REFERENT DS. WSPÓLNOT Gliwice oferta pracy ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOW. BUD. SPOŁECZNEGO SP. Z O.O.
Stanowisko: REFERENT DS. WSPÓLNOT
Wynagrodzenie: do 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie: wyższe, spec. prawo, administracja; doświadczenie zawodowe mile widziane; zakres obowiązków: praca w Dziale Wspólnot Mieszkaniowych w rejonie obsługi mieszkańców; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2019-07-15
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOW. BUD. SPOŁECZNEGO SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dziewanny 2, 44-102 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe, spec. prawo, administracja; doświadczenie zawodowe mile widziane; zakres obowiązków: praca w Dziale Wspólnot Mieszkaniowych w rejonie obsługi mieszkańców; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. WSPÓLNOT
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Pozostali pracownicy obsługi biurowej
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
ZARZĄD BUDYNKÓW MIEJSKICH II TOW. BUD. SPOŁECZNEGO SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Warszawska 35/b, 44-102 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty z pracodawcą lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Warszawska
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 15.07.2019
Oferta pracy ważna do: 31.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b5bd86b4abcc43dfceb992497bd80834
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta biura podrózy
Biuro Podróży "SUN TOUR" - 2017-07-19 - Jaworzno (śląskie)
wsparcie sprzedaży produktów i obsługi klienta detalicznego w sekcji depozytowej, przygotowywnie dokumentów do archiwizacji
kontakt przez PUP - 2019-11-04 - Czerniejewo (wielkopolskie)
- Organizacja i nadzór współpracy z dostawcami usług administracyjnych,- obsługa poczty,- zaopatrzenie magazynku w materiały biurowe,- organizacja podróży służbowych. Umowa na czas określony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 7.30 - 15.30 Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 74 666 66 66, e- mail: biuro (at) vicotel.com.pl
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe VICOTEL Sp. z o.o. - 2019-06-18 - Wrocław (dolnośląskie)
1. Szkolenie BHP i p.poż.2. Kopiowanie akt do rejestracji3. Archiwizacja akt do rejestracji pojazdów4. Przygotowywanie zużytych tablic rejestracyjnych do kasacji5. Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2020-01-17 - Parczew (lubelskie)
praca w dziale księgowości na zastępstwo
PRZEDSIĘBIORSTWO HYDRAULIKI SIŁOWEJ "HYDROTOR" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-07-06 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Analiza zaopatrzenia na materiały i usługi. Monitorowanie przebiegu i terminowości zamówień. Wykonywanie raportów i sprawozdań.
MAZURSKIE MEBLE SZYNAKA INTERLINE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-25 - Nowe Miasto Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie korespondencji do wysyłki pocztą tradycyjną, elektroniczną, obsługiwanie programów oraz urządzeń biurowych (fax, skaner), tworzenie baz danych
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Stanowice (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wykonywanieprac admin.opisywanie akt przekazywanych do archiwumkompletowanie i chronologivzczne porzadkowanie dok. rejestracyjnych podatnikówanaliza i kontrola pod względem formalnym i rachunkowym deklaracji podatkowych i zeznańzakładanier akt wymiarowychwprowadzanie danych do systemu infor.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Łódź (łódzkie)
a)przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,b)wprowadzanie danych do programu komputerowego,c)prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków, świadczeniobiorców),d)analizowanie pod względem merytorycznym treści wniosków oraz załączonej do nich dokumentacji o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,e)przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,f)współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,g)przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych, h)sporządzanie sprawozdań,i)wyjaśnianie okoliczności budzących wątpliwości, mogących mieć wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,j)prowadzenie postępowań w sprawie ustalenia nienależnie pobranych świadczeń rodzinnych oraz świadczeń wychowawczych,k)prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń; sporządzanie list wypłat,tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2017-01-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2017-12-01 - Rzgów (łódzkie)
informacja na temat oferty pracy zamieszczon jest: IZBA ADMINISTRACJI SKARBOWEJ POZNAŃ w zakładce :NABÓR pod nr. 26935
URZĄD SKARBOWY W WOLSZTYNIE - 2018-05-14 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Obsługa programów Symfonia, Tachospeed. Obsługa pracowników. Składanie deklaracji. Redagowanie listów. Pomoc w spedycji.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Lisi Ogon (kujawsko-pomorskie)
kompleksowa obsługa klienta- sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeniowych, obsługa kasowa
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "WISŁA" - 2019-10-25 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Praca z dzieckiem w wieku przedzkonym - wychowawca grupy. Praca jednozmianowa, 8 godzin dziennie - w przedzaile czasowym: 7:00-17:00. Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - e-mail (CV, LM): biuro (at) bimbambom.edu.pl
BIM BAM BOM MAGDALENA KŁAK-TURSKA - 2019-04-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż artykułów spożywczych, obsługa klientów wraz z informowaniem o sprzedawanych produktach, przyjęcia towaru, estetyczna eskpozycja towaru na sali sprzedażowej, kontrola dat ważności, utrzymanie porządku w sklepie
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Chorzów (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
wg. stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
- z apoznanie się z instrukcją kancelaryjną, przepisami o bezpieczeństwie informacji, regulaminem pracy, regulaminem organizacyjnym, przepisami bhp i ppoż.- obsługa beneficjentów w związku z rejestracją zdarzeń zwierzęcych, wydawanie paszportów, tworzenie pakietów dziennych- segregowanie dokumentów wg. rzeczowego wykazu akt- wprowadzanie danych do zestawień dot. wniosków obszarowych i PROW- przygotowywanie korespondencji wychodzącej- upinanie zwrotnych potwierdzeń do decyzji, wezwań, informacji
kontakt przez PUP - 2020-01-22 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)
Zapoznanie z organizacją urzędu oraz z wewnętrzną praca wydziałuProwadzenie dziennika korespondencyjnegoPrzygotowywanie korespondencji do wysyłki i odbiór poczty z kancelarii ogólnej Koordynowanie czynności związanych z obiegiem pism przychodzących i wychodzących z wydziałuPomoc z przygotowywaniu dokumentacji oraz innych pism, wynikających z kompetencji wydziałuWdrażanie się w zagadnienia związane z zamówieniami publicznymi Prowadzenie ewidencji w zakresie udzielanych zamówień publicznych Archiwizacja dokumentów oraz wypożyczanie dokumentów z archiwum zakładowego w celach służbowych w zakresie objętym właściwością wydziału Obsługa i udzielanie informacji petentomObsługa urządzeń biurowych (ksero, komputer, fax)
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gryfino (zachodniopomorskie)
zawarty w programie stażu
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Tczew (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2019-01-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Kasjer/sprzedawca
AGENCJA HANDLOWA "BAZA" spółka z o.o WAŁCZ - 2019-05-22 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Bieżące utrzymywanie sprawności urządzeń teletechnicznych i teleinformatycznych. Bieżące utrzymanie infrastruktury teletechnicznej i elektronicznej
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transpotru Sanitarnego w Płocku - 2016-02-25 - Płock (mazowieckie)
- obsługa klienta w biurze- księgowanie dokumentów (PKPiR), ewidencja VAT,- obsługa programów płacowych, ZUS
Kancelaria Usług Finansowo - Księgowych Anna Halina Szymańska - 2018-08-22 - Biała Rawska (łódzkie)
Wszelkie niezbędne informacje dotyczące konkursu znajdują się na stronie internetowej: www.rybnik.sr.gov.pl, zakładka: oferty pracy. Podania należy składać w terminie do dnia 3.08.2018 r.
SĄD REJONOWY W RYBNIKU - 2018-06-29 - Rybnik (śląskie)
Zapoznanie się: z obsługą zintegrowanego systemu księgowego MAKS, z budową kont syntetycznych i analitycznych w systemie. Nauka: wprowadzania faktur kosztowychoraz ich księgowania, księgowanie dokumentów obrotu magazynowego.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Konin (wielkopolskie)
kompleksowe prowadzenie spraw związanych z technicznym utrzymaniem budynków administrowanych przez Przedsiębiorstwo Komunalne "Gniewkowo"
PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE GNIEWKOWO SP Z O O - 2017-05-24 - Gniewkowo (kujawsko-pomorskie)
wykonywanie prac zgodnie z zakresem obowiązków,dbanie o ład i porządek w pomieszczeniach,bierzące utrzymywanie czystości korytarzy, sal lekcyjnych, holi i łazienek
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowaczy - 2019-09-18 - Świnoujście (zachodniopomorskie)