REFERENT Międzyświeć oferta pracy Ośrodek Pomocy Dziecku i Rodzinie - Dom Dziecka
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: sporządzanie list płac, prowadzenie dokumentacji ZUS , PZU , wypłata wynagrodzeń pracownikom, dokonywanie przelewów drogą elektroniczną, prowadzenie ksiąg inwentarzowych,
Data publikacji: 2016-07-11
Lokalizacja: Międzyświeć (śląskie)
Pracodawca: Ośrodek Pomocy Dziecku i Rodzinie - Dom Dziecka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Malinowa 4, 43-430 Międzyświeć, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sporządzanie list płac, prowadzenie dokumentacji ZUS , PZU , wypłata wynagrodzeń pracownikom, dokonywanie przelewów drogą elektroniczną, prowadzenie ksiąg inwentarzowych,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyświeć
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: cieszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Skoczów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Dziecku i Rodzinie - Dom Dziecka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Adres pracodawcy:
Malinowa 4, 43-430 Międzyświeć, powiat: cieszyński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 7:30-15:30
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: cieszyński
Gmina pracodawcy: Skoczów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyświeć
Adres strony pracodawcy: www.opdirmiedzyswiec.pl
Ulica pracodawcy: Malinowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 11.07.2016
Oferta pracy ważna do: 15.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wydawanie posiłków w bufecie studenckim.
Małgorzata Wandtke USŁUGI GASTRO - 2017-04-10 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie spraw pracowniczych, obsługa procesów związanych z zatrudnieniem tzn. przygotowywanie umów o pracę, czy umów cywilnoprawnych, weryfikacja kwalifikacji pracowników, kierowanie pracowników na badania lekarskie oraz szkolenia BHP itp.,zapewnienie formalnoprawnych ram dla wszelkich zmian w warunkach zatrudnienia oraz wynagrodzenia personelu,dbałość o formalną stronę spraw dotyczących pracowników (sporządzanie stosownej dokumentacji, gromadzenie wniosków pracowniczych, itp.),rozliczanie czasu pracy zatrudnionych osób, w tym nadgodzin, urlopów i innego rodzaju nieobecności,przygotowywanie danych do naliczenia wynagrodzeń za dany miesiąc.
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Kraków (małopolskie)
- Ogłoszenie o naborze na stanowisko urzędnicze. Zakład Zieleni Miejskiej ul. T. Kościuszki 138,40-523 Katowice poszukuje kandydata na stanowisko urzędnicze - Referent ds. Planowania i Uzgodnień.- Główne obowiązki: Udostępnianie terenów miejskich pod inwestycje liniowe oraz kubaturowe. Dzierżawa terenów oraz budynków użyczonych ZZM przez UM Katowice. Udostępnianie terenów miejskich pod festyny, imprezy, koncerty, zawody sportowe itp. Inwentaryzowanie drzew, krzewów na terenach utrzymywanych przez Zakład Zieleni Miejskiej. Opracowanie kosztorysów na usługi świadczone przez Zakład oraz kosztorysów na inne roboty związane z utrzymaniem terenów zieleni wykonywane na potrzeby Zakładu. Opracowanie wytycznych do przetargu na prace zlecane firmom zewnętrznym dotyczące utrzymania terenów zieleni. Uzgadnianie i opiniowanie projektów w zakresie zagospodarowania zieleni na terenach miejskich przekazanych przez UM Katowice oraz w pasach drogowych przez MZUiM. Przekazywanie, kontrola oraz odbiór prac zlecanych firmom zewnętrznym z zakresu utrzymania zieleni na terenach miasta, sporządzanie korespondencji dotyczącej działalności zakładu. - Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy, miejsce pracy - Katowice ul. Kościuszki 138, praca w terenie, w różnych warunkach pogodowych oraz przy komputerze wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.- Wskaźnik zatrudnienia: W miesiącu grudniu 2016r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6 %.- Wynagrodzenie: 2700 do 3100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony na min. 6 miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania niezbędne: wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie kierunkowe: ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu lub pokrewne, posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, znajomość przepisów i ustaw: o ochronie przyrody, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, o odpadach, o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, prawo zamówień publicznych, znajomość obsługi komputera (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstowy), prawo jazdy kategorii B. Wymagania pożądane: preferowana osoba z orzeczeniem niepełnosprawności, umiejętność rozpoznawania gatunków drzew i krzewów, znajomość zasad kosztorysowania robót, znajomość topografii Katowic, ukończony kurs Gospodarza Terenów Zieleni SITO/NOT lub inny równoważny, umiejętność współpracy w zespole, dobra organizacja pracy, dyspozycyjność, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ KATOWICE - 2017-10-04 - Katowice (śląskie)
Oferta stażu w ramach programu POWER dla osób bezrobotnych do 29 roku życia.Kompetowanie faktur i innych dokumentów, sprawdzanie faktur pod względem formalno-rachunkowym, sporządzanie rapotrów, wprowadzanie danych do komputera, obsługa korespondencji, umawianie spotkań kontrahentów, inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Nowy Sącz (małopolskie)
sprawna obsługa klientów, udzielanie informacji, obsługa urządzeń biurowych ( praca w markecie Auchan)
AJG Systemy Bezpieczeństwa Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-06-30 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Przygotowywanie pizzy, nadzorowanie jakości serwowanych dań, przestrzeganie zasad czystości.
POLISAFE sp. z o.o. sp. k. - 2017-11-09 - Jaroszowiec (małopolskie)
a)przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń z funduszu alimentacyjnego i wprowadzenie wniosków do programu,b)zakładanie teczek osobowych świadczeniobiorców z Funduszu alimentacyjnego,c)prowadzenie korespondencji ( redagowanie pism, przygotowywanie informacji do dłużnika dotyczącej zaległości, rejestrowanie wniosków, wyjaśnianie indywidualnych spraw dotyczących klientów),d)sporządzanie list wypłat,e)opracowywanie projektów decyzji (decyzje przyznające, zmieniające, odmowne, uchylające, o zwrocie, zawiadomienie o wszczęciu postepowania, postanowienia i inne),f)przygotowywanie danych do sprawozdań,g)prowadzenie postępowań wobec dłużników alimentacyjnych - egzekwowanie i rozliczanie wypłaconych z mocy ustawy świadczeń.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2016-03-10 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
W zakresie gospodarki sprzętem kwaterunkowym gospodarczym:- zgłaszanie potrzeb w zakresie zakupów, remontu sprzętu kwaterunkowego,- prowadzenie ewidencji sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego w książkach ewidencji mienia wojskowego w rozbiciu na pododdziały,- kontrola stanu sprzętu kwaterunkowego na pododdziałach,- opracowanie i przesłanie do Infrastruktury Białystok należności w zakresie sprzętu kwaterunkowego,- naliczanie należności sprzętu na czas "P",- określenie rocznych potrzeb remontowych sprzętu kwaterunkowego za komórki organizacyjne pracodawcy i przesłanie ich do Infrastruktury,- zabezpieczenie potrzeb jednostek ćwiczących w sprzęt kwaterunkowy,prowadzenie właściwej gospodarki sprzętem kwaterunkowym i gospodarczym,- przygotowanie i przekazanie z pododdziałów do Infrastruktury zbędnego sprzętu kwaterunkowego i gospodarczego celem przekazania do Agencji Mienia Wojskowego,- wykonywanie sprawozdań rocznych w zakresie gospodarki sprzętem kwaterunkowym,- opracowanie potrzeb do planu naprawy i konserwacji sprzętu,- wykonywanie planów i sprawozdań z konserwacji sprzętu kwaterunkowego,- opracowanie wykazu nalezności sprzętu kwaterunkowego,- porównanie ewidencji sprzętu kwaterunkowego z ewidencją główna pracodawcy,- przygotowanie sprzętu kwaterunkowego, gospodarczego do wybrakowaniaW zakresie gospodarki sprzętem pożarniczym:- zapewnienie konserwacji podręcznego sprzętu gasniczego w oparciu o roczny harmonogram przeglądu sprzętu,- zbieranie informacji dotyczących potrzeb w zakresie remontu i konserwacji sprzętu pożarniczego,- prowadzenie ewidencji sprzętu pożarniczego w książkach mienia wojskowego w rozbiciu na pododdziały,- opracowanie i przesyłanie do Infrastruktury należności w zakresie sprzętu pożarniczego, - przestrzeganie obowiązujących norm należności wyposażenia w podręczny sprzęt gaśniczy obiektów i sprzętu technicznego będącego w użytkowaniu jednostek wojskowych
25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku - 2017-01-13 - Białystok (podlaskie)
obsługa interesantów,prowadzenie spraw związanych z dofinansowaniem ze środków PFRON,realizacja zadań z zakresu rehabilitacji społecznej osób niepełnosprawnych,prowadzenie dokumentacji i sprawozdawczości w tym zakresie
Miejski Osrodek Pomocy Rodzinie w Słupsku - 2018-02-22 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie biura firmy, fakturowanie, obsługa klienta, kasy, zamówienia i inne
kontakt przez PUP - 2016-01-12 - Libiąż (małopolskie)
OPIS STANOWISKA PRACY:- OBSŁUGA KLIENTÓW INDYWIDUALNYCH - PRACA STACJONARNA - STAŁE GODZINY PRACY - OBSŁUGA TELEFONICZNA I MAILOWA POTENCJALNYCH KLIENTÓW- UMAWIANIE I KOORDYNOWANIE SPOTKAŃ DLA PRZEDSTAWICIELI W TERENIE- DORADZTWO I SPRZEDAŻ USŁUG DOPASOWANYCH DO POTRZEB KLIENTA (INFOLINIA+INTERNET)- NAWIĄZYWANIE I PODTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI- ZAPEWNIENIE WYSOKIEGO POZIOMU JAKOŚCI OBSŁUGI KLIENTA
CENTRUM OBSŁUGI POWYPADKOWEJ CODEX SP ZOO SPK - 2017-01-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in:- obsługa interesantów;- obsługa połączeń telefonicznych;- przyjmowanie, segregacja i rejestracja korespondencji w księdze korespondencji przychodzącej i wychodzącej z zakładu pracy;- redagowanie i wysyłanie pism w formie drukowanej i elektronicznej (e-mail);- przygotowanie i wysyłka korespondencji za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz innych operatorów przesyłek kurierskich;- wykonywanie kopii ksero i skanowanie dokumentów na potrzeby pracowników;- opieczętowanie i opisywanie przychodzących faktur kosztowych;- kserowanie faktur kosztowych i podział w odpowiednie teczki inwestorskie;- pomoc w dziale księgowości a w szczególności (dekretowanie faktur kosztowych, dekretowanie raportów kasowych).
"PALTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-04 - Jastrowie (wielkopolskie)
prowadzenie ewidencji zadań inwentaryzacyjnych,ewidencja materiałowa sprzętu eksploatacyjnego
Rejon Wsparcia Teleinformatycznego - 2016-06-03 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
utrzymywanie bieżącego kontaktu mailowego oraztelefonicznego z klientami, weryfikacja informacji dot.złożonego zamówienia, udzielanie klientowi informacji odostępnych produktach/ofercie, przyjmowanie oraz obsługa zamówień. Praca w godzinach 8-16
Trend TJ sp. z o.o. - 2017-02-01 - Opole (opolskie)
Wykształcenie min. zawodowe techniczne; min. 2 lata doświadczenia na ww. stanowisku; znajomość systemu Heidenhain, bardzo dobra umiejętność czytania rys. technicznego oraz obsługi urządzeń pomiarowych; znajomość procesów obróbki skrawaniem; zakres obowiązków: wykonywanie detali na obrabiarce CNC 5-cio osiowej zgodnie z raportami; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
AMS-SYSTEMS SEBASTIAN NOWAK - 2018-07-03 - Gliwice (śląskie)
Weryfikacja i księgowanie faktur, Księgowanie poleceń księgowania i innych dokumentów księgowych, Księgowanie rezerw, Kontrola dokumentów magazynowych, Weryfikacja i księgowanie raportów kasowych, Kontrola, uzgadnianie i rozliczanie kont, Sporządzanie raportów i analiz, Uczestnictwo w procesie zamykania m-ca księgowego, Uzgadnianie rejestrów Vat, Rozliczanie i księgowanie inwentaryzacji, Obsługa audytów i kontroli.
Bać - Pol S.A. - 2018-05-15 - Świlcza (podkarpackie)
ewidencja postoju cystern, weryfikacja faktur związanych z postojem cystern, koordynacja działań związanych z ruchem cyster normalnotorowych i szerokotorowych, monitoring wjazdu i wyjazdu cystern
Glob-Terminal Sp. z o.o., Białystok - 2016-09-15 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Referent-prace administracyjno-biuroweOferta stażu - przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia - zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Szubin (kujawsko-pomorskie)
naprawa elektronikii (drobny sprzęt AGD)-praca na miejscu, pracodawca zapewnia szkolenie
Mędrala Damian - 2016-04-22 - Mikołów (śląskie)
wprowadzanie dokumentów podatkowych do systemu POLTAX, tworzenie, weryfikacja i uzgadnianie rejestrów przypisów/odpisów, prowadzenie niezbędnych rejestrów i ewidencji, przygotowanie danych do archiwum, analiza nieprawidlowości wprowadzania danych, wyjasnianie niezgodności danych, czynności sprawdzające deklaracji podatkowych
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
współpraca z firmami krajowymi i zagranicznymi
Zakłady Metalowe DEZAMET S.A. - 2015-11-26 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Wykonywanie zadań pomocniczych i technicznych pod nadzorem pracownika w komórkach organizacyjnych urzędu skarbowego: w Dziale Obsługi Bezpośredniej, w Dziale Rachunkowości, w Dziale Spraw Wierzycielskich oraz w Pierwszym i Drugim Dziale Egzekucji Administracyjnej. Wymagania: wykształcenie co najmniej średnie maturalne.
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Wejherowo (pomorskie)
tworzenie ofert turystycznych, rezerwacja i sprzedaż miejsc noclegowych, obsługa klienta / reklama w internecie ofert turystycznych
"ARMI" Michał Kaźmierczak - 2017-02-09 - Sosnowiec (śląskie)
pomoc w organizacji i przeprowadzaniu akcji pomocowychaplikowanie i rozliczanie programów pod nadzorem opiekunaobsługa działu - pomoc
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a)wykształcenie średnie: ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy lubwykształcenie wyższe: ekonomia, administracja, prawo b)obywatelstwo polskie,c)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,d)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomość: ustawy o samorządzie gminnym; Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; Kodeksu Postępowania Administracyjnego Dział I i Dział VIII; ustawy o gospodarce nieruchomościami ( Dział II Rozdział 1, 3, 4 i 8 do art. 76).II.Warunki pracy na stanowisku:1)praca biurowa 100%2)praca w kontakcie z klientem3)praca przy komputerze4)pełny wymiar czasu pracy5)zatrudnienie od 01.06.2017 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu kwietniu 2017 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów;2)przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy według dyspozycji Naczelnika;3)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta;4)przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą;5)obsługa interesantów Wydziału;6)dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział;7)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie systemu obiegu dokumentów, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych;8)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania.
Urząd Miasta Racibórz - 2017-05-12 - Racibórz (śląskie)
x
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Kartuzy (pomorskie)
Wprowadzanie i rozliczanie zużycia mediów: woda, ciepło, obsługa korespondencji ( pisma, faksy, maile).
AGENCJA ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI -SALDO PLUS - 2015-11-18 - Kielce (świętokrzyskie)
do uzgodnienia
34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie - 2016-03-01 - Rzeszów (podkarpackie)
rozwóz towarów
P.H.U. Polski Tytoń - 2016-05-20 - Żory (śląskie)