REFERENT DS. ROZLICZEŃ PRODUKCYJNYCH Turek oferta pracy MLECZARNIA "TUREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZEŃ PRODUKCYJNYCH
Wynagrodzenie: od 2 250 PLN
Zakres obowiązków: wprowadzanie danych związanych z procesem produkcyjnym w systemie EPRO, wprowadzanie i analiza danych technologicznych dotyczących surowca, dodatków i produktów gotowych, sporządzanie raportów, zestawień, wyliczanie wskaźników, wprowadzanie odzieży roboczej i szafek pracowników, planowanie produkcji, archiwizacja dokumentów
Data publikacji: 2019-09-17
Lokalizacja: Turek (wielkopolskie)
Pracodawca: MLECZARNIA "TUREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WINCENTEGO MILEWSKIEGO 11, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wprowadzanie danych związanych z procesem produkcyjnym w systemie EPRO, wprowadzanie i analiza danych technologicznych dotyczących surowca, dodatków i produktów gotowych, sporządzanie raportów, zestawień, wyliczanie wskaźników, wprowadzanie odzieży roboczej i szafek pracowników, planowanie produkcji, archiwizacja dokumentów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: +15% premii
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ROZLICZEŃ PRODUKCYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Turek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: turecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Turek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w pracy biurowej, znajomość obsługi komputera i programu Excel, mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu podstawowym, umiejętność pracy w zespole
Nazwa pracodawcy:
MLECZARNIA "TUREK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Adres pracodawcy:
WINCENTEGO MILEWSKIEGO 11, 62-700 Turek, powiat: turecki, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: turecki
Gmina pracodawcy: Turek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Turek
Ulica pracodawcy: WINCENTEGO MILEWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 11
Profil działalności pracodawcy: produkcja serów i wyrobów mleczarskich
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Turku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 18.09.2019
Oferta pracy ważna do: 16.10.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 17.09.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e4fce59f078062a6e8d6e2f61d9253be
Podobne oferty pracy
sprzedaż towarów w sklepie
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Andrychów (małopolskie)
- obsługa sprzętu projekcyjnego w kinie (cyfrowego), - dbałość o prawidłowy i niezakłócony przebieg projekcji filmowych- terminowe i dokładne wypełnianie obowiązującej dokumentacji sprawozdawczej i organizacyjno-obsługowej dotyczącej sprzętu projekcyjno-dźwiękowego oraz filmów, zwiastunów i reklam- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem oraz konserwacją instalacji i kinowych urządzeń technicznych,- wysyłka i odbiór filmów,- obsługa techniczna podczas imprez organizowanych przez ROK "MG"
REGIONALNY OŚRODEK KULTURY W OLECKU - "MAZURY GARBATE" - 2018-03-14 - Olecko (warmińsko-mazurskie)
- Kontrola procesów produkcyjnych wyrobów gotowych i towarów handlowych.- Wynagrodzenie: 1750 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 - według grafiku. Wymagane wykształcenie min. zawodowe techniczne. Doświadczenie NIE jest wymagane. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-14:00) (Tel. 32-783-16-76) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Żelazna 5, 41-506 Chorzów) lub e-mail: marekwia.s (at) limathermcomponents.pl
LIMATHERM COMPONENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-30 - Chorzów (śląskie)
1. Zakładanie akt podatkowych.2. Kserowanie dokumentów celem skompletowania akt.3. Segregowanie zwrotnych potwierdzeń odbioru.4. Przygotowywanie dokumentacji do czynności sprawdzających.5. Wstępne sporządzanie dokumentacji związanej z kasami rejestrującymi.6. Wysyłanie korespondencji.7. Przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji.8. Tworzenie spisów archiwalnych.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Gdańsk (pomorskie)
Pomoc w obsłudze biura na Terminalu przeładunkowym. Pomoc w przygotowaniu i segregowaniu dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-02-20 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Świdnica (dolnośląskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2020-01-07 - Lębork (pomorskie)
obsługa klienta, obsługa kancelaryjno- biurowa, analiza projektów, prowadzenie czynności odbiorowych sieci wodno- kanalizacyjnych, praca na terenie powiatu lubińskiego
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ GMINY LUBIN sp. z o.o. - 2019-11-05 - Księginice (dolnośląskie)
Archiwizacja dokumentów, wprowadzanie faktur zakupowych, księgowanie faktur sprzedażowych, sprawdzanie poprawności księgowania, układanie dokumentów. wszystkie czynności jako pomoc oraz nauka.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Czyżkówko
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie kasy, raportów kasowych, rozliczanie zaliczek, prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych oraz ich rozliczenie
ECAT INTERNATIONAL SP Z OO - 2016-04-13 - Stęszew (wielkopolskie)
przygotowanie ofert przetargowych oraz dokumentó do podpisania umów z Inwestorem wniosków na gwarancję wadialnąskładanie zapytań ofertowych dot. robót branżowychporównywanie ofert przetargowych, archiwizacja ofertorganizacja ofertwyszukiwanie otwrtych przetargówPraca w Grupie Robót w Nidzicy ul. Rozdroże 5B
Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
sprawdzanie dokumentów pod względem formalno- rachunkowym, księgowanie dokumentów, archiwizacja dokumentów
PPHU WAGAT sp.j. Wielogórscy - 2017-01-04 - Węgrów (mazowieckie)
1. Zapoznanie się z podstawowymi przepisami z zakresu BHP i PPOŻ, organizacją pracy w GOPS.2. Zapoznanie z ustawami i przepisami prawa oraz zasadami obowiązującymi pracowników zatrudnionych w GOPS.3. Pisanie na komputerze, obsługa kserokopiarki, programów Microsoft Word i Office, przygotowywanie korespondencji do wysyłki (adresowanie), wpinanie akt, pism do teczek i segregatorów, wydawanie wniosków, wydawanie odzieży używanej klientom GOPS.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Sulęczyno (pomorskie)
- PRACE BIUROWE, - KSIĘGOWANIE OPERACJI GOSPODARCZYCH ZA POMOCĄ PROGRAMÓW KSIĘGOWYCH, - SPORZĄDZANIE DEKLARACJI (PIT, CIT, ZUS, VAT, JPK), - ZAZNAJOMIENIE SIĘ Z PRZEPISAMI PODATKU DOCHODOWEGO I VAT.
kontakt przez PUP - 2020-02-25 - Oleśnica (dolnośląskie)
archiwizowanie i wprowadzanie dokumentów, obsługa programów komputerowych, sporządzanie rejestrów, porządkowanie i segregacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2019-06-17 - Łańcut (podkarpackie)
praca w dziale windykacji
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Żagań (lubuskie)
-obieranie korespondnecji,- przyjmoweanie korespondencji,- rozdzielanie korespodnencji.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Łódź (łódzkie)
zgodnie ze stanowiskiem pracy /godz 8-16/
kontakt przez PUP - 2020-01-10 - Zawidz Kościelny (mazowieckie)
sporzadzanie sprawozdań, księgowania pomocnicze, prowadzenie akt osobowych, harmonogramy pracy,sporzadzanie list płac, obsługa programu PŁATNIK,oraz kadrowo-placowo, ksiegowego, prowadzenie spraw pracowników młodocianych
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE WDF FIJOŁEK SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-31 - Gubin (lubuskie)
Przyjmowanie interesantów i udzielanie informacji ogólnych. Obsługa komputera,faksu, telefonu i kserokopiarki.Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Gubin (lubuskie)
podstawowe prace kuchenne: mycie, obieranie, krojenie warzyw, przygotowywanie półproduktów, utrzymywanie porządku w obrębie miejsca pracy, zmywanie naczyń
Źródła Smaku I. Suchodoła, A. Tomaszewicz s.c. - 2018-03-28 - Mysiadło (mazowieckie)
- sporzadzanie oraz prowadzenie korespondencji,- organizowanie pracy biura,- przygotowywanie korespondencji do wysyłania pocztą tradycyjną i pocztą elektroniczną,- udzielanie informacji telefonicznych,- organizowanie spotkań marketingowych z klientami.
kontakt przez PUP - 2019-05-17 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
a)sporządzanie raportów i analiz finansowych,b)sporządzanie sprawdzań budżetowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,c)aktywna współpraca z innymi działami TCUW w zakresie analizy i kontroli realizowanych projektów,d)kontrola realizacji planów, dbałość o ich terminowość i wysoką jakość, e)wsparcie w zakresie tworzenia i rozwoju narzędzi niezbędnych do analizy,f)wsparcie w zakresie tworzenia planów i optymalizacji poziomu kosztów, g)przygotowywanie zestawień finansowych i księgowych dla potrzeb kierowników jednostek oświatowych,h)sporządzania analiz ad hoc wynikających z bieżących potrzeb,i)rekomendowanie rozwiązań i udoskonaleń na podstawie analizowanych danych,j)raportowanie wyników finansowych zgodnie z obowiązującym harmonogramem,k)wykonywanie innych czynności zle
TORUŃSKIE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH - 2017-11-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)
Pakowanie, sortowanie makaronów, praca przy taśmie.
kontakt przez PUP - 2020-02-06 - Łojki (śląskie)
Wykształcenie min. średnie; doświadczenie: brak wymagań; umiejętność obsługi komputera, urządzeń biurowych, kreatywność i przedsiębiorczość, elastyczność w podejściu do wykonywanych zadań, umiejętność pracy w zespole; zakres obowiązków: analizowanie zapotrzebowania konfekcji, pilnowanie stoków magazynowych, tworzenie receptur dla produktów, sporządzanie dokumentów magazynowych ZK, RW, PW, rozliczenie miesięczne pracowników produkcji, zamawianie półproduktów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ARPEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-05 - Gliwice (śląskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, uzgadniała dane do sprawozdań, księgowała wyciągi bankowe, raporty kasowe, rozliczała podatek VAT naliczony i należny. - Wynagrodzenie: 2650 -3180 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca o pracę na na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Praca po rozstrzygnięciu naboru. - Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym lub inne umożliwiające wykonywanie zadań na tym stanowisku. Wymagane doświadczenie zawodowe - 2 lata pracy zawodowej w tym minimum 10 miesięcy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowości i programów księgowych, znajomość klasyfikacji budżetowej, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-08-07 - Katowice (śląskie)
Zakładanie kart wypłat zasiłków dla bezrobotnych. Podłączanie zwrotek potwierdzających odbiór decyzji przyznających prawo do zasiłków.Wysyłanie PIT-11 informacji o odprowadzonch składkach emerytalno - rentowych do ZUS. Kopertowanie decyzji. Wyszukiwanie kart rejestracyjnych z rejestracji. Przygotowanie kart do archiwum.Obsługa urządzeń biurowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Gdynia (pomorskie)
Prace administracyjno-biurowe na stanowisku ds. dróg, rolnoctwa i leśnictwa.
Urząd Gminy Sośno - 2019-09-23 - Sośno (kujawsko-pomorskie)
obsługa klientów
Fabryka Mebli "Bodzio" Bogdan Szewczyk sp. j. - 2016-02-02 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)