REFERENT - STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW Gdynia oferta pracy Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Stanowisko: REFERENT - STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW
Wynagrodzenie: od 2 700 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach OB, ONW, PRŚ oraz minimum jednego innego działania PROW. Sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych. Przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez Wydział. Udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
Data publikacji: 2018-04-13
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa spraw związanych z przyznaniem pomocy finansowej w ramach OB, ONW, PRŚ oraz minimum jednego innego działania PROW. Sporządzanie list płatności oraz dokumentów płatniczych. Przygotowywanie raportów na potrzeby monitoringu rzeczowego sprawozdawczości w zakresie płatności w ramach systemów wsparcia bezpośredniego oraz pozostałych płatności realizowanych przez Wydział. Udzielanie informacji dotyczących instrumentów wsparcia obsługiwanych przez ARiMR.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT - STANOWISKO PRACY DS. OBSŁUGI WNIOSKÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: znajomość zadań wykonywanych przez ARiMR, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego. Możliwość zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Szczegóły na stronie internetowej www.arimr.gov.pl w zakładce "praca".
Nazwa pracodawcy:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Hugo Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
zgodnie z ogłoszeniem na stronie internetowej ARiMR - www.arimr.gov.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - szczegóły kontaktu na stronie www.arimr.gov.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Hugo Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 16.04.2018
Oferta pracy ważna do: 26.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Stare Kosiny (mazowieckie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie zawodowe mile widziane; obsługa komputera; czynne prawo jazdy kat. B; dyspozycyjność; zakres obowiązków: praca biurowa + delegacje na teren kraju (czasami z noclegiem), obsługa szkoleń, przyg. przerwy kawowej, wyst. faktur); miejsce pracy: Gliwice + delegacje;
NOWATOR EUGENIUSZ WOŹNIAK, ALEKSANDRA WOŹNIAK-JANECZEK, ZBIGNIEW WOŹNIAK SPÓŁKA CYWILNA - 2016-09-13 - Gliwice (śląskie)
PRZYGOTOWANIE MATERIAŁÓW DO PROJEKTÓW, PROWADZENIE REJESTRU UCHWAŁ, WNIOSKÓW, ZAPYTAŃ, INTERPELACJI. ORGANIZOWANIE SZKOLEŃ RADNYCH.
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Miedzichowo (wielkopolskie)
- Prowadzenie gospodarki magazynowej, współpraca z pracownikami magazynów terenowych Spółki. Gospodarowanie zapasami nadmiernymi, inwentaryzacje, zarządzanie zakupami i ich planowanie.- Wynagrodzenie od 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na poczatek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęca pracy - marzec-kwiecień 2018 r. - Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Co najmniej 6 miesięczny staż w dziale zaopatrzenia, zakupów, logistyki. Znajomość podstaw prawa w obszarze gospodarki magazynowej, prawa z zakresu zakupów, MS Office. Kontakt wyłącznie e-mail: j.nowak (at) gpw.katowice.pl
GÓRNOŚLĄSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-14 - Katowice (śląskie)
Obsługa klientów zagranicznychPrzygotowywanie, analiza dokumentów sprzedażowychNadzór handlowy nad realizacją zamówieńMonitoring obsługiwanych rynkówBieżące wsparcie działu Rozwoju BiznesuWspółpraca z komórkami wewnętrznymi
SZYNAKA-MEBLE Sp. z o.o. - 2017-11-29 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
-Ewidencja operacji finansowych, prowadzenie rachunku kosztów i wyników, analizowanie wyników;-Udział w planowaniu budżetu, sporządzaniu i rozliczaniu planów finansowych;-Sporządzanie i analiza bilansu-Przygotowywanie sprawozdań, raportów i analiz;-Kontroling oraz analiza danych finansowych, interpretowanie i wskazywanie obszarów działalności do poprawy lub optymalizacji kosztowej;-Opracowywanie raportów o przewidywanych zmianach sytuacji finansowej firmy;-Sporządzanie deklaracji podatkowych i innych rozliczeń;-Kontrola wyliczeń ZUS, sprawdzanie deklaracji: CIT, VAT;-Monitorowanie zmian przepisów z zakresu prawa podatkowego i finansowego.
ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ NIDZICA - 2018-08-29 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Obsługa gości pensjonatu, pomoc w kuchni, podawanie posiłków, utrzymywanie porządku i czystości w ośrodku. Praca w Szczyrku w godzinach pomiędzy 7.00 a 19.00, grafik do ustalenia. Docelowo praca stała.
SASANKA HABIERSKI PAWEŁ - 2015-11-27 - Szczyrk (śląskie)
sprzedaż art. spożywczo-monopolowych w sklepach na terenie Bytomia
Bakard Bartłomiej Bytomski, Dariusz Szmigielski Sp. J. - 2018-07-24 - Bytom (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Kwalifikacja dostawców, aktualizowanie oraz weryfikowanie Rejestru dostawców kwalifikowanych. Wystawianie reklamacji do dostawców, nadzorowanie procesu reklamacyjnego aż do momentu oceny skuteczności działań podjętych przez dostawcę.Przeprowadzenie i dokumentowanie odbiorów pierwszego produktu (FAI), zgodnie z wyznaczonym zakresem i w wymaganym terminie.Dokonywanie oceny i ponownej oceny dostawców. Dokonywanie analiz, opracowywanie raportów z przeprowadzonych akcji korygujących, zapobiegawczych i doskonalących, a także audytów u dostawców.
Kabel-Technik-Polska Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2016-11-22 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
czuwanie nad bezpieczeństwem ochranianego budynku, podejmowanie działań w przypadku zaistnienia niebezpieczeństwa.
Firma DENIX Rafał Makarewicz - 2016-11-22 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
sporzadzanie receprut,przyrzadzanie produktow spożywczych
KISA DONERPRODUKTION SP.ZO.O. - 2017-04-05 - Rakoniewice (wielkopolskie)
Praca w biurze połączona ze sprzedażą części zamiennych hygrauliki siłowej i maszyn leśnych. Praca z komputerem anonsowanie produktów.
Nord Import - Eksport LTD Spółka z o.o. - 2017-02-21 - Dziemiany (pomorskie)
obsługa biura, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kwidzyn (pomorskie)
Branża spożywcza, stoiska mięsne. - firma z tradycjami, - terminowa wypłacalność wynagrodzenia, - zaplecze socjalne, - miła atmosfera. Praca na dwie zmiany: 6:00-14:00, 13:30-21:30. Miejsce pracy: ul. Wełniana lub ul. Zemska. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - osobisty: ul. Podwale 37/38, Wrocław, tel. 71 371 82 51.
Społem Powszechna Spółdzielnia Spożywców Południe we Wrocławiu - 2017-06-30 - Wrocław (dolnośląskie)
wykonywanie bieżących spraw biurowych
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie ofert i wycen, wysyłanie zamówień, wykonywanie pomiarów rolet moskitier okien, sporządzanie umowy z klientem, wystawianie faktur, obsługa klientów, uzyskanie szczegółowej wiedzy o produkcie.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie prac geodezyjnych, praca w delegacji.
PRT TORREMS SP Z O O - 2016-09-06 - Brody Małe (lubelskie)
prowadzenie zajęć z osobami niepełnosprawnymi
STOWARZYSZENIE "RODZINA MIŁOŚCI OFIARNEJ" W BYDGOSZCZY - 2016-11-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych Stowarzyszenia zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o ust. rachunkowości, dokonywanie dyspozycji środkami finansowymi, sporządzanie sprawozdań finansowych, dekalaracji podatkowych (CIT, ZUS, PIT) i innych sprawozdań i analiz, prowadzenie ewidencji środków trwałych, prowadzenie spraw kadrowo-płacowych
KUJAWSKO-POMORSKI ZARZĄD WOJEWÓDZKI POLSKIEGO KOMITETU POMOCY SPOŁECZNEJ - 2017-08-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-Zapoznanie się z Regulaminem pracy, ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o ochronie informacji niejawnych, uregulowaniami dotyczącymi bezpieczeństwa informacji w ZUS, Instrukcją Bezpieczeństwa Pożarowego oraz przepisami BHP,- Zapoznanie z przepisami z zakresu ubezpieczeń społecznych,- Zapoznanie się z zadaniami i procesami realizowanymi w Wydziale, w którym osoba bezrobotna odbywała staż,- Uczestniczenie i wsparcie realizacji ww. zadań Wydziału,- Zapoznanie z techniki pracy biurowej,- Sporządzanie projektów pism,- Prace przy porządkowaniu dokumentacji,- Obsł. Komputera (WORD, EXCEL, APLIKACJE ZUS).
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
Referent ds. administracji
CHEMWIK Sp. z o.o. - 2018-01-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Lębork (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Świdnica (dolnośląskie)
obsługa klienta w biurze sprzedaży , sprzedaż pokryć dachowych CV z zaznaczeniem stanowiska pracy prosimy przesyłać na adres e-mail: marketing (at) limblach.com.pl
Firma Usługowo-Produkcyjno-Handlowa "Limblach" Ignacy Włodarczyk - 2017-10-05 - Zaczernie (podkarpackie)
Obsługa programów komputerowych, obsługa klientów. Działalność związana ze sprzętem AGD.
Zakład Usługowo-Handlowy "EWEX" Henryk Baranowski - 2018-03-30 - Częstochowa (śląskie)
-
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ - 2017-05-29 - Gryfice (zachodniopomorskie)
prowadzenie ewidencji, zapoznanie z programem do ewidencji, wydruki dokumentacji OT,MT, LT, LC, generowanie raportów z programu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Płock (mazowieckie)
zarządzanie sekretariatem
LEWIATAN HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-11 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)