REFERENT DS. ADMINISTRACJI Wrocław oferta pracy Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe VICOTEL Sp. z o.o.
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Wynagrodzenie: do 3 900 PLN
Zakres obowiązków: - Organizacja i nadzór współpracy z dostawcami usług administracyjnych,- obsługa poczty,- zaopatrzenie magazynku w materiały biurowe,- organizacja podróży służbowych. Umowa na czas określony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 7.30 - 15.30 Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 74 666 66 66, e- mail: biuro (at) vicotel.com.pl
Data publikacji: 2019-06-18
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe VICOTEL Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Konstytucji 3 Maja, 50-083 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Organizacja i nadzór współpracy z dostawcami usług administracyjnych,- obsługa poczty,- zaopatrzenie magazynku w materiały biurowe,- organizacja podróży służbowych. Umowa na czas określony.Praca w systemie jednozmianowym w godzinach: 7.30 - 15.30 Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 74 666 66 66, e- mail: biuro (at) vicotel.com.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachunkowość, finanse
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania:wykształcenie: wyższe (mile widziani absolwenci rachunkowości i finansów)bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmiechęć do pracy
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe VICOTEL Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Ludwiga van Beethowena 1-2, 58-300 Wałbrzych, powiat: m. Wałbrzych, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wałbrzych
Gmina pracodawcy: Wałbrzych
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wałbrzych
Ulica pracodawcy: Ludwiga van Beethowena
Numer budynku pracodawcy: 1-2
Profil działalności pracodawcy: RP.411-125/09
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.06.2019
Data dodania oferty pracy: 18.06.2019
Oferta pracy ważna do: 18.07.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 18.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?95ae660137a545743734976ae438c65f
Podobne oferty pracy
- Kompletowanie i porządkowanie dok. przeznaczonej do przekazania do archiwum zakladowego,- Przekazywanie i wysłanie dokumentów do podjamenców, nabywców usług med. i innych kontrahentów,- Dostarczenie pism, komunikatów NFZ, raportów błedów do klinik, przychodni i zakładów diagnostycznych ICZMP,- Po przeszkoleaniu wprowadzanie danych aplikacji użytkowych w Dziale Sprzedaży Usług Med. (STER, TETA),- Kompletowanie, przekazywanie i przechowywanie dokuemntów dla grup pacjentów niż ubezpieczeni.
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Łódź (łódzkie)
obsługa sekretariatu Prezesa Zarządu, prowadzenie akt osobowych, ewidencji oraz analiz kadrowych, planowanie, organizowanie oraz nadzór nad szkoleniem zawodowym oraz adaptacją zawodową, sporządzanie umów zlecenie, prowadzenie zebrań grup członkowskich i zebrań przedstawicieli; administrowanie i prowadzenie archiwum, zaopatrzenie pracowników w materiały biurowe, projektowanie i realizacja polityki kadrowej Banku, planowanie zadań inwestycyjnych, remontów i modernizacji, sporządzanie kwartalnych sprawozdań na potrzeby GUS, prowadzenie spraw kancelaryjno- biurowych oraz administracyjno gospodarczych, prowadzenie spraw BHP i ppoż., prowadzenie rejestru skarg i wniosków; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30; wynagrodzenie 2500- 3000 zł brutto w zależności od doświadczenia, stażu i umiejętności
BANK SPÓŁDZIELCZY W USTCE - 2019-03-12 - Ustka (pomorskie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Zakład Utylizacyjny Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Gdańsk (pomorskie)
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH II ODDZIAŁ W ŁODZI - 2018-03-01 - Łódź (łódzkie)
Praca administracyjno-biurowa, prowadzenie egzekucji administracyjnej, sporządzanie dokumentów, upomnień, tytułów wykonawczych postanowień i decyzji
Związek Gmin Dolnej Odry - 2018-07-06 - Chojna (zachodniopomorskie)
.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2016-09-21 - Chojnice (pomorskie)
sprzątanie obiektuTCK, sprawdzanie biletów wstępu na imprezy, obsługa szatni
TARNOGÓRSKIE CENTRUM KULTURY - 2015-12-08 - Tarnowskie Góry (śląskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kraków (małopolskie)
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, sporządzanie umów, aneksów, zaświadczeń oraz innych dokumentów związanych z zatrudnieniem i zwalnianiem pracowników, prowadzenie dokumentacji personalnej (akt osobowych), prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów i zwolnień grupowych
Centrum Pediatrii im. Jana Pawła II w Sosnowcu Sp. z o.o. - 2017-11-16 - Sosnowiec (śląskie)
według stanowiska
Robur Polska sp.z.o.o - 2016-07-15 - Suwałki (podlaskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Chybice (świętokrzyskie)
wznoszenie budynków i inne prace ogólnobudowlane
Wiku-Bud Kamil Kurek - 2018-06-01 - Gromoty (warmińsko-mazurskie)
pobieranie surowców i półproduktów do produkcji kulinarnych,zabezpieczanie przed zepsuciem surowców, półproduktów i wyrobów gotowych
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Gorlice (małopolskie)
Weryfikacja zgodności faktur z zawartymi umowami,uzgadnianie z dostawcami prawidłowości wystawionych faktur,wspieranie kierownika działu w realizacji zamówień publicznych,ewidencjonowanie zużycia paliwa samochodów służbowych. Wymagane dokumenty i oświadczenia:życiorys,list motywacyjny,kwestionariusz kandydata do pracy,kopie dokumentów poświadczających wykształcenie, dodatkowe szkolenia,kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy),oświadczenie o treści :wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014r. poz.1182 ze zmianami).Termin składania dokumentów: do 11.03.2016r. do godziny 15:05.Miejsce składania dokumentów (osobiście lub listownie):Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu, 50-227 Wrocław, ulica Kleczkowska 20, zaklejona koperta z dopiskiem oferta pracy ADM.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna we Wrocławiu - 2016-03-01 - Wrocław (dolnośląskie)
Zadania:- Zapewnienie poprawnego funkcjonowania maszyn i urządzeń zainstalowanych w firmie. Bieżące usuwanie awarii sterowania maszyn, urządzeń i instalacji zgodnie ze standardem napraw mechanicznych. Wykonywanie przeglądów prewencyjnych. Usprawnienia oraz niezbędne modyfikacje parku maszynowego w celu poprawienia ich wydajności. Utrzymanie ciągłości produkcji. Firma oferuje: - umowę o pracę w renomowanej firmie o stabilnej pozycji, szanse rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia, pracę pełną wyzwań, możliwość wykazania się inicjatywą.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + do 30% premii po okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.-Praca: 6:00-14:00, 14:00-22;00, 22:00-6:00. Wykształcenie Minimum wykształcenie zawodowe. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku minimum 1 rok. Wymagana gotowość do pracy w systemie zmianowym. Wymagana Książeczka sanepidu (może być nieaktualna) lub gotowość do jej wyrobienia ---> Książeczka sanepidu będzie wymagana podczas podjęcia pracy (koszty jej wyrobienia ponosi osoba podejmująca pracę).
LAMBERTZ POLONIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-29 - Katowice (śląskie)
jw.
AFRO-TAX Sp. z o. o. - 2017-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe, wprowadzanie danych do systemu komputerowego, archiwizacja
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Stargard (zachodniopomorskie)
Prace administracyjno-biurowe w dziale kadr i płac
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie zestawów obiadowych, wydawanie zamówionych posiłków. WYMAGANIA: wykształcenie zasadnicze zawodowe gastronomiczne, mile widziane doświadczenie.
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Jarosław (podkarpackie)
ZGODNIE Z PROGRAMEM STAŻU-PRACA BIURPOWA Z PRZEWAGA WYSIŁKU UMYSŁOWEGO PRZY MONITORZEZ EKRANOWYM POWYŻEJ 4 GODZIN NA DOBĘ W WYMUSZONEJ POZYCJI CIAŁA
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Skierniewice (łódzkie)
jw.
OŚRODEK WDROŻEŃ EKONOMICZNO - ORGANIZACYJNYCH BUDOWNICTWA 'PROMOCJA' SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
praca biurowa, jednozmianowa, polegająca na wystawianiu i prowadzeniu dokumentacji produkcyjnej i magazynowej
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Żelków-Kolonia (mazowieckie)
rozliczanie czasu pracy pracowników, prowadzenie spraw pracowniczych, obsługa magazynu w czasie absencji magazyniera, obsługa archiwum, prowadzenie korespondencji,
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-02-19 - Karchowice (śląskie)
sprzedaż paliw, artykułów motoryzacyjnych i spożywczych
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Konstancin-Jeziorna (mazowieckie)
Prowadzenie kancelarii szkoły, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, sporządzanie sprawozdań GUS, SIO i nadrzędnych organów, prowadzenie ewidencji czasu pracy, godzin ponadwymiarowych, przygotowanie dokumentacji do egzamiu gimnazjalnego, prowadzenie księgi uczniów, okresowe inwentaryzowanie składników szkoły, obsługa urządzeń biurowych - ksero, fax, pełnienie funkcji Administratora Bezpieczeństwa Informatycznego, wykonywanie innych zadań zleconych przez Dyrekora.
Zespół Kształcenia Podstawowego i Gimnazjalnego Nr 30 przy PCT - 2016-06-20 - Gdańsk (pomorskie)
prowadzenie ewidencji, nauka księgowania w księdze przychodów i rozchodów, prowadzenie ewidencji środków trwałych
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; wynagrodzenie 2200-2300zł brutto; wstępnie kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 10-15 w celu ustalenia terminu spotkania
Hotel "JANTAR" Anna Ćwigoń - 2016-04-12 - Ustka (pomorskie)
prace fizyczne przy robotach poziomych pod ziemią
Konsorcjum Przedsiębiorstw Robót Górniczych i Budowy Szybów S.A. - 2018-09-12 - Libiąż (małopolskie)
Obsługa klienta, sprzedaż agencyjna imprez turystycznych, organizacja imprez turystycznych, rezerwacja hoteli, rezerwacja autokarów, rezerwacja samolotów.
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)