REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH Lubomia oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej
Stanowisko: REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Wynagrodzenie: od 2 850 PLN
Zakres obowiązków: 1. Przyjmowanie wniosków oraz prowadzenie postępowań w sprawach przyznawania i wypłacania świadczeń: rodzinnych, wychowawczych, z funduszu alimentacyjnego, z programu "Dobry start".2. Sporządzanie sprawozdań, list wypłat, informacji i analiz.3. Praca w programie komputerowym "Familia".4. Wykonywanie innych zadań i poleceń kierownika.Praca w Ośrodku Pomocy Społecznej w Lubomi w godz. urzędowania Ośrodka.Oferta konkursowa!Szczegółowe informacje dotyczące naboru kandydatów na stanowisko dostępne pod adresem: https://ops.lubomia.finn.pl/bipkod/013
Data publikacji: 2020-03-02
Lokalizacja: Lubomia (śląskie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wojciecha Korfantego 71, 44-360 Lubomia, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1. Przyjmowanie wniosków oraz prowadzenie postępowań w sprawach przyznawania i wypłacania świadczeń: rodzinnych, wychowawczych, z funduszu alimentacyjnego, z programu "Dobry start".2. Sporządzanie sprawozdań, list wypłat, informacji i analiz.3. Praca w programie komputerowym "Familia".4. Wykonywanie innych zadań i poleceń kierownika.Praca w Ośrodku Pomocy Społecznej w Lubomi w godz. urzędowania Ośrodka.Oferta konkursowa!Szczegółowe informacje dotyczące naboru kandydatów na stanowisko dostępne pod adresem: https://ops.lubomia.finn.pl/bipkod/013
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.75
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 30
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 120
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
+ dodatek stażowy wg przepracowanych lat.Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony.Oferta konkursowa!Szczegółowe informacje dotyczące naboru kandydatów na stanowisko dostępne pod adresem: https://ops.lubomia.finn.pl/bipkod/013
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubomia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubomia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:wykształcenie wyższe; kandydat nie mógł być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta w pełni z praw publicznych; dobry stan zdrowia, nieposzlakowana opinia; znajomość ustaw: o świadczeniach rodzinnych, o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, Kodeks Postępowania Administracyjnego, a także orientacja w przepisach z zakresu: ustalania i wypłaty zasiłków dla opiekunów, wspierania kobiet w ciąży i rodzin "Za życiem", warunków realizacji programu "Dobry start".Wymagania dodatkowe:mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku; umiejętność formułowania pism i analizy dokumentów, umiejętności matematycznych, logicznego myślenia, pracy w zespole, korzystania z przepisów prawa; dobra znajomość obsługi komputera; odpowiedzialność, samodzielność, dokładność; komunikatywność, umiejętność pracy z klientem odporność na stres.Szczegółowe informacje dotyczące naboru kandydatów na stanowisko dostępne pod adresem: https://ops.lubomia.finn.pl/bipkod/013
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Adres pracodawcy:
Wojciecha Korfantego 71, 44-360 Lubomia, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej,2. list motywacyjny,3. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (dyplom ukończenia szkoły) i staż pracy,4. kserokopia innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,5. kwestionariusz osobowy,6. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania w pełni z praw publicznych,7. oświadczenie o niekaralności,8. oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym, na pracę na powyższym stanowisku.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" zgodnie z Ustawą z dnia 10.05.2018 r. o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz.U. z 2018 r.,poz. 1000).Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z napisem nabór na stanowisko referenta ds. świadczeń rodzinnych, w sekretariacie OPS Lubomia ul. Korfantego 71 44-360 Lubomia do dnia 31 marca 2020 r. do godz. 15:00.Dodatkowe informacje o naborze pod numerami telefonów: 32 4516026, 32 4516104.Szczegółowe informacje dotyczące naboru kandydatów na stanowisko dostępne pod adresem: https://ops.lubomia.finn.pl/bipkod/013
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: wodzisławski
Gmina pracodawcy: Lubomia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubomia
Adres strony pracodawcy: www.ops.lubomia.bip.info.pl
Ulica pracodawcy: Wojciecha Korfantego
Numer budynku pracodawcy: 71
Profil działalności pracodawcy: Pomoc społeczna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 02.03.2020
Data dodania oferty pracy: 02.03.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 02.03.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 02.03.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5d9a694b33891de8829ade913c1eba90
Podobne oferty pracy
Wykonywanie prac biurowych, ewidencjonowanie faktur, obsługa systemu SAP.
CENTROZŁOM WROCŁAW PPZM - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta, prace biurowe, obsługa komputera i urządzeń biurowych, przyjmowanie formularzy.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)
1. Weryfikacja dokumentów w paczkach z wydrukami rejestrów przypisów/odpisów.2. Sporządzanie odpowiedzi do komorników sądowych na podstawie przygotowanych materiałów.3. Przygotowywanie korespondencji do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie zawodowe; wymagana cierpliwość dobra koordynacja ruchowa, prawo jazdy kat.B; kompleksowa renowacja zabytkowych samochodów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Jaśkowice (śląskie)
instalacje sanitarne, wodno - kanalizacyjne, centralne ogrzewanie,
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Marzęcice (warmińsko-mazurskie)
Wykształcenie średnie; zakres obowiązków: obsługa osobista, telefoniczna i e-mailowa klientów oraz dostawców w tym zagranicznych, administrowanie działem zamówień, obsługa osobista, telefoniczna i e-mailowa klientów oraz dostawców, prowadzenie ewidencji dokumentów, obsługa pełnej korespondencji biurowej, obsługa kasy fiskalnej; jedna zmiana
Eurocolor Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Pyskowice (śląskie)
WYKŁADANIE TOWARU NA DZIALE,DBANIE O CZYSTOŚĆ,KSIĄŻECZKA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA JEST WYMAGANA
HIPERMARKET E.LECLERC RZESZÓW - 2018-09-21 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa komputera i innych urządzeń biurowych, nanoszenie i księgowanie dokumentów, sporządzanie deklaracji podatkowych, sporządzanie deklaracji kadrowych itp.
Biuro Rachunkowe Joanna Błocka - 2020-03-12 - Nurzec-Stacja (podlaskie)
Prowadzenie spraw kadrowo- płacowych.
Oddział Regionalny Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Łomży - 2018-11-13 - Łomża (podlaskie)
wg.harmonogramu
kontakt przez PUP - 2020-03-10 - Kraków (małopolskie)
STANOWISKO: PRACOWNIK LINII PRODUKCYJNEJWYKONYWANIE NA LINII PRODUKCYJNEJ WYROBÓW Z TWORZYW SZTUCZNYCH, KROJENIE, SKŁADANIE ELEMENTÓWWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE OGÓLNOKSZTAŁCĄCE, UMIEJĘTNOŚĆ WYKONYWANIA WYROBÓW Z TWORZYWACH SZTUCZNYCH, KROJENIA, SKŁADANIA ELEMENTÓW, MIN. 3 MIESIĄCE DOŚWIADCZENIAPRACA NA 3 ZMIANY, STAWKA ZA GODZINĘ 14,70 ZŁ, 100 GODZIN PRACY W MIESIĄCUPRACA W GODZINACH: 06:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-06:00PRACA W WOLNE DNI
kontakt przez PUP - 2019-01-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przyjmowanie korespondencji, odbieranie telefonów, prace biurowe, wysyłka korespondencji, obsługa elektronicznej korespondencji z urzędami
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Mikołów (śląskie)
Wystawianie faktur, ewidencja poczty przychodzącej i wysyłanej, bieżąca obsługa biura
WIP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-09-27 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Kompletowanie dokumentacji w celu przyznania zasiłków z ubezpieczenia społecznego.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Bochnia (małopolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Dzierzgowo (mazowieckie)
Zapoznanie z ogólnymi zasadami prawa pracy obowiązującymi w szpitalu, regulaminami, procedurami, statutem i stosowanie się do nich. Planowanie i realizacja zaopatrzenia szpitala w sprzęt, urządzenia i maszyny w oparciu o zapotrzebowania poszczególnych komórek organizacyjnych w trybie prawa zamówień publicznych, oraz wewnętrznych zarządzeń. Nadzór nad prawidłowym i terminowym organizowaniem przeglądów budynków, urządzeń instalacji i aparatury w celu oceny ich staniu technicznego, uczestnictwo w tych przeglądach oraz prowadzenie właściwej dokumentacji. Zlecenie napraw i wysyłka aparatury i sprzętu medycznego specjalistycznym serwisom, wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego lub Dyrektora wynikających ze specyfiki Działu Technicznego.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Włodawa (lubelskie)
referent ds. zakupów
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
Obsługa Klienta (sprzedaż mebli), sporządzanie dokumentów, dbanie o czystość na salonie. Praca I zmianowa w godz. 9:00-17:00 lub 8:00-16:00
Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk Sp. j. - 2017-01-26 - Nowa Sól (lubuskie)
Praca przy komputerze na wydziale produkcji- wprowadzanie danych i rozliczanie produkcji, przygotowanie raportów. Praca w godz. 7:00- 15:00, 15:00-23:00 na umowę o pracę na okres próbny w Kukinii.
KORAL S. A. - 2016-08-05 - Kukinia (zachodniopomorskie)
Naprawianie dachów, wykonywanie pokryć dachowych
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Sieradz (łódzkie)
praca w biurze połączona ze sprzedażą części zamiennych hydrauliki siłowej, maszyn leśnych, praca z komputerem, zamawianie towarów z zagranicy
"NORD IMPORT-EKSPORT LTD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-17 - Dziemiany (pomorskie)
Nauka wykonywania czynności biurowych, nauka rejestracji dokumentów w systemach informatycznych Poltax, Polatx 2B, Biblioteka Akt, obsługa kancelaryjna, nauka archiwizacji dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Sopot (pomorskie)
Malowanie konstrucji stalowych. Mile widziane doświadczenie zawodowe.
INTOP Sp. z o.o. - 2018-03-01 - Rychtal (wielkopolskie)
Dozór powierzonego mienia na terenie chronionego obiektu.
Krajowe Biuro Ochrony Asekuracja - Maxpol Sp. z o. o. - 2016-03-30 - Lubicz Górny (kujawsko-pomorskie)
- sporządzanie list uposażeń, dodatkowych należności żołnierzy niezawodowych- sporządzanie list wynagrodzeń oraz dodatkowych należności pracowników, - obsługa programu PŁATNIK- współpraca z Urzędem Skarbowym, ZUS
31 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zgierzu - 2019-10-07 - Zgierz (łódzkie)
obsługa kasy fisklanej, komputera i terminala w sklepie spożywczym, zamawianie i odbieranie towarów, wypisywanie faktur
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
pomoc szefowi kuchni sporządzanie listy towarównauka wykonywania pizzy i dań cateringowychnauka wykonywania sosów do pizzyzapozanie się z proporcjami produktówStaż odbywać się będzie w dzielnicy: Łęgnowo II
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
staż na stan. referenta w Wydziale Nieruchomości i Geodezji w PUW w Białymstoku, staż z FP
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie zajęć z tańca klasycznego dla dzieci i młodzieży
Pałac Młodzieży w Tarnowie - 2016-06-20 - Tarnów (małopolskie)
Kandydaci przystępujący do naboru powinni spełniać następujące wymagania:1. niezbędne:1) spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 1260, ze zmianami),2) wykształcenie średnie; technik budownictwa lub wyższe techniczne z zakresu budownictwa,3) obsługa komputera (znajomość pakietu Office),4) znajomość przepisów znajomość ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,2. dodatkowo:1) preferowane doświadczenie na stanowisku o podobnym charakterze i zakresie zadań,2) prawo jazdy kat. B,3) umiejętność pracy w zespole, samodzielność, odpowiedzialność, komunikatywność, sprawność fizyczna - pełna sprawność ruchowa,3. Zakres zadań na stanowisku Referenta w Oddziale Gospodarki Mieszkaniowej:1) Administrowanie nieruchomościami gruntowymi, budynkowymi i lokalowymi.2) Zapewnienie utrzymania w należytym stanie technicznym budynków i urządzeń do nich przynależnych, w tym nadzór nad zabezpieczeniem przeciwpożarowym budynków, a także właściwej ich eksploatacji.3) Obsługa techniczna zarządzanych nieruchomości, w tym załatwianie zgłoszeń mieszkańców (pisemnych i ustnych) dotyczących: napraw, konserwacji, awarii lub szkód spowodowanych zdarzeniami losowymi, stanu technicznego budynków, lokali, stanu technicznego infrastruktury towarzyszącej, tj. jezdni, chodników osiedlowych.4) Zlecanie remontów i realizacja zaleceń, wynikających z protokołów z przeglądów stanu technicznego budynków oraz bieżących zgłoszeń lokatorów i interwencji pisemnych.5) Ustalanie przyczyn awarii, zgłoszonych zagrożeń, powstałych szkód oraz podejmowanie działań w celu ich usunięcia, w tym zlecanie napraw bieżących i konserwacyjnych, wraz z monitorowaniem realizacji i weryfikowaniem ich wykonania.6) Prowadzenie książek obiektów budowlanych.4. Warunki pracy:1) pełny wymiar nczasu pracy,2) praca w kontakcie z klientem,3) praca przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie oraz poza siedzibą zakładu, na terenie miasta Racibórz.5. Wskaźnik zatrudnienia:W czerwcu 2019 r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił w Miejskim Zarządzie Budynków w Raciborzu mniej niż 6%.
Miejski Zarząd Budynków - 2019-07-24 - Racibórz (śląskie)