REFERENT DO SPRAW KADR/PŁAC I SPRAW ADMINISTRACYJNYCH Wrócikowo oferta pracy Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian
Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KADR/PŁAC I SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie kadr i płac pracowników,-prowadzenie i obsługa sekretariatu,-pisanie i redagowanie pism,-podstawy księgowości
Data publikacji: 2016-06-10
Lokalizacja: Wrócikowo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11-010 Wrócikowo 16, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prowadzenie kadr i płac pracowników,-prowadzenie i obsługa sekretariatu,-pisanie i redagowanie pism,-podstawy księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DO SPRAW KADR/PŁAC I SPRAW ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrócikowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: olsztyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Barczewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik obsługi płacowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2016
Data zakończenia pracy: 14.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera pakiet Ms Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pracodawca od kandydatów oczekuje:-wykształcenie co najmniej średnie, (ukończone studia wyższe będą dodatkowym atutem),-wymagane doświadczenie w pracy z programem Symfonia Kadry i Płace oraz programem Płatnik,-znajomość zagadnień z zakresu kadr,płac, PDOF, PFRON i ZUS, co najmniej 2 letni staż pracy na podobnym stanowisku,-bardzo dobra znjomość obsługi komputera i pakietu MS Office,-znajomość obsługi sekretariatu i urządzeń biurowych,-umiejętność pisania pism,sporządzania raportów i analiz.Wymagane oświadczenie o nieakaralnści w sprawach karno-skarbowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Centralny Ośrodek Badania Odmian Roślin Uprawnych Stacja Doświadczalna Oceny Odmian
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Adres pracodawcy:
11-010 Wrócikowo 16, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Aplikacje/CV/ związane z zatrudnieniem należy przesyłać pocztą do dnia 15.07.2016r. na adres: Stacja Doświadczalna Oceny Odmian we Wrócikowie, Wrócikowo 16, 11-010 Barczewo Z dopiskiem:oferta na stanowisko referenta
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: olsztyński
Gmina pracodawcy: Barczewo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrócikowo
Numer budynku pracodawcy: 16
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Olsztynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik obsługi płacowej
Data dodania oferty pracy: 10.06.2016
Oferta pracy ważna do: 31.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Staz dla osoby zarejestr. w tut. Urzędzie pos. II profil poomocy długotrwale bezrobotnej. 1.Godziny odbywania stażu 7:00 do 15:00. 2.Zapoznanie z organizacją i obowiązkami.3.Przyjmowanie surowców drzewnych.4.Przecieranie drewna.5.Skracanie na wymiar.6.Sortowanie.7.Przygotowanie odpowiednich narzędzi.8.Zbijanie palet i opakowań drewnianych.9.Montaż skrzyniopalet.10.Ocena jakość danego produktu.11.Składowanie gotowych wyrobów.12.Dbanie o czystość w miejscu pracy.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Komorów (podkarpackie)
-realizacja zadań w zakresie orzecznictwa lekarskiego-prowadzenie postępowania orzecznictwa w pierwszej instancji,obejmującego badania i sporzadzanie orzeczeń przez lekarzy rzeczoznawców KRUS-praca w sysytemie orzecznik zgodnie z nadanymi uprawnieniami-przyjmowanie i kompletowanie wniosków o świadczenia wypłacone przez placówkę-ustalanie prawa do zasiłku chorobowego w okresie podstawowym i przedłużonym-ustalenie prawa do zasiłu macierzyńskiego z tytułu urodzenia dziecka oraz przyjęcia na wychowanie-ustalanie zasiłku pogrzebowego po czynnym rolniku lub członku rodziny rolnika-prowadzenie obowiązujących rejestrów-wydawanie zaswiadczeń o okresach i wysokościach pobieranych świadczeń-kompletowanie wniosków emerytalno-rentowych oraz przekazanie do Oddziału-dochodzenie zwrotu nienależnie pobranych świadczeń- sporzadzanie i uzgadnianie sprawozdań w zakresie realizowanych zadań
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny Koszalin - 2017-10-18 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
obsługa klientów
Hotel "JAN" Janina Kroplewska - 2016-05-10 - Darłowo (zachodniopomorskie)
obsługa telefoniczna i mailowa kontrahentów, przyjmowanie do realizacji, koordynowanie zamówień
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Pułtusk (mazowieckie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Świdnica (dolnośląskie)
Prowadzenie analityki pożyczek mieszkaniowych, rozliczanie wyżywienia uczniów i pracowników szkoły, rozliczanie dokumentacji magazynowej (spożywczej i materiałowej), prowadzenie ewidencji majątku i wyposażenia szkoły, rozliczanie kart drogowych, wystawianie faktur VAT na podstawie sporządzonych umów, sporządzanie comiesięcznych kalkulacji odnośnie dowozu dzieci do i z SOSW, prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej
Zespół Szkół Rolniczych w Kisielicach - 2018-02-09 - Kisielice (warmińsko-mazurskie)
- obsługa klienta, - obsługa urządzeń biurowych (komputer, fax, ksero), - prace rozliczeniowe i porządowe, - poczta, prace zlecone
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Starogard Gdański (pomorskie)
obsługa programu SQL Komornikuzupełnianie aktarchiwizacja aktobsługa urządzeń biurowychzapozanie się z podstawami postępowania egzekucyjnego
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zg z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Głogów (dolnośląskie)
doświadczenie w prowadzeniu edukacji ekologicznej, znajomość z zakresu ochrony przyrody i środowiska, znajomość programów graficznych, brak przeciwwskazań pracy w terenie, czynne prawo jazdy kat.
Dolnośląski Zespół Parków Krajobrazowych - 2017-08-25 - Świdnica (dolnośląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Lębork (pomorskie)
Praca przy wykonywaniu konstrukcji zbrojeniowych. Obsługa urządzeń do produkcji betonu. Umowa zlecenie, 168 godzin w miesiącu, praca dwuzmianowa w godz.: 6:00-14:00, 14:00-22:00.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, kompletowanie dokumentacji produkcyjnej i magazynowej, aktualizacja cennika, wprowadzanie danych dbanie o prawidłowy obieg dokumentwó, zamaiwanie artykułów biurowych,obsługa spotkań słuzbowych
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Sosnowiec (śląskie)
ewidencjonowanie dokumentacji księgowej
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Szydłowo (mazowieckie)
OBSŁUGA ZATRUDNIONYCH PRACOWNIKÓW W SZEROKO POJ ETYM ASPEKCIE
24 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2018-07-17 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
wprowadzania danych do systemu, generowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Otmęt (opolskie)
Sprawowanie opieki oraz prowadzenie zajęć dydaktyczno – wychowawczych z dziećmi w wieku od roku do 3 lat, utrzymywanie relacji z rodzicami, ścisła współpraca z dyrekcją Klubu, czynny udział w działalności Klubu.Miejsce pracy: Wrocław, ul. KrakowskaSala C
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Wystawianie faktur, ewidencja i rozliczanie zakupów, sporządzanie rejestrów VAT, archiwizacja dokumentów księgowych, obsługa klienta.
Firma Handlowo-Usługowa ARMEKS Andrzej Widzyński Sp. J. - 2017-08-09 - Płock (mazowieckie)
Referent prawny w kancelarii adwokackiej
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Łódź (łódzkie)
weryfikacja prawidłowości formalnej składanych zeznań rocznych oraz weryfikacja prawidłowości wartości rynkowych w podatkach
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kwidzyn (pomorskie)
zamiatanie, grabienie oraz przygotowywanie do wywozu śmieci z terenów zieleni, utrzymywanie w czystości chodników, parkingów, placów wokół obiektów, itp.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Katowice (śląskie)
- Wykonywanie usług transportowych na terenie Polski oraz UE.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 33 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy zgodnie z rozporządzeniem czas pracy kierowców + soboty, niedziele. Doświadczenie NIE jest wymagane.
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Katowice (śląskie)
Wykonywanie czynności związanych z pracą w Dziale Informatyki i Łączności.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-05-11 - Złotoryja (dolnośląskie)
Wprowadzanie danych do komputera, obsługa urządzeń biurowych, kontakt z klientem - email, tel., osobiście, obsługa sekretaiatu - email, fax, ksero.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
praca w sekretariacie jednostki,a w szczególności prowadzenie dziennika korespondencyjnego i rejestru pocztowego,wysyłanie korespondencji jednostki.
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Grądy-Woniecko (podlaskie)
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania dotyczące prowadzenia i koordynowania spraw dotyczących współdziałania Prezydenta Miasta z przedsiębiorcami i instytucjami otoczenia biznesu oraz zadania w zakresie promocji gospodarczej..Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. kreowanie kierunków działań w zakresie rozwoju gospodarczego Miasta i tworzenia przyjaznego klimatu inwestycyjnego; 2. inicjowanie działań służących szeroko pojętemu rozwojowi gospodarczemu Miasta; 3. opieka i współpraca z kluczowymi inwestorami funkcjonującymi w regionie słupskim; 4. pozyskiwanie środków zewnętrznych na przedsięwzięcia ukierunkowane na rozwój przedsiębiorczości oraz wzrost zatrudnienia i spójności społecznej; 5. organizowanie wydarzeń biznesowych, konferencji, seminariów dla przedsiębiorców oraz udział w targach, seminariach i konferencjach związanych z priorytetowymi kierunkami rozwojowymi w regionie; 6. podejmowanie inicjatyw współpracy samorządu lokalnego z samorządem regionalnym, samorządami lokalnymi, instytucjami, przedsiębiorstwami i organizacjami działającymi na rzecz rozwoju gospodarczego Miasta; 7. współtworzenie, aktualizacja i wdrażanie dokumentów dotyczących strategicznego rozwoju gospodarczego Miasta; 8. analiza dokumentów strategicznych wyższego rzędu w zakresie spójności działań strategii gospodarczego rozwoju Miasta; 9. programowanie lokalnego rozwoju przedsiębiorczości i promocji zatrudnienia oraz rynku pracy; 10. współpraca ze stowarzyszeniami wskazanymi w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Słupsku, samorządami gospodarczymi, stowarzyszeniami i instytucjami około biznesowymi; 11. współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w przedmiocie aktywizacji lokalnego rynku pracy mającego na celu pobudzanie przedsiębiorczości oraz sprawowanie nadzoru nad realizacją zadań zleconych do realizacji Powiatowego Urzędu Pracy; 12. programowanie pomocy publicznej dla przedsiębiorców; 13. organizowanie przedsięwzięć mających na celu promocję gospodarczą Miasta; 14. przygotowanie i obsługa posiedzeń Rady Biznesu przy Prezydencie Miasta Słupska i innych zespołów służących rozwojowi gospodarczemu Słupska; 15. informowanie o aktualnych, dostępnych dla przedsiębiorców narzędziach wsparcia takich jak pożyczki fundusze poręczeniowe, dotacje, refundacje, szkolenia projekty unijne itd.; 16. współpraca z uczelniami wyższymi, szkołami ponadgimnazjalnymi oraz instytucjami naukowo-badawczymi celem dostosowania kierunków kształcenia do potrzeb lokalnej gospodarki.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-02 - Słupsk (pomorskie)
•Raportowanie procesów produkcyjnych i innych ustalonych procesów.•Przygotowanie raportów okazjonalnych.•Przeprowadzania ustalonych analiz na bazie dostępnych danych.•Zbieranie i egzekwowanie niezbędnych danych celem raportowania.•Sprawdzanie zgodności danych ze stanem faktycznym.•Organizacja i realizacja sprawozdawczości zewnętrznej (min. GUS, NBP).•Przygotowywanie danych dla biura księgowego.•Współpraca z poszczególnymi działami produkcji.•Współudział w planowaniu organizacji procesu produkcyjnego.1.Pomoc w realizacji zadań administracyjnych.•Prowadzenie rejestru przyczyn postojów i reklamacji
MERALLIANCE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-22 - Dąbrowa Chełmińska (kujawsko-pomorskie)
obsługa gości, podawanie do stołu, dbanie o porządek na stołach,
kontakt przez OHP - 2018-06-07 - Mszana Dolna (małopolskie)