REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI Słubice oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 017,4 PLN
Zakres obowiązków: - Sprawdzanie, deklaracje i księgowanie dokumentów księgowych sklepów i magazynów,- poznanie zasad naliczania płac pracowników Spółdzielni oraz naliczanie składek ZUS i podatków do Urzędu Skarbowego,- poznanie zasad rozliczania pobranych zaliczek na towar, zużycie paliwa wg.- udział w inwentaryzacjach majątku Spółdzielni,- Poznanie zasad rozliczenia kosztów Spółdzielni.staż w godz. 7.30-15.30 RPO
Data publikacji: 2019-05-14
Lokalizacja: Słubice (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Słubice, powiat: płocki, woj: mazowieckieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
- Sprawdzanie, deklaracje i księgowanie dokumentów księgowych sklepów i magazynów,- poznanie zasad naliczania płac pracowników Spółdzielni oraz naliczanie składek ZUS i podatków do Urzędu Skarbowego,- poznanie zasad rozliczania pobranych zaliczek na towar, zużycie paliwa wg.- udział w inwentaryzacjach majątku Spółdzielni,- Poznanie zasad rozliczenia kosztów Spółdzielni.staż w godz. 7.30-15.30 RPO
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 017,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słubice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: płocki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 017,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 14.05.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Adres pracodawcy:
Kostrogaj 1, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Płock
Gmina pracodawcy: Płock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Płock
Ulica pracodawcy: Kostrogaj
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy:
handel, produkcja, skup, usługiSprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.05.2019
Data dodania oferty pracy: 14.05.2019
Oferta pracy ważna do: 13.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 07.05.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b43f7b6accd251eda7ff926eb237d014
Podobne oferty pracy
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo lub wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracyb)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: ustawy Prawo ochrony środowiska; ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 100%2)praca w kontakcie z klientem3)praca przy komputerze4)pełny wymiar czasu pracy.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu grudniu 2016 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów, 2)przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy, 3)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta, 4)przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą, 5)dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział, 6)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych, 7)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania, 8)udostępnianie stronom informacji o środowisku i jego ochronie zgodnie z wymogami ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-01-26 - Racibórz (śląskie)
Referat Spraw Wierzycielskich i Rachunkowości
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Lubań (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Wągrowiec (wielkopolskie)
- obsługa korespondencji (prowadzenie rejestru korespondencji wychodzącej i przychodzącej Ośrodka,prowadzenie książki nadawczej, kopertowanie pism urzędowych),- obsługa urządzeń biurowych,- gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych świadczeniobiorców w programie komputerowym,- roznoszenie korespondencji na terenie miasta.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Świebodzin (lubuskie)
-Zapoznanie się z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywała staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy porządkowaniu dokumentacji,- Obsł. Komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
Składanie zamówień, negocjacje cen, upusty, nadzór nad transportem. Wymagane: wykształcenie wyższe logistyczne i pokrewne, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 95 755 32 51 w.41 Alicja Kaczmarek. Adres e-mail: sekretariat (at) leks.com.pl
LEKS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Sulęcin (lubuskie)
Praca przy produkcji ciastek
Janusz Kuczyński Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "EMMA" - 2018-07-11 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, dbanie o porządek, wydawanie posiłków
kontakt przez OHP - 2019-04-01 - Namysłów (opolskie)
prowadzenie budowy zgodnie ze sztuką oraz prawem budowlanym, weryfikacja postępów prac i ich zgodności z harmonogramem, kontrola jakości wykonywanych robót, zarządzanie zespołem pracowników, zamawianie i kontrola zużycia materiałów, rozliczanie budów, prowadzenie dokumentacji budowy, współpraca z wykonawcami
AM-FOR ARKADIUSZ FORTUNA - 2018-07-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- obsługa klientów- zarządzanie personelem- tworzenie zamówień- praca na sali sprzedaży- reprezentowanie firmy
DINO POLSKA S.A. Krotoszyn - 2016-02-10 - Międzychód (wielkopolskie)
obsługa sekretariatu,
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Głogówek (opolskie)
Obsługa komputera.Przyjmowanie dokumentów dostarczanych przez klientów. Przygotowywanie dokumentacji do księgowania. Selekcja i segregowanie dokumentów.Prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji dotyczącej zatrudnienia. Wystawianie faktór sprzedaży. Kontrola dokumentów płatniczych. Redagowanie pism
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Obsługa komputera, wprowadzanie danych do komputera
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2017-10-25 - Golina (wielkopolskie)
-wykonywanie zadań organizacyjno - administracyjnych-wsparcie organizacyjne dla pracowników firmy-koordynacja obsługi telefonicznej firmy -organizacja oraz rezerwacja spotkań, realizacja zamówień
Starpool - 2018-02-15 - Lewin Brzeski (opolskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Radom (mazowieckie)
zapoznanie się z dokumentami w ryczałcie ewidencjonowanym i księgach przychodów i rozchodów; zapoznanie zformami opodatkowania; wprowadzanie danych
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Pełnienie opieki nad dziećmi różnych narodowości (w tym ukraińskiej), realizowanie zadań wskazanych przez nauczyciela, wykonywanie czynności pielęgnacyjnych i higienicznych przy dzieciach.
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Racibórz (śląskie)
- pomoc w montażu instalacji elektrycznych zgodnie z dokumentacją techniczną - pomoc w montażu instalacji alarmowych i teletechnicznych
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Krokowa (pomorskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Radom (mazowieckie)
Obsługa pacjentów, rejestrowanie do poradni,informowanie o działalności poszczególnych komórek szpitala, przyjmowanie płatności za usługi medyczne
Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. - 2018-04-12 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Lubin (dolnośląskie)
do uzgodnienia
RESTOL SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-31 - Bratkowice (podkarpackie)
obsługa platformy zakupowej, przygotowywanie dokumentacji dotyczących zamówień i przetargów
Transtech Sp. z o.o. - 2017-08-25 - Police (zachodniopomorskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: min. 1 rok na podobnym stanowisku; znajomość pakietu MS Office; prawo jazdy kat. B; umiejętność obsługi urządzeń biurowych, wysoki poziom kultury osobistej oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne, um. pracy w zespole, sumienność, zaangażowanie; zakres obowiązków: prace organizacyjne związane z obsługą biura, koordynacja prawidłowego obiegu dokumentów, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, rozdział korespondencji przychodzącej, łączenie rozmów, obsługa gości, zaopatrzenie biura w potrzebne materiały; jedna zmiana; miejsce pracy: Pyskowice;
PROTOR SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-14 - Pyskowice (śląskie)
prowadzenie dokumentacjiprzygotowanie osadzonych do przyjęć lekarskich
Zakład Karny w Sztumie - 2016-05-13 - Sztum (pomorskie)
praca na terenie Niemiec tel. kontaktowy: 71-7586839
POLTEC Sp. z o.o. - 2017-05-26 - Wrocław (dolnośląskie)
Przewóz różnych towarów według zleceń samochodem dostawczym. Praca na trasach międzynarodowych (kraje UE), wyjazdy z siedziby firmy. Proponowane wynagrodzenie 2100 zł brutto miesięcznie+diety.
USŁUGI TRANSPORTOWE JANUSZ MAJDAK - 2018-11-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Księgowanie dokumentów w programie Sage Symfonia Finanse i Księgowość.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w obszarze księgowości. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: konradnowakowski.alkon (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-17 - Sosnowiec (śląskie)
Kierowca - przewóz narzędzi na budowę, robotnik budowlany - prace wykończeniowe i remontowe
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Biesiekierz (zachodniopomorskie)