REFERENT Łęczyca oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: 1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzędu oraz aktami prawa wewnętrzenego2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych3. Obsługa korespondecji przychodzącej i wychpodzącej4.Przygotowywanie akt do archiwum5. Przyjmowanie dokumentów wpływających do urzędu6. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych7. Zapoznanie z obsługą systemów informatycznych (POLTAX, POLTAX 2B)
Data publikacji: 2020-01-20
Lokalizacja: Łęczyca (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
1. Zapoznanie się z zakresem działalności, zadaniami i organizacją urzędu oraz aktami prawa wewnętrzenego2. Wprowadzanie wpływających dokumentów do systemów informatycznych3. Obsługa korespondecji przychodzącej i wychpodzącej4.Przygotowywanie akt do archiwum5. Przyjmowanie dokumentów wpływających do urzędu6. Obsługa podatnika w sprawach niezłożonych7. Zapoznanie z obsługą systemów informatycznych (POLTAX, POLTAX 2B)
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczyca
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczycki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Adres pracodawcy:
H. Sienkiewicza 31, 99-100 Łęczyca, powiat: łęczycki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie na staż
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: łęczycki
Gmina pracodawcy: Łęczyca
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łęczyca
Ulica pracodawcy: H. Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 21.01.2020
Oferta pracy ważna do: 20.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 20.01.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0f80941581ce2afd9487b6d8758a2c09
Podobne oferty pracy
według wniosku
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Świdnica (dolnośląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Białystok (podlaskie)
pełna informacja o ofercie BIP Września:https://bip.wrzesnia.pl/strona-14310-Oferty_pracy_Aktualne_oferty_pracy.htmlwynagrodzenie wg kategorii zaszeregowania
Urząd Miasta i Gminy we Wrześni - 2018-07-13 - Września (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do systemów informatycznycharchiwizowanie dokumentacjiobsługa korespondencji wychodzącejprzygotowanie akt do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Łódź (łódzkie)
Praca w piekarni.
MGM JOB S.C. - 2018-03-27 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
ZGODNY Z PROGRAMEM STAŻU
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Poświętne (łódzkie)
-wprowadzanie danych do systemu komputerowego-uzupełnianie baz danych-kontrola i weryfikacja dokumentacji-skanowanie dokumentów-pozostałe prace administracyjne
kontakt przez OHP - 2018-09-05 - Strzelce Opolskie (opolskie)
- Przygotowywanie dokumentacji płacowej, w tym także naliczanie wynagrodzeń oraz sporządzanie list płac. Sporządzanie sprawozdań, deklaracji, formularzy, korekt i raportów do instytucji zewnętrznych (ZUS,US,GUS). Tworzenie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, w szczególności prowadzenie teczek osobowych pracowników. Przygotowanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy, w tym także sporządzanie umów o pracę, aneksów, porozumień. Rozliczanie czasu pracy oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy a także absencji pracowników. Monitorowanie i koordynowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP. Rozliczanie umów cywilno-prawnych oraz prowadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnych. Obsługa programu kadrowo-płacowego oraz bieżąca aktualizacja danych w systemie kadrowo-płacowym. Wystawianie zaświadczeń. Prowadzenie korespondencji z instytucjami zewnętrznymi. Przygotowywanie raportów oraz analiz wewnętrznych i zewnętrznych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe o kierunkach ekonomicznych. Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-15:00) (Tel. 32-209-77-22) lub e-mail: kadry (at) dachyswiata.pl
ROOF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-20 - Katowice (śląskie)
zatrudnienie na stanowisku: Referent ds. promocji i reklamy lub Specjalista ds. promocji i rekalmy w zależności od kwalifikacji kandydata ( TERMIN SKŁADANIA OFERT DO 30 WRZEŚNIA 2019 ) wszystkie dane dot. oferty pracy wraz z kwestionariuszem dla kandydata znajdują się na stronie szkoły www.osblodz.pl ( w zakładce BIP - oferty pracy )dokumenty można składać osobiście w sekretariacie dyrektora szkoły pokój nr 18 w godzinach 8.00 16.00 w zamkniętej kopercie lub pocztą z dopiskiem Nabór na stanowisko referenta ds. promocji i reklamy / specjalisty ds. promocjii reklamy
OGÓLNOKSZTAŁCĄCA SZKOŁA BALETOWA IM. FELIKSA PARNELLA W ŁODZI - 2019-09-18 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie archiwum zakładowego,prowadzenie ksiąg inwentarzowych (praca w programie STOCK),dokumentowanie zakupionych środków trwałych,sporządzanie na bieżąco druków OT,prowadzenie dokumentacji składników majątkowych,przyjmowanie zleceń likwidacji sprzętuGodzina zakończenia pracy: 15:05Praca na okres próbny: 18.12.2017r.-17.03.2018r.Miejsce wykonywania pracy: siedziba PSSE we Wrocławiu, ul. Kleczkowska 20Wymiar czasu pracy: pełny etatWymagane dokumenty i oświadczenia:życiorys, list motywacyjny, kwestionariusz kandydata do pracy, kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe szkolenia, kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy), oświadczenie o treści :wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r. poz.1182 ze zmianami).Wszystkie oświadczenia i kopie dokumentów winny być opatrzone własnoręcznym podpisemTermin składania dokumentów: do 08 grudnia 2017r. do godziny 1500.O ważności oferty kandydata/kandydatki decyduje data wpływu do PSSE we Wrocławiu,Dokumenty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane.Miejsce składania dokumentów (osobiście lub listownie):Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu, 50-227 Wrocław, ulica Kleczkowska 20, zaklejona koperta z dopiskiem oferta pracy ADM.Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowy kwalifikacyjne, o terminie których zostaną poinformowani telefonicznie.Złożone dokumenty kandydatów, których oferty zostały odrzucone w procesie naboru można odbierać osobiście w przeciągu 2 tygodni od zakończenia rekrutacji, po tym terminie zostaną zniszczone.sala C, E
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu - 2017-11-22 - Wrocław (dolnośląskie)
Referent w Wydziale Gospodarki Lekami. Główne obowiązki:- monitorowanie wydatków z tytułu całkowitego budżetu na refundację-przygotowanie odpowiedzi na zapytania organów ścigania dotyczących refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych-przekazywanie aptekom/punktom aptecznym informacji na temat zakwestionowanych recept oraz rozpatrywania wyjaśnień w tm zakresie,-prowadzenie bieżącej korespondencji.Kandydaci z chwilą zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Art. 112.1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:a. świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;b. właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;c. członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;d. członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;e. członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej;f. właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;g. właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6.h. posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;i. członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:a. podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,b. wykonywać działalności gospodarczej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie w zaklejonej kopercie dokumentów wraz z numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 28` września 2017 r. (obowiązuje data dostarczenia dokumentów do Kancelarii Łódzkiego OW NFZ), na adres:Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia,90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58,z dopiskiem"oferta pracy Referent w Wydziale Gospodarki Lekami(umowa na czas określony w celu zastępstwa) Informacje telefoniczne pod numerem (42) 275-49-90 Inne informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do ŁOW NFZ),- oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną zniszczone,- kandydaci wybrani po etapie analizy dokumentów ofertowych zostaną powiadomieni o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ - 2017-09-18 - Łódź (łódzkie)
obsługa programów kadrowo - płacowych, archiwizowanie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wyszków (mazowieckie)
Obsługa klientów, komunikacja z klientami zagranicznymi, wystawianie zamówień, faktur.Kontakt: teresa.urban (at) polfer.com.pl, praca (at) polfer.com.pl
POLFER Podzespoły Indukcyjne Spółka Akcyjna - 2017-08-11 - Woźniki (mazowieckie)
prace biurowe, korenspondencja, pomoc przy obsłudze imprez
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Legnica (dolnośląskie)
Poznanie zagadnień dotyczących dokumentacji techniczno- budowlanej i inne.
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Zapoznanie z zasadami funkcjonowania spółki i inne
kontakt przez PUP - 2016-05-30 - Stoisław (zachodniopomorskie)
rejstracja pism wysłanych i wpływających oraz ich przekazanie do poszczególnych jednostek organizacyjnych, przyjmowanie i rejestrowanie podań o pracę, prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem jednostki zgodnie z instrukcją, dyżurowanie w sekretariacie w soboty lub niedziele zgodnie z harmonogramem czasu pracy, obsługa biblioteki
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Tarnów (małopolskie)
Przygotowanie narzędzi do pracy oraz jej planowanie, praca fizyczna na budowie, wiercenie w betonie, obsługa urządzenia wiertniczego do cięcia i wiercenia betonu, instalacja elementów tj. kotwy i pręty. Praca na terenie Warszawy od godz. 7.00 CV na e-maila: furs (at) inblock.com.pl
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Radzymin (mazowieckie)
Ustalanie i wydawanie decyzji w sprawie utrarty statusu osoby bezrobotnej oraz statusu osoby bezrobotneji prawa do zasilku dla bezrobotnych z powodu niestwaiennictwa. Wpisywanie do rejestru wydanych decyzji osób skreślanych z ewidencji bezrobotnych z powodu niestawiennictwa.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)
Referat Infrastruktury Komunalnej: zapoznanie się z pracą w Referatach, wykonywanie podstawowych prac biurowych, między innymi: obsługa komputera, kserokopiarki, internetu, przygotowywanie i wysyłanie pism na zwenątrz urzędu, wykonywanie prac zleconych w obszarze danego referatu, udział w realizowanych w referacie zadaniach
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Pawłowice (śląskie)
POZYSKIWANIE KLIENTÓW W CELU DALSZEJ ODSPRZEDAŻY ODZIEŻY, ODZIEŻ MĘSKA CASUALOWAWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STNOWISKU, OBSŁUGA KOMPUTERA, PRAWO JAZDY KAT.B
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO TECHNICZNE SPRZĘTU POŻARNICZEGO I OCHRONNEGO SUPON SA - 2017-10-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
praca fizyczna, obróbka kamienia, obróbka kostki kamiennej
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Czaple (dolnośląskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Złotoryja (dolnośląskie)
1. Pomoc mieszkańcom w podstawowych czynnościach życiowych.2. Zapewnienie higieny mieszkańców, czystości ich ubioru i porządku w pokojach.3. Utrzymanie czystości w pomieszczeniach ogólnodostępnych Domu.4. Budowanie, inicjowanie i podtrzymywanie terapeutyczno – wspierającego środowiska społecznego Domu.
Dom Pomocy Społecznej w Mościszkach - 2017-12-29 - Mościszki (wielkopolskie)
do uzgodnienia
STOWARZYSZENIE PRZYJACIÓŁ SZKOŁY "NASZA TRÓJKA" W BRATKOWICACH - 2018-08-20 - Bratkowice (podkarpackie)
prowadzenie pełnej ewidencji Wspólnot Mieszkaniowych, księgowanie, sporządzanie sprawozdań finansowych dla Współnot Mieszkaniowych
Miejski Zarząd Budynków Mieszkaniowych - TBS Sp. z o.o. - 2017-10-03 - Sosnowiec (śląskie)
OBSŁUGA BIURA, EWIDENCJA DOKUMENTÓW PRZYCHODZĄCYCH I WYCHODZĄCYCH, WYSTAWIANIE FV SPRZEDAZY WYROBÓW, ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW DO PRODUKCJI, OBSŁUGA SPRAWOZDAWCZOŚCI GUS, ZUS URZĄD SKARBOWY.
CEMAD S.C. - 2017-06-05 - Rzeszów (podkarpackie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie, wyższe; doświadczenie mile widziane; zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów w sys. księgowym; uzgadnianie sald z kontami księgi głównej, kontrola kompletności dok., archiwizacja dokumentów księgowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Gliwice (śląskie)
prowadzenuie dokumentacji płacowej, praca w systemie płacowym, tworzenie list płac, sporządzanie sprawozdań płacowych, sporządzanie raportów, deklaracji ZUS,GUS itp
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lublińcu - 2020-02-04 - Lubliniec (śląskie)
obsługa klienta, czuwanie nad świeżością i właściwą ekspozycją towaru, dbałośc o prządek i czystość w sklepie, kontrola rotacji towaru, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez OHP - 2018-01-29 - Koszalin (zachodniopomorskie)