REFERENT DS. KSIĘGOWYCH Chojnice oferta pracy Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2016-09-21
Lokalizacja: Chojnice (pomorskie)
Pracodawca: Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 4, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chojnice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: chojnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chojnice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: 2016.KR
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Adres pracodawcy:
Kolejowa 4, 89-600 Chojnice, powiat: chojnicki, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: KONTAKT WYŁĄCZNIE E-MAIL CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: chojnicki
Gmina pracodawcy: Chojnice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chojnice
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: produkcja materiałow budowlanych, budownictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chojnicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.09.2016
Data dodania oferty pracy: 20.09.2016
Oferta pracy ważna do: 18.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 20.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie od klienta zamówień na wykonanie stolarki okiennej, sporządzanie ofert dla klienta,przekształcanie oferty w zamówienie. Kontakt z klientem w trakcie realizacji zamówienia
PPHU OKNOHIT SPÓŁKA JAWNA IRENEUSZ ACHTELIK ADAM ACHTELIK - 2017-01-03 - Chełm Śląski (śląskie)
- Realizacja planu sprzedażowego. Pozyskiwanie nowych klientów i podtrzymywanie kontaktów z klientami obecnymi. Promowanie produktów firmy. Udział w akcjach promocyjnych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + prowizja od sprzedaży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Wymagane minimum roczne doświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego w branży gastronomicznej (Horeca). Wymagana znajomość technik sprzedaży, konsekwencja w działaniu, umiejętność planowania, znajomość pakietu MS Office, obsługa komputera. Mile widziana znajomość języka Angielskiego lub hiszpańskiego na poziomie konwersacji. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (9:00-15:00) (Tel. 32-258-69-86) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Obroki 130, 40-833 Katowice) lub e-mail: danuta (at) arriba com.pl
ARRIBA SPÓŁKA CYWILNA MARIA JULIA BARBOZA DE SZTYLER, JACEK SZTYLER - 2016-06-07 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska, samodzielna praca
TOCZPOL KRZYSZTOF HAJDUGA - 2016-04-27 - Ścinawa (dolnośląskie)
prowadzenie dziennika korespondencji, przyjmowanie i sprawdzanie kompletności wnioskówOferta stażu przeznaczona dla osób zarejestrowanych w PUP Puck
kontakt przez PUP - 2018-01-22 - Puck (pomorskie)
SPORZĄDZANIE I WERYFIKOWANIE DOKUMENTACJI NIEZBĘDNEJ DO REALIZACJI PROJEKTÓW FINANSOWANYCH ZE ŚRODKÓW KRAJOWYCH (MINISTER ZDROWIA), MONITOROWANIE TERMINÓW NABORU SKŁADNIA WYMAGANYCH DOKUMENTÓW, WSPÓŁPRACA Z CZŁONKAMI ZESPOŁU PROJEKTOWEGO, WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY ZAANGAŻOWANYMI W PROCES REALIZACJI PROJEKTÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (PREFEROWANE KIERUNKI: PEDAGOGIKA, ORGANIZACJA I ZARZĄDZANIE W OCHRONIE ZDROWIA, ZDROWIE PUBLICZNE), ZNAJOMOŚĆ SPECYFIKI RELACJI MIĘDZY BENIFICJENTAMI A INSTYTUCJAMI, ZNAJOMOŚĆ ŹRÓDEŁ FINANSOWANIA, ZNAJOMOŚĆ DOKUMENTÓW PROGRAMOWYCH ORAZ WYTYCZNYCH W SZCZEGÓLNOŚCI: DZ.U.NR197 POZ.1923 ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ZDROWIA Z DNIA 29.10.2003 W SPRAWIE KSZTAŁCENIA PODYPLOMOWEGO PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH, USTAWA Z DNIA 15.07.2011 O ZAWODACH PIELĘGNIARKI I POŁOŻNEJ, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, SAMODZIELNOŚĆ I UMIEJĘTNOŚĆ ORGANIZOWANIA WŁASNEGO CZASU PRACY, ODPORNOŚĆ NA STRES I UKIERUNKOWANIE NA REALIZACJĘ CELÓW, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ MS OFFICE, MIN. 1 ROK DOŚWIADCZENIA W PRACY W DZIALE ZWIĄZANYM Z REALIZACJĄ SZKOLEŃ
SZCZECIŃSKA IZBA PIELĘGNIAREK I POŁOŻNYCH - 2016-10-25 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
przyjmowanie sprzedaży, dukumentacji ZKP, dokumentacji produkcyjnej (miejsce pracy: Stożne, Jaśki)
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Stożne (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych.Prowadzenie sekretariatu firmy. Praca w godzinie od 8-14.
FUNDACJA "PRZEMIJANIE" - 2018-02-02 - Opole (opolskie)
prowadzenie dokumentacji budowlanej, kosztorysowanie, nadzór i organizacja pracy bryg. bud.
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Susz (warmińsko-mazurskie)
Terminowe przygotowywanie i wprowadzanie danych do Systemu Informacji OświatowejKontrola terminowości wykonywania badań profilaktycznych: wstępnych, kontrolnych,Sporządzanie list płac pracowników administracji i obsługiWydawanie zatwierdzonych skierowań na badania pracownikom szkołyNaliczanie świadczeń z ubezpieczeń społecznych, dokonywanie potrąceń ustawowychPomoc w prowadzeniu spraw kadrowych pracowników szkołyProwadzenie teczek osobowychProwadzenie ewidencji czasu pracyProwadzenie ewidencji urlopówStałe śledzenie zmian w przepisach z zakresu prawa pracy
Szkoła Podstawowa Nr 4 w Pruszczu Gdańskim - 2018-01-31 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Udzielenie telefonicznej informacji związanej z działalnością HSW.Prowadzenie dokumentacji biura hali. Pomoc przy opracowywaniu harmonogramu zagospodarowania hali, miesięczny harmonogramów czasu pracy. Rozliczenie kasjerek z dziennych wpływów na podstawie udzielonego pełnomocnictwa.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
prowadzenie spraw administracyjnych działu, rejestrowanie korespondencji, kontakt z klientem w zakresie zawierania umów na dostawę wody i odbiór ścieków
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Oława (dolnośląskie)
prowadzenie pojazdu C+E na terenie Europy, Rosji, Ukrainypraca w porze nocnej
"DAYMOS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-03 - Łochowo (kujawsko-pomorskie)
czynności administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczanie kierowców, wystawianie faktur VAT, odbieranie zamówień od klientów
"Sużyw" Firma Wielobranżowa Sp z o.o. - 2017-07-28 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
1.Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującym systemem wynagradzania oraz innych świadczeń wynikających ze stosunku pracy, sporządzanie list płac. 2.Obliczanie wynagrodzeń z tytułu umów zleceń i umów o dzieło. 3.Ewidencjonowanie, rozliczanie i prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wynagrodzeń pracowniczych oraz sporządzanie informacji potrzebnych do bieżącego zarządzania jednostką. 4.Prowadzenie dokumentacji związanej z ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym pracowników i ich rodzin, naliczanie świadczenia z tytułu ubezpieczenia społecznego. 5.Dokonywanie rozliczeń z ZUS z tytułu składek ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz wypłaconych świadczeń z tytułu choroby i macierzyństwa. 6.Dokonywanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym z tytułu podatku dochodowego od osób fizyczn
ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH NR 3 - 2016-09-13 - Łódź (łódzkie)
w/g harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
obsługa programów księgowych, obsługa programów płacowych + płatnik ZUS,obsługa urządzeń biurowych, szkolenie z podstaw prawa podatkowego i rachunkowego
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Pszczyna (śląskie)
jw.
Zacisze S.A - 2017-11-02 - Warszawa (mazowieckie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa Klienta na sali sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej,dbanie o prawidłową jakość i ekspozycję towarów,prace porządkowe.
POLO MARKET 500 Sp. z o.o. - 2017-01-09 - Susz (warmińsko-mazurskie)
Obsługa koparki
Zakład Artykułów Ściernych "Armes" Zadrużniak Sławomir - 2016-08-02 - Nisko (podkarpackie)
OBSŁUGA BIURA, PRZYJMOWANIE ZLECEŃ, REDAGOWANIE ZAMÓWIEŃ, WYKONYWANIE DOKUMENTACJI POWYKONAWCZEJ, KONTAKT Z KLIENTEMANGLOJĘZYCZNYM, WYKONYWANIE PRAC BIEŻĄCYCH I POLECEŃ PRZEŁOŻONEGO
PRZEWIERT TECHNOLOGIE BEZWYKOPOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-11 - Polkowice (dolnośląskie)
-Miejsce pracy: Tczew-Kontakt telefoniczny: 660-567-162
Clar System S.A. - 2016-07-27 - Tczew (pomorskie)
Prowadzenie biura działu sprzętu i transportu, rozliczanie czasu pracy prcowników w tym kierowców, zgłaszanie szkód komunikacyjnych, rozliczanie świadczeń między wydziałami, sporządzanie sprawozdań z zakresu ochrony środowiska oraz sprawozdań GUS
TULCON Spółka Akcyjna ul.Kościuszki 20,63-500 Ostrzeszów - 2016-05-09 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy weryfikacji dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym, kontrola dowodów księgowych, wprowadzenie dokumentów do systemu księgowego, rozliczanie płatności, pomoc w obsłudze klienta, sporządzanie pism, archiwizacja dokumentów, prowadzenie pocztowej ksiązki nadawczej, zapewnienie odpowiedniego obiegu dokumentów z różnymi instytucjami
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Rawicz (wielkopolskie)
Prace instalacyjne w domach (stare i nowe budownictwo), a także montaż instalacji przemysłowych oraz instalacji energii odnawialnej.
Piening Montage GmbH - 2015-11-06 - Niemcy (Niemcy)
-prowadzenie kadr i płac pracowników,-prowadzenie i obsługa sekretariatu,-pisanie i redagowanie pism,-podstawy księgowości
Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian - 2016-06-10 - Wrócikowo (warmińsko-mazurskie)