REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Oleśnica oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Wprwadzanie danych do systemu FK.

Data publikacji: 2016-12-14

Lokalizacja: Oleśnica (dolnośląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: Wprwadzanie danych do systemu FK.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Oleśnica

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oleśnicki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 12.12.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1 rok doświadczenia w dziale księgowym, biegła obsługa klawiatury komputerowej, znajomość systemów FK, kadry i płace.

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy

Adres pracodawcy:
Wojska Polskiego 13, 56-400 Oleśnica, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagania: wykształcenie min. średnie technikum ekonomiczne, 1 rok doświadczenia w dziale księgowym, biegła znajomość obsługi klawiatury komputerowej, znajomość systemów FK, kadry - płace.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: oleśnicki

Gmina pracodawcy: Oleśnica

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Oleśnica

Ulica pracodawcy: Wojska Polskiego

Numer budynku pracodawcy: 13

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.12.2016

Data dodania oferty pracy: 12.12.2016

Oferta pracy ważna do: 08.01.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 12.12.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PP/ STOLARZ - MONTER MEBLI - od 4 200 PLN

Montaż mebli u klienta
ART STYL Robert Kocięda - 2018-02-27 - Wałbrzych (dolnośląskie)

TECHNIK SERWISU KSEROKOPIAREK - 2 000 - 4 500 PLN

Autoryzowany Partner kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski/woj. podkarpackiego specjalistę ds. serwisu na stanowisko Technik Serwisu Kserokopiarek.Opis stanowiska pracy:Wykonywanie przeglądów, konserwacji, napraw kserokopiarek, drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz pozostałych urządzeń biurowych. Dodatkowo premiowany będzie system sprzedaży kserokopiarek i aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Wymagania: Wymagane doświadczenie zawodowe w serwisie kserokopiarek lub drukarekOferujemy:- Szkolenia produktowe oraz serwisowe w Konica-Minolta - Możliwość rozwoju zawodowego pod okiem specjalistów - Samodzielną i pełną wyzwań pracę w młodym i zgranym zespole - Atrakcyjny i przejrzysty system wynagrodzeń powiązany z wynikami sprzedażowymi- Konkurencyjną na rynku ofertę produktową i usługową, łatwą w sprzedaży- Niezbędne narzędzia pracy, m.in.: Samochód, laptop, telefon- Dużą samodzielność w działaniach- Wynagrodzenie powiązane z wynikami sprzedażowymi
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-03-04 - Rzeszów (podkarpackie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNYCH (S) - 997,4 PLN

rejstracja pism wysłanych i wpływających oraz ich przekazanie do poszczególnych jednostek organizacyjnych, przyjmowanie i rejestrowanie podań o pracę, prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem jednostki zgodnie z instrukcją, dyżurowanie w sekretariacie w soboty lub niedziele zgodnie z harmonogramem czasu pracy, obsługa biblioteki
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Tarnów (małopolskie)

KONSERWATOR UTRZYMANIA SPRAWNOŚCI TECHNICZNEJ OBIEKTÓW ZŁOTA RĄCZKA - od 2 750 PLN

dbałość o elementy techniczne na osiedlach, usuwanie drobnych usterek, ,doglądanie osiedli,koordynacja pracy innych osób,Dbałość o poprawne funkcjonowanie elementów pod względem technicznym, usuwanie drobnych usterek technicznych.Dbałość o sprawny stan instalacji wodno - kanalizacyjnej i grzewczej w granicach możliwości technicznych.Dbałość o sprawny stan drzwi, okien, ich zamknięć i okuć oraz wymiana zniszczonych zamków.Naprawianie i konserwacja sprzętu, systematyczny przegląd obiektu.
FORMULA 9 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-24 - Kraków (małopolskie)

KELNER - od 1 850 PLN

- przygotowywanie sali konsumpcyjnej- serwowanie potraw i napojów- obsługiwanie maszyn i urządzeń stosowanych w części handlowej, np. kasa fiskalna- zmiana nakryć i obrusów- sprzątanie ze stołów- utrzymanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Żywiec (śląskie)

REFERENT - od 13,7 PLN

- Obsługa osób niepełnosprawnych w zakresie przyznawania dofinansowania ze środków PFRONKontakt telefoniczny: 58 530-44-40; e-mail: pcpr (at) pcpr.tczew.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TCZEWIE - 2018-03-02 - Tczew (pomorskie)

SPRZEDAWCA / KASJER - od 2 000 PLN

wykładanie towaru, obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej, sprzatanie.
PPHU Markam Andrzej Marej Skolarus - 2017-06-06 - Żywiec (śląskie)

MONTER OCIEPLEŃ BUDYNKÓW - od 2 800 PLN

ocieplenia budynków
P.U.H BUGMAR - 2018-04-09 - Ruda Śląska (śląskie)

REFERENT DS. UCZNIOWSKICH - 997,4 PLN

zAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI FUNKCJONOWANIA SEKRETARIATU UCZNIOWSKIEGO, KSIĘGOWOŚCI, KADR. OBSŁUGA PROGRAMU SEKRETARIAT-OPTIVUM. POMOC PODCZAS REKRUTACJI DO SZKOŁY, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI FINANSOWO -KADROWEJ. pROWADZENIE EWIDENCJI WYDATKÓW STRUKTURALNYCH.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Konin (wielkopolskie)

SEKRETARKA - 997,4 PLN

obsługa urządzeń biurowych, ewidencjonowanie dokumentacji, przygotowywanie delegacji służbowych, rejestracja korespondencji
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Góra (dolnośląskie)

REFERENT KSIĘGOWY - do 600 PLN

wspomaganie głownej księgowej szkoły, praca z programem Płatnik, bankowością elektroniczną, naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych, naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, sporzadzanie listy płac, itp
PAŃSTWOWA SZKOŁA MUZYCZNA I STOPNIA NR 1 - 2018-02-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac, prowadzenie dokumentacji w zakresie wynagrodzeń i zasiłków, sporzadzanie zaświadczeń i sprawozdań dotyczących wynagrodzeń, sporzadzanie dokumentacji rozliczeniowej z ZUS i US.
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Gronowo Górne (warmińsko-mazurskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO - BIUROWY - 997,4 PLN

Referat Ochrony Środowiska i Rolnictwa - zapoznanie się z pracą w Referatach, wykonywanie podstawowych prac biurowych m. in.: obsługa komputera, kserokopiarki, internetu, przygotowywanie i wysyłanie pism na zewnątrz Urzędu, wykonywanie prac zleconych w obszarze danego referatu, udział w realizowanych w referacie zadaniach
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Pawłowice (śląskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNY (ART. 150F) - od 1 850 PLN

wykonywanie czynności administracyjnych
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Drezdenko (lubuskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH ( STAŻ FP) - 997,4 PLN

Zapoznanie z zasadami wykonywania czynności biurowych i inne
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Górzykowo (lubuskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

sprzedaż rowerów i akcesoriów rowerowych
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Pajęczno (łódzkie)

INSPEKTOR W WYDZIALE KOMUNIKACJI - od 2 000 PLN

Wydawanie uprawnień do kierowania pojazdami, wykonywanie środków karnych orzekanych przez sądy, wydawanie dowodów opłat komunikacyjnych.
Starostwo Powiatowe w Płocku - 2017-01-31 - Płock (mazowieckie)

REFERENT W SEKCJI OBSŁUGI INFRASTRUKTURY - do 1 730 PLN

Nadzorowanie usług komunalnych na terenie kompleksu garnizonu Pruszcz Gdański.
22 BAZA LOTNICTWA TAKTYCZNEGO W MALBORKU - 2016-10-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

REFERENT ENERGETYCZNY - od 1 850 PLN

Planowanie, prowadzenie i dokumentowanie usług dla klientów, m.in. z zakresu audytów energetycznych i efektywności energetycznej, opracowywanie ofert dla klientów, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktu z kielntami, nadzorowanie przebiegu bieżących projektów
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Leszcze (świętokrzyskie)

OPERATOR WYTACZARKI - od 1 400 PLN

obsługa wytaczarki i innych obrabiarek (tokarki, wiertarki), realizacja procesu obróbki wg programu produkcji firmy.Miejsce wykonywania pracy Katowice (Załęże).
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Katowice (śląskie)

REFERENT DS. JAKOŚCI - od 2 150 PLN

Nadzorowanie i wdrażanie norm jakościowych, sporządzanie dokumentów dotyczących jakości, sporządzanie badań organoleptycznych produktów, raportowanie w sprawie jakości. Wymagane: wykształcenie min. średnie gastronomiczne lub specjalistyczne - technolog żywności, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, 6-miesięczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.. Tel.: 519 326 204 Monika Konieczna. Adres e-mail: monika.konieczna (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2016-04-15 - Sulęcin (lubuskie)

REFERENT DS. OPERACYJNYCH - od 2 055 PLN

właściwe i terminowe przygotowywanie projektów dokumentów przedstawianych do akceptacji przełożonym, przestrzeganie przepisów prawa, regulaminów i innych procedur wewnętrznych, zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów i informacji, w tym współdziałanie z kadrą i pracownikami innych komórek wewnętrznych Bazy w realizacji zadań i sprawach wymagających kompleksowego załatwienia, przestrzeganie dyscypliny pracy, przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz bezpieczeństwa pożarowego, opracowywanie i stałe aktualizowanie dokumentów gotowości mobilizacyjnej i bojowej Bazy oraz jednostek mobilizowanych, utrzymywanie ścisłej współpracy z WKU (WSzW) w zakresie uzupełniania potrzeb mobilizacyjnych Bazy i jednostek mobilizowanych, nadzorowanie utrzymania normatywnych wskaźników stałej gotowości bojowej, uczestniczenie w realizacji planów kontroli gotowości mobilizacyjnej i bojowej, zbieranie i analizowanie wniosków z kontroli i nadzorów prowadzonych w jednostkach i instytucjach wojskowych Bazy w zakresie gotowości mobilizacyjnej i bojowej, opracowywanie i uaktualnianie dokumentów związanych z organizacją i zabezpieczeniem osiągania gotowości do podjęcia działań Bazy, opracowywanie i przesyłanie do przełożonych Zapotrzebowania na limit stanu średniorocznego żołnierzy rezerwy oraz limit środków transportowych przewidzianych do pobrania z GN oraz Planów powołania rezerw osobowych na ćwiczenia wojskowe za jednostki mobilizowane, uczestniczenie w opracowywaniu dokumentów dotyczących nadawania i unieważniania przydziałów mobilizacyjnych żołnierzom zawodowym i żołnierzom w zakresie dotyczącym jednostek bezpośrednio podporządkowanych i jednostek nowo formowanych, współdziałanie z WKU w zakresie powoływania rezerw osobowych oraz świadczeń na rzecz obrony oraz w zakresie doboru, przygotowania, rotacji rezerw osobowych, wdrażanie systemów informatycznych z uwzględnieniem przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych przeciwdziałających niezamierzonemu wpływowi informacji niejawnych przechowywanych i przekazywanych w systemie łączności i informatyki, współdziałanie z odpowiednimi komórkami wewnętrznymi Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych w zakresie problematyki gotowości mobilizacyjnej i bojowejpraca na umowe na czas określony poprzedzona 3 miesięcznym okresem próbnym, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali E
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)

KELNER - do 13,7 PLN

Obsługa klienta restauracji, podawanie posiłków oraz napojów, odbieranie zamówień, współpraca z kuchnią, sprzątanie restauracji.Umowa zlecenie na okres 3 lat.Praca w wymiarze około 150 h/ m-c.Dyspozycyjność w godzinach 11-24.Miejsce pracy Baku Lounge, ul. Więzienna 21, Wrocław.
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)

REFERENT DS. MEDYCZNYCH - 2 200 - 2 400 PLN

- prowadzenie rejestracji pacjentów (bezpośrednio, telefonicznie, elektronicznie), - udzielanie informacji, uzupełnianie dokumentacji, - planowanie terminarza wizyt i zabiegów, - sprzedaż i przyjmowanie opłat za wizyty/zabiegi komercyjne. Oferta dostepna w sali C, E, A. Oferta skierowana także do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: kadry (at) spzoz.wroc.pl, amorawa (at) spzoz.wroc.pl
Wrocławskie Centrum Zdrowia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-06-07 - Wrocław (dolnośląskie)

REFERENT DS. SZKOLEŃ - od 2 500 PLN

Organizacja i koordynowanie projektów szkoleniowych podczas ich realizacji, obsługa administracyjno- logistyczna szkoleń, analiza ankiet poszkoleniowych, ewidencja i archiwizacja dokumentów szkoleniowych, nadzór nad materiałami szkoleniowymi, przygotowywanie okresowych raportów i analiz, sprzedaż usług szkoleniowych, obsługa poczty elektronicznej oraz mediów społecznościowych
UNIA Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)

REFERENT DS ADMINISTRACYJNYCH - 997,4 PLN

praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Legnica (dolnośląskie)

NAUCZYCIEL CHEMII - od 160 PLN

Nauczanie chemii w szkole podstawowej w klasie VII (2 godziny tygodniowo - 2/25 etatu)
Szkoła Podstawowa w Brzozowym Kącie - 2017-08-21 - Brzozowy Kąt (lubelskie)

REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWYCH - od 2 300 PLN

Wykonywanie obowiązków na stanowisku księgowa/ksiegowy - POMOC.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2016-11-07 - Chojnice (pomorskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - od 1 850 PLN

pomoc w obsłudze księgowości
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Suwałki (podlaskie)


Wybierz powiat