REFERENT (ZASIŁKI) Gdynia oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT (ZASIŁKI)
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowiązków: Zakładanie kart wypłat zasiłków dla bezrobotnych. Podłączanie zwrotek potwierdzających odbiór decyzji przyznających prawo do zasiłków.Wysyłanie PIT-11 informacji o odprowadzonch składkach emerytalno - rentowych do ZUS. Kopertowanie decyzji. Wyszukiwanie kart rejestracyjnych z rejestracji. Przygotowanie kart do archiwum.Obsługa urządzeń biurowych.
Data publikacji: 2018-01-31
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Zakładanie kart wypłat zasiłków dla bezrobotnych. Podłączanie zwrotek potwierdzających odbiór decyzji przyznających prawo do zasiłków.Wysyłanie PIT-11 informacji o odprowadzonch składkach emerytalno - rentowych do ZUS. Kopertowanie decyzji. Wyszukiwanie kart rejestracyjnych z rejestracji. Przygotowanie kart do archiwum.Obsługa urządzeń biurowych.
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT (ZASIŁKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 3
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2018
Data zakończenia pracy: 03.07.2018
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Kołłątaja 8, 81-332 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -x
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Kołłątaja
Numer budynku pracodawcy: 8
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Typ oferowanej pracy: (staż z UP)
Data dodania oferty pracy: 14.03.2018
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2018
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
kompleksowa obsługa klienta w biurze podróży
BIURO PODRÓŻY SUN HOLIDAY MIROSŁAWA WERNER - 2016-11-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Złotoryja (dolnośląskie)
Praca biurowa połączona z kontrolą na produkcji. Wymagane wykształcenie min. średnie, wymagane min. 1 rok doświadczenia na stanowisku biurowym, znajomość pakietu MS Office, znajomość programu SUBIEKT GT, książeczka sanepidowska.
PPHU WA-BI - 2016-05-18 - Mysłowice (śląskie)
Przygotowanie, dekretacja i wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, w tym:- prowadzenie rozrachunków z odbiorcami, uzgadnianie płatności z odbiorcami - sprawdzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów sprzedaży- sprawdzanie, dekretowanie i księgowanie dokumentów dotyczących zakupów towarów handlowych, obrotu towarowego- wystawianie i odbiór not korygujących, faktur sprzedaży- prowadzenie dokumentacji sprzedaży i zakupu (rejestry VAT)
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" Sp. z o.o. - 2017-12-19 - Świdnica (dolnośląskie)
Opracowanie planu realizacji RPS PP, opracowanie zakresu i zlecanie badań turystycznych, opracowanie zakresu kampanii promocyjnej, praca w zespole i w systemie macierzowym, samodzielne powadzenie spraw, praca nad dokumentami strategicznymi.
Urząd Marszałkowski Województwa Pomorskiego - 2016-02-16 - Gdańsk (pomorskie)
- Projektowanie, nanoszenie zmian w programie AutoCad, przetwarzanie danych komputerowych. Praca w Sosnowcu.- Wynagrodzenie: 1900 zł/brutto + premia do 50% wynagrodzenia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca 7:00-15:00. Wymagania: dobra znajomość programu AutoCad, wyksztacenie bez znaczenia, doswiadczenie nie jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (Tel. 509-730-547) w godzinach: 8:00-14:00.
KATOWICKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT TELEKOMUNIKACYJNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-11 - Sosnowiec (śląskie)
sporządzanie pism wychodzących i rejestrowanie korenspondencji wchodzącej, sporządzanie umowy handlowej , obsługa klienta, doradztwo
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Nowy Sącz (małopolskie)
wg programu stazu
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Czerniejewo (wielkopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Lubań (dolnośląskie)
a) przyjmowanie i rejestrowanie wniosków o ustalenie prawa do wszystkich świadczeń przyznawanych w dziale, b) rozpatrywanie wniosków i ustalenie prawa do świadczeń, c) opracowywanie decyzji w sprawach świadczeń, e) odpowiadanie na korespondencję
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Lesznie - 2017-06-01 - Leszno (wielkopolskie)
manicure, piediciure, depilacja, henna, hybryda
P.H.U. EDEN, Marzena Stefanowska - 2018-07-27 - Mszczonów (mazowieckie)
- zapoznanie się z ogólnymi zasadami dotyczącymi bieżącej działalności, przepisami BHP, PPOŻ, regulaminem pracy oraz przepisami o tajemnicy służbowej i ochronie danych osobowych- zapoznanie się z zasadami dotyczącymi działań w ramach PROW 2014-2020- uczestnictwo w obsłudze wniosków- pomoc przy elektronicznej rejestracji spraw z zakresu windykacji nienależnie lub nadmiernie pobranych płatności- pomoc przy obsłudze urządzeń biurowych- pisanie pism w edytorze tekstów- kompletowanie, porządkowanie aktów prawnych i dokumentów firmy- pomoc przy obsłudze archiwum i kancelarii- pomoc przy archiwizacji danych
kontakt przez PUP - 2016-10-31 - Gorlice (małopolskie)
wprowadzanie danych do systemu księgowego, sporządzanie zestawień
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Opole Lubelskie (lubelskie)
Obsługa klienta.
Fabryka Mebli "BODZIO" Bogdan Szewczyk Sp. Jawna - 2016-08-18 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa sprzedażowa klientów, głównie z Ukrainy, Białorusi, Litwy, Łotwy, pozyskiwanie owych klientów, wykładanie towaru, raportowanie
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
strzyżenie, modelowanie, farbowanie i nnne zabiegi fryzjerskie
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Babiak (wielkopolskie)
Zgodnie z programem stażu.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie i weryfikacja dokumentacji kadrowo-płacowej, akt osobowych i ewidencji. Miesięczne naliczanie wynagrodzeń, zasiłków i innych świadczeń. Opracowanie deklaracji podatkowych i ubezpieczeniowych. Sporządzanie sprawozdań oraz rocznych deklaracji podatkowych. Organizowanie szkoleń.
Ognisko Wychowawcze im. Kazimierza Lisickiego "Dziadka" - 2017-03-07 - Rumia (pomorskie)
księgowanie dokumentów, analiza kont księgowych, tworzenie rejestrów VAT
Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości - 2017-12-07 - Końskie (świętokrzyskie)
Analiza potrzeb osób niepełnosprawnych z terenu gminy Sławoborze, koordynowanie usług opiekuńczych, obsługa kancelaryjna ośrodka, pełen zakres obowiązków w ogłoszeniu naboru na wolne stanowisko urzędnicze gops.slawoborze.pl
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Sławoborze - 2018-07-04 - Sławoborze (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-02-04 - Hrubieszów (lubelskie)
obsługa pacjentów, rejestrowanie, udzielanie informacji, wpisywanie danych do systemu, pomoc w archiwum
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
-
"TIP-TOP" Jacek Urbanowski - 2015-12-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
praca w sekcji materiałowej - logistyka KPW,opracowywanie dokumentów i pism dotyczących działalności bieżącej słuzby środków bojowych, sporzadzanie zapotrzebowań do Bazy Logistycznej, prowadzenie ewidencji i rozliczeń zapasów materiałowych w obowiazujacych systemach informatycznych,
Komenda Portu Wojennego - 2017-03-10 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Zakres obowiązków :• odpowiedzialność za poprawne wystawianie FV, terminowe i bezbłędne prowadzenie dokumentacji•obsługa wewnętrznych programów oraz obsługa kasy fiskalnej• administrowanie bazą danych w systemie PC Biznes• umiejętność pracy w zespole• właściwe organizowanie pracy na zajmowanym stanowisku• prowadzenie zestawień z działań sprzedażowych oraz bieżące ich raportowanie• opracowywanie różnego rodzaju analiz z zakresu dokumentów sprzedaży• ścisły kontakt z handlowcami stanowiący wsparcie merytoryczne w procesie sprzedaży. • przyjmowanie i rozliczanie gotówki
Barter Coal - 2017-01-18 - Kiełczówka (łódzkie)
Wymagania: wykształcenie wyższe lub średnie.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Racibórz (śląskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2018-04-06 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zapoznanie sie z dowodami księgowymi, wprowdzenie dokumentów księgowych, archiwizacja dokumentów, opisywanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Bożejowice (dolnośląskie)