REFERENT DS. ADMINISTRACJNO-GOSPODRCZYCH Luba艅 oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: REFERENT DS. ADMINISTRACJNO-GOSPODRCZYCH
Wynagrodzenie: 997,4 PLN
Zakres obowi膮zk贸w: prace biurowe
Data publikacji: 2016-04-18
Lokalizacja: Luba艅 (dolno艣l膮skie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.
Miejsce pracy: Luba艅, powiat: luba艅ski, woj: dolno艣l膮skieRodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Opis zada艅
Zakres obowi膮zk贸w: prace biurowe
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
Wymiar etatu: 1
Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. ADMINISTRACJNO-GOSPODRCZYCH
Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Luba艅
Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie
Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: luba艅ski
Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska
Zaw贸d: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Forma zatrudnienia: Inny
Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpocz臋cia pracy: 25.04.2016
Data zako艅czenia pracy: 24.10.2016
Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: 艣rednie og贸lnokszta艂c膮ce
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Spos贸b aplikowania: za po艣rednictwem urz臋du
Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy w Lubaniu
Adres pracodawcy:
Lw贸wecka 10, 59-800 Luba艅, powiat: luba艅ski, woj: dolno艣l膮skie
J臋zyk aplikacji o prac臋: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Podj臋cie sta偶u tylko i wy艂膮cznie za po艣rednictwem Urz臋du Pracy, na podstawie przed艂o偶onego Skierowania do odbycia sta偶u - propozycji.Miejsce odbywania sta偶u: Stra偶 Miejska w Lubaniu, Pl. Lompy 1, 59-800 Luba艅Dni i godziny odbywania sta偶u: poniedzia艂ek - pi膮tek w godz. 7:00 - 15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie
Powiat pracodawcy: luba艅ski
Gmina pracodawcy: Luba艅
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowo艣膰 pracodawcy: Luba艅
Ulica pracodawcy: Lw贸wecka
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy w Lubaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urz臋dzie pracy: 1
Zaw贸d wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obs艂ugi biurowej
Typ oferowanej pracy: (sta偶 z UP)
Data dodania oferty pracy: 18.04.2016
Oferta pracy wa偶na do: 30.04.2016
Data przyj臋cia oferty pracy: 18.04.2016
Typ oferowanej pracy: Sta偶 z urz臋du pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Szczytno (warmi艅sko-mazurskie)
Praca w Krapkowicach, Cv nale偶y sk艂ada膰 osobi艣cie lub na adres e-mail: irena (at) otmetzbyt.com.pl, wymagana jest dobra znajomo艣膰 j. angielskiego LUB j. niemieckiego
Otm臋t-Zbyt Sp.z o.o - 2018-01-29 - Otm臋t (opolskie)
Referent
kontakt przez PUP - 2017-10-12 - Tolkmicko (warmi艅sko-mazurskie)
Stolarz/prace stolarskie; obs艂uga w贸zka wid艂owego.
P.P.H.U. INTER-MEBLE. Robert Smugarzewski - 2017-04-27 - Stare Kupiski (podlaskie)
Dozorowanie danego terenu, obiektu, praca w godz. 6-18/18-6
VICOTEL - 2017-08-03 - Niemodlin (opolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wi艣niewo (mazowieckie)
sprzeda偶 towar贸w
Zak艂ad Produkcji Materia艂贸w Budowlanych ZPCh Kazimierz Ginter - 2017-01-23 - Chojnice (pomorskie)
Wprowadzanie danych z dokument贸w podatkowych do systemu poltax. Obs艂uga urzadze艅 biurowych. prowadzenie rejestr贸w. Przygotowanie korespondencji do wysy艂ki. Archiwizowanie dokument贸w.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Elbl膮g (warmi艅sko-mazurskie)
I. Wymagania :1) niezb臋dne: a) Spe艂nienie jednego z poni偶szych wymog贸w:- wykszta艂cenie 艣rednie ekonomiczne lub administracyjne i 2 letni sta偶 pracy, lub- wykszta艂cenie wy偶sze b) obywatelstwo polskiec) pe艂na zdolno艣膰 do czynno艣ci prawnych oraz korzystanie z pe艂ni praw publicznychd) brak skazania prawomocnym wyrokiem s膮du za umy艣lne przest臋pstwo 艣cigane z oskar偶enia publicznego lub umy艣lne przest臋pstwo skarbowee) nieposzlakowana opinia.2) dodatkowe:a) znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym,b) znajomo艣膰: - Rozporz膮dzenia Rady Ministr贸w w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykaz贸w akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu dzia艂ania archiw贸w zak艂adowych ( za wyj膮tkiem Instrukcji Archiwalnej); - ustawy o samorz膮dzie gminnym; - Podr臋cznika wnioskodawcy i beneficjenta program贸w polityki sp贸jno艣ci 2014-2020 w zakresie informacji i promocji z 21 lipca 2017 r. ( w za艂膮czeniu).II. Warunki pracy na stanowisku:a) praca biurowa 100 %b) praca przy komputerzec) pe艂ny wymiar czasu pracyd) praca w kontakcie z klienteme) planowany termin zatrudnienia 16.08.2018 r.III. Wska藕nik zatrudnienia os贸b niepe艂nosprawnych w Urz臋dzie w miesi膮cu czerwcu 2018 r. tj. miesi膮cu poprzedzaj膮cym dat臋 upublicznienia og艂oszenia wynosi艂 powy偶ej 6%.IV. Zakres g艂贸wnych zada艅 wykonywanych na stanowisku:1) Przyjmowanie korespondencji wp艂ywaj膮cej do Wydzia艂u oraz jej rejestracja w systemie informatycznym.2) Prowadzenie dzia艂a艅 promocyjno - informacyjnych z zakresu pozyskanych 艣rodk贸w unijnych. 3) Koordynowanie spraw zwi膮zanych z bud偶etem Wydzia艂u Rozwoju. 4) Przedk艂adanie korespondencji Naczelnikowi, a po zadekretowaniu przekazywanie na odpowiednie stanowiska pracy wed艂ug dyspozycji Naczelnika. 5) Przekazywanie do BOI w odpowiedniej formie i czasie korespondencji podlegaj膮cej wysy艂ce, a tak偶e dokument贸w wymagaj膮cych podpisu Prezydenta. 6) Przekazywanie projekt贸w Zarz膮dze艅 Prezydenta i projekt贸w Uchwa艂 Rady Miasta zgodnie z ustalon膮 procedur膮. 7) Obs艂uga interesant贸w Wydzia艂u. 8) Pe艂nienie funkcji doradczych dla pracownik贸w Wydzia艂u w zakresie systemu obiegu dokument贸w, stosowania instrukcji kancelaryjnej i obowi膮zuj膮cych procedur wewn臋trznych.
Urz膮d Miasta Racib贸rz - 2018-07-17 - Racib贸rz (艣l膮skie)
praca w godzinach od 06:00 do 14:00 i od 14:00 do 22:00; przyjmowanie i wydawanie na magazynie towar贸w chemii gospodarczej
DELKO ESTA SP. Z O.O. - 2018-03-02 - Stargard (zachodniopomorskie)
zak艂adanie teczekopracowanie korespondencji dotycz膮cej referatu ewidencjiporz膮dkowanie sk艂adnicy aktSta偶 odbywa膰 si臋 b臋dzie w dzielnicy: Skrzetusko
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu sta偶u - POWER (6/3)
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Dar艂owo (zachodniopomorskie)
prace biurowe, prowadzenie akt osobowych, ewidencji czasu pracy, sporz膮dzanie um贸w i 艣wiadectw pracy, wystawianie faktur
ENERGO ZDZIS艁AW ALBERCI艃SKI - 2018-07-04 - Kwidzyn (pomorskie)
Pomoc w realizacji zada艅 z zakresu bezpiecze艅stwa i ochrony przeciwpo偶arowej.
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Gorz贸w 艢l膮ski (opolskie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-07-28 - Strzelce Kraje艅skie (lubuskie)
wprowadzanie do programu ksi臋gowego dokument贸w, sprawdzanie i numeracja dokument贸w ksi臋gowych, tworzenie pism w WORDZIE i dokument贸w w EXELU, obs艂uga urz膮dze艅 biurowych, obs艂uga klienta, archiwizacja i uk艂adanie dokument贸w, wysy艂anie dokument贸w drog膮 elektroniczn膮 i korespondencji poczt膮, prowadzenie rozlicze艅 i ewidencji ksi臋gowych, sk艂adanie deklaracji w Urz臋dzie Skarbowym i ZUS.
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Tuch贸w (ma艂opolskie)
a) organizacja biura projektub) zapewnienie sprawnej komunikacji pomi臋dzy zespo艂em projektowym,c) sprawdzanie zgodno艣ci dokument贸w z wytycznymi dotycz膮cymi realizacji projektu w oparciuo Regionalny Program Operacyjny Wojew贸dztwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresieEuropejskiego Funduszu Spo艂ecznego;d) przygotowanie i przeprowadzenie procedur zam贸wie艅 publicznych zgodnie z Ustaw膮 PrawoZam贸wie艅 Publicznych,e) przygotowanie dokumentacji dotycz膮cej bud偶etu projektu niezb臋dnej do sporz膮dzaniawniosk贸w o p艂atno艣膰, um贸w, sprawozda艅 finansowych,f) przestrzeganie termin贸w i harmonogramu realizacji zada艅, bud偶etu projektu wynikaj膮cychz zapis贸w umowy oraz termin贸w wyznaczanych przez Instytucj臋 Wdra偶aj膮c膮 i Po艣rednicz膮c膮w projekcie,g) kontrola i monitoring projektu zgodna z zapisami we wniosku o dofinansowanie, m.in. systematyczna weryfikacja post臋pu i harmonogramu projektu,h) poprawne rozliczanie i nadz贸r nad finansami projektu w tym sporz膮dzanie wniosk贸w o p艂atno艣膰 w systemie teleinformatycznym SL2014 na podstawie samodzielnie realizowanych zada艅 oraz danych przygotowywanych przez koordynator贸w merytorycznych szk贸艂 prowadzonych przez Powiat Opolski,i) przygotowywanie innej dokumentacji zwi膮zanej z projektem, promocja projektu m.in. niezb臋dnych dokument贸w wskazanych w umowie o dofinansowanie projektu lub pismach z Urz臋du Marsza艂kowskiego,j) bie偶膮ce studiowanie przepis贸w prawnych niezb臋dnych do realizacji projektu, informowanie zespo艂u projektowego o wszelkich zmianach,k) sporz膮dzanie projekt贸w pism urz臋dowych zgodnie z zasadami Instrukcji kancelaryjnej i przepisami Kodeksu post臋powania administracyjnego.
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2017-04-13 - Opole Lubelskie (lubelskie)
- Kontrola dostaw i sprzeda偶 hurtowa nawoz贸w;- Sk艂adanie zlece艅 zakupowych na platformie internetowej;- Obs艂uga dostawc贸w rzepaku (wystawianie dokument贸w, fakturowanie, ewidencja dostaw);- Rozliczanie skupu rzepaku, kontrola terminarza p艂atno艣ci;- Kontrola realizacji kontrakt贸w;- Zbieranie i ewidencjonowanie dokument贸w od dostawc贸w rzepaku.
PRZEDSI臉BIORSTWO PRODUKCYJNO-US艁UGOWO-HANDLOWE "INTRAT" M.J.KIERZENKOWSCY SP脫艁KA JAWNA - 2017-06-14 - Brzozie (kujawsko-pomorskie)
samodzielne naliczanie i rozliczanie wynagrodze艅, zasi艂k贸w chorobowych, macierzy艅skich itp., obs艂uga programu p艂acowego, prowadzenie miesi臋cznych rozlicze艅 wynagrodze艅 pracownik贸w z podzia艂em na ich rodzaje ubezpiecze艅, wystawianie za艣wiadcze艅 o zarobkach do cel贸w emerytalno-rentowych RP-7kandydaci wysy艂aj膮 CV na adres: teresa.chromiec (at) laktopol.com.pl
Zak艂ady Mleczarskie "LAKTOPOL-A" Sp. z o.o. w 艁osicach - 2018-04-17 - 艁osice (mazowieckie)
Ochrona obiektu, piel臋gnacja teren贸w zielonych
TIGER JOB SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-01-08 - Tarnowskie G贸ry (艣l膮skie)
pracodawca organizuje spotkanie rekrutacyjne: Salon Meblowy "BODZIO" ul. Gancarska 26, 66-300 Mi臋dzyrzecz w dniu 21.06.2018r, o godz. 11:00
Fabryka Mebli"BODZIO" - 2018-06-18 - Mi臋dzyrzecz (lubuskie)
Wykszta艂cenie min. 艣rednie; komunikatywno艣膰, dok艂adno艣膰, sumienno艣膰, spostrzegawczo艣膰, cierpliwo艣膰; podstawowa znajomo艣膰 j臋z. angielskiego; znajomo艣膰 w st. dobrym Excel; umiej臋tno艣膰 obs艂ugi komputera oraz urz膮dze艅 biurowych; zakres obowi膮zk贸w: przygotowywanie raport贸w dla klient贸w firmy, uzupe艂nianie danych, zbieranie danych do przyg. raport贸w, archiwizacja dokument贸w i praca z teczkami klient贸w, praca w Excel dla klient贸w oraz innych dzia艂贸w w firmach wsp贸艂pracuj膮cych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Premium Report System Maria Markiewicz - 2017-09-01 - Gliwice (艣l膮skie)
Kontakt z klientami, uzgadnianie szczeg贸艂贸w zam贸wienia, wprowadzanie zam贸wie艅 w system komputerowy, potwierdzanie i bie偶膮ca obs艂uga zam贸wie艅.
OKNOHIT Sp贸艂ka Jawna Ireneusz Achtelik, Adam Achtelik - 2016-07-12 - Che艂m 艢l膮ski (艣l膮skie)
prowadzenie handlu mi臋dzynarodowego, utrzymywanie kontaktu z kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, pozyskiwanie nowych klient贸w
NORIS Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2017-06-23 - Rogo藕no (wielkopolskie)
WYKONYWANIE INWENTARYZACJI TOWARU W SALONACH SPRZEAD呕Y ZGODNIE Z OBOWIAZUJ膭CYMI PROCEDURAMI
CCC S.A. - 2016-04-19 - Polkowice (dolno艣l膮skie)
archiwizacja dokument贸w dotycz膮cych os贸b bezrobotnych porz膮dkowanie akt osobowychobs艂uga urz膮dze艅 biurowychobs艂uga klienta w zakresie wydawania za艣wiadcze艅 zapoznanie si臋 z systemem Syriusz oraz Talgosudzielanie odpowiedzi na pisma wp艂ywaj膮ce do Urz臋du z innych podmiot贸w dot. informacji o rejestracji
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Gdynia (pomorskie)
sortowanie odpad贸w
kontakt przez OHP - 2016-10-21 - Dzier偶ys艂aw (opolskie)
spo艂eczna i zawodowa aktywiuzacja os贸b niepe艂nosprawnych umo偶liwiaj膮ca jej aktywne uczestnicytwo w 偶yciu spo艂ecznym
Miejski O艣rodek Pomocy Spo艂ecznej Kalety - 2016-02-29 - Kalety (艣l膮skie)
Obs艂uga Zarz膮du i Rady Nadzorczej Sp贸艂ki. Wydawanie pe艂nomocnictw oraz prowadzenie rejestru. Pomoc w sprawach kadrowych. Praca w godz. 7-15.
Orlen Eko SP. Z O.O. - 2018-05-18 - P艂ock (mazowieckie)
Oferta sta偶u dla os贸b m艂odych (do 30 roku 偶ycia) pozostaj膮cych bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER) Wykszta艂cenie 艣rednie, mile widziane adm., ekonomiczne; obs艂uga komputera; niekaralno艣膰; zakres obowi膮zk贸w: obs艂uga sekratariatu, urz膮dze艅 biurowych, komputera, przyjmowanie i wysy艂anie poczty, prowadzenie dziennik贸w, sporz膮dzanie spis贸w archiwalnych; jedna zmiana; miejsce odbywania sta偶u: KMP Gliwice, Knur贸w, Pyskowice
kontakt przez PUP - 2017-08-18 - Gliwice (艣l膮skie)