REFERENT DS. SPRZEDAŻY Rybnik oferta pracy BODZIO FABRYKA MEBLI SZEWCZYK BOGDAN SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Wymagane wykształcenie min. średnie, znajomość obsługi komputera. Firma zaprasza na spotkanie rekrutacyjne w Salonie Meblowym Bodzio w Rybniku przy ul. Sybiraków 17 w dniu 21.01.2016 r. o godz. 11.00.
Data publikacji: 2016-01-20
Lokalizacja: Rybnik (śląskie)
Pracodawca: BODZIO FABRYKA MEBLI SZEWCZYK BOGDAN SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sybiraków 17, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wymagane wykształcenie min. średnie, znajomość obsługi komputera. Firma zaprasza na spotkanie rekrutacyjne w Salonie Meblowym Bodzio w Rybniku przy ul. Sybiraków 17 w dniu 21.01.2016 r. o godz. 11.00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. godz
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rybnik
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rybnik
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rybnik
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 22.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
BODZIO FABRYKA MEBLI SZEWCZYK BOGDAN SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Adres pracodawcy:
Sybiraków 17, 44-200 Rybnik, powiat: m. Rybnik, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Rybnik
Gmina pracodawcy: Rybnik
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rybnik
Ulica pracodawcy: Sybiraków
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy: Produkcja mebli
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.01.2016
Data dodania oferty pracy: 13.01.2016
Oferta pracy ważna do: 21.01.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Poznań (wielkopolskie)
Referent ds. technicznych / pomoc kadrowa (staż)
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Tychy (śląskie)
Referent ds logistyki
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
przyjmowanie wniosków o świadczenie wychowawcze, świadczeniarodzinne, kompletowanie dokumentacji, prowadzenie postępowań wsprawach o przyznanie świadczeń wychowawczych, sporządzanie decyzjiadministracyjnych, prowadzenie spraw z zakresu koordynacji systemówzabezpieczenia społecznego, wydawanie zaświadczeń dlaświadczeniobiorców.Praca w godz. 7-15
Ośrodek Pomocy Społecznej Dąbrowa - 2018-04-06 - Dąbrowa (opolskie)
Montowanie konstrukcji stalowych wg powierzonych dokumentacji technicznych. Spawanie konstrukcji. Obsługa maszyn giętarka, wiertarka itp.
"SZTUKOWA" Kowalstwo Artystyczne Spółka z o.o. - 2017-01-30 - Zwierzyniec (świętokrzyskie)
Prowadzenie spraw księgowo-finansowych oraz płacowych podległych jednostek (placówki oświatowe, placówki kultury)
Gminny Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół w Rzeczenicy - 2017-08-31 - Rzeczenica (pomorskie)
Praca przy pilarce formatowej, składanie mebli, montaż w oparciu o rysunki technicznej.
"Stolarstwo" Kazimierz Głąbicki - 2016-12-20 - Dobromyśl (dolnośląskie)
prace biurowe, prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, sporządzanie umów i świadectw pracy, wystawianie faktur
ENERGO ZDZISŁAW ALBERCIŃSKI - 2018-07-04 - Kwidzyn (pomorskie)
Przyjmowanie wszelkich zgłoszeń dotyczących obsługiwanych nieruchomości oraz kierowanie ich do realizacji. Współpraca z podwykonawcami robót budowlanych prowadzonych w obsługiwanych nieruchomościach. Bieżące kompletowanie dokumentów w dziale technicznym, czynny udział w bieżącej pracy w dziale technicznym.
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Lublin (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Zawiercie (śląskie)
rejestrowanie wniosków, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, przyjmowanie wniosków od interesantów, udzielanie informacji klientom, kompletowanie dokumentów , korespondencja z instytucjami współpracującymi, prowadzenie postępowań administracyjnych
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Nowogrodziec (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28,122, 123
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
rozliczanie karnetów, prowadzenie dziennika korespondencji
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie wyższe, pref. kier. transport kolejowy; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; po nabyciu doświadczenia przewidziana praca w dozorze; znajomość zagadnień związanych z utrzymaniem taboru kolejowego, sumienność, kreatywność, znajomość obsługi MS Office; zakres obowiązków: praca w jednostkach organizacyjnych firmy związanej z naprawą taboru kolejowego; dwie zmiany; miejsce pracy: Pyskowice;
PROTOR SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-01 - Pyskowice (śląskie)
I. Wymagania :1) niezbędne: a) Spełnienie jednego z poniższych wymogów:- wykształcenie średnie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni staż pracy, lub- wykształcenie wyższe na kierunku ekonomia, administracja, prawo.b)obywatelstwo polskiec)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznychd)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowee)nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a)znajomość: ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( DZIAŁ I i II); Instrukcji Kancelaryjnej stanowiącej załącznik do Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych; ustawy o samorządzie gminnym.II.Warunki pracy na stanowisku:a)praca biurowa 100 %b)praca przy komputerzec)pełny wymiar czasu pracyd)praca w kontakcie z klienteme)planowany termin zatrudnienia 01.03.2018 r.III.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu lutym 2018 r. tj. miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosił powyżej 6%.IV. Zakres głównych zadań wykonywanych na stanowisku:1)przyjmowanie korespondencji wpływającej do Wydziału oraz jej rejestracja w systemie obiegu dokumentów,2)przedkładanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy,3)przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegającej wysyłce, a także dokumentów wymagających podpisu Prezydenta,4)przekazywanie projektów Zarządzeń Prezydenta i projektów Uchwał Rady Miasta zgodnie z ustaloną procedurą,5)dbałość o aktualność kart usług realizowanych przez Wydział,6)pełnienie funkcji doradczych dla pracowników Wydziału w zakresie stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowiązujących procedur wewnętrznych,7)zamawianie materiałów biurowych, zgłaszanie usterek, rezerwacja oraz przygotowywanie sal na spotkania,8)udostępnianie stronom informacji o środowisku i jego ochronie zgodnie z wymogami ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko.
Urząd Miasta Racibórz - 2018-03-23 - Racibórz (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)
- obsługa korespondencji, - przygotowanie pism,- obsługa interesantów,- obieg korespondencji wewnętrznej,
kontakt przez PUP - 2017-08-19 - Racibórz (śląskie)
Zgodnie z Programem stażu m.in:- organizacja pracy opiekuńczo-wychowawczej- opracowanie dokumentacji- pomoc wychowawcom klas w zajeciach opiekuńczych
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Sól (śląskie)
ochrona obiektu. Miejsce wykonywania pracy Zabrze. Praca na 3 zmiany 6.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-6.00.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Zabrze (śląskie)
praca przy produkcji kostki granitowej
Firma Usługowa Stodolak i Stodolak Transport Spoec. i ciężar - 2016-07-13 - Kostrza (dolnośląskie)
1.Zapoznawanie się z przebiegiem spraw w postępowaniu wykonawczym w ramach pracy zespołu.2.Zapoznanie się z rejonem pracy kuratora – opiekuna oraz zadaniami wynikającymi z jego zakresu czynności, - wyjścia w teren z kuratorem.3.Zapoznawanie się z zasadami prowadzenia dokumentacji kuratorskiej.4.Nawiązanie kontaktu z instytucjami zajmującymi się wychowaniem, profilaktyką i resocjalizacją.5.Udział w rozprawach sądowych i posiedzeniach sądu.6.Realizacja zadań resocjalizacyjnych.
SĄD REJONOWY W ZABRZU - 2016-07-01 - Zabrze (śląskie)
rozliczenie czasu pracy, obsługa kadrowa
METALTECH - PIASECKI Sp. j. w Czosnowie Oddział w Ciechanowie - 2018-01-10 - Ciechanów (mazowieckie)
Wprwadzanie danych do systemu FK.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Oleśnica (dolnośląskie)
- administrowanie oraz całościowa obsługa biura zgodnie z zachowaniem zasad firmy, - sprawdzanie i odbieranie poczty w formie tradycyjnej i elektronicznej, - obsługa urządzeń znajdujących się w biurze takich jak komputer, telefon, drukarka, itp, - nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, - organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura, - zachowanie w tajemnicy danych pracowników i klientów,- budowanie odpowiedniego wizerunku firmy, - działanie zgodnie z interesem firmyWYMAGANIA: wykształcenie średnie, mile widziane wyższe,umiejętności: komunikatywność, dokładność, aktywność, sumienność, kreatywność, prawo jazdy kat. B mile widziane, doświadczenie zawodowe mile widziane, znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego w stopniu komunikatywnym.praca-pół etatu, al. Niepodległości w godz. 9-13na spotkanie z pracodawcą umawiać się telefonicznie
FUNDACJA "SŁOWIANIE POMERANII" - 2017-04-10 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie i obsługa kontrahentów, obsługa reklamacji, przygotowywanie ofert cenowych dla klientów
PPHU "AEK" ANDRZEJ KUBZDYL - 2016-11-14 - Wawrów (lubuskie)
wg pr. stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Sierpc (mazowieckie)
Sprawdzanie i księgowanie dokumentów, sporządzanie zestawień i sprawozdań, kompetowanie i archiwizowanie dokumentów.
WIP Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-05-22 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
Przyjmowanie wniosków o skierowanie na szkolenia. Wydawanie skierowań na szkolenie. Gromadzenie i analizowanie posiadanych ofert instytucji szkolących.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gdynia (pomorskie)