REFERENT/ INSPEKTOR Mysłowice oferta pracy Areszt Śledczy w Mysłowicach
Stanowisko: REFERENT/ INSPEKTOR
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: do zakresu powierzonych obowiązków należy w szczególności: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu, prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej, redagowanie pism, obsługa poczty elektronicznej, centrali telefonicznej współpraca i zapewnienia właściwego obiegu informacji między działami, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Data publikacji: 2019-01-10
Lokalizacja: Mysłowice (śląskie)
Pracodawca: Areszt Śledczy w Mysłowicach
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Szymanowskiego 6, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
do zakresu powierzonych obowiązków należy w szczególności: zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sekretariatu, prowadzenie i rejestracja korespondencji wewnętrznej, redagowanie pism, obsługa poczty elektronicznej, centrali telefonicznej współpraca i zapewnienia właściwego obiegu informacji między działami, dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT/ INSPEKTOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mysłowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Mysłowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mysłowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: sekretarka
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.01.2019
Nazwa pracodawcy: Areszt Śledczy w Mysłowicach
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 6, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Mysłowice
Gmina pracodawcy: Mysłowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mysłowice
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy: działalność prawnicza i sądownicza
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: sekretarka
Data dodania oferty pracy: 11.01.2019
Oferta pracy ważna do: 25.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 11.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 10.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sprzedaż, obsługa klientapraca w godzinach: 10.00 - 18.00, 11.00 - 19.00, 13.00 - 21.00pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę, pakiet socjalny, szkolenia
FIELMANN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-11-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów. Przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz realizowanie zamówień. Monitorowanie należności przeterminowanych. Sporządzanie raportów. Analiza stanów magazynowych.
MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-07 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Referent ds biurowych
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Oferta stażu realizowana ze środków PO WER dla osób do 30 roku życia. Miejsce odbycia stażu Krapkowice
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Krapkowice (opolskie)
Zapoznanie się z integrowanym systemem informatycznym Papirus SQL, dekretacja dokumentów, windykacja należności
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Siedlce (mazowieckie)
segregowanie dokumentów pod względem rodzaju, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzanie do systemu księgowego dokumntów, wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów w kpir, sporządzanie list płac i deklaracji ZUS w Płatniku, wystawianie zaśwaidczeń i dokumntów zw z wynagrodzeniami, sporządzanie deklaracji podatkowych pod nadzorem księgowej, obsługa programu Płatnik w zakresie ZUS, zapoznanie się z dokumntacją kadrową: akta osobowe, zaświadczenia
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Pszczyna (śląskie)
zapoznanie się z dokumentami;archiwizacja dokumentów;kopertowanie i wysyłanie korespondencji;telefoniczne informowanie osób bezrobotnych o organizowanych giełdach pracy i spotkaniach organizacyjnych;bieżąca pomoc przy obsłudze Klienta;obsługa urządzeń biurowych;pomoc przy organizacji giełd pracy i spotkań informacyjnych;informowanie pracodawców o skierowanych do nich usługach rynku pracy;archiwizacja dokumentów;udzielanie informacji o szkoleniach;informowanie osób zakwalifikowanych na szkolenia o terminie i miejscu szkolenia;wydawanie wniosków na szkolenia indywidualne;telefoniczne informowanie osób bezrobotnych o skierowanych do nich instrumentach rynku pracy;telefoniczne wzywanie osób bezrobotnych w sprawach dotyczących złożonych wniosków;bieżąca pomoc przy obsłudze Klienta;telefoniczne informowanie Pracodawców o skierowanych do nich instrumentach rynku pracy;telefoniczne umawianie Pracodawców na spotkania w sprawach dotyczących złożonych wniosków;przekazywanie dokumentów do właściwych komórek organizacyjnych Urzędu;
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)
Pomoc w przygotowywaniu posiłków
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Jastrzębia Góra (pomorskie)
Gospodarowanie środkami trwałymi; administrowanie budynkami; dokonywanie zamówień
Nadleśnictwo Grotniki - 2018-06-26 - Zgierz (łódzkie)
zapoznanie sie z przepisami BHP, PPoż,- Zapoznanie sie z organ. wew. UMł,- Zapoznanie sie z zakresem działań realizowanych przez wybraną komórkę organ.,- pomoc w prowadz. bieżących spr. wybranej komórki organ.,- archiwizowanie dokumentacji,- pomoc w obsł. interesantów,- pomoc w wybranej komórce organ.,- pomoc w czynnościach kancelaryjnych ( kopertowanie i adresowanie).
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Łódź (łódzkie)
sprzedaż internetowa, wysyłka
Terdom Krzysztof Bialik - Kietrz - 2017-10-11 - Kietrz (opolskie)
pon- pt 8-16
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Opole (opolskie)
- OSOBY ZAINTERESOWANE OFERTĄ PROSZONE SĄ O ZAPOZNANIE SIĘ Z TREŚCIĄ OGŁOSZENIA NA STRONIE: http://www.bonifratrzy.katowice.pl/ (Zakładka Kariera / Praca)- OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY: Szpital Zakonu Bonifratrów w Katowicach sp. z o.o., 40-211 Katowice ul. Ks. L. Markiefki 87, ogłasza nabór na wolne stanowiska pracy: Referent / Młodsza księgowa / Księgowa w Dziale Finansowo - Księgowym. Wymiar etatu pełny.- Główne obowiązki: Ewidencjonowanie dokumentów księgowych, Prowadzenie rozrachunków.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Mogą aplikowac również osoby niepełnosprawne. Wymagania koniecznie: znajomość zasad ewidencji dokumentów. Umiejętność obsługi komputera (w tym Word, Excel, Internet). Wymagania dodatkowe: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, Wykształcenie wyższe na kierunku rachunkowość.
SZPITAL ZAKONU BONIFRATRÓW W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-13 - Katowice (śląskie)
Sprzedaż sprzętu komputerowego i GSM , przyjmowanie towaru , eksponowanie , przygotowanie dokumentacji
Firma Handlowo Usługowa QVADRO Toczek Mariusz - 2019-03-05 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Definiowanie kluczowych wskaźników procesu i regularne raportowanie na ich podstawie.Zarządzanie problemami w procesieZapewnienie efektywnego utrzymania i wykorzystania standaryzowaych metod, procedur oraz danych. Współpraca z innymi działami dla uzgodnienia standardów, priorytetów w koordynowaniu procesem.
Luxoft Poland Sp. z o. o. - 2017-08-03 - Gdańsk (pomorskie)
przedłużanie panzokci, manicure, pedicure, zabiegi pielęgnacyjne na twarz, przedłużanie rzęs; godziny pracy: 10.00-14.00,14.00-18.00; praca na 1/2 etatuumowa na 3 lata
ZAKŁAD KOSMETYCZNO- FRYZJERSKI KRYSTYNA OLIWA - 2017-09-28 - Słupsk (pomorskie)
załadunek/rozładunek towarów, prowadzenie dokumentacji, wydawanie towarów z magazynu na podstawie dokumentacji rozchodowych, układanie towaru w magazynie, zabezpieczanie ich, dbanie o porządek w magazynie
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "AGRO-MAT" ANDRZEJ TRACZ - 2018-04-05 - Żelazno (dolnośląskie)
1.Szkolenie w zakresie BHP i P.POŻ.2.Instruktaż stanowiskowy 3.Zapoznanie z organizacją i regulaminami firmy4.Sporządzenie planu dnia pracy z wyznaczeniem poszczególnych zadań do realizacji5.Sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji 6.Prowadzenie ewidencji, rejestrów i zestawień7.Wprowadzanie faktur do systemu komputerowego8.Obsługa danych w programach Microsoft Office (głównie Excel)9.Obsługa kadr (nadzór nad prawidłowym wypełnianiem przez pracowników kwestionariuszy osobowych, sporządzanie raportów dotyczących spraw pracowniczych)
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Dzierżążno (pomorskie)
Prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń, zgłaszanie, wyrejestrowywanie i rozliczanie pracowników z ZUS i US, sprawozdawczość. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość prawa pracy, przepisów ZUS, podatków oraz PFRON, pakietu MS Office, obsługa komputera, min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.Tel.: 95 755 32 51w.41/ 519 326 229 Kamila Żarkowska-Dudasz. Adres e-mail: kamila.zarkowska-dudasz (at) leks.com.pl
LEKS SP. Z O.O. - 2016-09-16 - Sulęcin (lubuskie)
prowadzenie ewidencji w słuzbie zywnościowej, merytoryczne sprawdzenie asygnat kuchennych zwróconych do kancelarii, prowadzenie ewidencji pomocniczej w zakresie ewidencji przychodów i rozchodów produktów spozywczych, monitorowanie realizacji planu zakupów żywnosci przeznaczonej na bieżące zywnienie, porównywanie ewidencji magazynowej z ewidencją pomocniczą słuzby zywnosciowej
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Naprawa samochodów osobowych
AUTOLUKAS Łukasz Wittbrodt - 2017-12-14 - Tupadły (pomorskie)
Referent ds. wychowanków w internacie. Oferta pracy dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Nisku.
Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej - 2018-03-01 - Nisko (podkarpackie)
do uzgodnienia
SKAREM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-25 - Rzeszów (podkarpackie)
pracownik umysłowy
kontakt przez PUP - 2019-03-14 - Złotoryja (dolnośląskie)
Sprzedaż produktów firmy.
kontakt przez OHP - 2016-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie dokumentów do systemu, weryfikacja danych, ewidencja czasu pracy itd.
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Kelner. Praca w godzinach 11-22 (2 dni pracy, 2 dni wolnego), do uzgodnienia.Wynagrodzenie od 1800 netto.
Restauracja GIOVANNA Joanna Łukasiewicz-Jandulska - 2017-04-25 - Kruszyn (dolnośląskie)
Przyjmowanie wniosków oraz prowadzenie postępowań w sprawach przyznawania i wypłacania świadczeń: rodzinnych, wychowawczych, z funduszu alimentacyjnego, z programu "Dobry start",sporządzanie sprawozdań, list wypłat, informacji i analiz, praca w programie "Familia" i FundAl", wykonywanie innych zadań i poleceń kierownika.Praca od pon. do pt. od 7:00 do 15:00
Ośrodek Pomocy Społecznej - 2019-01-04 - Lubomia (śląskie)
Praca na kuchni, praca na kasie, drobne prace porządkowe.
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Kraków (małopolskie)
Sprawowanie nadzoru nad przekazywaniem obiektów. Aktualizowanie zbiorczych zestawień ilościowo-wartościowych sprzętu i infrastruktury. Redagowanie wniosków do planów inwestycyjnych w zakresie infrastruktury.Wymagana znajomość pakietu Ms Office.
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 3730 - 2016-01-25 - Nisko (podkarpackie)