REFERENT DS. SPRZEDAŻY - 880 Łażany oferta pracy PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU, USŁUG I PRODUKCJI RÓŻNEJ "LAPIS" SP. Z O. O.
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAŻY - 880
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: wydawanie dokumentów sprzedaży, raportowanie, wykonywanie i rozsyłanie ofert, obsługa wagi samochodowej, wystawianie faktur sprzedaży
Data publikacji: 2016-06-22
Lokalizacja: Łażany (dolnośląskie)
Pracodawca: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU, USŁUG I PRODUKCJI RÓŻNEJ "LAPIS" SP. Z O. O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:58-130 Łażany, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wydawanie dokumentów sprzedaży, raportowanie, wykonywanie i rozsyłanie ofert, obsługa wagi samochodowej, wystawianie faktur sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: praca w godz. 6-14, 14-22
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDAŻY - 880
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łażany
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Żarów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 22.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
biegła obsługa pakietu MS Office, doświadczenie na stanowisku sprzedażowym, mile widziana umiejętność obsługi kasy fiskalnej, dyspozycyjność, komunikatywność, mile widziana znajomość branży kruszyw, umiejętność obsługi klienta
Nazwa pracodawcy:
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLU, USŁUG I PRODUKCJI RÓŻNEJ "LAPIS" SP. Z O. O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Wrocławska 41, 58-130 Łażany, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Żarów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łażany
Adres strony pracodawcy: http://www.kopalnia-granodiorytu.pl/kontakt.htm
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 41
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 22.06.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 22.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 22.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w HR, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowyc
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Bieruń (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
referent administracyjno - biurowy
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Żabikowo (wielkopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
zakres księgowości finansowej lub windykacji
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Świętochłowice (śląskie)
- Odpowiedzialność za zakupy. Planowanie, organizacja i kontrola procesu zakupowego. Terminowa realizacja zamówień. Prowadzenie działań na rzecz redukcji kosztów zakupowych. Sporządzanie analiz i raportów.- Wynagrodzenie: 2150 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-363-52-57) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Jabłoniowa 27, 41-200 Sosnowiec) lub e-mail: centrumdializapraca (at) gmail.com
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-10 - Sosnowiec (śląskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Opoczno (łódzkie)
Działania w zakresie informacji i promocji Projektów Unijnych. Udział w przygotowaniu postępowań przetargowych. Udział w przygotowaniu i weryfikacji wniosków o płatność.
PRZEDSIĘBIORSTWO WODOCIĄGÓW I KANALIZACJI W SUWAŁKACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-14 - Suwałki (podlaskie)
prace kancelaryjne, prowadzenie rejestrów, przygotowywanie pism do wysyłki, zakładanie teczek, obsługa klientów, przygotowywanie pism do wysyłki i archiwizacji, obsługa faxu, kseero, komputera, udzielanie informacji klientom
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Pszczyna (śląskie)
Naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej z zawieraniem, kontynuacją i rozwiązaniem stosunku pracy, aktualizacja danych pracowniczych w systemie; obsługa praktyk szkolnych i studenckich; obsługa projektów z Urzędów Pracy (staże, doposażenie stanowisk pracy, prace interwencyjne, itp.)
PREVAC Sp. z o.o. - 2017-03-07 - Rogów (śląskie)
Aktywny udział w realizacji bieżących prac serwisowych.Pomoc w nadzorze nad zespołem serwisowym.Wsparcie działu przy tworzeniu ofert i rozliczaniu napraw i usług serwisowych.Wsparcie przy programowaniu układów hamulcowych i zawieszeń do przyczep i naczep.Uaktualnianie baz danych serwisu.
KH - KIPPER sp zo.o. - 2016-06-16 - Zagnańsk (świętokrzyskie)
- Prowadzenie biura na budowie. Prowadzenie obiegu korespondencji. Organizacja przepustek dla pracowników itp. Prowadzenie zestawień dla Kierownika. Pomoc w obszarze prac biurowych.- Miejsce wykonywania pracy: teren Elektrowni Jaworzno w Jaworznie.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące, później czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunek: Administracja lub Ekonomia lub pokrewne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Prawo jazdy kat. B. Wymagane umiejętności organizacyjne, planowania pracy własnej, znajomość pakietu Office. Wymagana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Jaworzno (śląskie)
Przewóz materiałów samochodem ciężarowym na budowy - w wolnym czasie pomoc przy robotach brukarskich.
Zakład Usług Budowlanych i Drogowych Flis Marian - 2017-05-24 - Włodawa (lubelskie)
.
Zakład Produkcji Materiałów Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2016-07-07 - Chojnice (pomorskie)
w/g stanowiska
B&B Katarzyna Bracha - 2016-12-09 - Kielce (świętokrzyskie)
do uzgodnienia
GMINNE CENTRUM KULTURY I KULTURY FIZYCZNEJ W JEDLIŃSKU - 2018-10-11 - Jedlińsk (mazowieckie)
Referat Egzekucji Administracyjnej: wstępna archiwizacja dokumntów, prowadzenie tytułów wykonawczych, wprowadzanie danych z tytułów wykonawczych do programu EGAPOLTAX, redagowanie i wysyłka pism do innych instytucji, wykonywanie innych czynności biurowych zleconych przez bezpośredniego przełożonego
kontakt przez PUP - 2017-07-24 - Żory (śląskie)
przyjmowanie i dokonywanie w ewidencji opłat parkingowych informacji o użytkownikach,na których nałożono karne opłaty parkingowe, prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania dot. karnych opłat parkingowych, prowadzenie procedur odwoławczych, prowadzenie korespondencji z osobami składającymi odwołania dot. opłat parkingowych, prowadzenie spraw związanych z bieżącą obsługą strefy płatnych parkingów, bieżący monitoring i dozór techniczny parkometrów oraz wykonywanie podstawowych czynności związanych z ich utrzymaniem w schludnym i czystym stanie, zgłaszanie zaobserwowanych zakłóceń w pracy urządzeń, w okresie zimowym bieżące odśnieżanie paneli słonecznych parkometrów w celu zapewnienia ich maksymalnego ładowania,prowadzenie czynności serwisowych polegających między innymi na: uzupełnianiu materiałów eksploatacyjnych,wymianie akumulatorów (w razie wystąpienia takiej konieczności), pracach konserwacyjnych, usuwaniu awarii i usterek urządzeń oraz uszkodzeń powstałych w wyniku działania czynników zewnętrznych, wymiana całego niesprawnego podzespołu parkometru na nowy, ładowanie akumulatorów zasilających parkometry, patrolowanie strefy płatnego parkowania i wystawianie wezwań do uiszczenia opłaty dodatkowej, wydawanie abonamentów, wykonywanie czynności związanych z transportem i przeliczaniem bilonu, opracowywanie informacji publicznych oraz innych informacji z zakresu przedmiotowego, przeznaczonych do zamieszczenia w Biuletynie Informacji Publicznej lub portalu internetowym gminy i przekazywanie tych informacji do publikacji w trybie ustalonym odrębnymi przepisami, wykonywanie zadań z zakresu przeciwdziałania i zwalczania skutków klęsk żywiołowych, katastrof, awarii, skażeń i innych zagrożeń o powszechnym lub lokalnym zasięgu oraz zadańobronnych - zgodnie z odrębnymi przepisami szczególnymi, ustalonymi na określoną okoliczność.
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
1. Prowadzenie rejestrów zawartych umów na usługi remontowo - budowlane;2. Opracowywanie harmonogramów realizacji zawartych umów budowlanych;3. Miesięczne porównywanie rozliczeń finansowych i rzeczowych na zawarte umowy;4. Przygotowywanie meldunków i sprawozdań i analiz w zakresie realizacji harmonogramu usług remontowo - budowlanych;5. Kompletowanie, zszywanie i archiwizacja dokumentacji budowlanej.6. Opracowywanie opisów przedmiotu zamówienia.
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy - 2018-02-21 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Prace związane z budową, remontami dróg, placów, chodników itp.; rozliczanie kart drogowych; czynny udział w ,,Akcji Zimowej (praca przy zimowym utrzymaniu dróg, placów i chodników); czynności związane z załadunkiem i transportem odpadów stałych
ZAKŁAD KOMUNALNY W SUCHEJ BESKIDZKIEJ - 2016-09-02 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
Sporządzanie wniosków projektowych w celu otrzymania dofinansowania na realizację staży zawodowych dla młodzieży oraz wymian międzynarodowych, Realizacja, koordynacja i rozliczanie projektów współfinansowanych ze środków UE, Nawiązywanie współpracy z polskimi oraz zagranicznymi partnerami w realizacji projektów międzynarodowych, Wyjazdy zagraniczne w ramach realizacji projektów współfinansowanych ze środków UE.
kontakt przez OHP - 2017-10-17 - Białystok (podlaskie)
Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu, rozliczanie rozrachunków,analiza rejestru VAT
kontakt przez PUP - 2018-02-12 - Gdańsk (pomorskie)
ZGodnie z programem stażu Dział Postępowań Podatkowych
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Bielsko-Biała (śląskie)
Staż w Zdzieszowicach. Spotkanie z pracodawcą w siedzibie Urzędu Pracy w dniu 24.07.2017 godz. 10:00
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Zdzieszowice (opolskie)
- Osoba zatrudniona ma w/w stanowisku będzie: przygotowywała pisma dot. wyjaśnień na wystawiane upomnienia i tytuły wykonawcze oraz odpowiedzi na zażalenia, skargi i inne,redagowała, sporządzała oraz odpowiadała na e-maile, przygotowywała upomnienia i tytuły wykonawcze z systemu.- Wynagrodzenie: 2800-3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony (I umowa na 6 miesięcy). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00.Wymagania niezbędne;- wykształcenie wyższe administracyjne lub prawnicze, - doskonała znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego, - znajomość Ustawy o drogach publicznych,- doskonała znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office o zaangażowanie w pracy i odporność na stres, - obywatelstwo polskie,- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.Wymagania pożądane:- komunikatywna znajomość j. angielskiego, samodzielność, komunikatywność, wysoka kultura osobista.
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2018-07-19 - Katowice (śląskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Legnica (dolnośląskie)
bieżąca obsługa sekretariatu prokuratora
Instytut Pamięci Narodowej Oddział w Szczecinie - 2017-02-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Służba patrolowa w przydzielonym rejonie służbowym. Inicjowanie i uczesnictwo w działaniach, mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw, wykroczeń i zjawisk kryminogennych. Wykonywanie zadań wynikających z aktów prawa miejscowego. Wykonywanie obowiązków wynikających z Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o strażach gminnych (miejskich).
STRAŻ MIEJSKA w Legnicy - 2017-09-07 - Legnica (dolnośląskie)
- prowadz. korespondnecji związanej z działalnością admin. Działu Zaopatrzenia,- prowadz. w sposób staranny i przejrzysty dokument. dot. DZIAŁU ZAOPATRZENIA ( m. in. Systemu Zarządzania Jakością, zaistnienia incydetnów med., likwidacji zapasów nieprawidłowych w magazynach i składnicy (ICZMP),- obsł. komp. i urządzeń biur.,- arch. dokument.
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)
- codziennie obowiązki księgowe,księgowanie dokumentów, sporządzanie raportów ZUS - sporządzanie miesięcznych sprawozdań finansowych przedsiębiorstwa- nadzór nad prawidłowością rozliczeń podatkowych rozliczanie kasy
AUTOCONSULT S.A. - 2016-05-13 - Pruszcz Gdański (pomorskie)