REFERENT DS. SPRZEDAZY INTERNETOWEJ Rzeszów oferta pracy INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: REFERENT DS. SPRZEDAZY INTERNETOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa sklepu internetowego
Data publikacji: 2019-10-25
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:B. Żeleńskiego 3, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: obsługa sklepu internetowego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: REFERENT DS. SPRZEDAZY INTERNETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista sprzedaży internetowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.10.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
Nazwa pracodawcy:
INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
B. Żeleńskiego 3, 35-959 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: B. Żeleńskiego
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista sprzedaży internetowej
Data dodania oferty pracy: 25.10.2019
Oferta pracy ważna do: 24.11.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 25.10.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 25.10.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?dab536119151b44aeca352ef2b89d605
Podobne oferty pracy
pomoc w opiece nad dziećmi, dbałośćo higienę i porządek zarówno w salach przedszkolnych jak i na. pomoc nauczycielowi podczas zajęć edukacyjnych, wyjść na plac zabaw i na wycieczkach
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
Ewidencjonowanie dokumentacji wpływającej; obsługa urządzeń biurowych; przygotowywanie dokumentacji do zarchiwizowania; sporządzanie spisów i protokołów brakowania; prowadzenie rejestru badań profilaktycznych.
kontakt przez PUP - 2019-01-04 - Będzin (śląskie)
w/g programu stażu bezrobotnego
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Lębork (pomorskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Prowadzenie spraw kadrowych pracowników Biblioteki.Prowadzenie sprawozdawczości dla Głównego Urzędu Statystycznego, Państwowego Funduszu Osób Niepełnosprawnych.Kontrola porządku i dyscypliny pracy.Prowadzenie spraw płacowych pracowników Biblioteki.Prowadzenie spraw socjalno-bytowych pracowników.Informowanie pracowników o przysługujących im uprawnieniach i obowiązkach.Prowadzenie ewidencji wewnętrznych aktów prawnych, zapewnianie ich publikacji w miejscach do tego wyznaczonych.Bieżące informowanie pracowników o wydawanych zarządzeniach oraz zadaniach i celach przewidzianych do realizacjiw Bibliotece.Prowadzenie wzorniku druków i ewidencji stempli używanych w Bibliotece.Przygotowywanie upoważnień dla pracowników Biblioteki do wykonywania określonych zadań.Wdrażanie, ewidencjonowanie i kontrola zaleceń wynikających z kontroli zarządczej w zakresie organizacji i komunikacjiw Bibliotece.Opracowywanie informacji, analiz, w tym wynikających z kontroli zarządczej.Prowadzenie spraw związanych z kontrolą Biblioteki przez organy kontroli zewnętrznej.Klasyfikowanie i przechowywanie akt, pism, dokumentów i materiałów z Instrukcją Kancelaryjną.Przyjmowanie, ewidencjonowanie i przestrzeganie terminowości w załatwianiu skarg i wniosków.Organizowanie przepływu informacji między Dyrektorem a instytucjami zewnętrznymi i klientami Biblioteki.Prowadzenie spraw związanych z informacją wewnętrzną na terenie Biblioteki.
Miejska Biblioteka Publiczna - 2015-12-08 - Jaworzno (śląskie)
Brak danych
Salon fryzjerski Ewa - 2016-11-21 - Garbów (lubelskie)
Układanie papy, aplikacja papy termozgrzewalnej, przygotowanie betonu
kontakt przez PUP - 2018-11-07 - Beleń (łódzkie)
Wykonywanie czynności z zakresu pracy socjalnej, zawieranie kontraktów socjalnych, dokonywanie analizy i oceny zjawisk, które powodują zapotrzebowanie na świadczenia z pomocy społecznej oraz kwalifikowanie do uzyskania tych świadczeń; udzielania informacji, wskazówek i pomoc w zakresie rozwiązywania spraw życiowych osobom, które dzięki tej pomocy będą zdolne samodzielnie rozwiązywać problemy będące przyczyną trudniej sytuacji życiowej; skuteczne posługiwanie się przepisami prawa w realizacji tych zadań, pomoc w uzyskaniu dla osób będących w trudnej sytuacji życiowej poradnictwa dotyczącego możliwości rozwiązywania problemów i udzielania pomocy przez właściwe instytucje państwowe, samorządowe i organizacje pozarządowe oraz wspieranie w uzyskiwaniu pomocy.WYMAGANIA:wykształcenie zgodne z art.116 ust.1 i ust.1a lub art. 156 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1508 ze zm.) w szczególności osoby, które:1) ukończyły studia wyższe na kierunku praca socjalna2) przed 1 maja 2004 r. ukończyły studia wyższe na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia, politologia i nauki społeczne lub socjologia (niezależnie od tego, czy zajmowały się zawodowo pracą socjalną) art. 156 ust. 1a ustawy o pomocy społecznej;3) do 1 października 2007 r. ukończyły studia wyższe magisterskie na kierunkach: pedagogika, psychologia, politologia lub socjologia art. 156 ust. 3 ustawy o pomocy społecznej;4) do 1 stycznia 2008 r. otrzymały dyplom uzyskania tytułu zawodowego w zawodzie pracownik socjalny;5) przed 1 stycznia 2007 r. otrzymały dyplom wyższej szkoły zawodowej o specjalności praca socjalna;6) do 31 grudnia 2007 r. ukończyły lub kontynuowały studia wyższe o specjalności praca socjalna na jednym z kierunków: pedagogika, politologia, polityka społeczna, psychologia, socjologia lub nauki o rodzinie; uprawnienia przysługują pod warunkiem uzyskania dyplomu ukończenia tych studiów, znajomość przepisów prawnych z zakresu: ustawy o pomocy społecznej, Kodeks postępowania administracyjnego ustawy o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie , ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej , mile widziane doświadczenie.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Pawłosiowie - 2018-12-11 - Pawłosiów (podkarpackie)
wprowadzanie danych do rejestrów, zakładanie, udostępnianie i porządkowanie akt, rejestrowanie, wysyłka, pakowanie korespondencji, przekazywanie akt na wydziały, przyjmowanie dokumentacji do archiwum zakładowego, obsługa administracyjna
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Sosnowiec (śląskie)
Wprowadzanie danych do systemu i ich weryfikacja. Kontrola nad pracą Serwisantów
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWE KOSTRZEWA SPÓŁKA JAWNA - 2019-05-15 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
kompleksowa obsługa klienta indywidualnego i instytucjonalnego; cv na maila: sekretariat (at) pacobank.pl
Bank Spółdzielczy PA-CO-BANK - 2019-06-17 - Pabianice (łódzkie)
- zapoznanie z zasadami rachunkowości jednostek budżetowych,- weryfikacja dokumentów finansowo – księgowych do sprawozdań - wsparcie przy klasyfikacji i ewidencji dowodów księgowych zgodnie z przepisami i planem kont,- wsparcie bieżących prac w dziale księgowości.- naliczanie, potrącenie wynagrodzeń, sporządzanie zestawień płacowych ( ZUS, US) , - przygotowanie dokumentacji do archiwizacji
RZĄDOWE CENTRUM BEZPIECZEŃSTWA - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa programów księgowych, obsługa programów płacowych + Płatnik ZUS, obsługa urządzeń biurowych, szkolenie z podstaw prawa podatkowego i rachunkowego
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Pszczyna (śląskie)
przygotowanie dokumentacji potrzebnej do przeprowadzania przetargów na zakup materiałów, środków trwałych, usług, sprawdzanie wiarygodności dostawców i analiza ofert w przetargach, planowanie zakupów materiałów i srodków trwałych
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Łódź (łódzkie)
wg stanoiwska i programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
redagowanie pism w odpowiedzi na wnioski, praca z pakietem Office, prowadzenie rejestrów istniejących w Spółdzielni, przyjmowanie zgłoszeń lokatorów
Górnicza Spółdzielnia Budownictwa Mieszkaniowego - 2019-09-23 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
jw
CHZ ARS POLONA S. A. - 2018-08-06 - Warszawa (mazowieckie)
POMOC W ADAPTACJI DO WARUNKÓW ŻYCIA W DOMU SENIORA
PAŁAC TOMICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-23 - Tomice (dolnośląskie)
praca w godzinach od 07:30 do 15:30; współpraca z kontrahentami, sprzedaż
Przedsiębiorstwo Techniczno-Handlowe "Chemland" Zbigniew Bartczak - 2017-06-29 - Stargard (zachodniopomorskie)
Wykonywanie zadań związanych z realizacją LSR na lata 2014-2020 Prowadzenie ewidencji pism oraz kontrola załatwiania pism terminowych. Udział i organizacja szkoleń, konferencji, itp.
kontakt przez PUP - 2018-10-05 - Sternalice (opolskie)
-
"GAMA" PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE SP.J. - 2016-02-23 - Śliwin (zachodniopomorskie)
prowadzenie wszelkich spraw związanych z administrowaniem komunalnym zasobem mieszkaniowym gminy Świecie, sporządzanie pism do inkasentów i lokali gminnych, sprawdzanie stanów finansowych i wyjaśnień, analiza i opisywanie dowodów księgowych, wprowadzanie zmian w kartach lokali
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Świecie (kujawsko-pomorskie)
fryzjer/ka
Salon Fryzjerski U PAWŁA - 2016-06-06 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie prac będących etapami procesu produkcji okien, cięcie wzmocnień, uszczelkowanie okien, szklenie, obsługa magazynu
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Mielec (podkarpackie)
Rozładunek i załadunek samochodów ciężarowych z przesyłkami pocztowymi, zapewnienie bezpieczeństwa ładunku pocztowego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
POCZTA POLSKA S.A. - 2018-01-04 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
obsługa agencji pocztowej
PPHU "ASCON" MAZ. ZYGMUNT MAŁOLEPSZY Market VEA Plus - 2019-06-03 - Żychlin (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-06-08 - Białystok (podlaskie)
Obszywanie dywaników samochodowych, obsługa maszyny szwalniczej, wykonywanie prac przygotowawczych i porządkowych na stanowisku pracy.
Custo Pol S.A. - 2017-02-22 - Wykroty (dolnośląskie)
przygotowanie dokumentów do dekratacji, kontrola dowodów księgowych, wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, sporządzanie pism, rozliczanie płatności, obsługa klienta, sporządzanie list płac
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Rawicz (wielkopolskie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Wg. harmonogramuFP
kontakt przez PUP - 2016-08-25 - Strzelce Krajeńskie (lubuskie)