REFERENT Oświęcim oferta pracy MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: do 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych we wszystkich sprawach z zakresu pomocy społecznej należących do właściciwości gminy, w tym zwłaszcza wymagających szczególnego uzasadnienia; - przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach potwierdzania prawa do świadczeń opieki zdrowotnej na podstawie art. 54 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2019r. poz. 1373);- przygotowywanie poleceń zaangażowania środków w zakresie wszystkich form pomocy społecznej;- przygotowywanie poleceń / list wypłat na podstawie wydanych decyzji administracyjnych;- przyjmowanie wniosków i analiza dokumentacji dotyczącej ustalenia uprawnień do świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów realizowanych na podstawie ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1481 ze zm);- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, o których mowa w rat. 90d i 90e ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1481 ze zm.);- prowadzenie kontroli realizacji i prawidłowości rozliczeń wynikających z porozumień zawartych przez Ośrodek ze szkołami i przedszkolami w zakresie realizowanych przez nie posiłków - jako świadczeń pomocy społecznej;- wydawanie decyzji stronom wg ustalonego harmonogramu;- przygotowywanie materiału statystycznego celem terminowego sporządzania sprawozdań z wykonanych zadań działu.Realizacja powyższych zadań winna odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:- z ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tekst jedn. Dz.U. z 2019r. poz. 1507);- z ustawą z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018r. poz. 2096 ze zm.);- z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1373), wraz z aktami wykonawczymy do w/w ustaw.
Data publikacji: 2020-03-04
Lokalizacja: Oświęcim (małopolskie)
Pracodawca: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sobieskiego 15B, 32-602 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych we wszystkich sprawach z zakresu pomocy społecznej należących do właściciwości gminy, w tym zwłaszcza wymagających szczególnego uzasadnienia; - przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach potwierdzania prawa do świadczeń opieki zdrowotnej na podstawie art. 54 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2019r. poz. 1373);- przygotowywanie poleceń zaangażowania środków w zakresie wszystkich form pomocy społecznej;- przygotowywanie poleceń / list wypłat na podstawie wydanych decyzji administracyjnych;- przyjmowanie wniosków i analiza dokumentacji dotyczącej ustalenia uprawnień do świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów realizowanych na podstawie ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1481 ze zm);- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach świadczeń pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów, o których mowa w rat. 90d i 90e ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1481 ze zm.);- prowadzenie kontroli realizacji i prawidłowości rozliczeń wynikających z porozumień zawartych przez Ośrodek ze szkołami i przedszkolami w zakresie realizowanych przez nie posiłków - jako świadczeń pomocy społecznej;- wydawanie decyzji stronom wg ustalonego harmonogramu;- przygotowywanie materiału statystycznego celem terminowego sporządzania sprawozdań z wykonanych zadań działu.Realizacja powyższych zadań winna odbywać się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności:- z ustawą z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tekst jedn. Dz.U. z 2019r. poz. 1507);- z ustawą z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2018r. poz. 2096 ze zm.);- z ustawą z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. Dz.U. z 2019r. poz. 1373), wraz z aktami wykonawczymy do w/w ustaw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oświęcim
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Oświęcim
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.03.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe o kierunkach administracja, prawo (z wyłączeniem kierunku zarządzanie administracją) lub wykształcenie średnie/policealne o profilu administracja, mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, biegła obsługa komputera, umiejętności interpersonalne. Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony, praca w systemie jednozmianowym - poniedziałek, środa, czwartek od 7:00 do 15:00, wtorek od 7:00 do 17:00, piątek od 7:00 do 13:00.
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W OŚWIĘCIMIU
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Sobieskiego 15B, 32-600 Oświęcim, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt z pracodawcą osobisty - Oświęcim, ul. Sobieskiego 15B od poniedziałku do piątku lub telefoniczny - (33) 844 73 93
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Oświęcim
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Oświęcim
Ulica pracodawcy: Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 15B
Profil działalności pracodawcy: pomoc społeczna bez zakwaterowania
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 04.03.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?1a5ca55d523a1014783dbeaec548d286
Podobne oferty pracy
prowadzenie ewidencji w zakresie planowania i realizacji należnych ryczałtów na żywienie osób, wprowadzanie i księgowanie faktur od dostawców
2 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2017-05-19 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
zarządzanie sekretariatem
LEWIATAN HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa klienta
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2016-07-25 - Zgierz (łódzkie)
wykonywanie prac produkcyjnych
CUKIERNIA F&F DARIUSZ FRYCKOWSKI - 2016-07-27 - Łowin (kujawsko-pomorskie)
referent prawno-administracyjny (staż)
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Lędziny (śląskie)
Prowadzenie ewidencji podatkowych w formie książki przychodów i rozchodów, ryczałtu, sporządzanie deklaracji ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Garwolin (mazowieckie)
- obsł dokuemtów w systemenie POLTAX, BA I INNYCH APLIKACJACH,- przygot. i opracowywanie korespondnecji ( pisma,wezwania),- przygot. akt do archiwizacji,- obsł. klientów w podst. zakresie,- wykonywanie różnych czynności biurowych ( kserokopie, kompletowanie itp.).
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
wykonywanie przeglądów przedsprzedażowych, wykonywanie napraw smochodów zgodnie z technologia,wypełnianie otrzymanej dokumentacji,współpraca z działem częśći zamiennych salonem sprzedaży
DOMCAR SP.ZO.O. - 2017-03-27 - Konin (wielkopolskie)
prace biurowe w inspektoracie, samodzielne prowadzenie rejestrówkancelareyjnych, archiwizacja dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-05-21 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
przyjmowanie i przetwarzanie zamówień części do maszyn rolniczych, środków ochrony roślin i innych, wysyłanie zamówień, odbiór zamówionego towaru, prowadzenie podstawowej dokumentacji
GOSPODARSTWO ROLNE TADEUSZ LISIECKI - 2019-06-19 - Bojanowo (wielkopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń urlopowych, jubileuszy, zasiłków chorobowych itp., sporządzanie list płac pracownikom szkoły, rozliczanie umów zleceń, umów o dzieło. Sporządzanie zaświadczeń o przychodach, dochodach pracowników, sporządzanie deklaracji rozliczeniowych ZUS, rejestracja i wyrejestrowywanie pracowników oraz członków ich rodzin z ZUS, sporządzanie sprawozdań z zakresu wynagrodzeń i ZUS (SIO, GUS, UG), rozliczanie ZFŚS, MKZP, prowadzenie inwentaryzacji, wstępna kontrola dokumentów księgowych, dekretowanie dokumentów, rozliczanie obiadów szkolnych, współpraca z główną księgową i kierownikiem gospodarczym. Praca w systemie etatu w Publicznej Szkole Podstawowej w Warcie Bolesławieckiej i etatu w Publicznej Szkole Podstawowej w Raciborowicach.
Szkoła Podstawowa im. Wł.St. Reymonta w Warcie Bolesławieckiej - 2019-02-14 - Warta Bolesławiecka (dolnośląskie)
Prace biurowe, obsługa programów komputerowych, poczty i korespondencji internetowej, podstawowe prace księgowe, obsługa klienta, archiwizacja dokumentacji.Oferta pracy dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
opracowanie projektów wielobranżowych pod nadzorem uprawnionych projektantów
Biuro Obsługi Budowy Marek Frelek - 2020-09-01 - Józefów (mazowieckie)
wprowadzanie danych do systemupoczątkowo okres próbny, nastepnie um. o pracę
ALEKSANDER CICHORACKI - 2019-12-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kosmetyczka
kontakt przez PUP - 2019-08-22 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Legnica (dolnośląskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta
LASER SP. Z O.O. SP. K. - 2020-07-01 - Łódź (łódzkie)
archiwizowanie i wprowadzanie dokumentów, obsługa programów komputerowych, sporządzanie rejestrów, porządkowanie i segregacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Łańcut (podkarpackie)
1. Przyjmowanie wniosków oraz prowadzenie postępowań w sprawach przyznawania i wypłacania świadczeń: rodzinnych, wychowawczych, z funduszu alimentacyjnego, z programu "Dobry start".2. Sporządzanie sprawozdań, list wypłat, informacji i analiz.3. Praca w programie komputerowym "Familia".4. Wykonywanie innych zadań i poleceń kierownika.Praca w Ośrodku Pomocy Społecznej w Lubomi w godz. urzędowania Ośrodka.Oferta konkursowa!Szczegółowe informacje dotyczące naboru kandydatów na stanowisko dostępne pod adresem: https://ops.lubomia.finn.pl/bipkod/013
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2020-03-02 - Lubomia (śląskie)
praca w polu, produkcja roślinna
Gospodarstwo Rolne - 2020-06-24 - Cetyń (pomorskie)
- obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów
"LASER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-01-14 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie surowców oraz półproduktów do produkcji wyrobów cukierniczych.
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Płock (mazowieckie)
przyjmowanie i wydawanie towarów,
SONAC Uśnice Spółka z o.o. w Uśnicach - 2016-09-16 - Uśnice (pomorskie)
Nadzorowanie i wdrażanie norm jakościowych, sporządzanie dokumentów dotyczących jakości, sporządzanie badań organoleptycznych produktów, raportowanie w sprawie jakości. Wymagane: wykształcenie min. średnie gastronomiczne lub specjalistyczne - technolog żywności, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, 6-miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.. Tel.: 519 326 204 Monika Konieczna. Adres e-mail: monika.konieczna (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2016-04-15 - Sulęcin (lubuskie)
- obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów spółki- pozyskiwanie nowych klientów w branży części do klimatyzacji samochodowej
LASER sp. z o.o. - 2019-07-15 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z dołączonym do wniosku programem stazu
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Lipowa (śląskie)
- Sprawdzanie, deklaracje i księgowanie dokumentów księgowych sklepów i magazynów,- poznanie zasad naliczania płac pracowników Spółdzielni oraz naliczanie składek ZUS i podatków do Urzędu Skarbowego,- poznanie zasad rozliczania pobranych zaliczek na towar, zużycie paliwa wg.- udział w inwentaryzacjach majątku Spółdzielni,- Poznanie zasad rozliczenia kosztów Spółdzielni.staż w godz. 7.30-15.30 RPO
kontakt przez PUP - 2019-05-14 - Słubice (mazowieckie)
oferta stażu: przyjmowanie i rozdział korespondencji, sporządzanie pism w programie WORD
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Łobżenica (wielkopolskie)
Pomoc w realizacji zadań z zakresu bezpieczeństwa i ochrony przeciwpożarowej.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Gorzów Śląski (opolskie)