REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH Perzów oferta pracy GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PERZOWIE
Stanowisko: REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH
Wynagrodzenie: od 1 350 PLN
Zakres obowiązków: realizacja ustawy z dnia 11.02.2016 o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, przyjmowanie wniosków, naliczanie świadczeń, opracowywanie decyzji administracyjnych, itp.
Data publikacji: 2017-07-20
Lokalizacja: Perzów (wielkopolskie)
Pracodawca: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PERZOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:- 78, 63-642 Perzów, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
realizacja ustawy z dnia 11.02.2016 o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, przyjmowanie wniosków, naliczanie świadczeń, opracowywanie decyzji administracyjnych, itp.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 350 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ŚWIADCZEŃ WYCHOWAWCZYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Perzów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kępiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Perzów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw socjalnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 350 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Nazwa pracodawcy:
GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W PERZOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Adres pracodawcy:
- 78, 63-642 Perzów, powiat: kępiński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykształcenie : preferowane wyższe, mile widziane doświadczenie w administracji, obsługa komputera. Wymiar czasu pracy:XI-XII 2017 3/4 etatu, I-VI 2018 1/2 etatu, VII-XII 2018 3/4 etatu. Wynagrodzenie brutto: 1/2 etatu 1350 zł, 3/4 etatu 2.100 zł
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Godziny : 9-12
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: kępiński
Gmina pracodawcy: Perzów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Perzów
Ulica pracodawcy: -
Numer budynku pracodawcy: 78
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw socjalnych
Data dodania oferty pracy: 20.07.2017
Oferta pracy ważna do: 19.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 20.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 20.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Wprowadzanie danych do systemu i ich weryfikacja. Kontrola nad pracą Serwisantów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE KOSTRZEWA SPÓŁKA JAWNA - 2019-05-15 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Odbieranie telefonów i łączenie rozmów. Wysyłanie e-maili i faxów. Wpisywanie korespondencji do książki, obsługa sekretariatu, rozdzielenie poczty, wpinanie dokumentacji, wystawianie faktur sprzedaży. Umowa na okres próbny 1 m-c.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Śmiłowo (wielkopolskie)
1) organizowanie i realizacja dostaw (zakupów) w zakresie zaopatrywania pododdziałów Bazy w wyposażenie wspomagające szkolenie wojsk i kulturalno-oświatowe oraz materiały administracyjno-biurowe, pomocnicze oraz zakupy usług i szkoleń, na podstawie potrzeb zgłoszonych przez Zespół Zabezpieczenia (ZZ) Bazy; 2) opracowywanie planów i zmian do planów rzeczowo-finansowych w zakresie zadań o statusie "W"; 3) ewidencjonowanie i rozliczanie faktur z realizacji dostaw i usług o statusie W; 4) uzgadnianie z kierownikiem ZZ terminów dostaw wyposażenia i materiałów administracyjno-biurowych do magazynów ZZ Bazy; 5) organizowanie i realizacja zakupów wyposażenia wspomagającego szkolenie wojsk i kulturalno-oświatowego, materiałów administracyjno-biurowych zgodnie z decyzjami przełożonych w oparciu o ustawę Prawo zamówień publicznych oraz regulaminami wewnętrznymi bazy, w ramach zakresu kompetencji; 6) występowanie o udostępnienie przez właściwie komórki wewnętrzne Bazy informacji niezbędnych dla terminowej i jakościowej realizacji przydzielonych zadań; 7) współuczestniczenie w realizacji kontroli i nadzorów służbowych, zgodnie z zatwierdzonym planem kontroli i nadzoru służbowego w Składzie, gdzie jest przechowywane wyżej wymienione wyposażenie i materiały administracyjno-biurowe; 8) udział w planowaniu bieżących i rocznych zamierzeń Sekcji Wyszkolenia i K-O do planu zasadniczych przedsięwzięć Bazy w zakresie realizacji dostaw wyposażenia wspomagającego szkolenie wojsk i kulturalno-oświatowego oraz materiałów administracyjno-biurowych; 9) zapewnienie przestrzegania przepisów bhp, przeciwpożarowych, ochrony środowiska, jak również przestrzeganie przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych w trakcie realizacji zadań; 10) pełnienie obowiązków wynikających z możliwości nadania pracowniczych przydziałów mobilizacyjnych np.: W wypadku nadania pracowniczego przydziału mobilizacyjnego pracownik jest zobowiązany do wykonywania dodatkowych obowiązków polegających na uczestniczeniu w ćwiczeniach, szkoleniach i innych przedsięwzięciach związanych z zadaniami mobilizacyjnymi jednostki; 11) ochrona danych osobowych przetwarzanych na zajmowanym stanowisku służbowych. Oferta dostępna w sali F, E. KOntakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-06-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykonywanie prac związanych z produkcją potraw zgodnie z recepturami i sztuką kulinarną.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Horyniec-Zdrój (podkarpackie)
sprzedaż, ekspozycja towaru, przyjęcie towaru, sprzatanie stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Głogów (dolnośląskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
WYKONYWANIE INWENTARYZACJI TOWARU W SALONACH SPRZEADŻY ZGODNIE Z OBOWIAZUJĄCYMI PROCEDURAMI, TERMINOWA I RZETELNA REALIZACJA ZADAŃ, PRZESTREZGANIE REGULAMINÓW ORAZ PRZEPISÓW WEWNĘTRZNYCH
CCC S.A. - 2015-12-02 - Polkowice (dolnośląskie)
Ewidencjonowanie nowych wniosków dot. poszukiwania osób zaginionych i uzyskania różnego rodzaju dokumentów, prowadzenie korespondencji w sprawach poszukiwania zaginionych, wystawianie zaświadczeń dot. ofiar wojny na podstawie uzyskiwanych i posiadanych dokumentów, uzupełnianie bazy danych na podstawie załatwianych spraw.
POLSKI CZERWONY KRZYŻ Zarząd Główny - 2019-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymanie porządku w placówce, sprzątanie pomieszczeń i wyznaczonego terenu. Informowanie o wszelkiego rodzaju zauważonych uszkodzeniach sprzętu. Dbanie o porządek wokół szkoły. Współpraca z personelem placówki. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonego.Staż EFS POWER dla os. bezrobotnych do 30 r. ż lub EFS RPO WD dla os. bezrobotnych od 30 r. żwymagane wykszt. min zasadnicze/zawodowe
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Borów (dolnośląskie)
-Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji eksportowej m.in.: dokumentacji dotyczącej wysyłek, dokumentów wywozu przywozu;-Wprowadzanie zamówień do systemu;-Organizacja transportu;-Współpraca z urzędem celnym i agencją celną;-Monitoring płatności klientów;-Opracowywanie analiz sprzedaży
Uroda Polska Sp. Z.O.O. - 2017-02-07 - Kamień Duży (warmińsko-mazurskie)
praca w magazynie salonu meblowego
MEBLE-BLACK RED WHITE Sp. z o.o. - 2016-06-17 - Chełm (lubelskie)
obsługa klienta, praca w Galerii Świdnickiej na ul. Westerplatte 29
Biuro Turystyczne "RAPALA" S.C. - 2018-04-20 - Świdnica (dolnośląskie)
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Zabrze (śląskie)
wykonywanie dekoracji
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Staszów (świętokrzyskie)
- obsługa stanowiska informacji,- przygotowywanie decyzji o podleganiu i ustaniu ubezpieczenia społecznego rolników i domowników oraz w pozostałych sprawach z zakresu ubezpieczeń,- realizacja zadań z zakresu koordynacji systemów zabezpieczenia społeczego wynikających z aktów i instrukcji Wspólnoty Europejskiej i umów międzynarodowych,- sporządzanie i uzgadnianie sprawozdań statystycznych z zakresu ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych,- księgowanie składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne,- prowadzenie rejestrów,- praca w systemach komputerowych obowiązujących na danym stanowisku pracy.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie - 2019-10-31 - Stargard (zachodniopomorskie)
- telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń od klientów firmy- telefoniczne udzielanie informacji(obsługa połączeń przychodzących- rozwiązywanie problemów związanych z niedziałającym internetem/telewizją/telefonem- sprzedaż usług- utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem- budowanie dobrego wizerunku
Polski HR - A-trybut Spółka Akcyjna - 2017-01-11 - Kraków (małopolskie)
zapoznanie się z Regulaminem Pracy i programeme stażu, zaponanie się z obszarami działalnośći ARiMR, aplikacjami używanymi w ARiMR, zdobycie wiedzy z programów pomocowych realizowanych przez ARiMR, min. PROW 2014 -2020, płatności bezpośredniej, zdobycie wiedzy w obszarze obsługi klienta, doradztwa rolniczego(godziny pracy 7:30-15:30)
kontakt przez PUP - 2019-04-29 - Biała Podlaska (lubelskie)
Bieżąca obsługa, rejestrowanie i weryfikacja faktur. Spawdzanie poprawności wprowadzonych danych. Ksiegowanie faktur. Bieżąca analiza i uzgadnianie kont ksiegowych. Przygotowywanie zamówień do fakturowaia. Dekretowanie i księgowanie dokumentów ksiegowych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Petecki Enterprises Sp z o.o. - 2018-11-13 - Łask (łódzkie)
wyksz. średnie, znajomość języka angielskiego, niemieckiego;przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na zakwaterowanie, utrzymywanie porządku i wyglądu estetycznego pomieszczeń, obsługa gości
Hotel Restauracja MALWA Sabina Horyza - 2015-12-03 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przyjmowanie dokumentów od podatników, poznanie przepisów BHP i p.poz, chronologiczne układanie dokumentów, weryfikacja poprawności dokumentów, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego i kadrowego, ulożenie dokumentów do segregatorów
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Samodzielne poszukiwanie nowych konsumentów, realizacja założonych celów sprzedażowych. Prezentacja produktu oraz stały kontakt ze swoimi klientami, opieka posprzedażowa klientów oraz prezentowanie akcesoriów IQOS. Praca z innowacyjnym produktem. Praca w Siedlcach i w promieniu do 50 km.
"ADECCO POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-03 - Siedlce (mazowieckie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie z obowiązującymi procedurami i organizacją pracy. Sporządzanie projektów pism, obsługa urządzeń biurowych, praca w systemach informatycznych.
kontakt przez PUP - 2020-02-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Porządkowanie dokumentów i archiwizacja, obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie pism, sprawozdań, raportów
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Zgodny ze stanowiskiem
NOJO PHU JACEK NEJMAN - 2018-07-24 - Zgierz (łódzkie)
obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, obsługa urządzeń biurowych, realizacja zadań z zakresu ustaw zgodnie z przydzieloną komórką organizacyjną
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Pszczyna (śląskie)
Dobory elementów modułów, wskaźników i połączeń do urządzeń i systemów. Ustalanie niezbędnych parametrów, instalowanie i weryfikowanie oprogramowań sterujących. Wykonywanie podstawowych napraw i regulacji.
MBC AUTOMATYKA I WENTYLACJA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2020-02-03 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa kasowa i bankowa, kontrola terminowej realizacji faktur wystawianych prze dostawców, kontrola formalno-rachunkowa dokumentów , obsługa kasy, prowadzenie księgowosci syntentycznej i analitycznej, sporządzanie miesięcznych raportów
Towarzystwo Budownictwa Społecznego TBS Sp. z o. o. - 2017-03-07 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
obsługa klienta wypożyczalni
Nekon Sp. z o.o. - 2017-11-16 - Jacnia (lubelskie)