REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA Opole Lubelskie oferta pracy SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "WISŁA"
Stanowisko: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klienta- sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeniowych, obsługa kasowa
Data publikacji: 2019-10-25
Lokalizacja: Opole Lubelskie (lubelskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "WISŁA"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Lubelska 9, 24-300 Opole Lubelskie, powiat: opolski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowa obsługa klienta- sprzedaż produktów finansowych i ubezpieczeniowych, obsługa kasowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole Lubelskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole Lubelskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw produktów finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
niekaralność, mile widziane doswiadczenie w zakresie sprzedaży uslug finansowych i ubezpieczeniowych
Nazwa pracodawcy:
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA "WISŁA"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu Lubelskim
Adres pracodawcy:
Centralna 21, 24-100 Puławy, powiat: puławski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, skierownaie do pracy w przypadku osób bezrobotnych zarejestrowanych w urzędzie pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: puławski
Gmina pracodawcy: Puławy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Puławy
Ulica pracodawcy: Centralna
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu Lubelskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw produktów finansowych
Data dodania oferty pracy: 25.10.2019
Oferta pracy ważna do: 08.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fab78c0865792265e9816e1389d70871
Podobne oferty pracy
przeszkolenie z zakresu BHP i higieny pracy oraz zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i regulaminem pracy; zapoznanie sie z zasadami rachunkowości i obsługi rachunków bankowych;obsługa klienta: otwieranie rachunków bieżących, oszczędnościowo - rozliczeniowych, wydawanie kart płatniczych na podstawie wymaganej dokumentacji, prowadzenie obsługi rachunków bieżących, oszczędnościowych,rachunków oszczędnościowo - rozliczeniowych, depozytów, przyjmowanie bezgotówkowych i gotówkowych dyspozycji posiadaczy rachunków bieżących, ror, książeczek płatnych na każde żądanie oraz lokat terminowych, bieżące wprowadzenie operacji do komputera na podstawie złożonych dyspozycji.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Gąbin (mazowieckie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)
Archiwizacja dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych, księgowanie faktur sprzedażowych, sprawdzanie poprawności księgowania, układanie dokumentów. wszystkie czynności jako pomoc oraz nauka.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Czyżkówko
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prace biurowe
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny nr 4 - 2017-12-01 - Bytom (śląskie)
kontakt tel. 62-7310071; e-mail: ami (at) ami.com.pl lub osobiście w sklepie w Brzegu Dolnym ul. Lelewela
AMI Sp. z o.o. sp.k. - 2016-11-29 - Mikstat (wielkopolskie)
obsługa klienta i działu tradycja, wędliny, sery, mięso, garmaż,
KM MARKET sp. z o.o. - 2016-08-19 - Pabianice (łódzkie)
wykonywanie prac administracyjno-biurowych,prowadzenie dokumentacji w zakresie ustalonym przepisami branżowymi.Praca w 4 Warmińsko-Mazurskiej Brygadzie Obrony Terytorialnej
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2017-07-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
bieżace naprawy samochodów ciężarowych (śmieciarek), naprawa pojemników i kontenerów
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG SANITARNYCH "PUS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-24 - Kwidzyn (pomorskie)
- planowanie i udział w przekazywaniu nieruchomości poza resort ON, - udział w opracowywaniu Rocznego Planu Zamierzeń Gospodarczych oraz Planu Nieruchomości
33 Baza Lotnictwa Transportowego w Powidzu - 2018-08-31 - Powidz (wielkopolskie)
-przyjmowanie wniosków i dokumentacji,-przygotowywanie projektów decyzji i wydawanie decyzji administracyjnych,-prowadzenie rejestrów wypłacanych świadczeń oraz osób korzystających ze świadczeń,-sporządzanie list wypłat świadczeń,-sporządzanie sprawozdań z realizacji świadczeń,Szczegółowy zakres obowiazków jest podany na stronie www.mops.pelplin.plKontakt telefoniczny: 58-536-12-47 wew. 22E-mail: poczta (at) mops.pelplin.pl
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PELPLINIE - 2017-10-24 - Pelplin (pomorskie)
kontakty z dostawcami azjatyckimi, kompletowanie dokumentów, obsługa klientów i kasy fiskalnej, raportowanie
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Środa Wielkopolska (wielkopolskie)
wprowadzanie danych do systemupoczątkowo okres próbny, nastepnie um. o pracę
ALEKSANDER CICHORACKI - 2018-09-04 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Ocena wniosków zgodnie z obowiązującymi procedurami: dokonywanie oceny formalnej,administracyjnej, warunków ogólnych i zgodności, merytorycznej i ekonomiczno-technicznej.Informowanie bezpośrednio przełożonego o przebiegu realizacji zadań oraz o występujących problemach i dostrzeżonych nieprawidłowościach.Informowanie odbiorców pomocy w zakresie rozpatrywania wniosków.Przygotowywanie umów z wnioskodawcami oraz dokumentacji do wydawania decyzji administracyjnych (tam gdzie wymagane).Przygotowanie aneksów do zawartych umów oraz uczestnictwo w czynnościach odwoławczych dotyczących oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi procedurami.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2019-05-15 - Gdynia (pomorskie)
wg stanowiskami programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Praca przy produkcji mebli tapicerowanych, pomoc w wykonywaniu elementów meblowych.
DES MEBLE SP. Z O. O. SP. K. - 2018-02-15 - Myślina (opolskie)
bieżąca obsługa Oddziału w Międzyrzecu Podlaskim w zakresie sprzedaży ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Referent (staż)
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Katowice (śląskie)
Przygotowywanie surowców i pomoc przy produkcji pieczywa.
"PIEKARNIA" Józef Guzik - 2016-06-27 - Łężany (podkarpackie)
- Wsparcie dla LEONI w zarządzaniu łańcuchem dostaw- Współpraca z klientami ( VW,AUDI itp.)- Wdrażanie specyficznych wymagań klientów- Współtworzenie planów produkcyjno-sprzedażowych- Współudział w przygotowaniu analiz i raportów- Wsparcie w identyfikacji wąskich gardeł w produkcji i dostaw- Obsługa systemu ERP
LEONI Kabel Polska Sp. z o.o. - 2020-01-28 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Współpraca z klientami, obsługa biura, ewidencja kosztów, przychodów, ustalanie wyniku podatkowego, wypisywanie faktur VAT, obsługa programów WF-FAKIR, WF-KAPER.
MICHALAK Kancelaria Podatkowo- Księgowa Sp. z o.o. - 2019-03-21 - Siedlce (mazowieckie)
profesjonalne doradztwo i sprzedaż produktów bankowości detalicznej,inicjowanie i aktywne kształtowanie długotrwałych relacji z Klientami,sprawna, rzetelna obsługa operacji i transakcji gotówkowych i bezgotówkowych,realizacja planu sprzedażowego,budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
SKOK Wybrzeże - 2016-03-17 - Kościerzyna (pomorskie)
Wykonywanie czynności urzędniczo-biurowych w ramach zadań realizowanych przez Wydział Geodezji i Kartografii
Starostwo Powiatowe w Brzesku - 2019-04-25 - Brzesko (małopolskie)
-sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, sanitarnych, korytarzy
Hombre Service sp. z o.o. - 2019-01-25 - Gdańsk (pomorskie)
płace, zasiłki, SOD (dofinansowanie PFRON)
MUSI NOVUM Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Żyrardów (mazowieckie)
obsługa programu komputerowego, prowadzenie rejestru faktur
kontakt przez PUP - 2019-08-05 - Bonin (zachodniopomorskie)
łączenie części i elementów konstrukcyjnych wykonywanych ze stali poprzez spawanie elektrodą. Drobne prace ślusarskie
COMES SOKOŁOWSCY SP.J. - 2018-02-02 - Sadek (mazowieckie)
obsługa klienta - wydawanie i przyjmowanie wniosków, obsługa urządzeń biurowych oraz programów komputerowych, redagowanie pism, archiwizacja dokumentacji, wdrożenie w organizację pracy działu.
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Mysłowice (śląskie)
Windykacja należności od kontrahentów zagranicznych, prowadzenie rozrachunkówz klientami, przygotowywanie raportów statystycznych.
RTS LOGISTICS Anna Rojek - Garbowska - 2018-04-04 - Wyszków (mazowieckie)
Prowadzenie wykazu pism przychodzących i wychodzących ze szkoły zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej(KSOD-SEKAP), przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, prowadzenie ewidencji uczniów oraz ewidencji dzieci i młodzieży, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania, wystawianie legitymacji oraz zaświadczeń dla uczniów, praca z aplikacjami takimi jak: System Kontroli Obowiązku Szkolnego, System Informacji Oświatowej, PEFRON, udzielanie informacji interesantom, bieżąca obsługa sekretariatu szkoły, wykonywanie innych prac zleconych przez dyrektora szkoły.Umowa o pracę na czas zastępstwa przez okres do 1,5 roku.
Gimnazjum Nr 24 im. Henryka Jordana - 2017-06-30 - Zabrze (śląskie)