REFERENT DS ADMINISTRACYJNO KSIĘGOWYCH Śmiłowo oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS ADMINISTRACYJNO KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Odbieranie telefonów i łączenie rozmów. Wysyłanie e-maili i faxów. Wpisywanie korespondencji do książki, obsługa sekretariatu, rozdzielenie poczty, wpinanie dokumentacji, wystawianie faktur sprzedaży. Umowa na okres próbny 1 m-c.
Data publikacji: 2018-02-06
Lokalizacja: Śmiłowo (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Śmiłowo, powiat: pilski, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Odbieranie telefonów i łączenie rozmów. Wysyłanie e-maili i faxów. Wpisywanie korespondencji do książki, obsługa sekretariatu, rozdzielenie poczty, wpinanie dokumentacji, wystawianie faktur sprzedaży. Umowa na okres próbny 1 m-c.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS ADMINISTRACYJNO KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Śmiłowo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pilski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie, kierunek: ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachunkowość, administracja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne lub administracja, umiejętność obsługi komputera.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Adres pracodawcy:
al. Niepodległości 24, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie do pracy po stażu
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: pilski
Gmina pracodawcy: Piła
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piła
Ulica pracodawcy: al. Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pile
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 06.02.2018
Data dodania oferty pracy: 06.02.2018
Oferta pracy ważna do: 10.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 06.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 06.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracy oraz zakwalifikowanych do II profilu pomocy- ścieżka dostępu:http://www.pup.gliwice.pl/bezrobotni_poszukujacy_pracy/staze.htmlWykształcenie: wyższe, doświadczenie: brak wymagań; komunikatywność; łatwość nawiązywania kontaktów, znajomość MS Office oraz jęz. angielskiego na poziomie B2; zakres obowiązków: działania adm.-biurowe realizowane przez jednostkę tj. sporządzanie dok., obsługa korespondencji, przyg. sprawozdań i raportów, obsługa klienta; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Gliwice (śląskie)
szkolenie z zakresu BHP,P.Poż. , z zakresu informacji niejawnych, zapoznanie się z zakresem obowiązków na stanowisku pracy, wykonywanioe analiz ilosciowych prowadzonych postepowań sprawdzajacych, wykonywanie wykazów z wykorzystaniem MS Word, opisy teczek, archiwizacja dokumentów itp
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
PRZYRZĄDZANIE POSIŁKÓW, PRACE PORZĄDKOWE NA KUCHNI, WYDAWANIE POSIŁKÓW
kontakt przez OHP - 2018-06-22 - Zielona Góra (lubuskie)
zgodnie z programem stażu,godz. pracy 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:•WPROWADZANIE ASORTYMENTU NA STRONĘ SKLEPU INTERNETOWEGO (MEBLE, ELEMENTY WYPOSAŻENIA WNĘTRZ), •AKTUALIZACJA OFERTY JUŻ ISTNIEJĄCEJ,•PRZYPISYWANIE CEN, PARAMETRÓW PRODUKTU, OBRABIANIE ZDJĘĆ, PRZYPORZĄDKOWANIE PRODUKTÓW DO WŁAŚCIWEJ KATEGORII ITP…WYMAGANIA:•BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY,•ZAANGAŻOWANIE W PRACĘ I SAMODZIELNOŚĆ W REALIZACJI ZADAŃ,•DOKŁADNOŚĆ I DBAŁOŚĆ O SZCZEGÓŁY,•ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA.OFERUJEMY:•STAŁĄ PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIE•MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO•WYNAGRODZENIE ADEKWATNE DO POSIADANEJ WIEDZY, UMIEJĘTNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W REALIZACJĘ ZADAŃ I OSIĄGANYCH EFEKTÓW PRACY
MEBLE.PL SA - 2017-03-22 - Rzeszów (podkarpackie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-10-17 - Ostrołęka (mazowieckie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)prowadzenie ewidencji księgowej za pomocą programu finansowo-księgowego pod nazwą Finanse firmy VULCAN Sp z o. o.3)dekretacja i księgowanie dowodów księgowych, dochodów i wydatków budżetowych oraz pozbudżetowych4)sprawdzanie prawidłowości i kompletności dokumentów niezbędnych do księgowania5)Analiza wydatków z kosztami6)Analiza kont rozrachunkowych7)uzgadnianie obrotów i sald analitycznych i syntetycznych8)uzgadnianie obrotów i sald z pomocniczymi księgami9)pomoc dyrektorom jednostek obsługiwanych przy sporządzaniu planów dochodów i wydatków oraz kontrola ich realizacji10)współpracaz dyrektorami jednostek obsługiwanych w zakresie instruowania i udzielania informacji dotyczącej rozliczania środków11)informowanie dyrektorów jednostek obsługiwanych o zagrożeniach w realizacji planu finansowego12)przygotowywanie i uzgadnianie danych do sprawozdawczości oraz sporządzanie miesięcznych, kwartalnych, rocznych sprawozdań.13) sporządzanie informacji, zestawień w zakresie prowadzonej księgowości14)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzanie deklaracji VAT - 7C jednostek obsługiwanych15)rozliczanie w księgach rachunkowych przeprowadzonych inwentaryzacji16)przestrzeganie dyscypliny budżetowej17) stałe podnoszenie kwalifikacji18)bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach19)przestrzeganie obowiązujących przepisów oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce20)należyte przechowywanie i zabezpieczanie dokumentów finansowo-księgowych21)prowadzenie korespondencjiw zakresie spraw finansowych22)informowanie głównego księgowego CUWO w Łodzi o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywanych obowiązków. Informacja w Biuletynie Informacji Publicznej http://www.cuwo-lodz.4bip.pl/index.php?idg=1&id=1&x=0Kandydaci muszą przystąpić do naboru na podstawie Ustawy o pracownikach samorządowych. Dokumenty aplikacyjne należy składać do 19.02.2018 r.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2018-02-14 - Łódź (łódzkie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Sierpc (mazowieckie)
obsługa i archiwizacja poczty elektronicznej; prowadzenie dokumentacji; prowadzenie bazy danych; obsługa klienta, zamawianie części
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Tczew (pomorskie)
promocja, planowanie działań marketingowych, miejsce wykonywania pracy Sierpc, ul. Narutowicza 64, giełda pracy PUP Sierpc w dniu 17.12.2015 o godz.11:00 w pok.11
"CENTRUM KONFERENCYJNO-REKREACYJNE U.TOMASZEWSKA I. WIERZBICKA" SPÓŁKA CYWILNA - 2015-12-11 - Sierpc (mazowieckie)
Przygotowywanie kalkulacji i ofert techniczno-handlowych, analiza dokumentacji projektowej przedmiotu zapytania, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców, kontakty z dostawcami oraz Klientami, przygotowywanie specyfikacji technicznych do ofert. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku na terenie województwa śląskiego (grafik do ustalenia).
ASPAR SP. Z O. O. - 2017-08-31 - Bielsko-Biała (śląskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:•wystawianie faktur, refaktur, korekt faktur, not księgowych oraz prowadzenie ich ewidencji,•rozliczanie kosztów mediów i telekomunikacji według miejsc powstawania kosztów (MPK) oraz dla najemcówi dzierżawców,•sporządzanie sprawozdań GUS zgodnie ze szczegółowym zakresem obowiązków,•całokształt spraw związanych z funkcjonowaniem kas fiskalnych w Porcie Lotniczym Łódź (terminy przeglądów, zgłoszenia, zawiadomienia o miejscu instalacji, zgłoszenia fiskalizacji itp.).
PORT LOTNICZY ŁÓDŹ IM. WŁADYSŁAWA REYMONTA SP. Z O.O. - 2017-10-27 - Łódź (łódzkie)
Pomoc przy udzielaniu informacji turystycznej turystom krajowym i zagranicznym, pomoc w promowaniu poszczególnych przedsięwzięć programowych, aktualizacja bazy danych, przeprowadzanie badań ankietowych dotyczących ruchu turystycznego w Tarnowie
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Tarnów (małopolskie)
księgowanie dokumentów rozliczeniowych, wystawianie dokumentów księgowych, inne czynności zlecone
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Konstantynów (lubelskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-06-12 - Zabrze (śląskie)
Wykonywanie prac związanych z bieżącą obsługą Dziekanatu jako referent w Dziale Spraw Studenckich, archiwizacja dokumentacji toku studiów, wprowadzanie danych studentów do programu komputerowego, zakładanie teczek studenckich.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Siedlce (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych, prowadzenie korespondencji, pomoc w przygotowaniu dokumentów organizacyjnych dotyczących funkcjonowania zakładu, oferta przeznaczona dla osób bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Sosnowiec (śląskie)
- Samodzielne przygotowywanie potraw kuchni tureckiej poparte znajomością oryginalnych przypraw tej kuchni. Formowanie KEBABA z surowego mięsa. Wypiek pieczywa tureckiego. Obsługa klienta.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 2 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + soboty, niedziele - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok jako kucharz kuchni tureckiej. Znajomość tradycji kuchni tureckiej oraz umiejętność formowania KEBABA z mięsa surowego. Wymagana umiejętność wypieku pieczywa tureckiego.
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Katowice (śląskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Puławy (lubelskie)
Obsługa sekretariatu,wystawienie faktur VAT,obsługa urządzeń biurowych,prowadzenie wszelkiej korenspondencji.
"Społem" Powszechna Spółdzielnia Spożywców - 2018-04-26 - Sochaczew (mazowieckie)
OBSŁUGA KSIĘGOWA:- Prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów- Prowadzenie Ewidencji VAT- Prowadzenie Ewidencji Środków Trwałych i Wyposażenia- Prowadzenie Ewidencji Ryczałtu- Sporządzanie deklaracji podatkowych- Administracja/archiwizacja dokumetów księgowych- Weryfikacja KPiR, ewidencji VAT oraz deklaracji podatkowych- Wystawianie faktur, wz- Sporządzanie wniosków kredytowych- Reprezentowanie klienta przed Urzędem Skarbowym- Dbałość o terminowość rozliczeń z kontrahentami- Dbałość o porządek i estetykę w miejscu pracy- Obsługa kadrowo-płacowa:- Sporządzanie listy płac- Sporządzanie deklaracji dla ZUS- Prowadzenie dokumentacji kadrowej- Weryfikacja deklaracji ZUS- Sporządzanie dokumentów płatniczych dla ZUS.
PS OFFICE Piotr Szymborski - 2016-11-10 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Staż dla osoby długotrwale bezrob. posiad. II profil pomocy. Godziny Odbywania staż u od 7:30 do 15:30. 1.Zapoznanie się z regulaminem pracy i zasadami organizacji Biura Powiatowego.2.Zapoznanie się z procedurami obowiązującymi w ARiMR i związanymi z nimi programami.3.Zapoznanie się z zagadnieniami związanymi z archiwizacją dokumentów. 4.Nauka obsługi programu obowiązującego w ARiMR.5.Zapoznanie się z zagadnieniami z zakresu obsługi kancelarii Biura.6.Obsługa petenta.7.Obsługa urządzeń technicznych tj.: ksero, fax, drukarka, skaner.
kontakt przez PUP - 2018-05-01 - Kolbuszowa (podkarpackie)
koszenie trawy, przycinanie krzewów, drzew; dbanie o czystość wokół szpitala
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prowadzenie kadr z wykorzystaniem programu Wulkan - prowadzenie spraw kadrowych pracowników szkoły - nauczycieli i innych pracowników.
Gimnazjum Nr 13 z Oddziałami Dwujęzycznymi - 2016-12-15 - Częstochowa (śląskie)
Wykształcenia co najmniej średnie; doświadczenie zawodowe: brak wymagań; dobra znajomość obsługi komputera (MS Office), komunikatywność i systematyczność, dobra organizacja pracy własnej, odporność na stres, rzetelność i terminowość, dyspozycyjność i mobilność; zakres obowiązków:realizacja badań ankietowych w terenie wymagająca bezpośrednich wywiadów z respondentami mająca na celu pozyskiwanie danych; analiza, kontrola i przygotowanie zebranych materiałów do opracowania; komputerowa rejestracja ankiet i kwestionariuszy; sporządzanie meldunków i raportów z przeprowadzonych badań; przeprowadzanie wywiadów przez telefon metodą CATI; dbanie o wizerunek statystyki publicznej w społeczeństwie; jedna zmiana; miejsce pracy: teren miasta Gliwice i powiatu gliwickiego
URZĄD STATYSTYCZNY W KATOWICACH - 2018-07-18 - Gliwice (śląskie)
zapewnienie obsługi wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych; praca w Pabianicach;
Zakład Ubezpieczeń Społecznych II O/Łódź - 2017-09-22 - Pabianice (łódzkie)
Monitorowanie rynku zamówień publicznych.Kompleksowa obsługa postępowań przetargowych w sprawie o udzielenie zamówień publicznego po stronie wykonawcy / m.in udział w procesie ofertowania, redagowania zapytań ofertowych.Podejmowanie działań uzupełniających w trakcie postępowania i po złożeniu oferty.Prowadzenie rejestru postępowań oraz archiwizacja dokumentacji przetargowej.Przygotrowywanie raportów i analiz dotyczących złożenia ofert.
PW KARABELA - CK Sp. z o. o. - 2016-06-16 - Kielce (świętokrzyskie)
Administracja systemami informatycznymi wykorzystywanymi w Banku, a w szczególności zapewnienie wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów w bankowości elektronicznej i w systemach rozliczeń w ramach SWIFT i KIR.
BANK SPÓŁDZIELCZY RZEMIOSŁA W KRAKOWIE - 2018-03-07 - Kraków (małopolskie)
Opis stanowiska: -Przyswojenie i ciągłe udoskonalanie wiedzy o takich produktach jak: okna, drzwi, rolety, bramy, produkowanych na najwyższej jakości komponentach (Aluplast, Salamander, Decco, Aliplast, Aluprof) -Przygotowywanie wycen produktów w programie Winpro - Praca pod okiem Specjalisty ds. exportu na rynek włoski, francuski lub niemiecki Wymagania: -Zmysł techniczny, wyobraźnia przestrzenna -Chęć do nauki - Komunikatywna znajomość języka włoskiego, francuskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem Oferujemy: -Uczestnictwo w rozwoju innowacyjnej firmy będącej w czołówce producentów stolarki otworowej nie tylko w Polsce ale i Europie -Pakiet socjalny (karta Multisport, prwyatna opieka medyczna) -Umowa o pracę -Atrakcyjne warunki pracy i płacy.
EKO OKNA S.A - 2017-10-09 - Łódź (łódzkie)
przyjmownaie zgłoszeń usterek, dokonywanie napraw bieżących, dokonywanie konserwacji maszyn i urządzeń, praca w warsztacie mechanicznym, dokonywanie napraw okresowych
Fabryka Wyrobów Cukierniczych "JAGO" Jan Gogolewski - 2017-03-10 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)