REFERENT DS. SPRZEDAŻY Łódź oferta pracy FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: - obsługa klienta- obsługa komputera- sprzedaż mebli i art. wyposażenia wnętrz- sporządzqanie zamówień i umów ratalnych- dbanie o porządek w miejscu pracyGodziny pracy: 9-17, 10-18.
Data publikacji: 2020-01-03
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Brzezińska 19, 92-103 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- obsługa klienta- obsługa komputera- sprzedaż mebli i art. wyposażenia wnętrz- sporządzqanie zamówień i umów ratalnych- dbanie o porządek w miejscu pracyGodziny pracy: 9-17, 10-18.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia od sprzedaży
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzedawca*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: pomaturalne/policealne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat)
Nazwa pracodawcy:
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Sycowska 16, 56-416 Goszcz, powiat: oleśnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - spotkanie rekrutacyjne dla kandydatów: ul. Brzezińska 19, 92-103 Łódź, w dniu 09.01.2020r. , godz. 13.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: spotkanie rekrutacyne: ul. Brzezińska 19, 92-103 Łódź, w dniu 09.01.2020r, godz.13
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: oleśnicki
Gmina pracodawcy: Twardogóra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Goszcz
Ulica pracodawcy: Sycowska
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: Produkcja mebli
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzedawca*
Data dodania oferty pracy: 03.01.2020
Oferta pracy ważna do: 09.01.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?09bcaeeab1e7a37b64c03e9bb44bcfde
Podobne oferty pracy
oferta zatrudnienia w ramach stażU skierowana do odób do 30 roku życia: obsługa programu księgowego KAPER, PŁATNIK, RAKS, wprowadzanie danych, sporządzanie list płac i umów zleceń, ewidencja czasu pracy pracowników, wypełnianie dokumentów do urzędu skarbowego i ZUS, księgowanie faktur, sprawdzanie poprawności danych na dokumentach.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Józefów (mazowieckie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-03 - Lębork (pomorskie)
Prace biurowe, obsługa programów szkoleniowych, rozliczenia finansowo-księgowe
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Malbork (pomorskie)
Wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych. Księgowanie zdarzeń gospodarczych. Kontrola rozrachunków.
kontakt przez PUP - 2020-01-14 - Leszno (wielkopolskie)
- Opracowanie zestawień kosztowych,- Opracowanie analiz kontrolingowych,- Udział w sporządzaniu kalkulacji cen usług,- Udział w opracowywaniu planu finansowego oraz prognoz kosztowo- przychodowych,- Współpraca z kierownikami centrów kosztów i przychodów,- Współudział w analizie rentowności produktów,- Zapoznanie z przepisami i regulaminami,- Przestrzeganie ustalonego harmonogramu pracy,- Rzetelne wykonywanie powierzonych czynności,- Staż w godz. 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2018-04-11 - Płock (mazowieckie)
wpisywanie dokumentów rozchodów, faktur, redagowanie pism, sprawdzanie dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych pod względem rachunkowymOferta pracy w ramach prac interwencyjnych - przeznaczona dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nakle nad Notecią.
kontakt przez PUP - 2020-07-28 - Kcynia (kujawsko-pomorskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Legnica (dolnośląskie)
Poszukiwanie kontrahentów na terenie Chin, zorganizowanie i dokonywanie zakupów towarów handlowych na terenie EU i Chin, obsługiwanie klientów handlowych i firm chińskich w lokalu i na terenie, przygotowanie prezetancji ofert handlowych w języku chińskim dla zarządu, zorganizowanie promocji towarów handlowych poprzez przygotowanie katalogu w języku chińskim i przedstawienie ich dla przedsiębiorców chińskich w krajach Schengen. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Raszyn (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 17-24; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 13-16
BILA Bilard Klub Najm Niaz - 2016-02-26 - Słupsk (pomorskie)
przewóz towarów w krajach UE
SĘKOCIN Beata Makaś - 2017-09-21 - Jaromirowice (lubuskie)
Współpraca z dostawcami (składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych).
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-03-28 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Kierowanie zespołem pracowników na poszególnych obszarach restauracji, sporządzanie raportów dot. działaności operacyjnej i obsługa poszczególnych stanowisk restauracji. Praca na umowę o pracę w godz. 5-15, 14-24, 22-8 w Kołobrzegu, również w soboty, niedziele i święta.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
według zawodu
KANCELARIA NOTARIALNA Grażyna Krystyna Wachnik - 2017-06-22 - Lubsko (lubuskie)
obsługa sekretariatu
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa maszyn stolarskich: wielopiła, strugarka, frezarka
PPH NATURA - MEBEL Sp. zo.o. Rudzienice - 2018-01-29 - Rudzienice (warmińsko-mazurskie)
Obsługa administracyjna i organizacyjna sekretariatu, zarządzanie obiektem informacji i dokumentów, organizacja seminariów, targów i udział w nich, opracowywanie i kompletacja ofert handlowych, opracowywanie materiałów do prezentacji i reklam, organizacja spotkań i wyjazdów słuzbowych, samodzielne realizowanie bieżących zadań zleconych
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Tarnów (małopolskie)
Zgodny z programem stażu przedłożonego przez Organizatora tj. Coroplast Polska Sp. zo.o. Spółka Komandytowa, 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Ciepłownicza 8. Tel. 77 54 95 586
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Strzelce Opolskie (opolskie)
wykonywanie obowiązków zleconych przez opiekuna stażu w zakresie prac administracyjnych oraz księgowychobsługa programów księgowych i administracji z pakietu programu INSERTStaż obywać się będzie Brdyujście
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w zakresie reklamacji , analizowanie oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu, prowadzenie wysyłki reklamacji
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2018-06-07 - Iława (warmińsko-mazurskie)
obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera, obsługa klienta w zakresie sprzedaży polis ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Mikołów (śląskie)
do zakresu powierzonych obowiązków należy w szczególności: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu, prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej, redagowanie pism, obsługa poczty elektronicznej, centrali telefonicznej współpraca i zapewnienia właściwego obiegu informacji między działami, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Areszt Śledczy w Mysłowicach - 2019-01-10 - Mysłowice (śląskie)
kontorla jakości produktów, czytanie rysunku technicznego
MM Szynaka Living Sp.Z.O.O. - 2017-06-12 - Iława (warmińsko-mazurskie)
g
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Okrąg (kujawsko-pomorskie)
rozliczanie stanów magazynowych, wprowadzanie do systemu informacji dot. przyjęcia i wydania towarów
WARMIŃSKIE ZAKŁADY PRZETWÓRSTWA OWOCOWO-WARZYWNEGO KWIDZYN SP. Z O.O. - 2017-11-13 - Kwidzyn (pomorskie)
klejenie korpusów ram blatów, pakowanie i odbieranie materiałówPraca w delegacji
kontakt przez PUP - 2019-09-13 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
Wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Kraków (małopolskie)
obsługa klienta w biurze podróży
KSIĘGARNIA Mariusz Adameczek - 2016-06-20 - Ryki (lubelskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2019-01-25 - Świdnica (dolnośląskie)
- obsługa scalonego funduszu świadczeń socjalnych (prowadzenie dokumentacji oraz posiedzeń komisji)- obsługa zakładowego funduszu świadczeń socjalnych (prowadzenie dokumentacji oraz posiedzeń zespołu socjalnego)- pomoc w administrowaniu majątkiem szkoły-inwentaryzacja mienia- pomoc w prowadzeniu sekretariatu uczniowskiego - prowadzenie dokumentacji, obsługa systemów informatycznych
LI LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE IM. TADEUSZA KOŚCIUSZKI - 2020-06-18 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa klientów firmy - obsługa sprzedaży oraz fakturowanie- zbieranie inf. o oczekiwaniach, potrzebach klientów i otoczenia firmy- wdrażanie nowych produktów na rynek i rozwój ich sprzedaży- pozyskiwanie nowych klientów- wstępna windykacja należnościData rozpoczęcia pracy listopad/grudzień 2018 r.
LASKOMEX PPHU - 2019-01-17 - Łódź (łódzkie)