REFERENT DS. ROZLICZEŃ Kielce oferta pracy AGENCJA ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI -SALDO PLUS
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: od 1 750 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie i rozliczanie zużycia mediów: woda, ciepło, obsługa korespondencji ( pisma, faksy, maile).
Data publikacji: 2015-11-18
Lokalizacja: Kielce (świętokrzyskie)
Pracodawca: AGENCJA ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI -SALDO PLUS
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Planty 16 C/8, 25-502 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie i rozliczanie zużycia mediów: woda, ciepło, obsługa korespondencji ( pisma, faksy, maile).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 750 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kielce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kielce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kielce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 750 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.11.2015
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Biegła obsługa pakietu Office szczególnie Excela, umiejętność tworzenia i analizy formuł Excela, umiejętność logicznego i szybkiego myślenia, odporność na stres, podzielność uwagi.
Nazwa pracodawcy:
AGENCJA ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI -SALDO PLUS
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Adres pracodawcy:
Planty 16 C/8, 25-502 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wskazany kontakt telefoniczny: 601 474 969 w godzinach 10:00-16:00 lub przeze-mail: biuro (at) saldoplus.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Godziny : 10:00-16:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: m. Kielce
Gmina pracodawcy: Kielce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kielce
Ulica pracodawcy: Planty
Numer budynku pracodawcy: 16 C
Profil działalności pracodawcy: Zarządzanie nieruchomościami na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Kielcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.11.2015
Data dodania oferty pracy: 10.11.2015
Oferta pracy ważna do: 10.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 10.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 10.11.2015
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-Organizacja sekretariatu placówki,-Przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji,-Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV na adres: dom.dziecka (at) ic.net.pl-Kontakt telefoniczny 58 531-52-75.
CENTRUM ADMINISTRACYJNE PLACÓWEK OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZYCH - 2016-12-20 - Tczew (pomorskie)
nadzór nad transportem własnym i zewnętrznym, O.C.
Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego, Sp. z o.o. - 2018-01-10 - Żyrardów (mazowieckie)
Przygotowywanie posiłków.
Usługi Gastronomiczne i Noclegowe Leszek Mroczkowski - 2017-01-09 - Trzebnica (dolnośląskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Wiśniewo (mazowieckie)
prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w Komendzie Powiatowej;współpraca z oficerem prasowym w zbieraniu informacji, materiałów oraz wycinków prasowych z działalności Komendy Powiatowej;przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania Komendy Powiatowej;realizowanie zadań z zakresu skarg, wniosków i petycji oraz prowadzenie ewidencji skarg, wniosków i petycji Komendy Powiatowej;prowadzenie sekretariatu oraz kancelarii Komendanta Powiatowego;prowadzenie ewidencji przychodu i rozchodu znaczków pocztowych;prowadzenie korespondencji urzędowej;ewidencjonowanie pieczęci i stempli, prowadzenie rejestru oraz nadzór nad prawidłowością ich użytkowania;organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji publicznej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych Komendy Powiatowej;organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem Komendanta Powiatowego;Wymagania n i e z b ę d n e d o t y c z ą c e w y k s z t a ł c e n i a: wykształcenie średnie. Pozostałe wymagania niezbędne: znajomość ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o Państwowej Straży Pożarnej (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1204 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 24 sierpnia 1991r. o ochronie przeciwpożarowej (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 736 ze zmianami); znajomość przepisów w zakresie instrukcji kancelaryjnej (Zarządzenie nr 21 Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 25 stycznia 2013 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt dla Państwowej Straży Pożarnej); umiejętność obsługi programów wspomagania pracy biurowej; umiejętność obsługi komputera (edytora tekstu Word i arkusza kalkulacyjnego Excel); pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno-skarbowe; umiejętność sprawnej organizacji pracy; nieposzlakowana opinia społeczna.Wymagania dodatkowe: co najmniej 6 m-cy udokumentowanego doświadczenia zawodowego. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; umiejętności analityczne, odporność na stres, komunikatywność, punktualność, samodzielność i dyspozycyjność; znajomość przepisów prawa w zakresie funkcjonowania administracji publicznej.Dokumenty należy dostarczyć w terminie do 23 stycznia 2018 r. w dni robocze w godzinach od 7:30 do 15:30 lub pocztą pod adres:Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Iławieul. Kard. St. Wyszyńskiego 1014 200 Iławaz dopiskiem "Nabór KSC"Informacje dodatkowe: Proponowane wynagrodzenie 2 100,00 zł brutto (łącznie z wysługą lat pracy). W przypadku nie posiadania świadectw pracy (kontynuowanie pracy) proszę o dostarczenie zaświadczenia o świadczeniu pracy na rzecz obecnego pracodawcy w celu udokumentowania wymaganego stażu pracy/doświadczenia. Informujemy również, iż w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł mniej niż 6%. Kandydaci z orzeczoną niepełnosprawnością, którzy chcieliby skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa w zatrudnieniu (art. 29a ust. 2) są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Kandydatki/kandydaci zakwalifikowani zostaną poinformowani o terminie rozmowy wstępnej lub testów kwalifikacyjnych telefonicznie. Oferty niekompletne lub złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane /decyduje data stempla pocztowego/. Oferty odrzucone oraz po zakończeniu procedury naboru zostaną komisyjnie zniszczone. Osoby spełniające warunki naboru zostaną powiadomione telefonicznie o kolejnym etapie naboru. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (~89) 644 95 22 lub (~89) 644 95 16. Informujemy, iż nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej Iława - 2018-01-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
- zapewnienie właściwej organizacji pracy sekretariatu- przygotowywanie dokumentów, raportów, zestawień, analiz, harmonogramów itp. - prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych wszystkich składników majątkowych firmy- prowadzenie spraw osobowych, takich jak: rozliczanie delegacji, obsługa rekrutacji, prowadzenie rejestru odzieży, organizacja badań, szkoleń, przepustek dla pracowników, itp. - koordynacja zakupów artykułów biurowych, eksploatacyjnych
ASPAR Sp. z o.o. - 2018-07-19 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa klientów, sprzedaż towarów
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-14 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Manasterz (podkarpackie)
skierowanie
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Wykształcenie wyższe (rachunkowość). Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, wystawianie faktur sprzedażowych, obsługa urządzen biurowych. Kontakt z pracodawcą e-mail: kadry (at) artech-rybnik.com.pl
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2016-04-22 - Rybnik (śląskie)
- sprzedaż mebli, - sporządzanie umów kredytowych- sporządzanie cenników- obsługa klienta- dbanie o czystość w saloniemiejsce pracy Zawiercie ul. Zachodnia 4
FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWA "MEBLE WÓJCIK" WITOLD WÓJCIK - 2018-03-14 - Zawiercie (śląskie)
Opieka nad kluczowymi klientami firmy.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2016-07-19 - Chojnice (pomorskie)
- Obsługa kasy fiskalnej. Wydawanie odpowiednich dokumentów fiskalnych. Prawidłowe rozliczanie powierzonej gotówki i dokumentów. - Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na trzy zmiany w godzinach: 7:00-21:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wykształcenie min. zawodowe. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy na kasach i w obsłudze klienta. Kontakt osobisty (ul. Alpejska 4, 40-500 Katowice) tylko w piątki w godzinach 09:00-12:00 lub e-mail: aogon (at) leroymerlin.pl
"LEROY-MERLIN POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-14 - Katowice (śląskie)
- Projektowanie, nanoszenie zmian w programie AutoCad, przetwarzanie danych komputerowych. Praca w Sosnowcu.- Wynagrodzenie: 1900 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca 7:00-15:00. Wymagania: dobra znajomość programu AutoCad, wyksztacenie bez znaczenia, doswiadczenie nie jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 509-730-547) w godzinach: 8:00-14:00.
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Sosnowiec (śląskie)
obsługa programu Buchalter, Płatnik; obsługa kadr; komputerowe wprowadzanie danych; sporządzanie list płac; księgowanie faktur; sporządzanie zestawień i deklaracji podatkowych; obsługa klientów; obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
promocja oferty szkoleniowo-podyplomowej i propagowanie kształcenia
kontakt przez PUP - 2017-05-04 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
obsługa urządzeń biurowych, archiwizowanie dokumentów, prowadzenie ewidencji, wysyłanie korespondencji. Oferta skierowana dla osób do 30 r.ż. w ramach realizacji programu POWER.
kontakt przez PUP - 2018-01-29 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Tczew (pomorskie)
pozyskiwanie danych, sporządzanie raportów i baz danych klientów z Indii, obsługa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami z Indii, obsługa poczty elektronicznej w języku hindi
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- administracja baza danych pojazdów- analiza kosztów floty samochodowej- przygotowanie odpowiednich raportów- kontrola miesięcznych kosztów utrzymania i eksploatacji pojazdów- zarządzanie dokumentacją flotową- monitoring ewidencji przebiegu pojazdu- współpraca z kadra kierowniczą z innych oddziałów w zakresie floty samochodowej
Carsed J.Chełstowki, K. Lipiński, T. Tybałtowski Spółka Jawna - 2016-05-20 - Siedlce (mazowieckie)
Sprzedaż w cukierni.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Sopot (pomorskie)
praca w sklepie
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Dobrowoda (świętokrzyskie)
prace brukarskie
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Miechów (małopolskie)
praca w godzinach od 07:30 do 15:30; wprowadzanie przelewów do systemu bankowego, wprowadzanie wyciągów bankowych, uzgadnianie należności i zobowiązań, odbieranie i wysyłanie listów, redagowanie pism, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy działami
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2017-09-25 - Stargard (zachodniopomorskie)
Rozwożenie przesyłek.
FIRMA USŁUGOWA MAREK SZYMECZKO - 2018-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa świadczeń ZUS, naliczanie płac
Szkoła Podstawowa i Przedszkole Książki - 2018-08-02 - Książki (kujawsko-pomorskie)
praca z klientem, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Sulechów (małopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Opracowywanie strategii marketingowej, wspieranie działu sprzedaży, współpraca z zewnętrznymi organizacjami w zakresie reklamy i marketingu, przygotowywanie ofert i prezentacji.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)
Transport komponentów na stanowiska produkcyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Radomsko (łódzkie)