REFERENT DS. ROZLICZEŃ/ REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI Mikołów oferta pracy ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA

Stanowisko: REFERENT DS. ROZLICZEŃ/ REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: - Księgowanie dokumentów, przygotowanie przelewów bankowych, współpraca z bankami w zakresie kredytów, sporządzanie wykazów spłat kredytów, monitorowanie należności – sporządzanie zestawień, - potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, prowadzenie ewidencji kasowej. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Następna umowa na czas określony - 1 rok.- Praca: 7:00-15:00. Wymagana: wiedza z zakresu księgowości, prawa podatkowego, zarządzania finansami, znajomość ogólnych zasad rachunkowości oraz ewidencji księgowej w tym planu kont, umiejętność rozumienia treści ekonomicznej kont księgowych, doświadczenie w pracy na w/w stanowisku. Kontakt wyłącznie e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
Data publikacji: 2017-01-18
Lokalizacja: Mikołów (śląskie)
Pracodawca: ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:WYZWOLENIA 27, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Księgowanie dokumentów, przygotowanie przelewów bankowych, współpraca z bankami w zakresie kredytów, sporządzanie wykazów spłat kredytów, monitorowanie należności – sporządzanie zestawień, - potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, prowadzenie ewidencji kasowej. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Następna umowa na czas określony - 1 rok.- Praca: 7:00-15:00. Wymagana: wiedza z zakresu księgowości, prawa podatkowego, zarządzania finansami, znajomość ogólnych zasad rachunkowości oraz ewidencji księgowej w tym planu kont, umiejętność rozumienia treści ekonomicznej kont księgowych, doświadczenie w pracy na w/w stanowisku. Kontakt wyłącznie e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Następna umowa na czas określony - 1 rok.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
REFERENT DS. ROZLICZEŃ/ REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mikołowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mikołów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Biegła obsługa komputera - Umiejętność obsługi programów MsOffice
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Dokładność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Terminowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Bardzo dobra znajomość Word i Excell
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Zdolność analitycznego myślenia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Uczciwość
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana: wiedza z zakresu księgowości, prawa podatkowego, zarządzania finansami, znajomość ogólnych zasad rachunkowości oraz ewidencji księgowej w tym planu kont, umiejętność rozumienia treści ekonomicznej kont księgowych, doświadczenie w pracy na w/w stanowisku.
Nazwa pracodawcy: ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt wyłącznie e-mail: praca (at) wiromet.com.plProsimy o dopisywanie następującej klauzuli : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w mojej ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97r.o Ochronie Danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt wyłącznie email
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: mikołowski
Gmina pracodawcy: Mikołów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Data dodania oferty pracy: 18.01.2017
Oferta pracy ważna do: 18.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
sporządzanie umów najmu, logowanie kandydatów do szkoleń, sporządzanie zestawień i kalkulacji, redagowanie pism
Liga Obrony Kraju Stowarzyszenie Biuro Zarząd Gł. O/ w W-wa - 2016-11-26 - Warszawa (mazowieckie)
- wydawanie posiłków, przygotowywanie posiłków, sprzątanie baru, obsługa klienta, obsługa baru, obsługa programu sprzedażowego2 osoby do pracy w Sosnowcu na 1 zmiane 9:00-21:00 2 osoby do pracy w Katowicach 3 zmiany: 6:00 - 14:00 14:00- 22:00 22:00- 6:00 ul: Roździeńskiego przy CPN OrlenPierwszy kontakt telefoniczny celem umówienia się na rozmowę kwalifikacyjną która odbywa się w Dąbrowie Górniczej ul:Rejtana 20
MR HAMBURGER Spółka Akcyjna - 2016-10-18 - Sosnowiec (śląskie)
aktywizacja ubezpieczeń; współpraca z siecią sprzedaży ubezpieczeń
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2018-03-07 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
pozyskiwanie i obsługa kontahentów zagranicznych, obsługa reklamacji, przygotowanie ofert cenowych dla klientów
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "AEK" - 2016-01-29 - Wawrów (lubuskie)
MIESIĘCZNA ANALIZA KOSZTÓW ZARZĄDU, OGÓLNOZAKŁADOWYCH I NALEŻNOŚCI, TWORZENIE I WERYFIKACJA BIZNESPLANÓW, ANALIZ I BUDŻETÓW ZGODNIE Z ZAŁOŻENIAMI PRZEKAZANYMI PRZEZ PRZEŁOŻONYCH, SPORZĄDZANIE KALKULACJI WYNIKOWEJ KOSZTÓW ZLECEŃ PRODUKCYJNYCH, SPORZĄDZANIE ZBIORCZEGO ZESTAWIENIA ZOBOWIĄZAŃ I NALEŻNOŚCI, ANALIZA WYNIKÓW I WSKAŹNIKÓW MIESIĘCZNYCH ORAZ TWORZENIE RAPORTÓW
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Kraków (małopolskie)
wspieranie sprzedaży, kontakty z zagranicznymi kontrahentami, prace ogólnobiurowe
CENTRUM POLSKA SP. Z O.O. - 2017-04-25 - Ogorzelczyn (wielkopolskie)
1. Odbiór jakościowy detali (analiza dokumentacji, ocena wizualna, kontrola cech materiałowych, wykonywanie pomiarów sprawdzających, działania z wyrobem niezgodnym).2. Umiejętność czytania dokumentacji technicznej.3. Solidność i dokładność powierzonych zadań.4. Umiejętność posługiwania się narzędziami pomiarowymi. 5. Prowadzenie i kontrola dokumentacji technicznej.
P.P.U.H. "MAM" Rzeszów - 2018-07-03 - Dobrzechów (podkarpackie)
- Księgowanie dokumentów w programie Sage Symfonia Finanse i Księgowość.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata w obszarze księgowości. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: jsmolen (at) centrumdializa.pl
"CENTRUM DIALIZA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-21 - Sosnowiec (śląskie)
przygotowanie dokumentacji do archiwum zakładowego, pomoc w bieżącej pracy wydziału.
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Świdnica (dolnośląskie)
praca biurowamiejsce stażu US Piaseczno ul. Energetyczna 5
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Piaseczno (mazowieckie)
prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
OBSŁUGA KSIĘGOWA:- Prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów- Prowadzenie Ewidencji VAT- Prowadzenie Ewidencji Środków Trwałych i Wyposażenia- Prowadzenie Ewidencji Ryczałtu- Sporządzanie deklaracji podatkowych- Administracja/archiwizacja dokumetów księgowych- Weryfikacja KPiR, ewidencji VAT oraz deklaracji podatkowych- Wystawianie faktur, wz- Sporządzanie wniosków kredytowych- Reprezentowanie klienta przed Urzędem Skarbowym- Dbałość o terminowość rozliczeń z kontrahentami- Dbałość o porządek i estetykę w miejscu pracy- Obsługa kadrowo-płacowa:- Sporządzanie listy płac- Sporządzanie deklaracji dla ZUS- Prowadzenie dokumentacji kadrowej- Weryfikacja deklaracji ZUS- Sporządzanie dokumentów płatniczych dla ZUS.
PS OFFICE Piotr Szymborski - 2016-11-10 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie średnie ogólne, ekonomiczne; min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku; bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego, obsługa urządzeń biurowych, ogólna wiedza z zakresu poprawnej polszczyzny, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, podstawowa znajomość prawa pracy; zakres obowiązków: przygotowanie rejestracji i wysyłki pism poleconych, faksów, poczty oraz ich ewidencja, obsługa administracyjna działu, umiejętność sprawnej organizacji pracy, rozliczanie faktur, zastępstwo w sekretariacie, pomoc w sprawach kadrowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; umowa o pracę w zastępstwie;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Gliwice (śląskie)
- Praca kierowcy samochodu ciężarowego na trasach krajowych i na terenie Unii Europejskiej.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto (do negocjacji). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Godziny pracy zgodnie z czasem pracy kierowców. Wymagania: wykształcenie zawodowe. Prawo jazdy kat. C+E, karta kierowcy. Świadectwo kwalifikacyjne. Kontakt e-mail: iwextrans (at) interia.pl
IWEX - TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-18 - Katowice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Złotoryja (dolnośląskie)
zapoznanie się z przepisami prawnymi, obsługa i informacja Klientów wstępna weryfikacja przyjętych wniosków, wykonywanie czynności kancelaryjnych tj. rejestracja wniosków, przygotowywanie do wysyłki decyzji, pism, zaświadczeń, rejestracja wysyłanej poczty w pocztowej książce nadawczej, porządkowanie akt oraz archiwizacja dokumentów, zapoznanie z obsługą programów komputerowych naliczania świadczeń rodzinnych funduszu alimentacyjnego FA oraz EXEL, wykonywanie innych poleceń przełożonych.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Tarnów (małopolskie)
Prace ogólnobudowlane. Miejsce wykonywania pracy: Oborniki Śląskie
Gabriel Jamróz Zakład Obróbki i Handlu Drewnem - 2016-12-01 - Dzikowiec (podkarpackie)
Obsługa minikoparki, prowadzenie wykopów, prace ziemne.
kontakt przez PUP - 2018-03-23 - Zabrze (śląskie)
prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, gromadzenie i badanie pod względem zgodności ze stanem faktycznym i prawnym deklaracji o wysokości opłat za odbiór odpadów komunalnych, prowadzenie czynności związanych z poborem opłat za odbiór odpadów komunalnych
Urząd Miasta i Gminy Osieczna - 2015-12-08 - Osieczna (wielkopolskie)
Rozładunek towarów, układanie towarów, kompletowanie zamówień, skanowanie produktów, pakowanie, wysyłka towarów.
ADECCO POLAND SP.Z O.O. - 2017-09-28 - Sady (wielkopolskie)
ksiegowanie dokumentów, uzgadnianie sald
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Żuromin (mazowieckie)
- wysyłanie korespondencji,- archiwizacja akt podatkowych,- wprowadzanie deklracji do systemów informatycznych.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Łódź (łódzkie)
Kompleksowa obsługa administracyjno-organizacyjna szkoleń dla pielęgniarek i położnych. Prowadzenie sekretariatu firmy.Praca od 7-13
kontakt przez PUP - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
referent administracyjno biurowy
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Świebodzin (lubuskie)
Praca w mini zoo, oprowadzanie gości po terenie zoo, prace porządkowe w gospodarstwie i przy ptakach ozdobnych oraz innych zwierzętach.
TADEUSZ KLEIN I) PASZDEXII) WULKANIZACJAIII) Drink Bar MC KLEIN - 2017-01-17 - Przodkowo (pomorskie)
Sprzedaż telefoniczna i osobista, nadzór nad sklepem
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Tczew (pomorskie)
Zakres obowiązków: analiza danych, przygotowanie dokumentów zgodnie z kryteriami klientów, wprowadzanie danych do systemu firmy, gospodarka materiałami biurowymi, archiwizacja dokumentów. Praca 6:00-14:00, 21:00-9:00Kontakt z pracodawcą: 696 010 352
SOLID MCG Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Wrocław (dolnośląskie)
PRZYGOTOWYWANIE PIZZY
kontakt przez PUP - 2015-11-27 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, obsługa programu doplanowana i realizacji zleceń, weryfikacja i nadzór nad realizacjązleceń, organizacja pracy kierowców (przygotowane dokumentacji dorealizacji zleceń). Praca w placówcefirmy Węgry ul. Pustkowska 18. Praca w godzinach: I. 05:00-13:00 II. 07:00-15:00 III. 09:00-17:00
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A - 2017-04-28 - Węgry (opolskie)