatków budżetowych oraz pozbudżetowych4)sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania5)Analiza wydatków z kosztami6)Analiza kont rozrachunkowych7)uzgadnianie obrotów i sald analitycznych i syntetycznych8)uzgadnianie obrotów i sald z pomocniczymi księgami9)pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji10)współpracaz dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków11)informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego12)przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych sprawozdań.13) sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości14)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji VAT - 7C jednostek obsługiwanych15)rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych inwentaryzacji16)przestrzeganie dyscypliny budżetowej17) stałe podnoszenie kwalifikacji18)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach19)przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce20)należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych21)prowadzenie korespondencjiw zakresie spraw finansowych22)informowanie głównego księgowego CUWO w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków. Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 19.02.2018 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-02-14 - Łódź (łódzkie)