REFERENT DS SPRZEDAŻY Kłaj oferta pracy Przedsiębiorstwo Hand.Prod.Usł. "Tartak"
Stanowisko: REFERENT DS SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż wyrobów gotowych na Tartaku, osobisty i telefoniczny kontakt z klientem, analiza zamówień, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur.
Data publikacji: 2018-10-04
Lokalizacja: Kłaj (małopolskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Hand.Prod.Usł. "Tartak"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dębowa 475, 30-015 Kłaj, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż wyrobów gotowych na Tartaku, osobisty i telefoniczny kontakt z klientem, analiza zamówień, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
2100zł brutto + premia uznaniowajedna zmiana 7-15
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłaj
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wielicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kłaj
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.10.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: brak lub niepełne podstawowe
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Hand.Prod.Usł. "Tartak"
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 13a, 32-020 Wieliczka, powiat: wielicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wielicki
Gmina pracodawcy: Wieliczka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wieliczka
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 13a
Profil działalności pracodawcy: prowadzenie tartaku
Nazwisko osoby zgłaszającej: Gibas Anna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieliczce
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 04.10.2018
Oferta pracy ważna do: 04.12.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 04.10.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 04.10.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
naprawa sprzętu i transport części
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Kraśnik (lubelskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Łosiów (opolskie)
spawanie rur czarnych, rur ze stali 304, 316 (praca w delegacji: woj. podlaskie/mazowieckie).
Rzońca S.A. - 2016-04-12 - Łomża (podlaskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- nauka prowadzenia ewidencji księgowych (pełnych lub uproszczonych podmiotów gospodarczych),- nauka dekretowania i księgowania operacji gospodarczych,- nauka księgowania faktur,- nauka rozliczania płatności,- nauka przygotowywanie przelewów,- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów,- sporządzanie wydruków, zestawień, deklaracji.
kontakt przez PUP - 2018-08-10 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
1.Pomoc i specjalistyczne poradnictwo prawne świadczone osobom i rodzinom, które mają trudności lub wykazują potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu swoich problemów życiowych, bez względu na posiadany dochód , w tym praca z trudnym klientem:1)udzielanie informacji o obowiązujących przepisach z zakresu prawa karnego, rodzinnego i opiekuńczego, zabezpieczenia społecznego, ochrony praw lokatorów,2)skazywanie sposobów załatwienia danej sprawy,3)sporządzanie pism procesowych, wniosków, pozwów;2.Prowadzenie poradnictwa prawnego dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą i ich dzieci oraz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej.3.Występowanie w charakterze pełnomocnika procesowego w postępowaniach sądowych w przedmiocie wytoczenia przez Dyrektora PCPR w Łęcznej powództwa o zasądzanie świadczeń alimentacyjnych na rzecz dzieci przebywających w pieczy zastępczej.4.Poradnictwo prawne skierowane do pracowników obejmujące w szczególności:1)udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii, 2)wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądem, w sprawach dotyczących działania jednostki,3)bieżące informowanie Dyrektora i pracowników o zmianach prawa dotyczących działalności jednostki;
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ - 2018-08-23 - Łęczna (lubelskie)
weryfikacja dokumentów magazynowych, kontakt z klientem, odbiór dostaw
SULIMAR Sp. z o. o. - 2016-01-18 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
referent do spraw udostępniania zasobu
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Słubice (lubuskie)
organizowanie i prowadzenie zajęć dyd.-wych. i opiekuńczych, realizowanie programu pracy przedszkola
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
praca na terenie skupu złomu, rozbiórki złomu, obsługa wózka widłowego
TORUŃSKIE SUROWCE WTÓRNE SP. Z O.O. - 2018-07-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
referent do spraw udostępniania zasobu
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Słubice (lubuskie)
Obsługa maszyny do obróbki drewna
kontakt przez PUP - 2018-04-30 - Miechucino (pomorskie)
kompleksowa obsługa pracowników etatowych, naliczanie wynagrodzeń oraz rozliczeń z ZUS, ewidencja oraz rozliczanie umów cywilnoprawnych
SIGMA MINING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-12 - Lubin (dolnośląskie)
Staż w Kołobrzegu w hurtowni budowlanej. Staż w godzinach 7-15, 9-17. Wykształcenie średnie. POWER, RPO, FP.
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
referent
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Rybnik (śląskie)
- Rozliczanie budowy i kontrola kosztów budowy. Załatwianie spraw formalno-prawnych związanych z prowadzonym zadaniem inwestycyjnym. Archiwizacja wersji papierowej i elektronicznej. Przygotowanie zleceń dla podwykonawców. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe budowlane lub techniczne. W przypadku braku wykształcenia wyższego o kierunku budowlanym lub technicznym wymagane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Znajomość zasad kosztorysowania. Czynne prawo jazdy kat. B. Kontakt osobisty (11:00-12:00) (ul. Siemianowicka 52 D, 40-301 Katowice) lub e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Katowice (śląskie)
Referent do spraw uczniowskich
Zespół Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych - 2017-04-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
archiwizacja dokumentów,dekretacja dokumentów księgowych,rozliczanie delegacji służbowych,księgowanie dokumentów kasowych,przygotowanie danych do sprawozdań GUS,sprawdzanie zgodności faktur z zamówieniami,rozliczanie kosztów produkcji
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Zadaniowe wykonywanie prac polowych w gospodarstwie sadowniczym, cięcie sadu i sortowanie owoców prace porządkowe, sadzenie drzewek.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Wilków Pierwszy (mazowieckie)
wykonywanie zadań marketingowych, sprzedaż kamienia na rynku europejskim (Niemcy, Austria, Szwajcaria)
Przedsiębiorstwo Robót Budowlano Montażowych "BUDOMONTAŻ" Dariusz Paterek - 2016-11-30 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Współpraca z dostawcami (składanie zapytań ofertowych i ich weryfikacja, negocjacje cen, ilości, terminów i warunków dostaw), bezpośrednia współpraca z działami planowania produkcji, rozwoju produktu, logistyki, jakości i obsługi dostawców (zarówno w fazie wprowadzania nowych projektów, jak i obsługi projektów seryjnych).
BADER Polska Spółka z o.o. - 2016-11-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
referent do spraw udostępniania zasobu
kontakt przez PUP - 2018-01-12 - Słubice (lubuskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Gawłów (łódzkie)
1. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem do realizacji zadań inwestycyjnych, odnów i remontów dróg.2. Prowadzenie spraw związanych z przygotowaniem wniosków o dofinansowanie projektu, oraz jego monitorowanie w okresie jego trwałości.3. Prowadzenie spraw związanych z realizacją danej budowy.4. Pełnienie funkcji koordynatora dla zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków UE oraz innych źródeł dotacyjnych.5. Monitoring procesu realizacji inwestycji oraz kontrola prawidłowości obiegu dokumentów.6. Współudział w opiniowaniu i weryfikacji dokumentacji technicznej na etapie projektowania.7. Przygotowywanie wniosków o podjęcie działań w celu udzielenia zamówień Publicznych dla zadań realizowanych przez Wydział Inwestycji.8. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi ZDW/RDW oraz zewnętrznymi jednostkami w zakresie niezbędnym do zrealizowania danej inwestycji.9. Rozpatrywanie i załatwianie skarg, wniosków i innej korespondencji w zakresie monitorowanej inwestycji.10. Odpowiedzialność za właściwą organizację i stanowiska pracy oraz efektywne wykorzystanie czasu pracy, przestrzegania regulaminu pracy.11. Odpowiedzialność za terminowe załatwianie spraw, właściwą ich stronę merytoryczną i formalną oraz zgodność ich z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonych.12. Odpowiedzialność za przestrzeganie tajemnicy państwowej i służbowej.13. Odpowiedzialność za przestrzeganie przepisów bhp i ppoż. na zajmowanym stanowisku.Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:1. Praca na tym stanowisku wymaga dyspozycyjności oraz związana jest z częstymi wyjazdów służbowych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.2. Obciążenie mięśniowo - szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych i prowadzenia pojazdu służbowego.Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:1. Praca w pomieszczeniach biurowych, z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych.2. Budynek i jego wyposażenie zapewniają bezpieczne i higieniczne warunki pracy, warunki są dostosowane do rodzaju wykonywanych prac, ale nie są przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.3. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy - 2017-08-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Przygotowanie projektów wzoru obuwia do produkcji - wycinania na stołach ELITRON za pomocą programu ELITRON CAD 2D. Przygotowanie szablonów do znaczenia na stołach do cięcia skóry ELITRON. Tworzenie wizualizacji wzorów obuwia oraz podeszew dla klientów za pomocą programu Corel.
SŁUPSKA FABRYKA OBUWIA 'NORD' MEKA SZTRAJBEL SPÓŁKA JAWNA - 2016-09-09 - Strzelinko (pomorskie)
obsługa klienta - sprzedaż mebli
FABRYKA MEBLI "BODZIO" BOGDAN SZEWCZYK S.J. - 2016-07-10 - Gdańsk (pomorskie)
USTALENIE PRAWA DO ŚWIADCZEŃ Z UBEZPIECZENIA EMERYTALNO-RENTOWEGO, OBLICZANIE ICH WYSOKOŚCI, ORAZ KIEROWANIE AKT SPRAWY DO POSTĘPOWANIA ORZECZNICZEGO, OPRACOWANIE DECYZJI W ZAKRESIE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH, USTALENIE OKOLICZNOŚCI POWSTANIA NADPAŁAT I NIEDOPŁAT EMERYTUR I RENT ORAZ DODATKÓW DO EMERYTUR I RENT, USTALENIE WYSOKOŚCI POTRĄCEŃ Z EMERYTUR I RENT Z TYTUŁU ZALEGŁYCH SKLADEK, NADPŁAT ORAZ INNYCH TYTUŁÓW, USTALANIE I POBIERANIE ZALICZKI NA PODATEK DOCHODOWY I SKLADKI NA UBEZPIECZENIA ZDROWOTNE.WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ USTAWY O UBEZPIECZENIU SPOŁECZNYM ROLNIKÓW I STATUTU KRUS, UMIEJĘTNOŚĆ OBSŁUGI APLIKACJI I URZADZEŃ BIUROWYCH, WYSOKA KULTURA OSOBISTA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, KOMUNIKATYWNOŚĆ, PRAWO JAZDY KAT. B (WYMÓG POŻĄDANY)MOGĄ BYĆ OSOBY Z ORZECZENIEM O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIMIEJSCE PRACY - SZCZECIN, UL. CHMIELEWSKIEGO 22ADOKUMENTY NALEZY SKŁADAĆ OSOBIŚCIE LUB PRZESŁAĆ LISTWONIE NA ADRES: KRUS OR KOSZALINUL. SŁOWIAŃSKA 5, 75-847 KOSZALIN ZGODNIE Z WYTYCZNYMI W OGŁOSZENIU ZAMIESZCZONYM NA STRONIE INTERENTOWEJ WWW.BIP.KRUS.GOV.PL W ZAKŁADCE "PRACA W KRUS" Z NASTĘPNIE "OR W KOSZALINIE"
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO ODDZIAŁ REGIONALNY W KOSZALINIE - 2018-03-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Sprzedaż detaliczna odzieży, obuwia, prowadzenie ewidencji sprzedaży za pomocą urządzeń fiskalnych.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 rok. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 8:00-20:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie min. zawodowe, obsługa komputera.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Katowice (śląskie)
księgowanie dokumentów, rozliczanie sald, sporządzanie raportów i zestawień na potrzeby zarządu oraz przełożonych.
HAWE TELEKOM Sp. z o.o. - 2016-04-06 - Legnica (dolnośląskie)
obsługa klienta, obsługa kasy fiskalnej i komputera, przyjęcie i układanie towaru, obsługa stanowiska "Fresh Cafe", przygotowanie hod-dogów, sprawdzanie terminów, utrzymanie porządku w sklepie praca w sklepie spożywczym czynnym 6-23
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Czerwieńsk (lubuskie)
wspomaganie pracy inspektorów w dziale świadczeń rodzinnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Imielinie w godzinach pracy Ośrodka w zakresie przyjmowania wniosków i prowadzenia postępowań w sprawie świadczeń wychowawczych określonych w ustawie o pomocy państwa w wychowaniu dzieci
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Imielinie - 2017-07-14 - Imielin (śląskie)