REFERENT DS. ROZLICZANIA PŁAC , ZUS , MŁODSZY KSIEGOWY Wałcz oferta pracy BIURO DORADCY PODATKOWEGO " KOMFORT" Krystyna Gołębiewska
Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZANIA PŁAC , ZUS , MŁODSZY KSIEGOWY
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: ksiegowośćksiegi handlowe , ksiegowanie KPIRsporządzanie list płac,rozrachunki ZUS , US
Data publikacji: 2019-11-15
Lokalizacja: Wałcz (zachodniopomorskie)
Pracodawca: BIURO DORADCY PODATKOWEGO " KOMFORT" Krystyna Gołębiewska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Osiedle Piastowskie 17, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
ksiegowośćksiegi handlowe , ksiegowanie KPIRsporządzanie list płac,rozrachunki ZUS , US
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji - do negocjacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ROZLICZANIA PŁAC , ZUS , MŁODSZY KSIEGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wałcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wałecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wałcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2019
Data zakończenia pracy: 01.02.2020
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
BIURO DORADCY PODATKOWEGO " KOMFORT" Krystyna Gołębiewska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Adres pracodawcy:
Osiedle Piastowskie 17, 78-600 Wałcz, powiat: wałecki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie , cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: wałecki
Gmina pracodawcy: Wałcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wałcz
Adres strony pracodawcy: http://www.biuro-rachunkowe-walcz.pl/
Ulica pracodawcy: Osiedle Piastowskie
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy: BIURO RACHUNKOWE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wałczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 15.11.2019
Oferta pracy ważna do: 14.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 15.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 15.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?f8b1787313c8ac09ac6eee195b0d301b
Podobne oferty pracy
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-09-21 - Świętochłowice (śląskie)
Praca w programie Optima (tworzenie dokumentów PZ, WZ, wystawianie faktur), rozliczanie transakcji gotówkowych, prowadzenie dokumentacji kadrowej - ewidencja czasu pracy, dokumentacja pracownicza, kontakt telefoniczny i bezpośredni z pracownikami, zamawianie towaru, archiwizacja i segregacja dokumentów, przygotowywanie dokumentacji do wysyłki, organizowanie spraw bieżących. Praca jednozmianowa w godz. 6.30-14.30 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
KOMFORT - ZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
w/g potrzeb
"NASZ DOM" Pensjonat Opiekuńczo - Rehabilitacyjny Rodzinny Dom Pomocy - 2015-12-01 - Kielce (świętokrzyskie)
- obsługa zespołów pompowych, sprężarek, odżelaziaczy, odmanganiaczy,- okresowe czyszczenie zbiorników wody czystej, - obsługa programów komputerowych Scada, GIS i Systemu Monitorowania Przepompowni.Wymagane min. dwuletnie doświadczenie w branży wodociągowej. Wymagana znajomość technologii uzdatniania wody.
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2016-10-20 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
praca w dziale windykacji
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Żagań (lubuskie)
Organizowanie i kierowanie pracą Działu Wsparcia Środowiskowego, w którym realizowane są m.in. następujące zadania;przeprowadzanie rodzinnego wywiadu środowiskowego w celu ustalenia sytuacji osobistej, rodzinnej, dochodowej i majątkowej osób i rodzin w miejscu ich zamieszkania,przeprowadzanie wywiadów na potrzeby dodatków mieszkaniowych,wykonywanie działań w środowisku na rzecz poprawy funkcjonowania osób i rodzin objętych wsparciem,wnioskowanie o pomoc w formie i na zasadach określonych w ustawie o pomocy społecznej, aktach wykonawczych do ustawy oraz aktach prawa lokalnego,organizowanie i prowadzenie pracy socjalnej oraz rozwijanie nowych metod pracy socjalnej,przygotowywanie i realizacja kontraktów socjalnych,współpraca z Sądem, przedszkolami, szkołami, służbą zdrowia na rzecz poprawy funkcjonowania rodzin objętych wsparciem,uczestniczenie w pracach grup roboczych działających na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie,współpraca ze specjalistami zatrudnionymi w Ośrodku na rzecz poprawy funkcjonowania osób i rodzin,opracowywanie sprawozdań i informacji z realizowanych działań.kierowanie działalnością podległych pracowników zgodnie z przepisami prawa oraz zasadami organizacji pracy,dokonywanie odpowiedniego podziału pracy oraz ustalanie zakresów czynności pracowników i przedstawianie ich Dyrektorowi do aprobaty,bieżące monitorowanie zmian obowiązujących przepisów oraz mających wejść w życie aktów prawnych dotyczących zadań realizowanych przez podległy mu Dział oraz informowanie o zmianach Dyrektora oraz pracowników Działu,przeprowadzanie kontroli efektów pracy i okresowe oceny pracy podległych pracowników,informowanie Dyrektora o stanie realizacji zadań oraz potrzebach związanych z funkcjonowaniem podległego mu Działu,opracowywanie materiałów analitycznych i sprawozdawczości z zakresu podległego Działu,przestrzegania przez podległych pracowników zachowania tajemnicy służbowej i zasad etyki zawodowej oraz przestrzegania przepisów bhp i p. poż.,organizowanie okresowych narad pracowników na tematy związane z realizacją zadań Działu,organizowanie zastępstwa podległych pracowników,przeglądanie i dekretowanie poczty pomiędzy właściwych rzeczowo pracowników Działu,koordynowanie oraz nadzorowanie właściwego stosowania przez podległych pracowników instrukcji kancelaryjnej,koordynowanie oraz nadzorowanie działań podległych pracowników w zakresie ochrony danych osobowych oraz archiwizowania akt,wnioskowanie do Dyrektora w sprawach nagradzania lub karania podległych pracowników.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Chodzieży - 2019-06-13 - Chodzież (wielkopolskie)
Referat Obsługi Bezpośredniej: kontrola deklaracji podatkowych, wydawanie formularzy, wprowadzanie danych, inne czynności biuroweReferat Egzekucji Administracyjnej: archiwizacja dokumentów, redagowanie i wysyłka pism, prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych, wprowadzanie danych, inne czynności biurowe
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Żory (śląskie)
Obsługa dokumentacji Podprogramu POPŻ - wystawiane podstawowych dokumentów magazynowych, planowanie dostaw do jednostek podległych, kontrola dostaw i odbiorów artykułów.
Polski Komitet Pomocy Społecznej Kujawsko-Pomorski Zarząd Wojewódzki - 2018-01-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
pomoc rzeźnikowi przy porcjowaniu, pakowaniu,wykładaniu wyrobów
TROJAK SP. Z O.O. - 2015-12-15 - Drezdenko (lubuskie)
obsługa sklepu internetowego
INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-25 - Rzeszów (podkarpackie)
staż dla osób powyżej 30 r.ż. obsługa zamówień internetowych, pakowanie i kompletowanie produktów zamówionych, sporządzanie dokumentów sprzedaży, analizowanie aktualnych stanów towaru w magazynie, wykonywanie prac związanych z załatwianiem reklamacji nabywców
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Tworzenie dokumentacji technicznej. Praca w godinach od 7.00 do 15.00
PSI Spółdzielczy Producent Sprężyn - 2018-08-10 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa poszukujących pracy, upowszechnianie informacji, rejestracja osób bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Płock (mazowieckie)
przygotowanie i dbałość o płynność dokumentacji, pomoc biurowa, ewidencja korespondencji, realizacja działań powierzonych przez Członków Zarządu
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z ogłoszeniem o naborze na wolne stanowisko urzędnicze dostępnym na stronie pup.cieszyn.ibip.pl
Powiatowy Urząd Pracy w Cieszynie - 2017-12-07 - Cieszyn (śląskie)
prowadzenie spraw personalnych, tworzenie zestawień i raportów
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Lubin (dolnośląskie)
Miejsce odbywania stażu: Krapkowice
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Krapkowice (opolskie)
Rozliczenia podatkowej książki przychodów i rozchodów. Wymagane: wykształcenie średnie, doświadczenie, znajomość przepisów podatkowych, przepisów kadrowo-płacowych, znajomość programu Płatnik, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
BIURO RACHUNKOWE KWADRAT WOJCIECH NIEDŹWIECKI - 2017-05-09 - Łódź (łódzkie)
Wprowadzanie danych do programu księgowego, prowadzenie ewidencji ryczałtu, książki przychodów i rozchodów, rejestrów VAT sprzedaży i zakupów, sporządzanie miesięcznych i rocznych rozliczeń podatkowych dla podatku dochodowego, sporządzanie deklaracji dla podatku VAT, ewidencja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Siedlce (mazowieckie)
Praca z dziećmi w wieku szkolnym z zakresu nauki katechezy/ etyki. Praca w godzinach do uzgodnienia z kandydatem.
Polskie Stowarzyszenie na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną Koło w Rymanowie - 2018-08-28 - Rymanów (podkarpackie)
według wniosku
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Świdnica (dolnośląskie)
księgowanie dokumentów w programie księgowym
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
opieka i pielęgnacja osób w podeszłym wieku
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ - 2019-09-30 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
- Księgowanie dokumentów, przygotowanie przelewów bankowych, współpraca z bankami w zakresie kredytów, sporządzanie wykazów spłat kredytów, monitorowanie należności – sporządzanie zestawień, - potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, prowadzenie ewidencji kasowej. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Następna umowa na czas określony - 1 rok.- Praca: 7:00-15:00. Wymagana: wiedza z zakresu księgowości, prawa podatkowego, zarządzania finansami, znajomość ogólnych zasad rachunkowości oraz ewidencji księgowej w tym planu kont, umiejętność rozumienia treści ekonomicznej kont księgowych, doświadczenie w pracy na w/w stanowisku. Kontakt wyłącznie e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-18 - Mikołów (śląskie)
Wg programu stażu (Rez. II 3/1)
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Prace biurowe, obsługa poczty elektronicznej, prowadzenie ksiąg, prace kadrowe.
Szkoła Podstawowa Nr 52 - 2019-01-08 - Częstochowa (śląskie)
Wykształcenie średnie lub wyższe. Praca biurowa: kadry, sprawy członkowsko - mieszkaniowe, obsługa sekretariatu.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA - 2017-03-07 - Strzelce Opolskie (opolskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Świdnica (dolnośląskie)
WYKONYWANIE I MONTAŻ OGRODZEŃ, BALUSTRAD ITP
ZAKŁAD ŚLUSARSKI ANDRZEJ GUNIA - 2017-12-12 - Krasne (podkarpackie)
rejestrowanie pacjentów do szpitala i poradni,informowanie o działalności poszczególnych komórek Szpitala
Szpital Miejski im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o.o. - 2017-06-29 - Świnoujście (zachodniopomorskie)