REFERENT (DZ.SPRZEDAŻY USŁ.MED)+STAŻ FP Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT (DZ.SPRZEDAŻY USŁ.MED)+STAŻ FP
Wynagrodzenie: 1 033,7 PLN
Zakres obowiązków: -kompletowanie i porządkowanie dokumentacji przeznaczonej do przekazania do archiwum zakładowego-przekazaniei/lub wysyłanie dokumentów do podnajemców, nabywców usług medycznych i inncyh kontahentów-dostarczanie pism, komunikatów NFZ, raportów błędów do klinik, przychodni i zakładow diagnostycznych ICZMP-po przeszkoleniu wprowadzanie danych aplikacji użytkowych w Dziale Sprzedaży Usług Med. i Statycztyki (STER,TETA)-kompletowanie, przekazywanie i przechowywanie dokumentów dla grup pacjentów niż ubezpieczeni
Data publikacji: 2019-09-16
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
-kompletowanie i porządkowanie dokumentacji przeznaczonej do przekazania do archiwum zakładowego-przekazaniei/lub wysyłanie dokumentów do podnajemców, nabywców usług medycznych i inncyh kontahentów-dostarczanie pism, komunikatów NFZ, raportów błędów do klinik, przychodni i zakładow diagnostycznych ICZMP-po przeszkoleniu wprowadzanie danych aplikacji użytkowych w Dziale Sprzedaży Usług Med. i Statycztyki (STER,TETA)-kompletowanie, przekazywanie i przechowywanie dokumentów dla grup pacjentów niż ubezpieczeni
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 033,7 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT (DZ.SPRZEDAŻY USŁ.MED)+STAŻ FP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 033,7 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 24.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera, word - excel
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 24.09.2019
Oferta pracy ważna do: 24.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 16.09.2019
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?19ac540ce7348fd4219dce3c14320431
Podobne oferty pracy
Ochrona powierzonego mienia na obiekcie przemysłowymMiejsce pracy: Ostromecko
UMBRELLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-08-19 - Ostromecko (kujawsko-pomorskie)
Praca na stanowisku pracownik ogólnobudowlany. Rodzaj zatrudnienia - umowa zlecenie. Wymiar czasu pracy - 20h/tygodniowo. Miejsce wykonywania pracy Trójmiasto, woj pomorskie.
Magdalena Bork Usługi Ogólnobudowlane - 2018-03-08 - Pętkowice (pomorskie)
WEDŁUG PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Broniszew (mazowieckie)
Wsparcie przy koordynacji kontraktów , praca z klientami przy tworzeniu dokumentów dla cudzoziemców, ewidencjonowanie i tworzenie dokumentacji, wprowadzanie danych do programu księgowego.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
- wykonywanie prac remontowo - budowlanych, obsługa urządzeń wykorzystywanych na budowie, wykonywanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych, wykonywanie stropów, posadzkowanie, płytkowanie
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Mroczenko (warmińsko-mazurskie)
-przygotowywanie próbek dekorów, - rejestracja i archiwizacja rolek labolatoryjnych i dobarwień labolatoryjnych, - przygotowywanie materiałów promocyjnych i prezentacyjnych, - dbanie o poziom zapasów materiałów do produkcji materiałów prezentacyjnych
Impress decor Sp. z o.o. - 2017-06-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Udział w przygotowywaniu wniosków zgloszenia i pozwolenia na budowę, udział w opiniowaniu projektów decyzji o warunkach zabudowy do UG
kontakt przez PUP - 2019-06-14 - Poniatowa (lubelskie)
Obowiązki związane z wykonywanym zawodem, pomoc przy pracach budowlanych
Usługi Ogólnobudowlane Sochacki Zbigniew - 2020-06-17 - Hartowiec (warmińsko-mazurskie)
Obróbka szkła. Szlifowanie, rozcinanie szkła. Robienie otworów w szkle. Produkcja frontów meblowych z aluminium i ze szkła.
Q-JAWY Piotr Kryczka - 2020-11-04 - Dylewo (kujawsko-pomorskie)
w programie stażowym
kontakt przez PUP - 2019-04-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Małe Ciche (małopolskie)
ofertowanie, składanie zamówień
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Świdnica (dolnośląskie)
Nadzór nad zabezpieczeniem urządzeń i maszyn,koncepcje rozwiazań dziedziny automatyki,zarządzanie projektamii,minimalizacja kosztów produkcji,doskonalenie procesów produkcyjnych.
Tarczyński S.A. - 2019-02-20 - Ujeździec Mały (dolnośląskie)
1. Zapoznanie się z przepisami i regulaminem,2. Obsługa klienta,3. Obsługa urządzeń biurowych,4. Obsługa komputera,5. Przyjmowanie i realizowanie wpłat, wypłat jak również innych dyspozycji klientów w zakresie rozliczeń pieniężnych,6. Archiwizowanie dokumentów, sporządzanie raportu dziennego.
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Grabów (łódzkie)
Prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych, prowadzenie części spraw księgowych jednostki, sporządzanie sprawozdań księgowych oraz różnego rodzaju analiz, prowadzenie sekretariatu.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubomi - 2016-07-14 - Lubomia (śląskie)
Zgodbie z dołączonym do wniosku programem stażu.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Żywiec (śląskie)
szkolenie BHP i PPOŻ, zapoznanie się z zakładowym planem kont oraz programem finansowym, drukowanie dokumentów tj. zp,faktór, raportów, księgowanie faktur i innych dokumentów, sporządzanie raportów i analiz, przygotowanie dokumentacji papierowej do archiwum, udział w inwentaryzacjach placówek handlowych, ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Nowe (kujawsko-pomorskie)
Obsługa urządzeń biurowych, przygotowanie pism urzędowych, zakładanie teczek akt płatników, archiwizacja dokumentów.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Skrzetusko
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie: średnie z rocznym doświadczeniem lub wyższe - bez doś.; obsługa komputera (Word, Excel) oraz urządzeń biurowych, znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji cechu wg. ustalonych wzorów, przyg. bieżącej dok. szkoleniowej itp.; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-12-29 - Gliwice (śląskie)
obsługa procesów wykończeniowych
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Zgierz (łódzkie)
-obsługa gości hotelowych-przyjmowanie i realizowanie zamówień w restauracji-czynności porządkoweGodziny pracy: 7.00- 21.00. Kontakt osobisty w godz. 7.00- 11.00, Golf Zajazd
ARMO Sp. z o.o. - 2017-01-17 - Zajączkowo (pomorskie)
Wymagane wykształcenie min. średnie, znajomość obsługi komputera. Firma zaprasza na spotkanie rekrutacyjne w Salonie Meblowym Bodzio w Rybniku przy ul. Sybiraków 17 w dniu 21.01.2016 r. o godz. 11.00.
BODZIO FABRYKA MEBLI SZEWCZYK BOGDAN SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-20 - Rybnik (śląskie)
konserwacja urządzeń melioracyjnych
kontakt przez PUP - 2020-05-11 - Czarnków (wielkopolskie)
Prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowej, sporządzanie comiesięcznych meldunków, sporządzanie sprawozdań merytorycznych, kontakty z hurtowniami, pisanie wszelkiego rodzaju pism, kontakty z instytucjami, sporządzanie dokumentów w zakresie nawiązania, zmian i rozwiazania stosunku pracy.
Fundacja Pomocy Dzieciom i Młodzieży "Salvator" w Wałbrzychu - 2019-11-04 - Wałbrzych (dolnośląskie)
obsługa biura, przygotowanie dokumentacji i korespondencji, zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji, administrowanie stroną internetową w oparciu o szablon (intuicyjnie), organizacja posiedzeń, spotkań, konferencji, współpraca z firmami z branży rolniczej, obsługa kasy biurowej, wystawianie druków KP i KW, czeków gotówkowych, prowadzenie rejestru i rozliczanie delegacji służbowych, sporządzanie raportów kasowych, współpraca z biurem rachunkowym, przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowychpraca na umowę na okres próbny (1-3 miesiące), następnie umowa na czas określony lub nieokreślony, wymiar czasu pracy do uzgodnienia 1/2 etatu, 3/4 etatu lub pełny etat, praca jednozmianowa w przedziale godzinowym 7:00-16:00oferta dostępna w sali E i A
Regionalne Zrzeszenie Związków i Zrzeszeń Plantatorów Buraka - 2018-08-28 - Wrocław (dolnośląskie)
Prowadzenie poradnictwa konsumenckiego oraz mediacji,wykonywanie czynności zwiazanych z obsługą prawną Inspektoratu, w tym: dokonywanie interpretacji przepisów, udzielanie wskazówek w odniesieniu do konkretnych stanów faktycznych, prowadzenie szkoleń, świadczenie pomocy wydziałom branżowym, w opracowywaniu programów kontroli, sporządzanie decyzji administracyjnych;uczestnictwo w przeprowadzaniu kontroli wewnętrznych, zleconych przez Wojewódzkiego Inspektora oraz w opracowywaniu planów pracy, analiz, ocen, sprawozdań i informacji związanych z działalnością Wydziału, Stałego Polubownego Sądu Konsumenckiego lub Inspektoratu;bieżące ocenianie prawidłowości prowadzenia kontroli i postępowań pokontrolnych realizowane poprzez weryfikację akt kontroli;opiniowanie umów zawieranych w sprawach mających związek z funkcjonowaniem jednostki;udzielanie informacji i pomocy osobom zainteresowanym złożeniem wniosku o rozpatrzenie sprawy przez Stały Polubowny Sąd Konsumencki, obsługa organizacyjna i kancelaryjna bieżącej działalności i posiedzeń sądu, współdziałanie z przewodniczącym SPSK i pracownikami Delegatur w Toruniu i Włocławku w zakresie funkcjonowania SPSK;przechowywanie i archiwizowanie dokumentacji Wydziału PK oraz SPSK zgodnie z obowiązującymi przepisami.Warunki pracyWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych;- zadania wykonywane w siedzibie urzędu.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy - praca przy monitorze ekranowym,- stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych,- stanowisko pracy znajduje się w budynku niedostosowanym dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej - 2016-03-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
organizacja i kontrola wystawianych faktur przez inne komórki, wystawianie faktur korygujących, prowadzenie rejestrów sprzedaży i zakupu, prowadzenie ewidencji umów,
kontakt przez PUP - 2019-04-04 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
jw
Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher - 2017-03-24 - Warszawa (mazowieckie)
Magazynier transportu wewnętrznego. Praca stała. Lokalizacja: Słupsk.Zakres obowiązków: zapewnienie sprawnego przyjęcia i wydania towaru na produkcję, zapewnienie czystości w strefie pracy, obsługa owijarki, owijanie palet,ścisła współpraca z brygadzistą i magazynem, terminowe raportowanie potencjalnych problemów. Okres próbny 3 m-ce z możliwością przedłużenia. Wynagrodzenie 2100 brutto + dodatek funkcyjny. Oferta: praca od poniedziałku do piątku w systemie trzyzmianowym, stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, możliwość rozwoju w firmie o ugruntowanej pozycji.
PROFIL KRYSTYNA I PAWEŁ KOSOWICZ SPÓŁKA JAWNA - 2018-10-03 - Słupsk (pomorskie)
tel. 511 898 236
Elhon Damian Honcel - 2016-06-09 - Krapkowice (opolskie)