REFERENT DO SPRAW PŁAC I KADR Tczew oferta pracy APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW PŁAC I KADR
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Do obowiązków będzie należało m.in.:Udział w naliczaniu wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych, sporządzaniu list płacUdział w sporządzaniu rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychProwadzenie spraw oraz dokumentacji płacowo-kadrowejUstalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychWystawianie zaświadczeń Wystawianie dokumentów RP-7Oferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Administratorem danych jest APATOR METRIX S.A. z siedzibą w Tczewie 83-110. Grunwaldzka 14. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami art.22.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
Data publikacji: 2018-06-13
Lokalizacja: Tczew (pomorskie)
Pracodawca: APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Grunwaldzka 14, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do obowiązków będzie należało m.in.:Udział w naliczaniu wynagrodzeń i świadczeń pracowniczych, sporządzaniu list płacUdział w sporządzaniu rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychProwadzenie spraw oraz dokumentacji płacowo-kadrowejUstalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychWystawianie zaświadczeń Wystawianie dokumentów RP-7Oferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres:rekrutacja.metrix (at) apator.comW temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje.Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty.Administratorem danych jest APATOR METRIX S.A. z siedzibą w Tczewie 83-110. Grunwaldzka 14. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami art.22.1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeksu Pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW PŁAC I KADR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tczew
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tczew
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznychMinimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku w obszarze kadrowo-płacowym Bardzo dobra organizacja pracyUmiejętność efektywnej pracy w zespole i pod presją czasuDokładność, skrupulatność, odpowiedzialność i zaangażowanie w pracę
Nazwa pracodawcy: APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 14, 83-110 Tczew, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Tczew
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tczew
Adres strony pracodawcy: http://www.apator.com/pl/kontakt
Ulica pracodawcy: Grunwaldzka
Numer budynku pracodawcy: 14
Profil działalności pracodawcy: Gazomierze, wodomierze.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 13.06.2018
Oferta pracy ważna do: 13.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie operacji produkcyjnych wg. ustalonych norm, prace przy obsłudze maszyn do produkcji mebli/wanien.
CERSANIT II SA - 2017-08-04 - Starachowice (świętokrzyskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
-
Firma Usługowo-Handlowa "CHOMA" Stanisław Choma - Restauracja Polonia - 2016-01-07 - Krynica Morska (pomorskie)
obsługa klientów zagranicznych
AX Boats Poland - 2016-03-23 - Augustów (podlaskie)
Wg programu stażuRM Wieś
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Trzebicz (lubuskie)
Mile widziane doświadczenie w zakresie pracy w strukturach telemarketingu Chęć do rozwijania umiejętności pozyskiwania klientówBardzo wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjneBiegłość w obsłudze komputera i internetu.Zakres obowiązków:-aktywne pozyskiwanie nowych klientów-Wsparcie i rozwój sprzedażny produktów poprzez telemarketing-Aktualizacja bazy klientów
A2HM TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-21 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Wynagrodzenie do ustalenia.
BENEDYKT NOWAK NOWAK TRANSPORT - 2018-04-20 - Świerklaniec (śląskie)
Selekcja korespondencji; kompletowanie dokumentacji; wprowadzanie danych; obsługa faksu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Żary (lubuskie)
Znajomość techniczna maszyn szwalniczych typu renderki, overlocki, stębnówki, autolapu takich maszyn jak: Juki, Siruba, Pfaff.Obowiązki to naprawa i ustawianie maszyn.
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Łódź (łódzkie)
Wymagana umiejętność naprawy obuwia. Kontakt telefoniczny lub osobisty z pracodawcą.
USŁUGI SZEWSKIE KNESZ PIOTR - 2017-10-16 - Rybnik (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie akt osobowych, sprawdzanie ewidencji czasu pracy, rozliczanie wynagrodzeń, rozliczanie z ZUS, PFRON, sporządzanie deklaracji PIT
Biuro Rachunkowe Monika Kaca - 2016-04-13 - Białystok (podlaskie)
Rejestracja osób bezrobotnych, obsługa osób poszukujących pracy
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Płock (mazowieckie)
kosztorysowanie, fakturowanie
TERMOKOR KAEFER Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Rogowiec (łódzkie)
Praca w księgowości, obsługa kasy w szkole
Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 16 - 2018-06-27 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Staż dla osoby długotrwale bezrob. posiad. II profil pomocy. Godziny Odbywania staż u od 7:30 do 15:30. 1.Zapoznanie się z regulaminem pracy i zasadami organizacji Biura Powiatowego.2.Zapoznanie się z procedurami obowiązującymi w ARiMR i związanymi z nimi programami.3.Zapoznanie się z zagadnieniami związanymi z archiwizacją dokumentów. 4.Nauka obsługi programu obowiązującego w ARiMR.5.Zapoznanie się z zagadnieniami z zakresu obsługi kancelarii Biura.6.Obsługa petenta.7.Obsługa urządzeń technicznych tj.: ksero, fax, drukarka, skaner.
kontakt przez PUP - 2018-05-01 - Kolbuszowa (podkarpackie)
-sporządzanie list płac, -przygotowywanie indywidualnych przelewówz wypłatami wynagrodzenia, -sporządzanie deklaracji oraz odporwadzanie należnego podatku do Urzędu Skarbowego, -prowadzenie spraw zwi,ązanych z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym poszczególnych pracowników, -przygotowywanie potrąceń wynagrodzeń, -gromadzenie dokumentacji dot.zatrudniania i zwlalniania pracowników wybranych placówek oświatowych oraz GZEAS, -zbieranie decyzji pod wypłaty od poszczególnych dyrektorów placówek oświatowych, -rozliczanie absencji pracowników, -wydawanie indywidualnych zaświadczeń o wysokości zarobków, -sporządzanie i wydawanie pracownikom PIT-11 lub PIT-40 zgodnie z obowiązującymi przepisami, -przygotowywanie druków Rp-7 o wynagrodzeniu do wyliczania emerytury i renty pracowniczej, -przygotowywania dodatkowych list płat dotZakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych pracowników, -sporządzanie sprawozdań z zakresu zatrudniania i wynagrodzenia pracowników, -sporządzanie miesięcznych sprawozdań z uzyskanych średnich wynagrodzeń nauczycieli, -sporządzanie rocznego, zbiorczego sprawozdania z uzyskanych średnich wynagrodzeń nauczycieli, -dokonywanie rozliczeń z Państwowym Funduszem Rehabilitacyjnym Osób Niepełnosprawnych w zakresie sporządania comiesięcznych deklaracji i informacji (naliczanie należnych wpłat)
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Zielonki - 2017-05-29 - Zielonki (małopolskie)
Oferta stażu dla osób w wieku 30 lat i powyżej.Prace związane z komletowaniem dokumentacji księgowej z dnia operacyjnego, sprawdzanie kompletności i prawidłowości dokumentów, obsługa klienta w zakresie prowadzenia rachunków bieżących.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Otwock (mazowieckie)
prowadzenie ksiąg podatkowych, rozliczeń z ZUS, list płac; obsługa pracowników; obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Ornontowice (śląskie)
Wykształcenie conajmniej średnie, kierunek: finanse-rachunkowość, 1 rok doświadczenia, mile widziana znajomość języka niemieckiego, znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych, rozliczania płac. Naliczanie wynagrodzeń pracowników, zleceniodawców. Rozliczanie czasu pracy. Wystawianie PIT, tworzenie zestawień, analiz. Wystawianie zaświadczeń o zarobkach. Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: rekrutacja (at) classen.com.pl
CLASSEN-POL S.A. - 2016-07-15 - Zwonowice (śląskie)
Przyjmowanie i wydawanie towarów, sprawdzanie towarów pod względem ilościowym i jakościowym, utrzymywanie porządku na stanowisku pracy.
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Kłobuck (śląskie)
Zapoznanie się z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywała staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy porządkowaniu dokumentacji,- Obsł. Komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Łódź (łódzkie)
wyksz. zawodowe,proste prace stolarskie, pomoc w obsłudze maszyn do obróbki płyt drewnopochodnych
SKLEJKA-EKO Spółka Akcyjna - 2016-08-23 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
organizowanie prac opiekuńczo - wspierających u osoby starszej.Wykonywanie czynności opiekuńczo - wspierających u osoby starszej.Pomaganie osobie starszej w użytkowaniu środków pomocniczych i przedmiotów ortopedycznych.
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Rogoźnik (śląskie)
tworzenie i kompletowanie dokumentów pracowniczych, prowadzenie akt osobowych, archiwizacja, kontrola ewidencji czasu pracy, ewidencja urlopów, obsługa poczty, przygotowywanie umów cywilnoprawnych.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Jaworzno (śląskie)
Terminowe pobieranie próbek MPS, ich ewidencjonowanie oraz wysyłanie do laboratorium IWspSZ zgodnie z przepisami służb MPS.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-10-31 - Porażyn (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów. Sporządzanie ofert. Opieka nad stałymi klientami.
ELECTRA-POWER s.c. Iwona Szachnowska, Sebastian Nieroda - 2016-07-25 - Psary (dolnośląskie)
Praca w dziale księgowości.
Gminna Spółdzielnia "SCh" Strzyżów - 2016-12-15 - Strzyżów (podkarpackie)
utrzymanie porządku
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PLASTPOM Beata Szwabis (VILLA MEDUZA) - 2016-09-20 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)