REFERENT PRAWNO-ADMINISTRACYJNY Łęczna oferta pracy POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ
Stanowisko: REFERENT PRAWNO-ADMINISTRACYJNY
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: 1.Pomoc i specjalistyczne poradnictwo prawne świadczone osobom i rodzinom, które mają trudności lub wykazują potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu swoich problemów życiowych, bez względu na posiadany dochód , w tym praca z trudnym klientem:1)udzielanie informacji o obowiązujących przepisach z zakresu prawa karnego, rodzinnego i opiekuńczego, zabezpieczenia społecznego, ochrony praw lokatorów,2)skazywanie sposobów załatwienia danej sprawy,3)sporządzanie pism procesowych, wniosków, pozwów;2.Prowadzenie poradnictwa prawnego dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą i ich dzieci oraz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej.3.Występowanie w charakterze pełnomocnika procesowego w postępowaniach sądowych w przedmiocie wytoczenia przez Dyrektora PCPR w Łęcznej powództwa o zasądzanie świadczeń alimentacyjnych na rzecz dzieci przebywających w pieczy zastępczej.4.Poradnictwo prawne skierowane do pracowników obejmujące w szczególności:1)udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii, 2)wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądem, w sprawach dotyczących działania jednostki,3)bieżące informowanie Dyrektora i pracowników o zmianach prawa dotyczących działalności jednostki;
Data publikacji: 2018-08-23
Lokalizacja: Łęczna (lubelskie)
Pracodawca: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:STASZICA 9, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
1.Pomoc i specjalistyczne poradnictwo prawne świadczone osobom i rodzinom, które mają trudności lub wykazują potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu swoich problemów życiowych, bez względu na posiadany dochód , w tym praca z trudnym klientem:1)udzielanie informacji o obowiązujących przepisach z zakresu prawa karnego, rodzinnego i opiekuńczego, zabezpieczenia społecznego, ochrony praw lokatorów,2)skazywanie sposobów załatwienia danej sprawy,3)sporządzanie pism procesowych, wniosków, pozwów;2.Prowadzenie poradnictwa prawnego dla osób sprawujących rodzinną pieczę zastępczą i ich dzieci oraz dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej.3.Występowanie w charakterze pełnomocnika procesowego w postępowaniach sądowych w przedmiocie wytoczenia przez Dyrektora PCPR w Łęcznej powództwa o zasądzanie świadczeń alimentacyjnych na rzecz dzieci przebywających w pieczy zastępczej.4.Poradnictwo prawne skierowane do pracowników obejmujące w szczególności:1)udzielanie wyjaśnień i sporządzanie opinii, 2)wykonywanie zastępstwa procesowego przed sądem, w sprawach dotyczących działania jednostki,3)bieżące informowanie Dyrektora i pracowników o zmianach prawa dotyczących działalności jednostki;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT PRAWNO-ADMINISTRACYJNY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łęczna
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łęczyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łęczna
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2018
Data zakończenia pracy: 21.11.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Poziom wykształcenia: wyższe prawnicze lub administracyjne pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 27 lipca 2005r. Prawo o szkolnictwie wyższym. Umiejętności:1.Znajomość n/w przepisów:1)ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym,2)ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks Postępowania Administracyjnego, 3) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny,4)ustawy z dnia 25 lutego 1964r. Kodeks rodzinny i opiekuńczy, 5)ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2015r., poz. 163),6)ustawy z dnia 9 czerwca 2011r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,7)ustawy z dnia 29 lipca 2005r. o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie,8)ustawy z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych,9)ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,10)znajomość aktów wykonawczych wydanych na podstawie Powyższych ustaw;2.Umiejętność sporządzania pozwów, wniosków, pism procesowych.3.Sumienność i rzetelność.5.Umiejętność podejmowania szybkich decyzji, analizy i syntezy informacji.6.Odporność na stres.7.Dobra organizacja czasu pracy.8.Gotowość do stałego podnoszenia kwalifikacji.9.Obsługa komputera.Uprawnienia:4.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.5.Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.6.Nieposzlakowana opinia.Doświadczenie zawodowe mile widziane doświadczenie w udzielaniu informacji, specjalistycznego poradnictwa prawnego na rzecz osób wykluczonych i zagrożonych wykluczeniem społecznym, klientów jednostek pomocy społecznej, wspierania rodziny i systemu pieczy zastępczej.
Nazwa pracodawcy: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W ŁĘCZNEJ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Adres pracodawcy:
STASZICA 9, 21-010 Łęczna, powiat: łęczyński, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łęczyński
Gmina pracodawcy: Łęczna
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łęczna
Adres strony pracodawcy: www.pcprleczna.pl
Ulica pracodawcy: STASZICA
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łęcznej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy administracyjni i sekretarze biura zarządu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 23.08.2018
Data dodania oferty pracy: 23.08.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 23.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontrola stanów magazynowychtworzenie dokumentacji magazynowej
GROCLIN S.A. GRODZISK WLKP. - 2016-06-17 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa klienta,promowanie wycieczek,odprawa wycieczek, kalkulacje wycieczek,wizyta u klienta,sprzedaż biletów autobusowych, samolotowych
BIURO PODRÓŻY LICENCJA OST "GROMADA" H. BŁASZCZYK - 2016-11-04 - Turek (wielkopolskie)
pomoc i obsługa kierowców z Ukrainy i Białorusi, analiza i wprowadzanie danych, wykonywanie odczytów z tachografów cyfrowych
NATRIX SP. Z O.O. - 2018-01-26 - Szumowo (podlaskie)
Praca biurowa: zapoznaie z prowadzeniem ewidencji składek na ubezp. społ. rolników oraz ewidencji osób objetych ubezp. zdrowotnym, aktualizacja danych dot. powierzchni gospodarstw rolnych.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Warszawa (mazowieckie)
wg.stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Złotów (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Sierpc (mazowieckie)
Obsługa biura firmy, współpraca z biurem rachunkowym
"MAR-BUD" Bożena Franczak - 2017-03-31 - Rzgów (łódzkie)
oferta stażu do 30 r. ż monitorowanie stanu technicznego i realizacji zaplanowanych napraw, kontrola stanu sanitarno-porządkowego administrowanych budynków, kontakty z mieszkańcami, współpraca z firmami zewnętrznymi
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Otwock (mazowieckie)
1. Ustalanie prawa do świadczeń z ubezpieczenia emerytalno-rentowego, obliczanie ich wysokości, ustalanie prawa do dodatków (świadczeń pieniężnych) do emerytur i rent oraz kierowanie akt sprawy do postępowania orzeczniczego, jeżeli prawo do świadczenia uzależnione jest od oceny stanu zdrowia.2. Opracowywanie decyzji w zakresie:ustalania prawa do świadczeń z ubezpieczenia emerytalno-rentowego, zmian w prawie i wysokości emerytur i rent, wstrzymania, zawieszania i wznowienia wypłaty emerytur i rent, zbiegu prawa do świadczeń z ubezpieczenia emerytalno-rentowego z prawem do świadczeń z innych tytułów, przyznawania prawa do zasiłku pogrzebowego, ustalania wysokości odsetek za zwłokę w wypłacie emerytur i rent, umarzania nienależnie pobranych świadczeń w ramach upoważnień udzielonych przez Prezesa KRUS.3. Ustalanie okoliczności powstania nadpłat i niedopłat emerytur i rent oraz dodatków.4. Ustalanie wysokości potrąceń z emerytur i rent z tytułu zaległych składek, nadpłat oraz innych tytułów.5. Ustalanie i pobieranie zaliczki na podatek dochodowy i składki na ubezpieczenie zdrowotne.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Odział Regionalny w Koszalinie - 2016-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Fakturowanie sprzedaży, obrót dokumentów transportowych, wysyłka dokumentów, wnioski o zwrot podatku VAT z państw Unii Europejskiej, rozliczanie delegacji służbowych kierowców.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Bydgoszcz Wschód
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa komputera, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Sosnowiec (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Białystok (podlaskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Białystok (podlaskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa klientów, prace porządkowe, przyjmowanie dostaw towaru, dbanie o czystość WYMAGANIA: wykształcenie średnie/wyższe
BP SERVICE CENTER ANNA ZUG - 2018-08-14 - Lubliniec (śląskie)
Obsługa recepcji, prowadzenie dokumentacji i archiwizacja, sporządzanie pism.
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Łódź (łódzkie)
obsługa programu płatnik, zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracownikków, ustalanie urlopów, prowadzenie ewidencji badań, opisywanie faktur itp.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Kluczbork (opolskie)
- rejestracja wniosków o świadczenie rodzinne, wychowawcze, z funduszu almientacyjnego- obliczanie dochodów poszczególnych świadczeniobiorców- wprowadzanie danych do programu komputerowego
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Władysławowo (pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, opieka nad sklepem oraz prowadzenie sprzedaży w sklepie.
MAT-GOR Spółka z o.o. - 2017-02-24 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
kompletacja akcesoriów zoologicznych, pakowanie płyt CD oraz art. biurowych
kontakt przez OHP - 2016-06-03 - Niemcy (Niemcy)
kontrola i księgowanie dowodów księgowych, faktur oraz operacji bankowych
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Wieluń (łódzkie)
Przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji, obsługa telefonów, obsługa komputera, przekładanie pism i korespondencji do aprobaty kierownictwa. Wykształcenienie minimum średnie, umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych. Umowa o prace na czas nieokreślony. Praca w godz. 7.30-15.30. Przewidywany termin zatrudnienia październik 2017.
Areszt Śledczy w Mysłowicach - 2017-08-17 - Mysłowice (śląskie)
Wykopy, układanie kabli
FIRMA USŁUGOWA INTER - TOM TOMASZ TRELKA - 2018-03-01 - Kotłów (wielkopolskie)
- Rozliczanie kostów tras przejazdów kierowców w oparciu o przedstawione dokumenty i obowiązujące przepisy. - Wynagrodzenie: 1850 zł brutto + premia uznaniowa, do uzgodnienia na rozmowie kwalifikacyjnej. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. -Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku ale nie wymagane - możliwość przyuczenia. Mile widziana znajomość programu NAVIGATOR. Mile widziana znajomość przepisów czasu pracy kierowcy. Mile widziana znajomość języków obcych. Kontakt koniecznie wstępnie telefoniczny (tel.: 32-359-35-48) w godz.: 8:00-15:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Kolejowa 17, 40-706 Katowice) lub e-mail: bgrochalska (at) transbud-katowice.com.pl
"TRANSBUD-KATOWICE" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-08-26 - Katowice (śląskie)
Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach OB, ONW, PRŚ oraz minimum jednego innego działania PROW. Sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych. Przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez Wydział. Udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny - 2018-04-13 - Gdynia (pomorskie)
obsługa maszyn drukarskich, plotujących. wycinających, zgrzewających
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Wiechlice (lubuskie)
wykonywanie montażu oraz demontażu osprzętu tabou szynowego, kontrola działania i regulacji urządzeń elektrycznych, konserwacje i remonty
SK-WORK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Nowa Chełmża (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie i kierowanie przebiegiem procesów użytkowania, obsługi,remonty i przechowywania sprzętu wojskowego w oparciu o dokumenty prawne
Region Wsparcia Teleinformatycznego - 2016-07-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Kształtowanie wizerunku muzeum, reklama i promocja, współpraca z mediami, współpraca z placówkami kulturalnymi i edukacyjnymi. Administracja profilami społecznościowymi, organizacja imprez kulturalnych.
Muzeum Mazowieckie w Płocku - 2018-06-28 - Płock (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)