REFERENT PRAWNO- ADMINISTRACYJNY Toru艅 oferta pracy Wojew贸dzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy
Stanowisko: REFERENT PRAWNO- ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: od 2聽250 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: ZAKRES ZADA艃wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z obs艂ug膮 prawn膮 Delegaturywydawanie opinii, wyja艣nie艅 w zakresie stosowania prawasporz膮dzanie informacji i sprawozda艅 z wynik贸w dzia艂alno艣ci Delegaturyweryfikacja akt kontroliudzielanie porad konsumenckichsporz膮dzanie projekt贸w akt贸w
Data publikacji: 2019-06-26
Lokalizacja: Toru艅 (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: Wojew贸dzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy:Moniuszki 15/21, 87-100 Toru艅, powiat: m. Toru艅, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w
Zakres obowi膮zk贸w:
ZAKRES ZADA艃wykonywanie czynno艣ci zwi膮zanych z obs艂ug膮 prawn膮 Delegaturywydawanie opinii, wyja艣nie艅 w zakresie stosowania prawasporz膮dzanie informacji i sprawozda艅 z wynik贸w dzia艂alno艣ci Delegaturyweryfikacja akt kontroliudzielanie porad konsumenckichsporz膮dzanie projekt贸w akt贸w
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na okres pr贸bny
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: od 2聽250 PLN
System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮
Nazwa stanowiska: REFERENT PRAWNO- ADMINISTRACYJNY
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Toru艅
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: kujawsko-pomorskie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Toru艅
Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Toru艅
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: asystent prawny
Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: od 2聽250 PLN
Data rozpocz臋cia pracy: 26.06.2019
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat), administracyjne
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w: wy偶sze (w tym licencjat), prawnicze
Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZB臉DNEWykszta艂cenie: wy偶sze administracyjne lub prawniczePODSTAWOWA ZNAJOMO艢膯 USTAW:z dnia 15.12.2000 r. o Inspekcji Handlowej (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1930)z dnia 06.03.2018 r. Prawo Przedsi臋biorc贸w (Dz. U. z 2018 r. poz. 646)z dnia 21.11.2008 r. o s艂u偶bie cywilnej (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1559 ze zm.)z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta ( t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 134)z dnia 23.09.2016 r. o pozas膮dowym rozwi膮zywaniu spor贸w konsumenckich (Dz. U. z 2016 r. poz. 1823)z dnia 14.06.1960 r. Kodeks post臋powania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 2096 ze zm.)Umiej臋tno艣膰 praktycznego stosowania prawa i jego interpretacjaKultura osobista i umiej臋tno艣膰 pracy w zespoleSamodzielno艣膰 i inicjatywa w dzia艂aniuUmiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera (艣rodowisko Windows) i urz膮dze艅 biurowychUmiej臋tno艣膰 pisania porad prawnych i redagowania pismDyspozycyjno艣膰 (praca od poniedzia艂ku do pi膮tku w godzinach od 7:15 do 15:15, we wtorki dy偶ury - praca wgodzinach od 9:00 do 17:00)Posiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pe艂ni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWEdo艣wiadczenie zawodowe: w obszarze administracji lub w obszarze stosowania prawa
Nazwa pracodawcy:
Wojew贸dzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy
Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Jagiello艅ska 10, 85-020 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I O艢WIADCZENIA NIEZB臉DNECV i list motywacyjnyKopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania niezb臋dnego w zakresie wykszta艂ceniaO艣wiadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiegoO艣wiadczenie o korzystaniu z pe艂ni praw publicznychO艣wiadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umy艣lne przest臋pstwo lub umy艣lne przest臋pstwo skarboweDOKUMENTY I O艢WIADCZENIA DODATKOWEkopia dokumentu potwierdzaj膮cego niepe艂nosprawno艣膰 - w przypadku kandydatek/kandydat贸w, zamierzaj膮cychskorzysta膰 z pierwsze艅stwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajd膮 si臋 w gronie najlepszychkandydatek/kandydat贸wKopie dokument贸w potwierdzaj膮cych spe艂nienie wymagania dodatkowego w zakresie do艣wiadczenia zawodowego /sta偶u pracyTERMINY I MIEJSCE SK艁ADANIA DOKUMENT脫WDokumenty nale偶y z艂o偶y膰 do: 10 lipca 2019 r.Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urz臋duMiejsce sk艂adania dokument贸w:Wojew贸dzki Inspektorat Inspekcji Handlowej w Bydgoszczyul. Jagiello艅ska 1085-020 BydgoszczDANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNADane osobowe s膮 przetwarzane zgodnie z przepisami rozporz膮dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony os贸b fizycznych w zwi膮zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawieswobodnego przep艂ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Danych Osobowych jest Kujawsko-Pomorski Wojew贸dzkiInspektor Inspekcji Handlowej w Bydgoszczy, z siedzib膮 W Bydgoszczy przy ul. Jagiello艅skiej 10.Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych mgr Mateusz Skiba, e-mail: iod (at) wiih.com.pl, tel.52 323-16-16, adres do korespondencji: ul. Jagiello艅ska 10, 85-020 BydgoszczCel przetwarzania danych:przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej oraz archiwizacja dokument贸w po przeprowadzeniunaboruInformacje o odbiorcach danych: Dane osobowe s膮 udost臋pniane podmiotom upowa偶nionym na podstawie przepis贸wprawa.Okres przechowywania danych:czas niezb臋dny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej (z uwzgl臋dnieniem 3 miesi臋cy, wkt贸rych dyrektor generalny urz臋du ma mo偶liwo艣膰 wyboru kolejnego wy艂onionego kandydata, w przypadku, gdyponownie zaistnieje konieczno艣膰 obsadzenia tego samego stanowiska), a nast臋pnie przez czas wynikaj膮cy zprzepis贸w o archiwizacjiUprawnienia:1. prawo dost臋pu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;4. prawo do usuni臋cia danych osobowych;- 偶膮danie realizacji tych praw nale偶y przes艂a膰 w formie pisemnej na adres kontaktowy administratoradanych, podany powy偶ej;5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urz臋du Ochrony Danych Osobowych(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).Podstawa prawna przetwarzania danych:1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o s艂u偶bie cywilnej oraz ustawa z dnia 14lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.Informacje o wymogu podania danych:Podanie danych osobowych w zakresie wynikaj膮cym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o s艂u偶bie cywilnej (m.in.imi臋, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykszta艂cenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania dozatrudnienia do s艂u偶by cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezb臋dne, aby uczestniczy膰 w procesie naboru nastanowisko pracy w s艂u偶bie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokre艣lonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda naprzetwarzanie danych osobowych. Wyra偶enie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgod臋 tak wyra偶on膮 mo偶naodwo艂a膰 w dowolnym czasie.Je偶eli dane b臋d膮 obejmowa艂y szczeg贸lne kategorie danych, o kt贸rych mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna b臋dziewyra藕na zgoda na ich przetwarzanie, kt贸ra mo偶e zosta膰 odwo艂ana w dowolnym czasie.Inne informacje: podane dane nie b臋d膮 podstaw膮 do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie b臋d膮 te偶profilowane
Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobi艣cie, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Jagiello艅ska
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: asystent prawny
Data dodania oferty pracy: 26.06.2019
Oferta pracy wa偶na do: 26.07.2019
Data udost臋pnienia oferty pracy: 26.06.2019
Data przyj臋cia oferty pracy: 26.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?19387461f4fe8a89507e1e5532b5aab8
Podobne oferty pracy
Wykonywanie m.in.:- Pomoc w pracach administracyjno-biurowych.- Prowadzenie rejestru faktur sprzeda偶y oraz przypinanie WZ do odpowiednich faktur kosztowych.- Bie偶膮ca kontrola otrzymywanych dokument贸w pod wzgl臋dem formalno-rachunkowym.- Przygotowywanie przelew贸w bankowych.Pomoc w przygotowywaniu sprawozda艅 GUS-u.- Dbanie o prawid艂owy obieg dokument贸w ksi臋gowych w firmie .- Obs艂uga komputerowego programu ksi臋gowego stosowanego w firmie Comarch ERP Optima.- Ksi臋gowanie faktur VAT zakup贸w i sprzeda偶y.- Ksi臋gowanie wyci膮g贸w bankowych, kasy.- Pomoc w przygotowywaniu listy p艂ac i innych dokument贸w w dziale Kadr.
kontakt przez PUP - 2018-12-10 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Sprzeda偶 internetowa, zam贸wienia, kontakt z klientem.
kontakt przez PUP - 2019-08-08 - P艂ock (mazowieckie)
nauczanie j臋zyka angielskiego w szkole podstawowej i przedszkolu
FUNDACJA VIRIBUS UNITIS -PO艁膭CZONYMI SI艁AMI - 2019-05-09 - Pogorzyce (ma艂opolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Zielona G贸ra (lubuskie)
szeroko rozumiany zakres prac biurowych i organizacyjnych w formie ( m.in. redagowanie pism , kontakt z klientem, realizacja zam贸wie艅, sporz膮dzanie sprawozda艅, prowadzenie ewidencji)
STARY FOLWARK, BIO SEED JADWIGA GALA艢 - 2016-07-22 - Bytowo (zachodniopomorskie)
Prowadzenie i weryfikacja dokumentacji kadrowo-p艂acowej, akt osobowych i ewidencji. Miesi臋czne naliczanie wynagrodze艅, zasi艂k贸w i innych 艣wiadcze艅. Opracowanie deklaracji podatkowych i ubezpieczeniowych. Sporz膮dzanie sprawozda艅 oraz rocznych deklaracji podatkowych. Organizowanie szkole艅.
Ognisko Wychowawcze im. Kazimierza Lisickiego "Dziadka" - 2017-06-06 - Rumia (pomorskie)
Umiej臋tno艣膰 formu艂owania odpowiedzi ustnych i pisemnych na wnioski, pisma i podania :sporz膮dzanie um贸w najmu na lokale mieszkaniowe, weryfikowanie wniosk贸w o najem lokali mieszkalnych
Zak艂ad Gospodarki Mieszkaniowej Towarzystwo Budownictwa Spo艂ecznego Sp. z o.o. - 2016-05-05 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - W膮growiec (wielkopolskie)
jw.
Office Media- Biuro partner Sp. z o.o. - 2017-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
obs艂uga klienta, przyjmowanie wniosk贸w kredytowych
kontakt przez PUP - 2017-09-29 - 呕ychlin (艂贸dzkie)
Nauka: - obs艂ugi petent贸w (przyjmowanie interesant贸w oraz udzielanie og贸lnych informacji)- kompletowania, rozdzielania i przechowywania wp艂ywaj膮cej dokumentacji - wsp贸艂pracy z poszczeg贸lnymi wydzia艂ami i jednostkami ratowniczo - ga艣niczymi
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Gdynia (pomorskie)
Praca w systemie informatycznym w zakresie ksiegowo艣ci, obs艂uga rachunk贸w bankowych, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych
kontakt przez PUP - 2017-12-19 - Bie偶u艅 (mazowieckie)
Sprzeda偶 stacjonarna i mobilna doradztwo, nawi膮zywanie kontakt贸w handlowych z kontrachentami ,naprawa i konserwacja maszyn czyszcz膮cych wg. zlece艅 w razie potrzeby
Krystyna Smiech KS HYDRO-PRESS - 2018-10-24 - Opole (opolskie)
rejestracja oraz likwidacja tytu艂贸w wykonawczych, przygotowanie akt do s膮du, przygotowanie dokumentacji zwi膮zanej z przest臋pstwem egzekucyjnym, redagowanie pism ze zwrotem tytu艂贸w wykonawczych, przygotowanie dokument贸w do wysylki, prowadzenie niezb臋dnych rejestr贸w i ewidencji, przygotowanie danych do archoiwum
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - 艢wiecie (kujawsko-pomorskie)
Do obowi膮zk贸w b臋dzie nale偶a艂o m.in.:Udzia艂 w naliczaniu wynagrodze艅 i 艣wiadcze艅 pracowniczych, sporz膮dzaniu list p艂acUdzia艂 w sporz膮dzaniu rozlicze艅, zestawie艅 i sprawozda艅 do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlop贸w, zwolnie艅 lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozlicze艅 um贸w cywilno-prawnychProwadzenie spraw oraz dokumentacji p艂acowo-kadrowejUstalanie uprawnie艅 do 艣wiadcze艅 pracowniczychWystawianie za艣wiadcze艅 Wystawianie dokument贸w RP-7Oferujemy:Zatrudnienie w nowocze艣nie zarz膮dzanej, rozwijaj膮cej si臋 firmieOdpowiedzialn膮 prac臋 w du偶ej Sp贸艂ce o ugruntowanej pozycji rynkowejWsp贸艂prac臋 z do艣wiadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofert膮 prosimy o przes艂anie aplikacji zawieraj膮cej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na kt贸re kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Administratorem danych jest APATOR METRIX S.A. z siedzib膮 w Tczewie 83-110. Grunwaldzka 14. Dane zbierane s膮 dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dost臋pu do tre艣ci swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie okre艣lonym przepisami art.22.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu Pracy oraz akt贸w wykonawczych jest obowi膮zkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.Prosimy o dopisanie nast臋puj膮cej klauzuli: "Wyra偶am zgod臋 na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezb臋dnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustaw膮 z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SP脫艁KA AKCYJNA - 2018-06-13 - Tczew (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - S艂upsk (pomorskie)
sprawy administracyjne, kompletowanie dokumentacji projektowej, uzgadnianie dokumentacji, prowadzenie korespondencji
Zak艂ad In偶ynierii Wodno-艢ciekowej AQUA-PROJECT Edward Smentek - 2016-01-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
R臋czne haftowanie marynarek m臋skich i damskich, kontrola jako艣ci tkanin i materia艂贸w, naprawa niedoskona艂o艣ci w produktach odzie偶owych o wysokiej jako艣ci.
SHILL s.r.o. - 2017-03-03 - Czechy (Czechy)
Czynno艣ci zwi膮zane z przyjmowaniem i zwalnianiem pracownik贸w, prowadzenie akt osobowych pracownik贸w, ewidencjonowanie czasu pracy, obliczanie wynagrodze艅 itp
Protection Ochrona Mienia Sp. z o.o. - 2016-09-27 - Tychy (艣l膮skie)
Kompleksowa obs艂uga klientaocena zdolno艣ci kredytowej klient贸w
kontakt przez PUP - 2019-07-22 - Jab艂o艅 (lubelskie)
Wykszta艂cenie wy偶sze (finanse,ekonomia); min. 1 rok do艣wiadczenia na podobnym stanowisku; bieg艂a znajomo艣膰 j臋zyka macedo艅skiego i angielskiego w mowie i w pi艣mie; bardzo dobra znajomo艣膰 Pakietu Office, w szczeg贸lno艣ci Excel, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych; zakres obowi膮zk贸w: prowadzenie dokumentacji pracowniczej, przygotowywanie dokumentacji kadrowej, wsp贸艂praca z zarz膮dem w sprawach administracyjno-finansowych, monitorowanie poziomu nale偶no艣ci i zobowi膮za艅, kontrola obiegu dokument贸w finansowych i kadrowych w firmie, wsp贸艂praca z dzia艂em ksi臋gowo艣ci, przygotowywanie raport贸w dla zarz膮du wg wytycznych, obs艂uga p艂atno艣ci firmy; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, ul. Einsteina
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Gliwice (艣l膮skie)
Prace og贸lnobudowlane. Obowi膮zki zwi膮zane z wykonywanym zawodem.
Us艂ugi Remontowo-Budowlane J.Labicki - 2018-02-12 - Rybno (warmi艅sko-mazurskie)
Prowadzenie bie偶膮cej obs艂ugi klient贸w sp贸艂ki - przyjmowanie potencajlnych klient贸w lub instytucji i przedsztawienie im ofert, negocjowanie warynk贸w ofert (organizacja biznesu, t艂umaczenia), poszukiwanie nowych klient贸w, zlece艅, wykonywnaie zlece艅 w obszarze organizacji biznesu, kontrola za wykonane zlecenia, t艂umaczenia. Praca w godzinach 8-17Miejsce pracy: Wroc艂aw, ul. Rac艂awickaSala C
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)
Prowadzenie recepcji
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Jastrz臋bie-Zdr贸j (艣l膮skie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem sta偶u oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppo偶.,- produkcja druk贸w wewn臋trznych na potrzeby Szpitala,- wydawanie i ewidencjonowanie druk贸w wewn臋trznych dla kom贸rek organizacyjnych Szpitala,- wystawianie kwit贸w PZ i RW na dostarczone do magazynu centralnego materia艂y i sprz臋t,- zamawianie artyku艂贸w do magazyn贸w,- dokonywanie wycen, zbieranie ofert i przygotowywanie zam贸wie艅 na zakup materia艂贸w i sprz臋tu,- obs艂uga centrali telefonicznej w dni robocze.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Zgierz (艂贸dzkie)
- wprowadzanie faktur zakupowych do Symfonii Handel- archiwizacja dokument贸w - tworzenie raport贸w okresowych w MS Excel
Firma Handlowo Us艂ugowa LUX Grzegorz Flazi艅ski, Marek Chmielewski Sp贸艂ka Jawna - 2016-08-19 - Soko艂贸w Podlaski (mazowieckie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie obs艂ugi sekretariatu Zarz膮du Banku Sp贸艂dzielczego w Podd臋bicach, a w szczeg贸lno艣ci: 鈥nformowanie i umawianie klient贸w, 鈥ierowanie klient贸w do odpowiednich kom贸rek organizacyjnych banku,鈥rowadzenie rejestru wyjazd贸w i spotka艅 Prezesa Zarz膮du,Przyjmowanie korespondencji przychodz膮cej do banku;Obs艂uga centrali telefonicznej
Bank Sp贸艂dzielczy w Podd臋bicach - 2019-06-17 - Podd臋bice (艂贸dzkie)
Obs艂uga klient贸w,Wystawianie dokumentacji z zakresu ewidencji odpat贸w (metalowych, elektronicznych itp.),Wystawianie oraz prowadzenie dokumentacji zakupowej i sprzeda偶owej za z艂om (np. metale, pellet i inne),Kontrola poprawno艣ci wystawianych i otrzymywanych dokument贸w,Wydawanie got贸wki za z艂omPrace administracyjno-biurowe (w tym korespondencja),Kontakt z central膮 sp贸艂ki
艢l膮skie Towarzystwo Handlowe "KUPIEC" S.A. - 2016-11-08 - B臋dzin (艣l膮skie)
Praca w Wojskowej Pracowni Psychologicznej w Czerwie艅sku ul. Sk艂adowa 10. Obs艂uga kancelaryjna, prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami i zasadami, przestrzeganie zasad obiegu informacji.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 5286 - 2016-03-22 - Czerwie艅sk (lubuskie)