REFERENT DS. KSIĘGOWYCH Leszno oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych. Księgowanie zdarzeń gospodarczych. Kontrola rozrachunków.
Data publikacji: 2020-01-14
Lokalizacja: Leszno (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wprowadzanie dokumentów do systemów księgowych. Księgowanie zdarzeń gospodarczych. Kontrola rozrachunków.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Leszno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Leszno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2020
Data zakończenia pracy: 31.12.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe - min. 3 miesięczny staż.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Adres pracodawcy:
Śniadeckich 5, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Leszno
Gmina pracodawcy: Leszno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Leszno
Ulica pracodawcy: Śniadeckich
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 12.02.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 12.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b56c36f06e0ae2f40cb613972f5ad2df
Podobne oferty pracy
Przygotowywanie kalkulacji i ofert techniczno-handlowych, analiza dokumentacji projektowej przedmiotu zapytania, wysyłanie zapytań ofertowych do dostawców, kontakty z dostawcami oraz Klientami, przygotowywanie specyfikacji technicznych do ofert. Praca jednozmianowa od poniedziałku do piątku na terenie województwa śląskiego (grafik do ustalenia).
ASPAR SP. Z O. O. - 2017-06-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
•Prowadzenie sprzedaży wolnych miejsc w Ośrodku Wczasowym „Leśna Przystań” w Rewalu, zarówno online jaki i sprzedaży bezpośredniej,•Prowadzenie aktywnej polityki reklamowej i marketingowej, w tym prowadzenie strony Internetowej, kompleksowe przygotowywanie materiałów reklamowych, informacyjnych, promocyjnych oraz nadzór nad ich dystrybucją, •Analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, •Współpraca z podmiotami prowadzącymi działalność z zakresu usług turystycznych, z agencjami świadczącymi usługi eventowe oraz z firmami szkoleniowymi, w celu pozyskania Gości,•Administrowanie bazą lokalową Ośrodka, w tym m.in. udostępnianie pokoi i innych pomieszczeń Gościom Ośrodka, koordynowanie prac porządkowych w Ośrodku, dbałość o porządek i estetykę pomieszczeń,
Leśny Ośrodek Szkoleniowy w Puszczykowie - 2020-08-12 - Rewal (zachodniopomorskie)
Wg programu stażuPOWER
kontakt przez PUP - 2020-07-03 - Plewiska (wielkopolskie)
Prowadzenie zespołu pojazdów powyżej 12 ton, obsługa pojazdu - tankowanie, wykup opłat drogowych, wykonywanie czynności załadunkowych i rozładunkowychMijesce pracy: kraje UE
HUBER - POLSKA Sp.z o.o. - 2016-02-05 - Jaworzno (śląskie)
Rejestrowanie, przechowywanie, obieg i wydawanie dokumentów jawnych, prowadzenie kancelarii elektronicznej, prowadzenie urządzeń ewidencyjnych kancelarii, rozdzielanie korespondencji zapewnianie należytej ochrony wszystkich dokumentów znajdujących się w kancelarii
Jednostka Wojskowa Nr 3248 - 2019-09-06 - Dęblin (lubelskie)
prowadzenie teczek osobowych pracowników, naliczanie płac, przygotowywanie i wysyłanie deklaracji do ZUS i US, przygotowywanie umów pracowniczych, świadectw pracy, naliczenie i kontrola czas pracy
MUZEUM ARCHEOLOGICZNE W POZNANIU - 2017-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
-profesjonalną i kompleksową obsługę naszych klientów; -prawidłowe rozliczanie i zabezpieczenie środków finansowych i dokumentów firmowych; -udzielanie pełnych informacji klientom na temat oferowanych usług; -kontrolowanie towarów w kasach; -zapewnienie bezpieczeństwa powierzonych środków finansowych.
LEROY MERLIN POLSKA SP. Z O.O. - 2019-06-13 - Wieliczka (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Kraków (małopolskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:1. PROWADZENIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ BEZPIECZEŃSTWA TELEINFORMATYCZNEGO.2. OPRACOWYWANIE DOKUMENTÓW PLANISTYCZNYCH ORAZ SPRAWOZDAWCZYCH Z OBSZARU OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH.3. OPRACOWYWANIE DOKUMENTACJI ZWIĄZENEJ Z PRZEPROWADZENIEM OKRESOWEJ KONTROLI OCHRONY INFORMACJI NIEJAWNYCH.4. PROWADZENIE PROCESU SZACOWANIA RYZYKA DLA BEZPIECZEŃSTWA INFORMACJI NIEJAWNYCH. 5. UCZESTNICZENIE W OPRACOWYWANIU UMÓW I INSTRUKCJI BEZPIECZEŃSTWA PRZEMYSŁOWEGO DOT. ZLECENIA PRZEDSIĘBIORCY WYKONANIA UMÓW LUB ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z DOSTĘPEM DO INFORMACJI NIEJAWNYCH.6. SPORZĄDZANIE PISM, ZESTAWIEŃ, ANALIZ NIEZBĘDNYCH W DZIAŁALNOŚCI BIEŻĄCEJ.WYNAGRODZENIE 2680,00 PLUS DODATEK ZA WYSŁUGĘ LAT
11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY - 2020-02-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Warszawa (mazowieckie)
-udzielanie klientom informacji o warunkach korzystania z kredytów i gwarancji bankowych, -kompleksowa obsługa klientów w zakresie produktów kredytowych,-realizacja spłat rat kredytów i odsetek-przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji kredytowej,-przeprowadzanie oceny sytuacji finansowej klientów,-analiza proponowanego zabezpieczenia kredytu-przygotowywanie umów kredytowych oraz innych dokumentów związanych z udzieleniem kredytu, -zakładanie rachunków kredytowych, dokonywanie ich opisuwięcej informacji na stronie www.sblzlotow.com.pl
SPÓŁDZIELCZY BANK LUDOWY W ZŁOTOWIE - 2019-01-29 - Złotów (wielkopolskie)
biegła obsługa komputera, dobry kontakt z klientem
"POD ROGALEM" Spółka .z o.o. - 2018-10-02 - Oborniki (wielkopolskie)
Pracownik biurowy, obsługa urządzeń biurowych i kasy fiskalnej, programu sprzedaży, księgowego, przygotowywanie gotówki do wpłaty do banku, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2020-05-22 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
produkcja poszczególnych artykułów oferowanych przez firmę, prace magazynowe, rozładunek i załadunek towarów i materiałów
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Skoczów (śląskie)
PROGRAM ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA.Przygotowanie dań w restauracji, zmywanie naczyń, sprzątanie lokalu.Referent ds sprzedaży, kontakt z klientem, obsługa klienta, obsługa urządzeń biurowych
"ACTIVA AP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-02 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wymagania: wykształcenie wyższe prawnicze,umiejętność obsługi komputera, znajomość ustaw: kodeks postępowania administracyjnego, prawo budowlane oraz rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. Charakterystyka pracy: przygotowywanie projektów decyzji, postanowień oraz pism z zakresu właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego, uczestnictwo w tematycznych akcjach kontrolnych, udzielanie informacji interesantom i kierowanie do właściwych komórek, obsługa składnicy akt, prowadzenie rejestrów i ewidencji. Szczegóły oferty na stronie: https://nabory.kprm.gov.pl/site/ad/id/4667.Dokumenty należy złożyć do: 31.10.2016 r.
POWIATOWY INSPEKTORAT NADZORU BUDOWLANEGO DLA MIASTA RYBNIKA - 2016-10-19 - Rybnik (śląskie)
prace porządkowe oraz nieskomplikowane prace naprawcze w budynku i wokół budynku, w okresie letnim konserwator pielęgnuje rabaty kwiatowe oraz drzewa i krzewy, w okresie zimowym odśnieża oraz dba o właściwy stan nawierzchni ciągów komunikacyjnych i parkingów, na terenie budynku zajmuje się konserwacją, nieskomplikowanymi naprawami niewymagającymi kwalifikowanych umiejętności oraz utrzymuje podstawowy sprzęt gospodarczy w należytym stanie technicznym, możliwość dźwigania do 15 kgpraca na umowę zlecenie około 88 godzin w miesiącu, proponowany okres wykonywania pracy - 12 miesięcy, dyspozycyjność od poniedziałku do niedzieli w godzinach 6:00-23:00oferta dostępna w sali B
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie czynności gońca, obsługa sekretariatu, pisanie dokumentów, pomoc w prowadzeniu czynności związanych z obsługą kadrową
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Gniezno (wielkopolskie)
- Prowadzenie zajęć dla grupy dzieci w wieku od 2,5-6 lat. - Wynagrodzenie: 2800 zł brutto, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 7:00-15:00, 9:00-17:00. Wymagania: wyższe pedagogiczne kierunek: wychowanie wczesnoszkolne i przedszkolne lub pedagogika opiekuńczo - wychowawcza lub oligofrenopedagogika lub rewalidacja. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku lub w pracy z dziećmi. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (tel.: 791-895-463) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Bażantów 53 m. 6, 40-668 Katowice) lub e-mail: edyta.jarno (at) wp.pl
NIEPUBLICZNE JEDNOODDZIAŁOWE PRZEDSZKOLE "JAŚ I MAŁGOSIA" EDYTA KOŚCIUK - 2016-08-22 - Katowice (śląskie)
udzielanie klientom GOPS informacji o przysługujących im świadczeniach, przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń wychowawczych , z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych oraz ewentualna pomoc w ich wypełnianiu, przyjmowanie dokumentów celem ustalenia prawa do przyznania świadczeń z funduszu alimentacyjnego i śwoadczeń rodzinnych oraz wycjowawczych,ustalanie uprawnień do swiadczeń z funduszu alimentacyjnego i świadczeń rodzinnych oraz wychowawczych na podstawie właściwie zgromadzonych dokumentów, sporządzanie decyzji związanychz przyznaniem lub odmową przyznania świadczeń z funduszu alimentacyjnego, świadczeń rodzinnych i wychowawczych oraz w sprawie zwrotu świadczeńnienależnie pobranych sporządzanie miesięcznych list wypłatświadczeń i generowanie przelewów, podejmowanie działań wobec dłużników alimentacyjnych, a w szczególności przeprowadzanie wywiadów alimentacyjnych, odbieranie oświadczeń majątkowych, współpraca z komornikiem sądowym prowadzącym postępowanie egzekucyjne, współpraca z urzędem pracy i starostwem w zakresie aktywizacji zawodowej, bieżące załatwienie korespondencji oraz wydawanie zaświadczeń, sporządzanie deklaracji ZUZ od niektórych świadczeń, wprowadzanie danych do programów informatycznych oraz biegłe ich obsługiwanie, prowadzenie postępowania administracyjnego, postępowania egzekucyjnego, w tym postępowania egzekucyjnego w administracji, sporzadzanie sprawozdawczości.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Rząśniku - 2017-03-07 - Rząśnik (mazowieckie)
- utrzymanie porządku na zapleczu kuchni,- pomoc kucharzowi w przygotowaniu potraw,- zmywannie naczyń, wkładanie naczyń do zmywarki,
Nadwiślańska Agencja Turystyczna Sp. z o.o. - 2019-10-07 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
prace porządkowe na terenie miasta i gminy
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Oleszyce (podkarpackie)
obsługa cetrum obróbczego lub obrabiarki sterowanej numerycznie tj. czytanie rysunków technicznych, ustawianie parametrów obróbki, dobór narzędzi skrawających uzbrojenie maszyny, nadzór nad przebiegiem obróbki, itp.
Jarocińska Fabryka Obrabiarek Spółka Akcyjna - 2018-05-11 - Jarocin (wielkopolskie)
realizacja spraw związanych z prowadzeniem postepowań administracyjnych w zakresie objetym przepisami ustawy o drogach publicznych
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Świdnik (lubelskie)
Staż dla osoby zarejestrowanej w tut. Urzędzie.Godziny odbywania stażu od 7-15.1.Przeszkolenie z zakresu BHP i PPOŻ.2.Zapoznanie z programem stażu oraz zapoznanie z regulaminem pracy.3.Zapoznanie ze strukturą organizacyjną, Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, kodeksem etyki, polityką antymobbingową.4.Zapoznanie z obowiązującymi procedurami i organizacją pracy w Placówce.5.Pomoc przy obsłudze rolników na stanowisku informacji.6.Rejestrowanie i wysyłka korespondencji.7.Obsługa urządzeń biurowych.8.Wykonywanie czynności związanych z obiegiem dokumentacji.9.Przygotowywanie projektów pism.Przygotowanie dokumentów do archiwizacji.
kontakt przez PUP - 2020-02-17 - Kolbuszowa (podkarpackie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2020-02-10 - Police (zachodniopomorskie)
Prowadzenie księgowości rozliczanej na podstawie PKPiR, obsługa biura
Mirosława Wysocka PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWE "DAN" - 2017-01-18 - Margonin (wielkopolskie)
Pomoc w prowadzeniu dokumentacji procsu produkcji, zużycia opakowań, surowców i innych produktów używanych w procesie produkcji.Pomoc w prowadeniu dokumentacji pracowniczej (karty pracy, karty urlopowe, sporządzanie grafików).Pomoc w zaznajamianiu pracowników z obowiżującymi przepisami z zarządzeniami.Pomoc w rozliczaniu se z wykonywanej produkcji wyrobów i zużytych surowców.Wykonywanie szelkich innych prac zleconych przez przełożonych.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Głogówek (opolskie)
-rejestracja i skanowanie korespondencji oraz wysyłanie przesyłek (praca przy komputerze),-segregacja i rozdział dokumentów (w tym listów, przesyłek, pism, potwierdzeń odbioru, gazet, itp),-obsługa klienta, w tym udzielanie informacji i przyjmowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2020-02-24 - Gdynia (pomorskie)
Prowadzenie gospodarki technicznymi systemami ochrony obiektów, realizacja zadań związanych z planowaniem i zaopatrywaniem w sprzęt i materiały infrastruktury oraz pion ochrony informacji niejawnych, udział w przygotowaniu opisu przedmiotu zamówienia na zakup materiałów i sprzętu infrastruktury, terminowe sporządzanie planów, sprawozdań, analiz związanych z zakresem obowiązków, prowadzenie ewidencji w obowiązującym systemie elektronicznymGodziny pracy 7-15:30
22 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Olsztynie - 2020-10-23 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)