REFERENT Łańcut oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: archiwizowanie i wprowadzanie dokumentów, obsługa programów komputerowych, sporządzanie rejestrów, porządkowanie i segregacja dokumentów.
Data publikacji: 2019-06-17
Lokalizacja: Łańcut (podkarpackie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
archiwizowanie i wprowadzanie dokumentów, obsługa programów komputerowych, sporządzanie rejestrów, porządkowanie i segregacja dokumentów.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łańcut
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łańcucki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik kancelaryjny
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Data zakończenia pracy: 31.12.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA SPRZĘTU BIUROWEGO
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Adres pracodawcy:
Piłsudskiego 9, 37-100 Łańcut, powiat: łańcucki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Staż skierowany do osób do 30 roku życia zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Łańcucie.Kontakt z pracodawcą:Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Łańcucie,37-100 Łańcut, ul. Cetnarskiego 31Osoba do kontaktu: Joanna RuszelTel.: 17 225 56 28 - wew 2
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: łańcucki
Gmina pracodawcy: Łańcut
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łańcut
Ulica pracodawcy: Piłsudskiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łańcucie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik kancelaryjny
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 19.06.2019
Oferta pracy ważna do: 31.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.06.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?24de1ca72a17d29081c39c825574a5df
Podobne oferty pracy
opieka nad psami oraz kotami, dbałość o czystość oraz porządek na powierzonych stanowiskach
kontakt przez PUP - 2016-04-01 - Zakopane (małopolskie)
realizacja zadań i procedur wynikających z przepisów BHP obowiązujących a zakładzie MCH oraz na placach montażowych, branie udziału w przeprowadzaniu ORZ, realizacja zadań wynikających z rozporządzenia w sprawie służby BHP, weryfikacja dokumentów BHP firm podwykonawczych, branie, udziału w tygodniowych, miesięcznych, kwartalnych oraz rocznych przeglądach stanu BHP, przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz egzekwowanie przestrzegania przepisów i zasad BHP, opracowanie dokumentów, BHP, zgodnie z regulacjami prawnymi, organizowanie i przeprowadzanie szkoleń dla pracowników z zakresu BHP
ZAMET INDUSTRY S.A - 2016-06-10 - Chojnice (pomorskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie prac administracyjnych w dziale projektowym, obsługa programu branżowego,
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Siedlce (małopolskie)
opieka nad pensjonariuszami domu pomocy społecznej
kontakt przez PUP - 2018-01-26 - Pogórze (śląskie)
Spawanie elementów wykonanych z blach, stali, żeliwa, przygotowanie powierzchni do spawania, sprawdzanie jakości wykonanego spawu, prowadzenie dokumentacji wykonanej pracy, konserwacja sprzętu wykorzystanego do spawania; godz. pracy 7-15
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - HANDLOWE "SYZAR" SP. Z O.O. - 2017-08-21 - Kusowo (pomorskie)
Prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Rumia (pomorskie)
Prace biurowe
Jarocińskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Spółka z o.o. - 2017-03-10 - Jarocin (wielkopolskie)
Prowadzenie gospodarki środkami mająkowymi. Nadzór nad prawidłowym oznakowaniem środków majątkowych Stacji. Nadzór nad gospodarką komputerami przenośnymi wypożyczanymi do pracy w terenie przez komórki merytoryczne. Prowadzenie ubezpieczeń majątkowych Stacji. Zamawianie i dystrybucja czasopism w Stacji. Nadzór nad prawidłową opłatą podatków od nieruchomości i abonamentu RTV. Prowadzenie spisu bibliotecznego.
kontakt przez PUP - 2018-12-05 - Kraków (małopolskie)
OFERTA Z PROGRAMU ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA. Obsługa klientów indywidualnych, sprzedaż wyjazdów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Rumia (pomorskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2018-01-10 - Łódź (łódzkie)
zapoznanie się z asortymentem, pakowania w opakowania zbiorcze produktów na wysyłki krajowe, trasy zgodnie z WZ, kontrola jakościowa i ilościowa spakowanych wyrobów, zastępstwo na trasach za kierowców w razie nieobecności, dostarczanie zamówień do wyznaczonych punktów
kontakt przez OHP - 2017-02-03 - Posądza (małopolskie)
prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych, sporządzanie wniosków aplikacyjnych o pozyskanie funduszy zewnętrznych, koordynacja lokalnego transportu zbiorowego, opieka nad cmentarzami wojennymi
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Rokitno (lubelskie)
- Pomoc w wykonywaniu tablic informacyjnych, wywieszek infomracyjnych, ostrzegawczych, komunikatów, ogłoszeń zgodnie z zapotrzebowaniem i zgłoszeniem komórek organizacyjnych Instytutu,- Pomoc w rozmieszczaniu i usytuowanie tablicinformacyjnych, wywieszek, komunikatów, ogłoszeń w Instytutcie na terenie wokół Instytutu,- Pomoc w uaktualnioaniu nazewnictwa koórek organizacyjnych Instytutu na tablicach informacyjnych, zgodnie ze zmianami organizacjami oraz zapotrzebowaniem,- Pomoc w renowacji, (czyszenie, malowaniem, montaż) tablic i wywieszek informacyjnych w Instytucie,- Pomoc w składaniu i wydruk, identyfikatorów dla pracowników Instytutu,- Pomoc w przygotowaniu, przekonwertowaniu oraz wydrkuku mapek, planów Instytutu dla potrzeb komórek organizacyjnych Instytutu,- Pomoc w składaniu i wydruk wkładek z życzeniami światecznymi, dyplomów okolicznościowych dla upoważnionych komórek organizacyjnych Instytutu,- Pomoc w przygotowaniu i powielaniu druków na potrzeby poszczególnych komórek organizacyjnych Instytutu, zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem,-Pomoc w wykonywaniu na komputerze grafiki niezbędnej do sporządzania tekstówi oznaczeń informacji wizualnej,- Pomoc w przygotowaniu projektu grafiki z ustaleniem wielkości liter, formatu, kroju, czcionki, koloru, lokalizacji danej aplikacji oraz montaż zgodnie ze złożonym zapotrzebowaniem danej komórkiorganizacyjnymi Instytutu,- Wykonywanie innych prac zgodnie ze zleceniem Kierownika Działu.
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - Łódź (łódzkie)
pomoc przy udzielaniu informacji turystycznej turystom krajowym i zagranicznym, pomoc w promowaniu poszczególnych przedsięwzięć programowych, aktualizacja bazy danych, przeprowadzenie badań ankietowych dot. ruchu turystycznego w Tarnowie
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Tarnów (małopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
•AKTYWNE POSZUKIWANIE KLIENTÓW•NAWIĄZYWANIE NOWYCH ORAZ PODTRZYMYWANIE ISTNIEJĄCYCH RELACJI HANDLOWYCH Z PARTNERAMI ZAGRANICZNYMI•REALIZACJA ZADAŃ SPRZEDAŻOWYCH I DYSTRYBUCYJNYCH•PRZYGOTOWYWANIE OFERT, PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ I KONTROLA NAD ICH REALIZACJĄ•ANALIZA POTRZEB KLIENTÓW, KONTROLA PŁATNOŚCI, SPORZĄDZANIE OKRESOWYCH STATYSTYK I RAPORTÓW•ANALIZA RYNKU ORAZ DZIAŁAŃ KONKURENCJI•UCZESTNICTWO W TARGACH ORAZ WYSTAWACH MIĘDZYNARODOWYCH•UCZESTNICTWO W SPOTKANIACH Z KLIENTAMI
Zakład Produkcji Folii "Efekt Plus" Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
referent administracyjno-biurowy
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Cybinka (lubuskie)
obsługa maszyn stolarskich,produkcja mebli od podstaw,montaż mebli u klienta
P.P.H.U. "BARTEK" Paweł Godyń, Anna Jagielska-Godyń - 2016-09-07 - Tenczynek (małopolskie)
opieka nad osobami chorymi
PALIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-26 - Tąsewy (mazowieckie)
•Prowadzenie zajęć edukacyjnych, w tym w zastępstwie w ramach projektu POIS.02.04.00-00-0202/17-00 „Nawigacja w Przyszłość – lekcje z klimatem w SPN” w Czołpinie. •Prowadzenie w zastępstwie zagadnień związanych z funkcjonowaniem i obsługą zwiedzających w Muzeum SPN w Czołpinie.•Przygotowanie i realizacja projektów z udziałem środków zewnętrznych, przeznaczonych na działalność edukacyjną i wydawniczą Parku.•Rozwój oferty edukacyjnej SPN, tj: programów edukacyjnych SPN, scenariuszy zajęć dydaktycznych, fotobazy, prezentacji multimedialnych, wydawnictw edukacyjnych, strony internetowej SPN, pomocy dydaktycznych, terenowej infrastruktury edukacyjnej.Okres zatrudnienia: 24 m-ce, w tym 3 - miesięczny okres próbny. Godz. pracy 7.30-15.30.
Słowiński Park Narodowy - 2019-02-06 - Czołpino (pomorskie)
Obsługa klientów, sprzedaż towarów
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-17 - Kraków (małopolskie)
PRZYJMOWANIE TOWARÓW DO MAGAZYNU SPRAWDZANIE STANÓW ILOŚCIOWYCH I JAKOŚCIOWYCH ZGODNIE Z DOWODAMI DOSTAWY W SYSTEMIE WMS.ZAŁADUNEK I ROZŁADUNEK TOWARÓW PRZY POMOCY WÓZKÓW RĘCZNYCH ELEKTRYCZNYCH LUB WIDŁOWYCH SPALINOWYCH.PRAWIDŁOWE SKŁADOWANIE, ZNAKOWANIE I PRZECHOWYWANIE TOWARÓW ORAZ ZABEZPIECZANIE PRZED KRADZIEŻĄ I POŻAREM.RZETELNE I PRAWIDŁOWE WYDAWANIE TOWARÓW Z UWZGLĘDNIENIEM TERMINÓW WAŻNOŚCI, ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYM W SPÓŁCE SYSTEMEM WMS.
MULTIFARB SPÓŁKA Z O. O. - 2019-05-17 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie wykazu pism przychodzących i wychodzących ze szkoły zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej(KSOD-SEKAP), przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie ewidencji uczniów oraz ewidencji dzieci i młodzieży, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, wystawianie legitymacji oraz zaświadczeń dla uczniów, praca z aplikacjami takimi jak: System Kontroli Obowiązku Szkolnego, System Informacji Oświatowej, PEFRON, udzielanie informacji interesantom, bieżąca obsługa sekretariatu szkoły, wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora szkoły.Umowa o pracę na czas zastępstwa przez okres do 1,5 roku.
Gimnazjum Nr 24 im. Henryka Jordana - 2017-06-30 - Zabrze (śląskie)
Kontakt z gośćmi, wydawanie posiłków, Szkolenie nowych i obecnych pracowników, prowadzenie dokumentacji, kontrola przestrzegania procedur HACCP. Prowadzenie zmian w Restauracjach.Praca na czas określony: 3 lataGodziny pracy 0:00 - 0:00Praca na terenie Wrocławia i Polski w zależności od potrzeb firmy, możliwość przeniesienia pracownika do innej restauracji na terenie kraju za zgodą pracownika, gdzie otrzymuje on te same warunki lub lepsze.
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa dokumentacji magazynowej
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Zgodnie ze stanowiskiem m.in.: przyjmowanie , wydawanie towaru. Godz. pracy 7.30-15.30. Wynagrodzenie 3500 - 4000 zł brutto.
"REMONT" PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIOWE M. MARKIEWICZ I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2019-05-16 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa klienta
Fabryka Mebli "BODZIO" Bogdan Szewczyk Spółka jawna - 2016-01-28 - Koło (wielkopolskie)
Zapoznanie się z podstawą oraz rodzajem i prowadzeniem ksiąg biurowych, zapoznanie się z oprogramowaniem wykorzystywanym w pracy Kancelarii, w tym do prowadzenia ksiąg biurowych, archiwizacja dokumentów, zapoznanie się z zasadami archiwizacji i obiegu dokumentów w jednostce organizacyjnej.
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Gostynin (mazowieckie)
przygotowywanie wniosków do pacowni urbanistycznych, dokumentacji planistycznych, pomoc przy przygotowywaniu decyzji podziałowych, dokumentacji aktów własnościowych, porządkowanie dokumentacji aktów własnościowych
kontakt przez PUP - 2016-03-09 - Głogów (dolnośląskie)